Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Nou, puin geruimd, lang aan de telefoon gehangen, gedoucht en nu nog even hier. Lekker rustig, de rest ligt op één oor. Heerlijk even alleen zijn.

Wurm het was nog erger: vanmiddag vond ik iets zeer ondefinieerbaars in de mand van de hond :puke:

't Was hier de dag van het vieze huisdier.

(en ik had niet gemerkt dat de kat in onze slaapkamer zat vannacht en die wilde er om 5.30 uur persé uit )

Fout meldingen heb ik nog steeds niet hier gelukkig. Ik kan daar ook slecht tegen

Saar, ik vind het ook een fijne plek hier. Blij dat je het noemt. Hoe gaat het nu?
Lynne,

Kan soms een vieze boel zijn met huisdieren.. MIjn hond poept de laatste tijd ook vaak binnen. Ik denk dat ie het in het begin van de nacht doet want als ik smorgens op kom zit het helemaal vast gekoekt aan de vloer. Een houten vloer... niet fijn!!!!!!! Te vies voor woorden eigenlijk.

hij blijkt een chronische ontsteking te hebben aan zijn darmpjes. HIj kan er dus eigenlijk niets aan doen.

Ga zo naar de dierenarts voor pillen en speciaal voer.

Zo zielig...

Iedereen een fijne dag. De mijne is niet goed begonnen met al die poep... bah!
Appeltje, sterkte bij de dierenarts...blegh, geen lekker begin van de dag.

Maar als hond dan weer zo gezellig op je voeten ligt en kat innig tevreden ligt te spinnen in het zonnetje maakt het wel weer veel goed.

Is jouw hond al wat ouder dat hij van die darmklachten heeft?

Ik verdenk hier de huisgenoten dat ze met een grote boog om alles wat vies is heenlopen ("straks ziet mamaLynne het wel en die ruimt het wel op"). Want ze hebben nooit iets gezien of geroken

Fijne dag allemaal!
Als hij komt knuffelen is het vaak al weer goed ja. Ik kan nooit lang boos op m blijven. Zal zo wel een foto op hyves zetten, kun je hem zien. Dan snap je waarschijnlijk wel waarom..

Hij is nu een jaar. Hij heeft al vanalles gemankeert helaas. Sneu hoor...
Foto's staan op hyves bij de krabbels Lynne.
Hey!

Gadver, wat een poep gedoe hier.

Lynne haha ik denk ook dat ze er gewoon express omheen lopen en doen of ze niks gezien hebben.

Ik heb het best druk gehad, veel gedaan. Leuke dingen.

Wurm ik heb ontzettend gelachen om de zin: 'Philo, jaloerse taart zit je mij nou....' Hahaha. Zie het dan helemaal voor me, op welke toon je dat zegt.

Iry, je bent een lieverd.

Jullie allemaal trouwens.

Fijne dag!
Goedemorgen!

Wat een heerlijke verhalen hier om mee wakker te worden

Appel, geef je hond maar een dikke knuffel van me.

Lynne, met mij gaat het nog hetzelfde, niet zo goed dus.

Weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven hier...

Vanmiddag naar de bedrijfsarts en daarna werken.

Fijne dag allemaal!
Sterkte Saar.

Ben benieuwd of gesprek met bedrijfsarts wat nieuws en positiefs oplevert voor je.
Saar, sterkte vandaag. Ik hoop dat het gesprek wat oplevert.

Appel, wat een schatje!
Die van jou is ook een schatje Lynne!

Sterkte Saar!

Je weet niet wat je moet schrijven... Je moet niets maar je mag hier alles schrijven. Misschien lucht het op... Dikke knuffel en een lik terug van appelhond!
Ik ga weer even poep ruimen in de tuin en daarna bij een vriendin op de koffie!

Tot later!
Nou nou...lekkere verhalen hoor,haha!

Sterkte voor de poepruimers!!

Saar veel sterkte vanmiddag.

Ga je open het probleem op je werk bespreken bij je bedrijfsarts?

En vooral ook hoe het daarmee met je gaat?

Doen hoor meid!!!

Liefs!
Bedankt allemaal!

Iry, ik ga zeker het probleem open bespreken.

Maar ik kan niet alles op het werk gooien. Het ging al niet zo goed voor het weer misliep met afspraken. Dat heeft het hooguit wat verergerd, maar is niet het enige.
Getver, wat een vieze huisdieren hebben jullie! Mijn schatjes doen dat soort dingen niet hoor! (oftewel, ik loop er ook met een grote boog omheen 'Wurman komt zo vast wel opruimen')

Ga straks even op hyves plaatjes kijken!

Saar, hoe was het bij de bedrijfsarts?

En bij de dierenarts Appel?

Je beessie ziek zien lijkt me heel rot.

Heb vandaag wel lekker gewerkt, en hoefde lekker niet te koken, want Wurman wilde perse Chinees eten.

Dus eigenlijk wel relaxed. Dikke 7,5 momenteel. :-)

En hoe voelen jullie je?
Hoi kletsmajoors!

De tandarts was Niet Leuk. Wat een droogkloot. Ik heb een half uur in die stoel gelegen en niet 1 keer is er gevraagd of het wel ging, of ik wel OK was. Eenmaal buiten stond ik te huilen - voor mij is het echt veel stress als een vreemde vent in mijn mond zit te peuren. Een mevrouw die langsfietste stopte pardoes om te vragen of het wel ging. Dat deden die mensen daar binnen dus niet... Ik had nog gevraagd of alles in 1 keer kon, maar dat kon niet. Over een week of 2 sta ik voor 50 min. ingeroosterd.

Verder gaat het goed. Hard gewerkt vanochtend, ik was letterlijk onmisbaar. Vanmiddag had ik vriendendienst en in de tussentijd ben ik in het bos bij een pannenkoekhuis op het terras een portie poffertjes wezen eten. Heerlijk om zo tussen de bomen te fietsen, en de terugweg is haast alleen maar bergaf op schelpenpaadjes. Prachtig!

Ik zag dat mijn vakantiegeld binnen is en om dat te vieren ben ik vanmiddag wat nieuwe plantjes voor de vensterbank wezen kopen. Het ziet er nu weer fleurig uit en daar geniet ik van.

Wat een schattige huisdieren hebben jullie, en wat ben ik blij dat ik hun zooi niet hoeft op te ruimen!

Wurm, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoor je me zingen? Nog verzoeknummers? Goh joh, ik wist niet dat je verlegen was...

Morgen moet ik mijn zelfgeschreven monoloog uit mijn hoofd kennen voor theater. Ik heb 'm aan een vriendin van me voorgelezen en die vond het zeer vermakelijk, zozeer dat ze het jammer vond dat de scene niet langer was

Philomein, ik ben regelmatig ook emotioneel incontinent. Zeker bij lieve opmerkingen of zielige of liefdevolle dingen op tv. Dus ik zit eigenlijk elke dag weleens een traantje weg te pinken.

Elmervrouw, wat goed dat je om bedenktijd hebt gevraagd. Ik ben heel blij om te lezen dat naar je eigen voelsprieten luisteren steeds automatischer wordt.

Saar, ik hoop dat het gesprek goed gaat.

Appel, ga uit wat voor jou werkt. Niet wat de norm is.

Lynn, wat goed wat je beschrijft over je relatie en welk werk je daarin verzet. Ik heb er respect voor.

Voor wie ik niet genoemd heb: zwaai en knuffel!
Wat een rust hier...

Maar ik praat wel even verder tegen mezelf, ben ik gewend

Vanmiddag dus gesprek gehad.

Niet zozeer over het werk gesproken, hoewel ik dat natuurlijk verteld heb, maar meer over mijzelf.

Over hoe het nu gaat (slecht dus), hoe dat kan komen en vooral wat ik kan doen om dat te verbeteren.

Ik ben heel eerlijk geweest en zij doorzag mij pijnlijk goed.

We hebben wat afspraken gemaakt en ik 'moet' aan de bak.

Zal later wat meer vertellen. Maar in het kort komt het erop neer dat ik meer structuur voor mezelf ga aanbrengen dmv een schema. Niet alleen op werk gericht, maar juist op dingen buiten werk ook, omdat dat ook bijdraagt aan herstel.

Ik moet hierbij hulp vragen van iemand die ik vertrouw als ondersteuning.

Ik ga dinsdag open kaart spelen met psych. Helemaal eerlijk ben ik daar namelijk ook niet geweest, al was dat niet altijd bewust.
Oh, toch niet alleen hier zie ik

*zwaait even naar Hanke en Wurm*
3 zielen, 1 gedachte Saar.

Ik probeer vergeefs mijn bericht aan te passen. Op de plek waar ik Lynn heb neergezet moet nogmaals Philomein staan maar het @$# forum doet het niet. Bij deze dus.

Saar: ik ben blij dat je zo eerlijk bent geweest in dit gesprek en dat je echt aan de bak moet met oefenen en structuur aanbrengen. Leuk is anders, maar het zou je wel eens heel veel goed kunnen doen. Zeker als je het met iemand die je vertrouwt doorspreekt. Ik vind het dapper van je dat je je mond hebt opengetrokken. Goed gedaan!
Oh en dan roep ik nog maar even heel hard: TUT! naar je. Dan voelt het wat minder eng, dat lieve commentaar van me...
Fijn zeg zo'n tandars. Weet je zeker dat ie wel menselijk was?

Je mag best zeggen volgende keer dat een beeetje humaniteit niet erg is hoor. Sjonge.

Saar, goed bezig meid. Jij krijgt dingen steeds helderder voor jezelf, en daarom kan je er steeds meer mee doen.
Dag dames.

Saar; goeie zet. Ben erg benieuwd waarmee je aan de bak gaat en hoe je je schema eruit laat zien.

Hanke, wauw een monoloog geschreven. Klinkt wel interessant hoor. Wil je 'm misschien delen op de hyves? Ben stiekem wel nieuwsgierig.

Wurm, goed zeg een 7.5! Ik zit ook zo rond de 7.

ps. Ik wor gek van al die herhalingen op tv.

Dat herhaalt alles maar eindeloos, en nog eens, en gewoon weer van opnieuw.

De ene helft van de programma's heb ik al gezien, en de andere helft wil ik voor geen goud ooit zien... *zucht*

Hebben jullie dat nou ook?

*even klagen hoor*
He Ster!!!!!!!!!!!

Lekker zeg, 7! Hoe dat zo?!

En ja verrek nou je het zegt, die monoloog. Dat vind ik dus onwijs knap. Iedereen die luistert naar wat je te vertellen hebt... Iieeieiieeih.....
Ik ben vreselijk pissig!!!

Zit nu maar een film te kijken (reclame nu) voor afleiding.

Maar het is flink onweer in mijn hoofd.

Beetje vaag zo dit bericht maar kan er even niet meer van maken.

Liefs voor allemaal!
Bah. Boos op jezelf en de hele wereld Iry?

Ha Wurmpie! Hoe dat zo. Ja goede vraag. Gewoon een goeie dag, geen zwaar gevoel. Echt heel fijn.

Moet er ook niet aan denken, een monoloog. Te eng gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven