Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Gelijk doen dus, zo'n jonge woudloper schijnt met zijn handen vuur te kunnen maken...
Wat wilde ik nou toch typen?
Vanwege de wrijving langs zijn stok?
Zijn stók? Ieuwwwww... vreselijke benaming, laat maar zitten met die condooms!

Heb je zin in condooms, Mims? Ik stuur ze met liefde naar je door hoor! Wat moet ik ermee.. ik ga namelijk toch geen seks meer hebben totdat alle leuke meneren hun hele zaakje totaal hebben laten weghakken en verder is anaal ook best leuk enzo.

Oh shit, ik zeg nu veel te veel natuurlijk, dit is geen Slemp. Hmm, nou ja, ik had ook al schijt aan de onco (en aan mezelf, eigenlijk natuurlijk) dus heb wat roséetjes op maar mijn mindfuck vond dat ik dat verdiend heb.

Hoe was je date, Mims? Is het vervolg-materiaal?
Ik geloof niet dat anaal iets van vroeger is. klik
Precies!

Jij snapt het...

Je denkt al als een akela!

De Date.

Tja.

Hoe zal ik het eens omschrijven.

Heb je wel eens gehad dat je ergens kwam waar ze een nieuw hondje hadden. Zo'n schattig beestje, stiekem onooglijk maar tegelijkertijd enorm lief. Zo'n enthousiast beestje dat jou hartelijk begroet, en waar je vervolgens heerlijk mee aan het spelen bent. Je vermaakt je kostelijk met het hondje, het hondje kwispelt erop los, en net als je denkt; " eigenlijk toch wel leuk, zo'n hond" begint hij fanatiek tegen je been op te rijden.

Zoiets, dus.

Date vind mij leuk. Date is zelfs al verliefd en laat dat in woord en daad blijken. En dat, lieve kinders, is iets teveel man voor Mims.

Bam, ik vind dat jouw mindfuck gewoon helemaal gelijk heeft, op dit soort dagen mag je zuipen. Jij wel! Ik zuip gewoon simultaan mee!
Auau auau auauX-D auw.

Dit was té leuk. Het hondje!
Oeeee, da's zo'n afknapper!
Oh my god Mims, wat kun je het weer heerlijk vertellen.

Moest ook wel grinniken om de condoompost (en ben ook nieuwsgierig van wie het was ).

Ik ben een uur op, maar nu al weer moe. Zou ik weer gewoon naar bed kunnen en de puinhopen in huis gewoon negeren vinden jullie? Hoe lang kun je kinderen 's ochtends vroeg voor de tv laten zitten?
Hoeveel uur is het dan nog ochtend Toet?

Nou zo lang dus.

Wat kwam ik ook alweer zeggen?

Ohja,

Ik ben mijn tandenborstel kwijt.
Waarom kan ik nog steeds geen plaatjes plakken :(

Heb je tandenborstel namelijk gevonden bij de Pimpeltjes:

http://www.dapdeil.nl/afbeeldingen/kat- ... orstel.jpg
http://icanhascheezburger ... tten-licks-toothbrush.jpg

Wat hebben katten eigenlijk met tandenborstels?
Oh, tandenborstel kwijt, dat is vervelend. Zeker als ze daarna onder de kattenharen terug gevonden worden.

Maar ja, gelukkig heb ik daar sinds mijn nieuwe piercing absoluut geen last meer van.

Je mag wel even langskomen met die piercing...
Whoehaa. Mims! (en hoe plak jij nou plaatjes, nu je geen plak meer op je tanden hebt?).
Zo'n piercing wil ik ook. Cool.

Mimsemeisje, heb jij laatst weer voor mijn ex-werk gewerkt?
Goh, ben ik de BOB vanavond?

Ja, Meave. Was alleen niet al te best, vond ik. Heb er na mijn ruwe versie-zending ook niets meer van gehoord.

(Goed dat je erover begint trouwens, Ex-werk moet mij nog van 2x betalen, daar zal ik dit weekend eens achteraan gaan!)
Nix Bob, er staat hier een mooie fiets voor je klaar!
snap de helft van jullie berichtjes niet, maar dat ligt vast aan het feit dat ik niet alle links geopend heb?

Pff, zit nog uit te blazen, was net met de beide kinderen terug onderweg naar huis (in de auto) en toen bleek dat er een spin in de auto zat. Bij mij op het schuifdak (aan de binnenkant). In eerste instantie dachten we dat hij ontsnapt was via het open dak, maar niet lang daarna begon KK te gillen,. Ze is namelijk bang voor spinnen en hij zat boven haar en was onderweg naar beneden. Ik op de snelweg nog , al rijdende, met een zakdoekje de baan van het draadje onderschept (zowat achterstevoren natuurlijk). Alleen daarmee zwiepte ik hem alleen maar dichterbij haar en hij landde op haar stoel. Helemaal hysterisch, gillen, huilen en paniek. Zo zielig, maar ja, ik reed 100 km per uur en kon dus ook niet veel. GG weigerde in te grijpen, omdat hij er zogenaamd niet bij kon (volgens mij ook gewoon angstig ) en ze ging helemaal door het lint. Uiteindelijk op de vluchtstrook gestopt met een gillend meisje tegen de voorstoel aangeplakt, want hij liep over haar rugleuning. Toen heb ik hem weggehaald. Pas achteraf besef ik dat ik toch echt een paar minten 0 aandacht voor het verkeer gehad heb en dat dit zo vreselijk had kunnen aflopen, brrrrr. Ben er helemaal shaky van.....
oja, katten en tandenborstels. Ik was wat aan het rondsnuffelen over kitteninfo en toen zag ik dat er (heus waar!) geadviseerd wordt je kat de tanden te poetsen....Krankzinnig, nooit gedaan, zal ik niet doen ook. Hebben jullie daar wel eens van gehoord? Oja, er stond ook nog dat je wel op moets letten dat de borstel van de kat niet verwisseld werd met die van gezinsleden, blrk.
Blrk indeed Bentetje

Ik snap ook de berichtjes niet zo Bentetje. Ik weet alleen wel dat Mims naar Pimpel zou gaan vandaag en ook nog naar Tila.

Ik had vandaag een leuke postdag; Kreeg een boek (Drift van Marion Pauw) en een bon voor een gratis gezondheidscheck.

Minder leuk was mijn fietsdag; lekke band en het sleuteltje brak af in het slot. Veel heen en weer gelopen naar fietsenmaker en supermarkt enzo. Stom gedoe.

En nu staat de stamppot boerenkool te pruttelen en
en ja, wat en? Geen idee
Ik had het op een ander topic ook al over aragnafobia.

Ik zie het niet zo. Dat je daar bang van moet zijn (als volwassene dan, want als kind vond ik het ook maar rare beessies met harige pootjes, en bezorgde me welleens een rillinkje).

Maar bang voor een autoongeluk kan ik me volledig voorstellen Bent.

Mijn oude telefoonprovider is overgenomen ofzo door KPN.

Ben al 4 dagen bezig (geen seconde gelogen) met een werkende simkaart te krijgen. Heb gewoon NU al spuuggenoeg van die hele kuthoeren KPN.Ik heb nog geen 1 sec kunnen bellen.

Met hun antwoorden bij klantenservice dat ik naar de Primafoon moet. En IN de Primafoon, dat ik voor ditendat dan maar naar kpn.com moet gaan. PARDON?! Sta ik in hún winkel of niet?

Met een nieuwe(re) simkaart uit de winkel gelopen, zou binnen 10 min werken. Nu6 uur verder, nog steeds simkaart geweigerd. En toen ik er eerder achter kwam, om kwart voor 5, en ik nog effe snel me de tandjes gehaast heb, bleek dat ze om half 5 al dicht waren.

Gloeiende gloeiende gotnondejuu.

Dus heb ik maar uit frustratie in het laatste kwartier een stel lichtbruine lederen slippers, een stel instappers en bijpassende te dure tas gekocht.

Gaat niet goed zo.

Frustratie ben ik aan het afkopen. Sekstekort met ik met ander zoet aan het vergoeden.

En tickets worden maar niet geboekt.

Ik heb ook nog een iemiminivermoeden dat mijn vakantiegeld eerder dit jaar gestort is (in jan? pliespleisplies not...) en dat dit in groot zwart administratie gat (zoals altijd in jan) verdwenen is.

En áls het nog komt, dan moet het direct naar de energieleverancier. Eindafrekening viel vies 500 kuthoeren euro tegen. Kwam er daarom ook achter dat ze vorig jaar gewoon effies uit eigen initiatief mijn maandelijkse betaling verláagd hebben (automatische afschrijvingen).

Om gewoon mijn huishouden een beetje soepel te laten verlopen (ik bedoel, telefoon en electriciteit zijn toch wel básisvoorwaarden hier voor), zou ik gewoon niet eens kunnen werken.

Ik snap niet hoe andere mensen dit doen.
Schattemeisjes, passen jullie op met die condooms? Daar word je zwanger van, da's gevaarlijk spul. (Ik mag het zeggen ik ben ervaringsdeskundig.)

Kjong, je lijkt in wat en hoe je schrijft zo als 2 druppels water op mijn geemigreerde Vriendin, dat ik bij jouw stukjes soms echt heimweebuikpijn heb en/of Diepe Liefde. Je verhaal van hierboven had letterlijk zo uit haar toetsenbord kunnen rollen (verder ben je uiteraard geheel en volkomen uniek). Verder allemaal kut en ellende van niet meewerkende 'voorzieningen' (dáár zou de Voorzienigheid iets mee moeten doen!). Afkopen daarvan (niet Voorzieningheid maar frustratie over ontbreken daarvan) met tassen en schoeisel kan ik me dan weer volkomen voorstellen.

Gisteren Laatste dagen van Emma Blank gezien, da's goed absurd
~hips~

Zoooooo... Pimpeldurreptown is echt leuk!

Warm bier en lekkere mannen.. oh, nee, dat was andersom.

Hoe dan ook, goede avond gehad, maar sinds wanneer word het zo retevroeg licht?????

Nu maar gaan slapen, ik denk dat ik bij de kittens in het mandje ga liggen. Allemachtig, die zijn zo lief, ik ozu er haast eentje willen hebben. Oh, ik krijg er ook eentje... Jippie!

Had ik al gezegd dat het bier lekker was???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven