Red flags
donderdag 28 januari 2021 om 16:25
Wat zijn red flags voor jou bij mensen? Zijn er dingen die jij altijd over het hoofd ziet maar waarvan men zegt 'told you so?'.
Ik trap af:
- over zichzelf zeggen ' ik ben veel te lief'.
- tijd/aandacht gebruiken om te straffen of belonen. Negeren na een ruzie of als je iets verkeerds zegt. Uit het niks afzeggen.
- bovenstaande maar met intimiteit.
- veel te veel drinken, maar zeggen ' ik kan het hebben'
- een vies huis. Af en toe kan altijd, maar nooit schoonmaken getuigt van issues.
Ik ben zelf natuurlijk niet perfect en ik werk er aan. Voor mezelf alleen bezig om dingen op een rijtje te zetten voor therapie.
Ik trap af:
- over zichzelf zeggen ' ik ben veel te lief'.
- tijd/aandacht gebruiken om te straffen of belonen. Negeren na een ruzie of als je iets verkeerds zegt. Uit het niks afzeggen.
- bovenstaande maar met intimiteit.
- veel te veel drinken, maar zeggen ' ik kan het hebben'
- een vies huis. Af en toe kan altijd, maar nooit schoonmaken getuigt van issues.
Ik ben zelf natuurlijk niet perfect en ik werk er aan. Voor mezelf alleen bezig om dingen op een rijtje te zetten voor therapie.
vrijdag 29 januari 2021 om 01:17
+1Paardje4paardje schreef: ↑29-01-2021 00:04Als een man zegt ' ik ben een open boek en echt te vertrouwen, ik heb niets te verbergen' dan weet ik dat ik moet weg wezen dat zijn de ergste.
vrijdag 29 januari 2021 om 09:23
Natuurlijk zegt dat wel iets over jou als partner, als een man een lijstje met red flags zou maken dan zou therapie daar op staan, geen stabiliteit, onzekerheid en bevestiging nodig hebben, geen baan kunnen vasthouden. Dus volgens mij zullen alle mannen die wél hun zaken op orde hebben dan afhaken.Black_Phillip schreef: ↑28-01-2021 22:45Ik jobhop ook maar ik ben met mezelf bezig in therapie en het zegt niks over mij als partner? Ik probeer het tenminste, ik kan ook opgeven en uitkering trekken.
Net als andersom: de red flags die hier voorbijkomen, geen haar op mn hoofd die zulke signalen zou tolereren en waarschijnlijk kom ik ze niet eens tegen omdat ik dergelijke types er al uit filter.
Andersom werkt dat ook zo: ben jij niet stabiel en heb je je zaken niet op orde dan zul je maar zelden mannen aantrekken die betrouwbaar, intelligent, verstandig, emotioneel volwassen en stabiel zijn. Want die haken af omdat ze teveel red flags zien.
vrijdag 29 januari 2021 om 09:29
Hé op elk potje past een dekseltje. Er zijn mensen heel gelukkig met een partner die jaloers is en nog geen kopje koffie zelf kan zetten, want zo voelen ze zich nodig en geliefd, en er zijn mensen heel gelukkig met een partner die huisvrouw zijn als hoogste ambitie heeft want zo voelen ze zich mannelijk en nodig. Allemaal prima wat mij betreft. Ik zal voor een aantal mannen ook een aantal red flags hebben en die mannen passen dan dus ook niet bij mij.meelezer123 schreef: ↑28-01-2021 20:58Ik ben heel gelukkig getrouwd ondanks alle rode vlaggen overal![]()
Ik vind het een beetje flauw om te zeggen RODE VLAG voor je iemand goed kent. Tuurlijk, als hij zijn familie heeft vermoord en opgegeten is dat een rode vlag, maar wat hier wordt genoemd vind ik een beetje azijnpissen. Maar goed, ik lees ook dat jullie ver weg zouden rennen voor zowel mijn man als mij dus neem het vooral niet serieus
vrijdag 29 januari 2021 om 09:36
Hier word ik ook altijd een beetje kriebelig van. Ik wil een gelijkwaardige relatie, niet aanbeden worden. Daarnaast heb ik ook altijd een gevoel dat je je dan wel ‘moet gedragen’, anders kukel je zo weer van dat voetstuk af.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 29 januari 2021 om 09:49
Negging: zo'n truucje van "pickup artists": vrouwen afkraken in de hoop dat de vrouw dan beter haar best gaat doen om in de smaak te vallen.
https://www.elitedaily.com/dating/why-n ... op/1666301
vrijdag 29 januari 2021 om 09:51
Maar een beetje volwassen stabiele vrouw die trapt toch niet in die trucs van zo’n pick up artist? Die moet het toch hebben van vrouwen die heel graag willen, geen zelfvertrouwen hebben enz?Zonmuis schreef: ↑29-01-2021 09:49Negging: zo'n truucje van "pickup artists": vrouwen afkraken in de hoop dat de vrouw dan beter haar best gaat doen om in de smaak te vallen.
vrijdag 29 januari 2021 om 09:55
Het gaat hier om rode vlaggen, dus als een vent dat probeert dan lijkt me dat een grote rode vlag.
En ja, sommige vrouwen trappen erin. Denk ook niet dat dit soort types naar een zelfbewuste stabiele vrouw zoeken, maar juist eentje die ze kunnen manipuleren. Zijn soms juist de incel-types die dit soort pickup artists volgen en dat dan gaan uitproberen, gelukkig niet altijd met succes (zie de screenshot aan het eind van het artikel).
vrijdag 29 januari 2021 om 09:57
Zonmuis schreef: ↑29-01-2021 09:49Negging: zo'n truucje van "pickup artists": vrouwen afkraken in de hoop dat de vrouw dan beter haar best gaat doen om in de smaak te vallen.
Uit jouw stukje een kleine quote van een pickup artist:
‘According to HumanSockPuppet, this is how and why guys should neg:
Speak to women as though they are children — because emotionally, they are. They have the same small passions and cravings for fantasy that children have — girls just want to have fun ... you can speak to women as though they are children and observe first-hand that they respond identically to children.’
Hahahahahahahahahaha
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 29 januari 2021 om 09:58
vrijdag 29 januari 2021 om 10:00
Chienandalou schreef: ↑29-01-2021 09:57Uit jouw stukje een kleine quote van een pickup artist:
‘According to HumanSockPuppet, this is how and why guys should neg:
Speak to women as though they are children — because emotionally, they are. They have the same small passions and cravings for fantasy that children have — girls just want to have fun ... you can speak to women as though they are children and observe first-hand that they respond identically to children.’
Hahahahahahahahahaha
Ja, erg he.
Ik vraag me dan af wat hun bron is. Cyndi Lauper ofzo?
vrijdag 29 januari 2021 om 10:12
Het is toch vaak een combinatie en zelfs wat ongrijpbaar. Ik heb dus niet echt een rode vlag systeem.
Al moet ik wel zeggen dat ik b.v. bij vrouwen die bij aanvang van de eerste date al aankondigen dat ze geen seks hebben op de eerste date wel meteen klaar ben. Dan ben je namelijk in 1 opmerking tegengestelde signalen aan het geven, het getuigt van met veel verwachtingen een date ingaan en het is ook nog bijzonder arrogant in de zin van dat ze net doen alsof zij beslissen of we wel of niet in bed belanden.
Al moet ik wel zeggen dat ik b.v. bij vrouwen die bij aanvang van de eerste date al aankondigen dat ze geen seks hebben op de eerste date wel meteen klaar ben. Dan ben je namelijk in 1 opmerking tegengestelde signalen aan het geven, het getuigt van met veel verwachtingen een date ingaan en het is ook nog bijzonder arrogant in de zin van dat ze net doen alsof zij beslissen of we wel of niet in bed belanden.
vrijdag 29 januari 2021 om 10:12
Ik had laatst een match op een datingapp die vroeg "En, val jij altijd op oudere jongens?"
Daar kreeg ik echt de rillingen van. Hij was én geen jongen, én niet oud, gewoon een vent van 36 o.i.d. Heb hem meteen verwijderd.
Daar kreeg ik echt de rillingen van. Hij was én geen jongen, én niet oud, gewoon een vent van 36 o.i.d. Heb hem meteen verwijderd.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 29 januari 2021 om 10:15
Huh? Hoezo tegengestelde signalen?DS1971 schreef: ↑29-01-2021 10:12Het is toch vaak een combinatie en zelfs wat ongrijpbaar. Ik heb dus niet echt een rode vlag systeem.
vrijdag 29 januari 2021 om 10:16
Met zo'n wetenschappelijk toontje, maar elke verwijzing naar een vrouw is 'the slut', 'the whore' of 'the bitch'.Thordïs schreef: ↑29-01-2021 09:58https://www.reddit.com/r/TheRedPill/com ... h=73d91611
Dit soort mannen....![]()
Die comments ook
vrijdag 29 januari 2021 om 10:18
Dat tegengesteld snap ik ook niet zo.
Wel dat het idd arrogant is om bij aanvang van de date zoiets te melden. Waarom zou dat überhaupt gezegd moeten worden, laat staan als je elkaar nog helemaal niet kent?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 29 januari 2021 om 10:18
En zich dan maar afvragen waarom ze geen date/relatie kunnen krijgenThordïs schreef: ↑29-01-2021 09:58https://www.reddit.com/r/TheRedPill/com ... h=73d91611
Dit soort mannen....![]()
vrijdag 29 januari 2021 om 10:19
In de zin van dat je seks erbij haalt (terwijl een eerste date toch echt vooral draait om lol hebben samen en elkaar gewoon ontmoeten en een begin van leren kennen) en gelijktijdig ook weer van tafel haalt.
Ik vind het echt een hele rare gedachtengang.
Zal misschien ook wel komen door het gedrag van sommige mannen, maar goed, ook dat vind ik raar.
vrijdag 29 januari 2021 om 10:27
Ja, waar zou dat nou vandaan komen ook?DS1971 schreef: ↑29-01-2021 10:19In de zin van dat je seks erbij haalt (terwijl een eerste date toch echt vooral draait om lol hebben samen en elkaar gewoon ontmoeten en een begin van leren kennen) en gelijktijdig ook weer van tafel haalt.
Zal misschien ook wel komen door het gedrag van sommige mannen, maar goed, ook dat vind ik raar.
Dat hardop zeggen heeft wel verder weinig echt nut. Dus waarom snap ik ook niet.
vrijdag 29 januari 2021 om 10:28
Haha, blijkbaar is hij heel kinderlijk en weet hij dat zelf.
vrijdag 29 januari 2021 om 10:30
Ik heb een mini kleine flag, ik erger me ook heel erg aan First dates op dat vlak.
Het betalen van de rekening. Ik heb altijd gesplit bij een eerste date. Daar is geen discussie over mogelijk. Ik vind niet dat de man hoort te betalen.
Als daar wel een discussie over komt en zo'n man zegt, dat hoort ect. Exit.
Kan niets met dat soort geneuzel.
En ik zie bij first dates dat ook steeds. Maar eigenlijk erger ik me dan het meest aan de vrouwen. Sommige verwachten het gewoon en andere doen voor de vorm een poging, ik wil ook wel splitten hoor als jij dat wil.. ect.
Echt tenenkrommend.
Het betalen van de rekening. Ik heb altijd gesplit bij een eerste date. Daar is geen discussie over mogelijk. Ik vind niet dat de man hoort te betalen.
En ik zie bij first dates dat ook steeds. Maar eigenlijk erger ik me dan het meest aan de vrouwen. Sommige verwachten het gewoon en andere doen voor de vorm een poging, ik wil ook wel splitten hoor als jij dat wil.. ect.
Echt tenenkrommend.
vrijdag 29 januari 2021 om 10:31
Huge red flag!Black_Phillip schreef: ↑28-01-2021 17:21Ik ben niet jaloers zolang ik voldoende bevestiging krijg. Maar mij eenweek negeren en wel gaan drinken met eeb collega maakt me onzeker. Is dat jaloezie?
Jaloers + onzeker! Mee opassen!
vrijdag 29 januari 2021 om 10:39
Luci_Mster2 schreef: ↑29-01-2021 10:30Ik heb een mini kleine flag, ik erger me ook heel erg aan First dates op dat vlak.
Echt tenenkrommend.![]()
Ik vind het afhankelijk van of er een tweede date gaat komen. Splitten vind ik zo knieperig en ook vervelend voor de bediening. Dus als het even te voorkomen is dan graag.
Dus dan liever gewoon "Oké, dan betaal jij deze dan betaal ik de volgende date".
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 29 januari 2021 om 10:52
O grappig, ik vind het juist geen goed teken als hij op de eerste date voorstelt om te gaan splitten ipv de rekening betaalt.Luci_Mster2 schreef: ↑29-01-2021 10:30Ik heb een mini kleine flag, ik erger me ook heel erg aan First dates op dat vlak.
Echt tenenkrommend.![]()
vrijdag 29 januari 2021 om 10:53
Maar waarom is het een red flag?DS1971 schreef: ↑29-01-2021 10:19In de zin van dat je seks erbij haalt (terwijl een eerste date toch echt vooral draait om lol hebben samen en elkaar gewoon ontmoeten en een begin van leren kennen) en gelijktijdig ook weer van tafel haalt.