Help mijn vrouw blijft kijken............

17-05-2009 18:55 580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar de verschillen die wij hebben en niet naar wat we wel hebben

mijn liefde voor haar is aan het afnemen daar door ik mis de onvoorwaardelijkheid die ik vroeger wel voelde (25 jaar hebben we een relatie, samen zijn we gegroeid)

Niet!! bij mij zelf blijven is niet de goede oplossing lijkt mij

HELP wat moet ik doen?

liefs Rob
Lieve Doddi

ik misde de onvoorwaardelijkheid, daarom ging ik zoeken

het gevoel...............ze is er voor mij
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 20:15:

@ chardonnay,

om dat ik mij HEEEEEEL verantwordelijk voel voor het wel en wee van het gezin.

zelf ben ik kind van gescheiden ouders en daar ligt een deel van de pijn

Maar als ik het goed begrijp, ben jij vreemd gegaan en heeft mevr Rob daar geen genoegen mee genomen en heeft je adieu gezegd.

Mevr. Rob moet je dus niet meer. Leg je daar bij neer en blijf vooral lief voor je kinderen.
quote:Mamasaar schreef op 17 mei 2009 @ 20:20:

Over pijn gesproken...

Ik denk dat je morgen een barstende koppijn zult hebben, neem alvast een paracetamolletje voor je je roes uit gaat slapen.En drink een liter water!!!
Je klinkt heel genereus door te vertellen wat het huis en de toelage jou kost , maar is dat niet iets wat je gewoon wettelijk verplicht was te betalen ? Heel lullig , maar is dat niet de prijs voor te veel en te hard werken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mamasaar

Rob, ik ben ook kind van gescheiden ouders. En met mij nog vele duizenden. De meeste kinderen hebben er volgens mij helemaal niet zoveel problemen mee hoor. Het is veel erger als ouders constant in onmin met elkaar leven.

Zo, en dan ga ik nu naar Boer zoekt vrouw kijken.
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 20:21:

Lieve Doddi

Que? Jezus, nahja, ik zeg maar niks.

Anyways, jij praat je vreemdgaan dus goed omdat je de onvoorwaardelijkheid misTe? Lekker krom. Je hield zelf niet onvoorwaardelijk van haar, anders was je niet op zoek gegaan. En als je zo onvoorwaardelijk van haar houdt, dan is dat ZONDER voorwaarden, dus hoefde je niet op zoek. Als je onvoorwaardelijk van haar hield, dan praatte je met haar in plaats van je leuter in een andere doos te hangen.

Gewoon logische dingen hoor, gewoon logisch.
Ik denk de hele tijd dat er in dit topic iets staat als 'mijn vrouw blijft kijken als ik sex heb met andere vrouwen' ofzo. Zo jammer.

Lieve Doddi

Ik begrijp dat je een poosje hoteldebotel op een ander bent geweest .

( da's toch even wat minder onvoorwaardelijk dan je daarnet wilde laten weten )

Je zegt dat dat háár eigen schukd was wanttttt ....commentaar op jou . Als je toen al zoveel werkte , kun je dan nu met droge ogen beweren dat dat harde werken jou , je vrouw en je kinderen erg gelukkig heeft gemaakt ?

Hard werken zal voor jou best een manier zijn om jouw liefde en v erantwoording voor je gezin te tonen maar als je daarin bent doorgeschoten en niet hebt willen horen dat je prioriteiten verkeerd lagen .... wie valt dat te verwijten ?
quote:Chardonnay schreef op 17 mei 2009 @ 20:23:

De meeste kinderen hebben er volgens mij helemaal niet zoveel problemen mee hoor. .

Dat is dus niet zo .

Tenzij ouders elkaar de tent uitvechten is een liefdeloos huwelijk beter voor de KINDEREN dan een scheiding .
Onvoorwaardelijk.

Wat een misplaatst en misbruikt woord

Lieve Doddi

het gevoel...............ze is er voor mijIk denk eerder bij jezelf rob. Ik denk dat zij juist miste dat ze de nr 1 was en de keuze, dat je gezin boven al het andere ging.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Rob , had je verwacht dat jullie weer bij elkaar zouden komen , of dat jullie een eeuwigdurende LAT relatie zouden genieten ?
@ BGB

ik denk beide zijn we daarin te verwijten, we zagen het door onze eigen! ogen
Zeg Rob, zojuist even jouw berichten historie doorgelezen.

You order shit, you eat shit.
Ja, dat vind ik echt.
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 20:32:

@ BGB

ik denk beide zijn we daarin te verwijten, we zagen het door onze eigen! ogenDus iemand die zich alleen voelt staan in haar relatie , in de opvoeding die moet niet zeuren .... zeg je dat ?

Lieve Doddi

Pleurt op! Gek!

Steek ff lekker de hand in eigen boezem en kom niet klagen over een ander!
digitalis ik voel die boosheid ook wat als ik lees over onvoorwaardelijk. Waar was dat onvoorwaardelijke toen je vrouw dat vroeg en verlangde?

En dan nu ineens aangeven dat je dat bij je vrouw mist........nu het jou uitkomt?

Ik verlaat dit topic zit er te dicht bij in gevoel. maar ik kan gewoon niet een eenzijdig beeld van de situatie aan zien.
quote:Mamasaar schreef op 17 mei 2009 @ 20:33:

Zeg Rob, zojuist even jouw berichten historie doorgelezen.

You order shit, you eat shit.Ik zie geen topics staan van Rob waarin hij klaagt over zijn relatie oid . Of bedoel je het feit dat de meesten van Rob zijn postingen over clubs ed gaan ?
Ik denk dat Rob op zoek is en zich daarom op een vrouwenforum begeeft. Dit is niet het eerste topic waarop hij schrijft wat hij verdient en hoeveel alimentatie hij moet betalen. En nu gooit hij het over "de vrouw begrijpt me niet boeg".

Misschien vind je meer geluk/sympathie op RP.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik denk dat 't heel juist is geweest dat jij hier ff een bijdrage hebt geleverd Doddie.
Ik denk dat Rob op dat soort topics meeschrijft omdat dat in Rob zijn belevingswereldje past ....geld verdienen . Wat uiteindelijk ook de oorzaak van dit - totaal andere - topic is .
nee hoor winterdip ik ken rob goed en rob heeft het echt niet nodig om zijn contacten op een viva pijler te gaan zoeken.

daarbij weet ik hoe graag hij de relatie met zijn vrouw weer zou hervatten.

Ik vind dat rob veel verkeerd heeft gedaan maar weet ook dat het in hart een heel lieve vent is, alleen ziet hij soms een beetje te veel zijn kant van het verhaal.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 mei 2009 @ 20:37:

[...]

Ik zie geen topics staan van Rob waarin hij klaagt over zijn relatie oid . Of bedoel je het feit dat de meesten van Rob zijn postingen over clubs ed gaan ?Hij schrijft zelf, letterlijk, dat hij het verprutst heeft. Zegt mij genoeg.
Ja, dat vind ik echt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 mei 2009 @ 20:27:

[...]

Dat is dus niet zo .

Tenzij ouders elkaar de tent uitvechten is een liefdeloos huwelijk beter voor de KINDEREN dan een scheiding .Ehm mag ik even mijn hand opsteken tussendoor? Het nogal liefdeloze huwelijk van mijn ouders was niet bepaald een goede basis om in op te groeien. Ik heb nog steeds moeite om uit te vinden hoe dat nou moet, een liefdevolle relatie tussen man en vrouw. En daarnaast koester ik ook geen warme herinneringen.
anoniem_84054 wijzigde dit bericht op 17-05-2009 20:43
Reden: toevoeging
% gewijzigd
die mag best zeuren bgb moet! dat zelf

maar moet ook kijken naar wat er is en als je uit elkaar bent

ben ik er nog minder voor het gezin (nuchter lijkt mij)

en als ik totaal geen respect krijg voor wat ik doe

zakt bij mij het vertrouwen weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven