Zwangerschapskleding
donderdag 28 januari 2021 om 12:11
Waar kopen jullie je zwangerschapskleding?
Qua broeken heb ik nog wel het e.e.a., het gaat vooral om de bovenkant.
Ik had gehoopt het nog wel uit te kunnen zingen tot de lente, ook omdat ik veel thuiswerk. Maar dat gaat niet meer lukken en de keren dat ik wel naar kantoor moet wil ik er toch een beetje fatsoenlijk bijlopen.
Bij mijn vorige zwangerschap kon ik prima slagen bij Wehkamp en Prenatal, maar nu kan ik daar niks vinden. H&M vond ik altijd wat tegenvallen dus die doe ik liever niet meer.
Qua broeken heb ik nog wel het e.e.a., het gaat vooral om de bovenkant.
Ik had gehoopt het nog wel uit te kunnen zingen tot de lente, ook omdat ik veel thuiswerk. Maar dat gaat niet meer lukken en de keren dat ik wel naar kantoor moet wil ik er toch een beetje fatsoenlijk bijlopen.
Bij mijn vorige zwangerschap kon ik prima slagen bij Wehkamp en Prenatal, maar nu kan ik daar niks vinden. H&M vond ik altijd wat tegenvallen dus die doe ik liever niet meer.
donderdag 28 januari 2021 om 12:51
Ik combineer vooral mijn normale kleding met basics zwangerschapskleding. Bijvoorbeeld de basis kleuren hemdjes/t shirts van hm mama met een vest/jasje/(grote) trui/blouse die ik al had.
Zo heb ik maar weinig nieuws hoeven kopen. Ik vind al die zwangerschapskleding ook niet echt wat. Ik heb ook wat kleding in een grotere maat gekocht (wikkeljurk) die ik ook aan kan met voeden en erna. Dus wellicht is dat ook nog een optie.
Zo heb ik maar weinig nieuws hoeven kopen. Ik vind al die zwangerschapskleding ook niet echt wat. Ik heb ook wat kleding in een grotere maat gekocht (wikkeljurk) die ik ook aan kan met voeden en erna. Dus wellicht is dat ook nog een optie.
donderdag 28 januari 2021 om 14:29
Ik paste, op één of andere rare manier, gewoon bijna al m'n t-shirtjes en broeken tot het eind (en ik had niet bepaald een bescheiden buikje, haha). Ik kon echt bijna niks vinden qua zwangerschapskleding die gewoon van katoen was gemaakt.... Of er een beetje normaal uit zag. Maar ik hoef niet in kantoorkleding naar m'n werk, dus dat zal wel schelen 
Die drie shirtjes die ik heb kunnen vinden, kwamen van Bonprix!
Die drie shirtjes die ik heb kunnen vinden, kwamen van Bonprix!