Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu

Ooooh, de good old days...

Die goeie ouwe Maja de Bij (klik)Ik heb gehuild toen dat afgelopen was.

Maar toen kwamen Belfi en Lillibit, en die droogden mijn tranen,
Wat wilde ik nou toch typen?
Heette die Flip?

Tss.

Zo noem ik KJongen alsienie luisteren wil.

Bent, ik zou deze als je motto doen:

Nationale Orgasmedag

Bambix, graag gedaan tuluk, was het een shot in de roos? (lacht om eigen gevatte woordgrapje)

Is het niet iets hormonaals, die tieten van je? Of is er 1 wezelijk 5 cupmaten groter nu?

En dan nog, is het niet iets hormonaals?

(ziet overal hormonen in)

Aangezien iedereen hoero in dit heksenhuis tegelijkertijd onig benne, hebben jullie dat nu niet dan, dat pmsachtige?

Of maken jullie achter de laptop-schermen ruzie?

Ik wel trouwens.

Gisteren nog.

Helemaal uit mijn geladderde HEMA pantykousje gestekkerd.

En wat kreeg ik voor reactie?

Met googoogaagaakoekeliekoe-stemmetje: 'Ow my little babytje babytje... are you having such a hard timytime..?"

Nou dan neem je jezelf (ik) ook niet serieus meer.

Damn.

Ook dat was al niet bevredigend.

Áls hè?

Dan

...

wooooooow....

Geloof mijn nou maar.

Dan had de koningin een vaag nieuw burgemeesterlijk slachtoffertje gaan zoeken vanavond.

Een jaar of 22. Daar heb ik best trek in.

Of 65. En dan zijn portemonee opblazen.

Of gewoon een willekeurig iemand uit een willekeurige bus trekken een willekeurig bosje in.

Mm.

Misschien wordt het tijd dat ik ook eens een dubbele nick ga aanvragen voor de sekspijlert.

Net als jullie.
Ik zit helemaal niet meer gelijk met wie dan ook te pmssen, want heb nu een sieklus van 6 weken.. en dat vind ik heeeelemaal niet erg. sieklus 10 weken mag ook, geen sieklus is welkom. Als het zonder andere rare dingen als opvliegerts is, bést. IK heb het wel gehad met rijpende eitjes en dergelijke.

Heerlijk gegeten net bij Griek. 't Wordt alleen tijd dat die lui eens leren bestellingen te onthouden, maar oké, da's dan ook weer de sjarme.

Heb net op vriendjes site laten vallen dat ik nieuwe baan heb, en ben gelijk weer verrast wie zoiets zoal leest. (collega's dus)

Toedels
Later is nu
Sjeses, Maya de Bij tune.

En dat ze dan naar de maan zat te staren. Dat plaatje kon mij niet lang genoeg duren. Gek dat het nu in een minuutje is afgelopen, en toen de tune-tijd vele malen langer voelde.

Heb effe verder geklikt:

Rustige Kman met een rokertje, en Kjong die dan groen aan komt vliegen. Tis net echt, bij Paulus (klik)
Nooit geweten dat het kreng Colargol heette. Kollakol, zo noem ik hem (of zie ik ineens een haar?) als 36 jaar.
Mims.
Djiez...

Verveel ik jullie ook zo?
Sorry. Ik was even aan de phone met Mims / en even is dan meteen 40 minuten )lees hier dan een smiley' en mijn haakjes doen het ook al niet.

Ik ben beertje Colargol, beertje dat kan ====== en die isjes zijn dan vraagtekens.

Trusten lievies.
Je mot effe op shift en ctrl tegelijkertijd drukken, voor je slapen gaat. Dan heb je zowaar een technisch probleem opgelost, zonder vent in huis.
±'

verdomd

Het werkt!?!?!
Mijn dank is groot. Ik loste het altijd (jaja, het gebeurde me vaker) op door mijn computer uit te schakelen en weer opnieuw op te starten.
Candy Candy kan ik nog steeds van begin tot einde meezingen,

Colargol ken ik niet, ik ken alleen ~filmpje~
Graag gedaan Toeteke.

Zing jij nog wel eens mee met Eddie Vedder Mims?
She's back!

Nope, Eddy Vedder laat ik aan jullie over, ik meng me niet in zo'n ordinaire bitchfight,
Waarom niet, Candypopje?

Het wordt nu pas gezellig.
Omdat ik in al mijn gulheid het lekkerste van het Vedderhapje al heb weggegeven. Zo meen ik mij te herinneren jou te hebben zien wegrennen met zijn stem in jouw grijpgrage klauwtjes!
Hahahahaha, mevrouw KJong toch, zit jij mijn vriendjes te bulliën??

Arm meneertje J, he'll never know what hit him,
Ooooh, vind ik opeens dit op Youtube, speciaal voor Pimpel.
Ik heb 'm nog niet geslagen.

Alles is nog steeds op keukentafelhoogte.

Onder de gordel kan altijd nog.

Ik ken alleen al de moderator persoonlijk. Voor mijn goddelijke gang.
Huh voor Pimp? Vanwege Loekie?

Of de vandalen die een telefooncel vandaleren die zij zich niet kan herinneren?

Of vanwege de nieuwe generatie dek-verven?

Of dat de Fa nog geen bare boobies heeft?

Of sunil voor de kattenwas?
Hihihi, smeltjus en pindarinda
Nee doos, als dat nieuwsblokje verder was doorgelopen had de nieuwslezer aan het gansche land medegedeeld dat die dag een klein Pimpelmeisje geboren was!

Ik weet niet hoe hoog die keukentafel is, voor hetzelfde geld heb je de pootjes afgezaagd.
Zeg Kjong, weet je watvoor leuks ik laatst op mijn deurmat aantrof? Een envelop met 10 condooms erin. Ik ken heul veul mensen maar er is er maar 1 die mij nu 10 condooms zou sturen en dat ben jij. Heb er erg om moeten lachen.

Wat een kutdag verder. Bah. Morgenochtend weekend weg met de kerk. En dat klinkt erger dan het is, eigenlijk is het zelfs heel leuk. Hele leuke lieve mensen allemaal, down to earth, geen ge-haaallleeeelujah praise the lord' toestanden. Zouden vanavond al gaan (zoals iedereen) maar ik was wat labiel psychotisch emotioneel flexibel vanmiddag dus ben lekker naar bed gegaan. Alleen ja.
Alleen?

Terwijl je in bezit bent van 10 condooms?

Wat zonde!
Als ik ook maar ooit deze week 10 condooms in mijn handen had gehad, dan waren ze vanavond op de hoek alhier verbruikt.

Dus nee. Er is nóg iemand met een ge-wel-di-ge slimme hinterige humorknobbel.

Hey, Kjongen was ook al op kamp de afgelopen dagen.

Ik wil(de) hem trouwens op de zeeverkenners ofzo zetten. Eens iets totaal anders doen, met knullenroedel, en buitenlucht enzo.

ijk ik van de week tv, naar een een of ander Eddy Zowie datingprogramma... Staat daar een mannelijke akela (hoe noem je eigenlijk een mannelijke akela??) van 19 zichzelf in het spotlicht te promoten, met de club waar ik Kjongen naartoe wil(de) brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven