Hij wil wachten met sex

28-12-2020 00:06 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus al een paar maand ontzettend leuk contact met een man. Vorige week voor het eerst afgesproken en het was heel gezellig en leuk, we hadden beiden een enorme klik. Vóór het afscheid nemen hebben we lekker gekust. Onze volgende date is dinsdag. Ondertussen hebben we veel contact gehad via de app en hebben we al over heel wat onderwerpen gepraat. Er was bij de eerste afspraak een enorme seksueel geladen spanning tussen ons en na onze date hebben we ook wat seksueel geladen gesprekken gehad. Nu komt het er op neer dat hij zei, dat we dinsdag nog geen sex gaan hebben, omdat hij de spanning wilt opbouwen... Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt. Heeft hij een laag libido? Schaamt hij zich voor iets? Of moet ik er zo niet over na denken en voor waarheid aannemen wat hij zegt? |-)
Moirmel schreef:
28-12-2020 01:28
Klinkt als een vent waar je veel gedoe mee gaat hebben.
Waarom dat?
Het lijkt mij juist van niet.
Maak je niet druk. Als jullie elkaar leuk blijven vinden komt er vanzelf wel een moment voor.
WitteHaai schreef:
28-12-2020 01:29
Waarom dat?
Het lijkt mij juist van niet.
Komaan, een man die op voorhand verkondigt dat jullie bij de volgende date geen seks zullen hebben om de spanning op te bouwen.
Zweefteef die jou onder zijn invloed wilt brengen, is mijn eerste gedachte.
Er is niets mis mee om een tijdje te wachten met sex.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je eens een man die niet bij de eerste date(s) gelijk het bed in wil, maar je eerst wil leren kennen ... is het weer niet goed :-).

Als het goed is heb je nog een heel leven voor die seks.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Klinkt als een seriemoordenaar
WitteHaai schreef:
28-12-2020 01:52
Er is niets mis mee om een tijdje te wachten met sex.
Hoe lang wacht jij nou al?
Alle reacties Link kopieren
Hoop niet dat je mijn exdate aan de haak hebt geslagen. In dat geval: ren!! Die gozer bleek een vage fetish te hebben waarbij hij continu geile appjes wilde sturen, omdat hij anders niet kon klaarkomen. En hij wilde altijd bepalen wanneer seks, want anders werkte zijn piemel niet. Alsof hij mentaal moest voorbereiden op de daad. Wat een afknapper was die gast. Zoals je begrijpt heeft het ook niet zolang geduurd.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
28-12-2020 01:52
Er is niets mis mee om een tijdje te wachten met sex.
Met seks op de eerste date is ook niets mis.
Wat een hoop slut shaming en dubbele moraal op dit topic.
Aneso schreef:
28-12-2020 05:40
Met seks op de eerste date is ook niets mis.

Als je als vrouw seks hebt op de eerste date hebt, dan doe je dat niet alleen. Realiseer je dat de man dan net zo goed seks met jou heeft als jij met hem. Hij is dan net zo makkelijk, ongeduldig, etc etc als jij.
WitteHaai schreef:
28-12-2020 00:46
Eigenlijk is het ook heel logisch dat mannen het onaantrekkelijk vinden als een dame waar ze een serieuze langere relatie mee willen, al vrij snel sex wil. Dan denken ze al gauw dat die dame met nogal wat mannen snel het bed in gedoken is.

Een man die alleen op zoek is naar een snelle wip, die vindt het uiteraard prima als een vrouw snel het bed in wil.
Dat is alleen logisch voor mannen die nog altijd geloven in het fabeltje dat vrouwen seks geven en mannen seks krijgen.

In een relatie is seksuele aantrekkingskracht belangrijk. En als je beiden tot elkaar aangetrokken bent ga je daar nu eenmaal naar handelen.

De normale gedachte als je snel naar bed gaat met elkaar is dan ook dat je kennelijk beiden zin had. Niets mis mee.

Ot: ik vind het ook een beetje raar dat die man het zo benoemd. Waar dat vandaan komt is moeilijk te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
28-12-2020 05:50
Wat een hoop slut shaming en dubbele moraal op dit topic.

Ja echt vreselijk. Alsof vrouwen die op de eerste date seks hebben sletten zijn en geen goed relatiemateriaal.
Beetje hypocriet als je dan als man eerst wat rondneukt maar dan bij de ‘ware’ moet het - zeker van haar kant - allemaal wat zedelijker gaan.

TO: persoonlijk zou ik het ook een beetje raar vinden dat hij er zo mee bezig is en wil bepalen wanneer er iets gaat gebeuren. Ik zou denken, wat komt dat komt...
Alle reacties Link kopieren
Sweet1980 schreef:
28-12-2020 00:54
Ben ik het 100% mee eens! In het vervolg moet ik beter nadenken. Ook was ik het absoluut niet van plan om al sex te hebben met hem, heb ik hem misschien wel dat idee gegeven.
Jij wil ook geen seks op de 2de date?
Schaam jij je voor iets? Laag libido? (Om met je eigen woorden te reageren)
Of mag jij geen seks willen maar hij niet?
Ik snap het probleem niet goed want jullie willen beiden geen seks.
Utakar schreef:
28-12-2020 00:38
Dat is ook soms vet lastig.

Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".

Dus heb plezier, ontspan, en denk positief, en wees vooral jezelf

En had ik al gezegd, geniet <3
Wat een hypocriete losers, die zogenaamde vrienden van jou. ‘m er wel inhangen en haar dan een slet vinden. Het onaantrekkelijkste op aarde, zo’n dubbele moraal.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even appen waarbij je aangeeft: geen seks = geen date. Echt hoor, meteen duidelijkheid scheppen over wat je wil is het beste. Een beetje en spannend en mysterieus gaan lopen doen: wat denkt hij wel niet? Het is al de 2de date.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ten eerste zou ik alle bovenstaande reacties negeren over dat het geen relatie meer kan worden als je binnen de eerste date(s) het bed in duikt. Ik zag ook iets voorbij komen dat je met innig zoenen suggereert dat je snel seks zou hebben en dat zou ik helemaal uit mijn hoofd zetten. Dat is namelijk helemaal niet relevant voor TO’s vraag en bovendien ook onzin. Er zijn geen vaste regels omtrent dit soort zaken en je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. Inderdaad lekker genieten. Persoonlijk vind ik mensen die dit soort nonsens uitkramen te kortzichtig en achtergebleven in gedachtengoed uit de jaren 50. En er zijn meer dan genoeg mensen die er een stuk evenwichtigere opvattingen op nahouden, dus waarom je gek laten maken door dit soort kortzichtigheid?

Van wat ik ken uit mijn eigen date ervaringen is het inderdaad een beetje bijzonder dat een man expliciet aangeeft even te willen wachten met seks. Maar ik denk in dit geval dat je dat zeker niet als negatief moet interpreteren. Jullie hebben leuke berichtjes over en weer, er is aantrekkingskracht, het zoenen gaat goed :lol:

Zou het dus zeker niet al afschrijven en onzeker worden is in dit stadium nergens voor nodig. Stick with it for a while, misschien leidt het tot iets heel leuks!
Vooraf met redenen omkleed indienen dat seks verboden is, maakt het er allemaal niet luchtiger op.

Ik begrijp wel dat je je afvraagt waarom hij dat zo doet. Kijk gewoon wat er gebeurt op date 2.
Soa?
Alle reacties Link kopieren
Daar TO zelf ook nog geen seks wil op de 2de date, snap ik het probleem niet zo goed. Moet een man altijd meteen willen ofzo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat hij gewild had dat je "hard to get" zou spelen, dus een beetje zou "teasen", maar dat werkt niet als die persoon het niet uit zichzelf doet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen pakken wat ze maar krijgen kunnen op seksueel gebied, maar er zijn ook beslist mannen die alleen maar intiem willen met iemand die ze beter kennen en met wie ze dus een diepere klik hebben.

Maar wat je zegt, nl dat hij misschien erectieproblemen heeft, kan ook natuurlijk.

Of misschien is hij bang dat hij ze krijgt als het meisje actief op hem afkomt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Aneso schreef:
28-12-2020 05:40
Met seks op de eerste date is ook niets mis.
Zeker niet inderdaad.
En dit setje zit elkaar al dagen op te hitsen: ik zou het ook raar vinden als hij daarna ineens ging zeggen dat er niet geneukt gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
28-12-2020 07:38
De meeste mannen pakken wat ze maar krijgen kunnen op seksueel gebied, maar er zijn ook beslist mannen die alleen maar intiem willen met iemand die ze beter kennen en met wie ze dus een diepere klik hebben.

=
Dat ja. Er kan best seksuele spanning zijn, maar misschien wil hij je eerst beter leren kennen. Waarom ga je uit van het negatieve?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-12-2020 07:27
Daar TO zelf ook nog geen seks wil op de 2de date, snap ik het probleem niet zo goed. Moet een man altijd meteen willen ofzo?

Tussen de regels door is wel duidelijk dat TO zelf wel wil.


Rare gedachtegangen hebben sommige mensen nog steeds over seks op eerste of tweede date, bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven