Het Grote Viva Katten Topic deel 3
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:42
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier 
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
woensdag 20 januari 2021 om 18:29
Ach gos.... misschien kunnen ze een uitzondering maken?miekemv schreef: ↑20-01-2021 12:47Louise moet ook, zij is net als de jouwe CC klein en fijn gebouwd. Ze is rustig in een reismand als ze mij maar zien kan. Bij de dierenarts moet je ze afgeven alleen is het voor haar nog meer onbegrijpelijk vanwege haar doofheid. Normaal zou ik dan vragen of ik bij haar kan blijven tot aan de eerste prik echter de Corona gooit weer roet in het eten.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
woensdag 20 januari 2021 om 18:36
Hendrikje106 schreef: ↑20-01-2021 12:34Dat is het mooiste inderdaad CC als ze geen kapje nodig hebben. Helaas vond ons pittige schildpadpoesje dat die draadjes écht niet op haar buikje hoorde!!![]()

Lotta vond de draadjes zo leuk dat ze dacht, ik hou er eentje nog wat langer

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
woensdag 20 januari 2021 om 18:37
Och, dat is wel extra zielig ja. Ik zou het gewoon vragen, nee heb je, ja kan je krijgen.miekemv schreef: ↑20-01-2021 12:47Louise moet ook, zij is net als de jouwe CC klein en fijn gebouwd. Ze is rustig in een reismand als ze mij maar zien kan. Bij de dierenarts moet je ze afgeven alleen is het voor haar nog meer onbegrijpelijk vanwege haar doofheid. Normaal zou ik dan vragen of ik bij haar kan blijven tot aan de eerste prik echter de Corona gooit weer roet in het eten.
Of anders uitstellen als het mogelijk is en ze niet naar buiten kan ontsnappen?
Dierproeven.

woensdag 20 januari 2021 om 19:59
Kan het hele jaar doorCalamitycat schreef: ↑20-01-2021 19:39Witte poes in rood pakje. De perfecte avatar voor volgende Kerst![]()

woensdag 20 januari 2021 om 20:17
Welke maat Mieke? Ik heb er nog 1 in maat XS met luipaardprint liggen, heel kittig
De XXS heb ik enigszins aangepast (beetje geknipt en genaaid zodat ie wat ruimer bij de oksels werd). Als je wil kan ik ze naar je opsturen?
hendrikje106 wijzigde dit bericht op 20-01-2021 20:17
Reden: Typefout
Reden: Typefout
0.20% gewijzigd
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

woensdag 20 januari 2021 om 20:39
Wat lief. Ik wou haar inplannen eind februari/ maart als ik haar eventuele gejammer aankan. Ook al omdat haar leeftijd onduidelijk was en ze van mij iets mag aankomen. Mocht dat niet het geval zijn laat ik het je weten.Hendrikje106 schreef: ↑20-01-2021 20:17Welke maat Mieke? Ik heb er nog 1 in maat XS met luipaardprint liggen, heel kittig![]()
De XXS heb ik enigszins aangepast (beetje geknipt en genaaid zodat ie wat ruimer bij de oksels werd). Als je wil kan ik ze naar je opsturen?
Ik heb nog nooit een pakje nodig gehad en verwacht het bij haar helemaal niet maar ja beter mee verlegen dan om verlegen.
woensdag 20 januari 2021 om 21:37
Zo is het maar net en wij hebben ze sowieso niet meer nodig. Mocht het nodig zijn dan laat maar weten!miekemv schreef: ↑20-01-2021 20:39Wat lief. Ik wou haar inplannen eind februari/ maart als ik haar eventuele gejammer aankan. Ook al omdat haar leeftijd onduidelijk was en ze van mij iets mag aankomen. Mocht dat niet het geval zijn laat ik het je weten.
Ik heb nog nooit een pakje nodig gehad en verwacht het bij haar helemaal niet maar ja beter mee verlegen dan om verlegen.
woensdag 20 januari 2021 om 21:39
woensdag 20 januari 2021 om 21:53
Skeeties zijn het
Ik doe het via https://postimages.org/ (maar niet mobiel, gewoon via de computer).

Ik doe het via https://postimages.org/ (maar niet mobiel, gewoon via de computer).
Dierproeven.

woensdag 20 januari 2021 om 22:25
*Smelt*Calamitycat schreef: ↑20-01-2021 21:27Vandaag even mijn nieuwe fototoestel uitgeprobeerd. De 'kinders' worden zó snel groot...![]()
![]()
Ze hebben een gelukkige blik

woensdag 20 januari 2021 om 23:04
Daar heb je haar weer met haar fototoestel ...Calamitycat schreef: ↑20-01-2021 22:42Ik vind dat Lotta juist een beetje kijkt alsof ze zich verveelt
![]()

woensdag 20 januari 2021 om 23:10
Ik had weer iets voor mij wel bijzonder, zwartwitje kreeg steeds meer moeite om naar binnen te komen. Vaak op het laatste moment weer omdraaien en gillen en grommen naar de andere katten. Te angstig geworden blijkbaar. Nu heb ik een soort van dierentolk er bij betrokken en nou is ze al vier keer op een rij voor een aantal uren binnen geweest en met een stuk minder gegil.

woensdag 20 januari 2021 om 23:16
Wow zeg, wat goed! Ik geloof(de) daar eigenlijk nooit zo in, maar het werkt blijkbaar echtmiekemv schreef: ↑20-01-2021 23:10Ik had weer iets voor mij wel bijzonder, zwartwitje kreeg steeds meer moeite om naar binnen te komen. Vaak op het laatste moment weer omdraaien en gillen en grommen naar de andere katten. Te angstig geworden blijkbaar. Nu heb ik een soort van dierentolk er bij betrokken en nou is ze al vier keer op een rij voor een aantal uren binnen geweest en met een stuk minder gegil.

Wat kost zoiets als ik vragen mag? Het is hier namelijk nog steeds een soort oorlog tussen de rooie en de dametjes. Er wordt wat afgeblaast.... Zo sneu voor de dametjes maar ook voor de rooie die overduidelijk het nog steeds niet eens is met zijn 'nieuwe' huisgenootjes en daardoor helemaal niet lekker in zijn vel zit

Dierproeven.
woensdag 20 januari 2021 om 23:17
Op post.img bedoel je? Ik heb me daar niet hoeven registreren hoor, kan de site gewoon prima gebruiken zonder registratie.
Dierproeven.
woensdag 20 januari 2021 om 23:17

woensdag 20 januari 2021 om 23:26
Het was via via maar hoeveel hij echt rekent bij anderen weet ik niet precies. Ik kijk naar het verloop maar ze was echt van de ene op de andere dag anders. Niet dat het meteen over is. Ze heeft vandaag de hele dag op zolder geslapen zonder toestanden.Calamitycat schreef: ↑20-01-2021 23:16Wow zeg, wat goed! Ik geloof(de) daar eigenlijk nooit zo in, maar het werkt blijkbaar echt![]()
Wat kost zoiets als ik vragen mag? Het is hier namelijk nog steeds een soort oorlog tussen de rooie en de dametjes. Er wordt wat afgeblaast.... Zo sneu voor de dametjes maar ook voor de rooie die overduidelijk het nog steeds niet eens is met zijn 'nieuwe' huisgenootjes en daardoor helemaal niet lekker in zijn vel zit![]()

woensdag 20 januari 2021 om 23:32
Met doofheid hebben ze een behoorlijke handicap. Ik heb al een dove kat gehad 15 jaar lang en daarmee wat ervaring opgedaan. Ik vond dat hij een zo normaal mogelijk leven moest hebben. Dat heeft hij ook gehad maar een gek kenmerk was bijvoorbeeld dat hij mij buiten op straat niet herkende tenzij ik de honden bij me had. Ik hoefde hem dan ook niet aan te halen want dan sloeg hij raak.