geen raad
vrijdag 15 mei 2009 om 17:02
hallo allemaal
ik zit met een probleem,ik zal het verkorten en vertellen.ik zit tussen 4 muren en kan geen ene kant meer op.ik heb een vriend waarmee ik al 4 jaar samen ben in het begin was alles heel erg leuk en aardig we konden om alles lachen en om alles grappen maken.tot dat ik een keer rare gevoelens kreeg,er klopte iets niet en ik ging steeds meer mijn gevoelens achterna.ik had hem een keer achtervolgd en zag dat hij naar zijn ex ging ik had het toen uitgemaakt maar hij had me omgepraat met zijn praatjes,dat was het niet alleen laatst kwam ik erachter dat hij al 3 jaar contact had met een meisje met wie hij sex heeft gehad. ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen! hij heeft mij zo laten geloven dat ik geen betere kan krijgen dan hem en dat heeft hij me ook gezegd(bedoelt hij iets daarmee?kan het zijn dat hij eigenlijk bang is om mij kwijt te raken?)hij heeft heel vaak gehuild omdat hij me niet kwijt wil, hij had me vorig jaar ten huwelijk gecraagd maar er zijn nog steeds geen daden!hij bemoeit met alles van mijn kleding tot aan mijn make up en mag bijna nergens heen ik ben heel erg onzeker van mij zelf,ik heb ook geen vriendinnen meer behalve hem kan iemand mij AUB wat zeggen wat kan ik doen?ik heb geen raad meer ik wil het uitmaken maar het lukt niet benn bang dat ik dan in mijn uppie blijf
groetjes sanne
ik zit met een probleem,ik zal het verkorten en vertellen.ik zit tussen 4 muren en kan geen ene kant meer op.ik heb een vriend waarmee ik al 4 jaar samen ben in het begin was alles heel erg leuk en aardig we konden om alles lachen en om alles grappen maken.tot dat ik een keer rare gevoelens kreeg,er klopte iets niet en ik ging steeds meer mijn gevoelens achterna.ik had hem een keer achtervolgd en zag dat hij naar zijn ex ging ik had het toen uitgemaakt maar hij had me omgepraat met zijn praatjes,dat was het niet alleen laatst kwam ik erachter dat hij al 3 jaar contact had met een meisje met wie hij sex heeft gehad. ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen! hij heeft mij zo laten geloven dat ik geen betere kan krijgen dan hem en dat heeft hij me ook gezegd(bedoelt hij iets daarmee?kan het zijn dat hij eigenlijk bang is om mij kwijt te raken?)hij heeft heel vaak gehuild omdat hij me niet kwijt wil, hij had me vorig jaar ten huwelijk gecraagd maar er zijn nog steeds geen daden!hij bemoeit met alles van mijn kleding tot aan mijn make up en mag bijna nergens heen ik ben heel erg onzeker van mij zelf,ik heb ook geen vriendinnen meer behalve hem kan iemand mij AUB wat zeggen wat kan ik doen?ik heb geen raad meer ik wil het uitmaken maar het lukt niet benn bang dat ik dan in mijn uppie blijf
groetjes sanne
vrijdag 15 mei 2009 om 17:09
Je vreemde gevoelens zeggen al genoeg. En dat hij je al 3 jaar besodemieterd heeft. Wat een trieste vent zeg!
En hij is een mooie praatjesmaker door jou te laten geloven dat je geen betere kan krijgen dan hem!
Ik weet wel 100% zeker dat er veel betere jongens voor jou zijn weggelegd.
Het komt er op neer dat hij jou voor zich alleen wil hebben, maar ondertussen lekker zijn gang wil gaan met andere vrouwen.
Wat een sukkel! Ik vind het erg voor je, maar zou wel kiezen nu voor jezelf! Kom op!
En hij is een mooie praatjesmaker door jou te laten geloven dat je geen betere kan krijgen dan hem!
Ik weet wel 100% zeker dat er veel betere jongens voor jou zijn weggelegd.
Het komt er op neer dat hij jou voor zich alleen wil hebben, maar ondertussen lekker zijn gang wil gaan met andere vrouwen.
Wat een sukkel! Ik vind het erg voor je, maar zou wel kiezen nu voor jezelf! Kom op!
vrijdag 15 mei 2009 om 17:10
quote:sanne82 schreef op 15 mei 2009 @ 17:02:
hallo allemaal
. ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen! hij heeft mij zo laten geloven dat ik geen betere kan krijgen dan hem en dat heeft hij me ook gezegd(bedoelt hij iets daarmee?
groetjes sanneWat een arrogantie....
hallo allemaal
. ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen! hij heeft mij zo laten geloven dat ik geen betere kan krijgen dan hem en dat heeft hij me ook gezegd(bedoelt hij iets daarmee?
groetjes sanneWat een arrogantie....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 15 mei 2009 om 17:12
quote:sanne82 schreef op 15 mei 2009 @ 17:02:
hallo allemaal
groetjes sanneWat is daar zo erg aan?
hallo allemaal
groetjes sanneWat is daar zo erg aan?

vrijdag 15 mei 2009 om 17:17
Jou vertellen dat jij geen beter iemand kan krijgen is bedoeld om je zwak te maken en verdomd, het lukt hem ook nog!
Lieve schat, denk jij nu echt dat je niet beter kunt krijgen dan een man die je belazerd? Denk jij dat je het niet waard bent om met iemand samen te zijn die gewoon lief voor je is?
En waarom niet dan?
Als je dat niet gelooft, dus als je denkt dat het onzin is wat hij zegt, denk je dan niet dat het hoog tijd is om eens naar woonruimte voor jezelf uit te gaan kijken?
Ik garandeer je dat je een leukere, eerlijkere, aardigere, respectvollere man kunt krijgen dan je nu hebt. Dat zal niet moeilijk zijn als deze hork echt zo is zoals jij hem beschrijft.
Laat je niet langer klein maken. Maak jezelf weer groot. Jij bent de baas in je eigen leven, niet hij. Zet je schouders recht, maak je rug lang en kom voor jezelf op. Het is klaar met deze vernederingen, als jij wil dat het ophoudt is het vandaag nog voorbij. Stop!
Lieve schat, denk jij nu echt dat je niet beter kunt krijgen dan een man die je belazerd? Denk jij dat je het niet waard bent om met iemand samen te zijn die gewoon lief voor je is?
En waarom niet dan?
Als je dat niet gelooft, dus als je denkt dat het onzin is wat hij zegt, denk je dan niet dat het hoog tijd is om eens naar woonruimte voor jezelf uit te gaan kijken?
Ik garandeer je dat je een leukere, eerlijkere, aardigere, respectvollere man kunt krijgen dan je nu hebt. Dat zal niet moeilijk zijn als deze hork echt zo is zoals jij hem beschrijft.
Laat je niet langer klein maken. Maak jezelf weer groot. Jij bent de baas in je eigen leven, niet hij. Zet je schouders recht, maak je rug lang en kom voor jezelf op. Het is klaar met deze vernederingen, als jij wil dat het ophoudt is het vandaag nog voorbij. Stop!
vrijdag 15 mei 2009 om 17:38
dit is nog niet een de helft ervan,ik ben echt heel erg onzeker geworden vroeger was ik niet zo! ik was zelfverzekerd,en liet niks over me heen lopen ik was iemand die er goed uitzag altijd vrolijk en altijd met een ECHTE glimlach op mijn gezicht maar nu is alles het tegenover gestelde ik geniet van niks meer ik wil weg bij hem maar het lukt me steeds niet ik heb niemand meer door hem geen een vriendin meer om bij iemand uit te huilen mijn hoogd zit te vol ik wil rennen,hollen maar waarom lukt het me niet?
vrijdag 15 mei 2009 om 17:40
quote:sanne82 schreef op 15 mei 2009 @ 17:38:
dit is nog niet een de helft ervan,ik ben echt heel erg onzeker geworden vroeger was ik niet zo! ik was zelfverzekerd,en liet niks over me heen lopen ik was iemand die er goed uitzag altijd vrolijk en altijd met een ECHTE glimlach op mijn gezicht maar nu is alles het tegenover gestelde ik geniet van niks meer ik wil weg bij hem maar het lukt me steeds niet ik heb niemand meer door hem geen een vriendin meer om bij iemand uit te huilen mijn hoogd zit te vol ik wil rennen,hollen maar waarom lukt het me niet?Zeg jij het maar...
dit is nog niet een de helft ervan,ik ben echt heel erg onzeker geworden vroeger was ik niet zo! ik was zelfverzekerd,en liet niks over me heen lopen ik was iemand die er goed uitzag altijd vrolijk en altijd met een ECHTE glimlach op mijn gezicht maar nu is alles het tegenover gestelde ik geniet van niks meer ik wil weg bij hem maar het lukt me steeds niet ik heb niemand meer door hem geen een vriendin meer om bij iemand uit te huilen mijn hoogd zit te vol ik wil rennen,hollen maar waarom lukt het me niet?Zeg jij het maar...
vrijdag 15 mei 2009 om 17:48
Waarom heb je geen vriendinnen meer? Had je wel goede vriendinnen? Heeft hij ze weggejaagd of heb je op zijn aandringen het contact verbroken?
Als je wel een goede vriendin had, is dit het moment om weer contact met haar te zoeken. Grote kans dat ze toen wel gezien heeft dat je vriend in de weg stond en je graag zal helpen nu je hebt besloten bij hem weg te gaan!
Als je wel een goede vriendin had, is dit het moment om weer contact met haar te zoeken. Grote kans dat ze toen wel gezien heeft dat je vriend in de weg stond en je graag zal helpen nu je hebt besloten bij hem weg te gaan!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
vrijdag 15 mei 2009 om 18:10
zaterdag 16 mei 2009 om 00:16
Harry Jekkers - Ik Hou Van Mij
Ik hou van.. mij
hoor je nooit zingen
Ik hou van mij
wordt nooit gezegd
maar ik hou van mij
ga ik toch zingen
want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt, hehehehe!
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan!
Ik blijf bij mij, en niet voor even
Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd
ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven
ik blijf bij mij, totdat de dood mij scheidt!
Ik hou van jou
zeg ik soms ook wel
Ik hou van jou, schat en ik meen het echt
maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel
zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht, heeey!
Ik hou van mij, van mij, van mij
en van geen ander, yeah yeah!
Want ik ben verreweg, de leukste die ik ken, jeuh
Ik hoef mezelf zonodig ook van mij niet te veranderen
ik hou van mij mezelf, gewoon zo als ik ben
Want ik hou van jou
betekent meestal:
schat, hier heb je mijn problemen, los maar op, jeuh!
ik leef in een hel en verwacht van jou de hemel (ja)
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg,
rot lekker op
Want houden van een ander,
dat heb jij alleen maar nodig
omdat je niet genoeg kan houden van jezelf
Hou van jou joh, maak de ander overbodig,
want ware liefde, geloof me, begint áltijd
bij jezelf
want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander
maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars
als ie ik hou van jou tegen een ander zegt
Ik hou van.. mij
hoor je nooit zingen
Ik hou van mij
wordt nooit gezegd
maar ik hou van mij
ga ik toch zingen
want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt, hehehehe!
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan!
Ik blijf bij mij, en niet voor even
Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd
ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven
ik blijf bij mij, totdat de dood mij scheidt!
Ik hou van jou
zeg ik soms ook wel
Ik hou van jou, schat en ik meen het echt
maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel
zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht, heeey!
Ik hou van mij, van mij, van mij
en van geen ander, yeah yeah!
Want ik ben verreweg, de leukste die ik ken, jeuh
Ik hoef mezelf zonodig ook van mij niet te veranderen
ik hou van mij mezelf, gewoon zo als ik ben
Want ik hou van jou
betekent meestal:
schat, hier heb je mijn problemen, los maar op, jeuh!
ik leef in een hel en verwacht van jou de hemel (ja)
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg,
rot lekker op
Want houden van een ander,
dat heb jij alleen maar nodig
omdat je niet genoeg kan houden van jezelf
Hou van jou joh, maak de ander overbodig,
want ware liefde, geloof me, begint áltijd
bij jezelf
want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander
maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars
als ie ik hou van jou tegen een ander zegt

zaterdag 16 mei 2009 om 00:17
Hup Sanne, rustig ademhalen.
Dit (die lulhannes die je naar beneden en de put in praat) is niks voor jou.
Je wil het uitmaken, doen dan!
En daarna weer doorgaan met rustig ademhalen.
Succes, en beter in je eentje dan met een flapdrol opgescheept te zitten!
Sowieso is in je eentje leven helemaal niet erg.
M.i. wordt De Relatie zwaar overgewaardeerd door mensen die bang zijn om alleen te zijn.
Dit (die lulhannes die je naar beneden en de put in praat) is niks voor jou.
Je wil het uitmaken, doen dan!
En daarna weer doorgaan met rustig ademhalen.
Succes, en beter in je eentje dan met een flapdrol opgescheept te zitten!
Sowieso is in je eentje leven helemaal niet erg.
M.i. wordt De Relatie zwaar overgewaardeerd door mensen die bang zijn om alleen te zijn.
zaterdag 16 mei 2009 om 00:21
Mijn ex beweerde dat ook vaak, dat ik geen betere man kon krijgen. Die relatie heeft 2,5 jaar geduurd. Een half jaar nadat ik het uitgemaakt had, ontmoette ik een jongen die echt op alle fronten beter was! En met hem ben ik inmiddels al 9 jaar dolgelukkig.
Dus geloof niet wat je vriend zegt, dat is pure manipulatie. Hij probeert je onzeker te maken zodat je uit angst maar bij hem blijft.
Dus geloof niet wat je vriend zegt, dat is pure manipulatie. Hij probeert je onzeker te maken zodat je uit angst maar bij hem blijft.
zaterdag 16 mei 2009 om 21:54
Lieve Sanne, goed dat je hier op het forum om hulp komt vragen! Mijn advies: ga maandag naar je huisarts en vraag een verwijsbrief naar een maatschappelijk werker die naar je verhaal kan luisteren en je kan helpen uit deze situatie te komen. Ren daarna alvast naar de bibliotheek of boekhandel rennen en het boek 'Als hij maar gelukkig is' kopen/lenen en ga die meteen lezen. En blijf vooral hier posten!!