Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
De Toppers? :O is dat vanavond?

O neeee.
O jaaaaaahhhhhh!!!
Ik zit nog steeds die film te kijken.

Maar tof dat je er ook bent Claire!!!!

Pak een glas en drink er een mee!
Wat een vre-se-lijk nummer.

Pfff.

Ha Clairtje!
Doe ik...maar ik pak wel water...gezellig!

Proost meiden!
Heeeej Ster!

Ja erg he! Maar ik wilde het wél even zien!

Kan er alleen dit van zeggen: Sjonge...
O, zei ik niet dat ik aan de cola-light zit?

Cheers!!!!
Zijn jullie morgen ook vrij?
Ja!

Lekker. jij ook?
Hey Claire!

Leuk dat je er ook bent!

Hoe is het met je?

Begrijp ik nu dat ik de toppers gemist heb? Ik heb het nog wel op de achtergrond aanstaan...

Niet dat het me ook maar een beetje boeit eigenlijk.
Jee Saar, valt me van je tegen.

Toppers kijken is zooo 2009.
Neeee. maar wel heeele leuke dag op het werk!

Niet echt ontzettend werken, meer feest met de kids.

Zin an.

Jullie lekker vrij dus?
Hahaa ja je moet toch gewoon kijken...

Ja Ster, morgen ben ik gelukkig ook vrij!!!
O feest met kinderen is al-tijd goed!!

Veel plezier!
Ha die Saar ( wilde je echte naam typen)...

Sja gaat nu wel weer, wéér moe van een emotionele week. Nachtmerries, maar what else is new?

Ik lees dat je goed bezig bent, maar dat je je niet goed voelt. Kloten zeg!

Ik hoop dat het schema iets kan zijn wat daar verandering in kan brengen.
Ik hoop dat een schema me wat meer structuur, houvast kan geven. Het idee en de gedachte erachter vond ik goed, maar merk dat ik ook alweer een beetje terug begin te krabbelen.

Vind het vooral eng omdat ik iemand erbij moet betrekken, hulp moet vragen.

Maar ze belt me over 2 weken, als stok achter de deur voor mij en ze wil graag een beetje zicht op me houden.

Fijn dat het weer een beetje gaat Claire. Hoop dat je een beetje tot rust kan komen nu je een paar dagen vrij bent. Liefs!
Heb ik alle gezelligheid gemist .

En nu slaapt iedereen al natuurlijk.........saaaaaaaaaai.
ik heb ook alle gezelligheid gemist gisteren...
Jammer dat jullie er niet waren gisteravond.

Iry, je had iets eerder moeten komen...

Hoe is het nu met de boosheid? Wil je iets kwijt over waarom je zo boos was?

Hoe is het met iedereen vandaag?

Ik heb gewerkt, ging best oke, en heb net een poging gedaan een schema te maken.

Lijkt ineens wel een stom idee nu, maar ik ga het proberen.

Het weekend ga ik maar eens goed nadenken over wat ik nu eigenlijk wil. Of ik nog wel verder wil met een of andere vorm van therapie of dat ik het toch maar helemaal ga afronden.

Gister dacht ik het helder te hebben, althans ik dacht verder te willen met iets, omdat ik het nodig heb.

Nu twijfel ik daar weer aan. Weerstand heb ik nog steeds, misschien wel wat minder, maar het is er nog. Vraag is dan of het wel zin heeft om weer ergens anders met iets te starten.

Kortom: het is een beetje chaotisch in mijn hoofd.

Maar dit weekend moet/wil ik een knoop doorhakken, zodat ik het dinsdag met psych kan bespreken (eng!).
Goed zeg, Saartje, dat je zo eerlijk bent geweest en dat je nu concrete steun hebt. Ook al lijkt het nu 'stom' in je ogen, zo'n schema. Laat het maar eens bezinken in het weekend en het wordt vanzelf duidelijk wat je echt wilt.

Hier vanmiddag echt genoten van een pupje van nog maar 7 weekjes oud, een Tibetaanse terrier van mijn voormalige collega (wij zien elkaar nog wel). Zooooooo lief, leuk, mooi, vertederend, schattig. Zei ik al dat ie schattig was? Dat vond ik dus echt genieten.

Verder... mwah. Qua proces goed, maar ik voel me, tja, hoe eigenlijk. Heel moeilijk om iets te delen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk EV, een pup!! Jonge beessies kunnen zo vertederend zijn! Heerlijk dat je er zo van hebt kunnen genieten zeg.

Ja Ier en Appel, waar waaaren jullie dan?

Hoe is het met beiden???

Saartje, waarom MOET je wat beslissen dit weekend? Je kan er toch ook achter komen nu dat je het niet zeker weet en veel weerstand voelt? Misschien kan je daar dan samen met je therapeut naar kijken. Ik weet dat jij o-superSaar- natuurlijk alles zelfdoet en al klaar wil hebben, maar misschien is dit juist iets om met je therapeut te bespreken?

Hier leuke dag gehad. Ontzettend verrast door de kids op mn werk. We hadden een leuke dag op het programma staan, maar zij hebben daar hun steentje aan bij gedragen door ook voor de nodige verrassingen te zorgen. Lief!

al die stralende bekkies deden me goed.

Maar nu wel helemaal totall los, omdat ik de hele dag gewerkt heb.

Werk normaal dagdelen, en nu dus van 8 tot half 4. Ging heel goed, maar merk dat ik nu eigenlijk klaar ben voor een week.

Pindakaas voor mij moet ik nog wat dingen regelen vanavond, en heb ik morgen een feest van dierbare vrienden die we in het zonnetje willen zetten.

Ach, dat lijkt morgen vast al weer leuker!
Een zwaai van mij *zwaai*

Ik heb een goeie dag! Net een fijn telefoontje gehad waarin ik wat veren in mijn achterste kreeg.

Denk aan jullie!
Lieve Saar, ik sluit me aan bij Wurm. Waarom moet je perse dit weekend de knoop doorhakken? Misschien kun je je psych mee laten kijken?

Wij blijven vanavond thuis. Vriend gaat denk ik films kijken dus ik zit waarschijnlijk weer heel de avond achter de lap. Komen jullie weer gezellig doen?
Ja hoor appeltje, we komen nog wel ff een showtje opvoeren hier. ;)

Wazzaa Wurm wat een dag. Positieveling! Maar denk ook dat na een nachtje goed en lang slapen morgen alles net ff iets leuker lijkt.

Saar. Ik snap je wel, dat je voor jezelf een ultimatum hebt gesteld. Weet ook niet of het goed is, maar meestal ook mijn manier.

Want ik ken mezelf, maak dan nooit écht een keus. En dan blijf je altijd zo hangen, omdat je het nooit echt zeker weet en en en.. grr gewoon heel frustie.

Jezelf serieus nemen hoor, en gewoon even diep in je hart kijken wat je (eventueel, misschien) dénkt nodig te hebben.

Hankeee zwaai trug!

Nogal een rotdag gehad. Weinig woorden over mezelf. As usual.
Wurm wat heerlijk, zo'n gezellige dag met de kinderen!

En dierbare vrienden zijn goud waard, goed om ze in het zonnetje te zetten. Veel plezier alvast!

Hanke, dat soort veren doen je groeien hè?

Laat ze binnenkomen en geniet er van!

Saar, neem de tijd. Laat de chaos eerst maar wegtrekken. Denk vervolgens rustig na wat je wilt.

EV een pupje is zó smelten altijd..Ik ga volgende week op "kraambezoek" bij een vriendin met pupje van 11 weken.

Fijne avond en Appel, veel plezier hier alvast

Ik ga even bij een vriendin op de koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven