Mode & Beauty alle pijlers

Lippenbalsem

07-01-2021 17:23 50 berichten
Deze tijd van het jaar is altijd funest voor mijn lippen, ik smeer mijn lippen twee keer per dag in maar blijf barstjes en velletjes houden. Wie heeft er tips voor een fijne lippenbalsem?

Ik gebruik nu de lippen conditioner van MAC
Alle reacties Link kopieren
Burt’s Bees Beeswax lip balm. De enige balsem die bij mij echt helpt tegen droge lippen met die vervelende velletjes.
Huismerk Kruidvat/Trekpleister de blauwe. Zeg maar huismerk Labello.
Drink je wel genoeg?
Vaak komen droge lippen bij mij door te weinig drinken.
Nooit ergens last van, ik smeer ze een keer in en heb gelijk toestanden.
Ja bij mij ook. Bij mij alleen van binnenuit op te lossen. Twee dagen 2 liter drinken en heb weer boterzachte lipjes!
- Fight for your right to party -
Blauwe potje van Blistex!
Beetje witte chocolade.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gewoon vaseline op mijn lippen. Maar wat voor mij het beste helpt is zomerse temperaturen...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vaseline. Van die kleine blauwe potjes in het lippenverzorgingsvak.

Geen labello rommel in iedergeval. Kijk goed op de ingredientenlijst. Bij veel merken zit er menthol in. Dat geeft een prikkelend gevoel maar werkt averechts en droogt juist uit.
Zo ontstaat de 'smeerverslaving'.

Ook nooit je lippen bevochtigen met je tong. De eigen speeksel verdampt en droogt direct je lippen uit.
Gewoon vaseline uit zo'n grote pot.
Gewoon vaseline. Ik gebruik het alleen wanneer ik lang buiten ben geweest. Verder geen last van en drink genoeg water.
summerheat schreef:
07-01-2021 17:39
Vaseline. Van die kleine blauwe potjes in het lippenverzorgingsvak.

Geen labello rommel in iedergeval. Kijk goed op de ingredientenlijst. Bij veel merken zit er menthol in. Dat geeft een prikkelend gevoel maar werkt averechts en droogt juist uit.
Zo ontstaat de 'smeerverslaving'.

Ook nooit je lippen bevochtigen met je tong. De eigen speeksel verdampt en droogt direct je lippen uit.

Dit inderdaad, zo weinig mogelijk rommel op je lippen! Ik gebruik nu Botanical Beauty.
Such fun!1
Nuxe lipbalm. Ik heb altijd extreem droge lippen gehad en sinds ik dit heb gebruikt, was het in 1 keer weg.
Dr.Swaab met de blauwe dop.
Deze week in de aanbieding bij etos 1+1
Tarabella schreef:
07-01-2021 17:26
Burt’s Bees Beeswax lip balm. De enige balsem die bij mij echt helpt tegen droge lippen met die vervelende velletjes.
Deze wilde ik ook opschrijven maar je was me voor. Dat in combi met genoeg groenten en fruit en water.
retrostar schreef:
07-01-2021 17:37
Beetje witte chocolade.
*slaat meteen een reep in *
Pure lanoline, bijvoorbeeld van Medela.
Cetomacrogolcrème is ook een goede. Dat is sowieso goed voor droge huid.
Here am I in my little bubble
Ik gebruik altijd die van Logona of dr Hauschka, beiden erg fijn!
Cateautje schreef:
07-01-2021 17:31
Nooit ergens last van, ik smeer ze een keer in en heb gelijk toestanden.
Dit!
Purol, Kiehl’s of Nuxe Rêve de Miel. Maar ik ben niet iemand die niet zonder lipbalsem kan, dus misschien zijn mijn lippen er minder erg aantoe.
Bij mij werkt good old nivea het fijnst
Gewoon zo'n blauw blik
Alleen blistex relief creme. Gebruik het alleen als ik net mijn tanden gepoetst heb (krijg ik altijd droge lippen van) en daarna de rest van de dag nergens last van
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Dit las ik trouwens van de week in de papieren krant en vond het net ook online:

https://www.ad.nl/dossier-het-beste-van ... ~af70d178/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven