Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Geen gezicht, die schoenen zonder sokken bij Rein en Danny en die veel te korte broeken.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zoekt Lars wat meer fysieke toenadering dan Lizzy. Zij lijkt tot nu toe ook wel blij met de match. Ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.

Danny en Rein hebben in ieder geval genoeg gespreksstof!

Die arme Mick met z'n afschuwelijke pakje op z'n vrijgezellenfeest...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, vind het tot nu toe een leuk seizoen. En de matches ook goed gekozen. Zelfs Rein en Danny, had eerst mijn twijfels maar vind ze wel leuk samen. Ze lijken elkaar ook wel leuk te vinden. Zou mooi zijn als er deze keer meer stellen zijn waarbij het huwelijk slaagt.
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
19-01-2021 20:52

Die arme Mick met z'n afschuwelijke pakje op z'n vrijgezellenfeest...
Jaaaa vreselijk! Maar hij draagt het sportief. Volgens mij is het een hele lompe club vrienden maar met een klein hartje die wel voor elkaar klaar staan. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen!
Alle reacties Link kopieren
Balen! Ik had echt helemaal gemist dat er alweer een nieuw seizoen van MAFS op tv was.
Weet iemand waar ik de 1e afleveringen terug kan kijken, zodat ik weer bij ben en het vanaf volgende week op tv bij kan houden?
Alle reacties Link kopieren
Die vrijgezellenfeesten alleen al zijn genoeg reden om zelf niet aan dat programma mee te doen. Hoeveel zou er eigenlijk bepaald zijn door het programma? Wat nou als je écht geen vrijgezellenfeest wilt of niet in het wit wilt trouwen? Zou je zelf nog iets in te brengen hebben?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
19-01-2021 20:54
Ik kijk ook, vind het tot nu toe een leuk seizoen. En de matches ook goed gekozen. Zelfs Rein en Danny, had eerst mijn twijfels maar vind ze wel leuk samen. Ze lijken elkaar ook wel leuk te vinden. Zou mooi zijn als er deze keer meer stellen zijn waarbij het huwelijk slaagt.
Ja eens! Ik dacht van te voren dat het geen match zou zijn, maar op het eerste gezicht reageren ze leuk op elkaar. Ik hoop dat ik verkeerd zat met mijn eerste inschatting.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekkigeit
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mick totaal geen type voor Daisy
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-01-2021 21:12
Ik vind Mick totaal geen type voor Daisy
Ik ook niet, dat wordt niks.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het weer: Freddy lijkt op Michiel Kerkbosch.
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-01-2021 21:12
Ik vind Mick totaal geen type voor Daisy
Nee, ik zie het ook echt niet. Ik moet eerlijk toegeven dat ik direct een beetje een vooroordeel had over Mick en ik doe mijn best daar doorheen te kijken, maar zelfs met mijn meest roze bril zie ik écht geen match.

Leuke schoenen heeft Freddy.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde eerst niet kijken, vanmiddag blijven hangen in de herhaling en ik vind het toch wel leuk.

Lijkt mij een succesvoller seizoen dan vorig jaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Aron en Monique?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat een afknapper trouwens dat geen van die mannen ooit een pak hebben aangehad en ook zo raar doen zodra ze een pak aan hebben. Ik vind dat echt een gebrek in je opvoeding als je als man nog nooit een pak hebt aangehad en je daarin niet normaal kan gedragen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-01-2021 21:17
Ik zeg het weer: Freddy lijkt op Michiel Kerkbosch.
Afbeelding
Aron lijkt op Ruud van Big Brother
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-01-2021 21:27
Wat vinden jullie van Aron en Monique?
Linken me leuke mensen. En ik zie ze wel bij elkaar. Benieuwd hoe het verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-01-2021 21:27
Wat vinden jullie van Aron en Monique?
Zie wederom geen match tussen hem en haar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-01-2021 20:58
Die vrijgezellenfeesten alleen al zijn genoeg reden om zelf niet aan dat programma mee te doen. Hoeveel zou er eigenlijk bepaald zijn door het programma? Wat nou als je écht geen vrijgezellenfeest wilt of niet in het wit wilt trouwen? Zou je zelf nog iets in te brengen hebben?

Ik snap sowieso niet dat mensen zin hebben om mee te doen aan zo'n programma en zo op tv te komen. Zou me echt voor schut voelen staan. En dan continu die camera op je gericht. En dan trouwen met een onbekende, hoe awkward.
En ik kan me ook niet voorstellen dat als ik aa zoiets mee zou doen, dat mijn moeder en siblings dan zin zouden hebben om ook zo op tv te komen.

Gelukkig zijn er mensen die het wel willen. Hebben wij nog wat entertainment en iets anders om over te praten in deze coronatijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop wel echt dat Sylvia en Freddy een match zijn. Lijken me lieve mensen en ik gun ze echt de liefde. Ik vind Sylvia er echt goed uitzien in haar jurk en haar kapsel staat goed.
calvijn1 schreef:
19-01-2021 21:12
Ik vind Mick totaal geen type voor Daisy
Ik ben dus niet de enige die dat idee kreeg!?

Fashionvictim,
Mijn vriend heb ik ook nog nooit in een pak gezien. En mochten we ooit gaan trouwen, dan nog zie ik hem geen pak aan hebben! Maar waarom hebben alle mannen bij MAFS vandaag voor een blauw pak gekozen? 😳
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
19-01-2021 21:38
Ik hoop wel echt dat Sylvia en Freddy een match zijn. Lijken me lieve mensen en ik gun ze echt de liefde. Ik vind Sylvia er echt goed uitzien in haar jurk en haar kapsel staat goed.
Ja, dat hoop ik ook.

Die Aron klinkt vreselijk in die brief.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-01-2021 21:27
Wat vinden jullie van Aron en Monique?
Aardige, leuke, zelfstandige mensen, maar geen match. Ik ben echt een negatieveling he, met mijn match-voorspellingen... *Bloos*
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
ik voorspel dat die Monique binnen 2 dagen gillend naar huis wil.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand niet eens wat anders uitzoeken dan dat eeuwige blauwe trouwpak? :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven