Zo verliefd... :-)

16-05-2009 22:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wou dit even van me afschrijven: ik ben zo verliefd op iemand!

Heb net een heel ellendige relatie achter de rug, zelfvertrouwen is totaal zoek, heb geen vertrouwen meer in mannen, ... Maar dit overvalt me nu, had nooit gedacht dat ik ooit nog voor iemand zoveel kriebeltjes in mijn buik kon hebben :-)

Ik zie hem geregeld bij de bakker, zeggen mekaar gedag, maar meer niet. En meer wil ik niet eens, ik geniet van de gevoelens, ik wil geen relatie, ik wil geen seks,... Heb zelfs niet de behoefte om een praatje te maken, bang om weer teleurgesteld te worden, zoals ik mijn vorige relaties.

Verliefd zijn is zo zalig, heb er geen woorden voor. Ik ga slapen met een glimlach en wordt wakker met een glimlach. En dit na een rotte relatie van twee jaar met de meest idiote knul die er rondliep (sorry voor men taalgebruik, maar zo voel ik me wel naar hem toe).

Wou dit gewoon effe kwijt :-)
heeeerlijk voor je! Geniet er lekker van!

EN blijf gewoon lekker vrij totdat je toe bent aan een relatie en tot die tijd, lekker genieten van het gevoel!
Hartstikke leuk voor je meid.

Maareh, verliefdheid is toch het allerleukste als het beantwoord wordt? Ik ging eraan kapot joh. In je eentje verliefd zijn is zo ontzettend saai.
Heerlijk he?

Het feit dat je na zo'n nare periode er al gehoor aan geeft, al is het gezwijmel op afstand, is een goed teken. Je gelooft nog in de liefde....

Geniet ervan.

En grijp 'm als het kan!
Ha Patat, hoe staat het er nu mee? Heb je hem al een keer aangsproken? Of heeft hij actie ondernomen?

Ik kan me sinds een paar dagen bij je aansluiten, want ik ben ook verliefd! Laatst had ik een feestje van mijn werk en daar heb ik een heeeel leuke collega ontmoet! Ik had hem al een paar keer op een vergadering gezien en nu hebben we een tijdje gekletst. Hij werkt op een andere locatie dus ik zie hem bijna nooit. Hij is single en een paar jaar jonger dan ik maar hij is zooo leuk!!

Aan het eind van de avond vroeg hij mijn nummer.

Ik heb het hem gegeven. Ik hoop dat hij contact opneemt!

Anders zet ik over een weekje zelf de eerste stap.
Hé Patat, geniet ze!

En Wereldmeid, succes!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik ben niet verliefd.

Maar heb wel vreselijk veel zin in patat!
Hoi!

Ben al eventjes niet meer online geweest!

Hoe het ondertussen is... Wel, ik heb hem bij de bakker aangesproken en hebben een heel leuk open gesprek gehad. Daarna hebben we onze mailadressen uitgewisseld (hij is ook singel) en ook onze gsm-nrs. We hebben een tijdje mails gestuurd,en hij vroeg me zelfs om langs te komen. Ben 1x langsgeweest, we hebben een biertje gedronken en leuk gebabbeld. Heb hem nog een mailtje gestuurd, maar heb niks meer van hem gehoord Ik weet niet goed waarom, maar ik ga er ook niet achterlopen... Ben teleurgesteld in mezelf. Had ik maar beter geen contact gezocht. Ach ja, jammer, want de verliefdheid was zo heerlijk. Hij heeft het nooit geweten, denk ik...

Niet dat ik liefdesverdriet heb, daarvoor was het te pril, maar voel me nu wel ineens heel onzeker over mezelf. Heb ik een verkeerde indruk gemaakt, iets verkeerds gezegd, ... ik weet het niet...

Jammer... -zucht-
quote:Thila schreef op 04 juni 2009 @ 16:15:

Ik ben niet verliefd.

Maar heb wel vreselijk veel zin in patat!
quote:Patat schreef op 16 mei 2009 @ 22:07:

, zelfvertrouwen is totaal zoek, heb geen vertrouwen meer in mannen, ... quote:maar heb niks meer van hem gehoordMoet je juist blij mee zijn, nu kun je aan je zelfvertrouwen werken
Als ik wist wat de reden was, dan kon ik daar mss aan werken?
Je kunt er ook aan werken als je de reden niet weet. Wat meer vertrouwen krijgen, zekerder worden van jezelf.
Patat, (en dan zeggen ze dat ik een rare nick heb )

Sommige dingen gebeuren. Heel vervelend, maar shit happens. Andersom zal het ook heus wel eens gebeurt zijn, dat iemand verliefd was op jou maar jij niet op hem. Misschien ben je zijn type niet, kan toch?

Dat betekent niet dat jij daarmee verkeerd bent of iets verkeerd hebt gedaan. Helaas heb je een vervelende relatie gehad en heeft je vertrouwen een deuk opgelopen. Nu heb je tijd om het vertrouwen uit jezelf te halen ipv uit een man. Als je dat doet dan wordt je minder snel gekwetst in de toekomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven