Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Elza, van mij ook nogmaals heel veel sterkte en hoop morgen snel te lezen dat je probleemloos bevallen bent van een prachtige dochter !!

Waar is iedereen eigenlijk....allemaal druk met de beebs ?
Elza, krijg je dit er ook nog over heen....succes meid

Het is inderdaad rustig, hier liggen de kids heerlijk te slapen. Echt genieten zo....
Elza, heel veel succes, pff het zit je niet echt mee op het moment. Hopelijk kan je die kleine lekker snel in je armen houden.

Hier de hele dag verjaardag gehad dus weinig online geweest. Viel me eigenlijk 100% mee hoe goed dat nog ging.

Waardoor ik wel denk dat ik echt nog wel langer dan een week moet doorlopen met die kleine in mijn buik...

Ook nog niets van Luna gehoord he?
Iedereen is denk ik druk met de babies en/of bevallen. Blijven wij dan toch staks als enige over Julia..!!!????
Ik denk het wel Midejo...

En Maike want die was de 29e uitgerekend geloof ik.

Maar wie weet het kan nog steeds ieder moment gebeuren.

En als je het statistisch bekijkt kan het bijna niet dat wij ook heeeeeel veel over tijd gaan lopen want dat doet/deed de rest van het mei groepje al....

Haha, ik denk serieus dat als ik vanacht weeen krijg en morgen beval dat ik me dan niet durf te melden hier omdat ik me schuldig zou voelen tegenover de rest hahaha
Even via blackberry ivm drukte!

Elza! Heel veel succes morgen! Hoop iig dat je je al wat beter voelt? Maarruh ook jij kan t! Echt t gebeurt gewoon!

Ga voor je duimen dat je lange wachten wordt beloond met voorspiedige bevalling!

X

Morge meer!
Elza, hopelijk beval je nu heel voospoedig!!! Je hebt er nu al zo lang op gewacht. HEEL VEEL SUCCES!!!

Luna????????????

Midejo en julia, ik blijf erbij hoor, maar moet op comp. van man, heb even geen verbinding met mijn eigen.

Zo lekker op bed, typ ook niet zo makkelijk met zoon op de arm wil ook nog wat hebben dus tot morgen.

SUCCES ALLE DAMES DIE GAAN BEVALLEN VANACHT!!!!
Dag dames,

weer een up-date van ons!! Wij zijn de trotse mama en papa geworden van Raphaell!!

Het was een loodzware klus voor mij en onze kerel heeft opstart problemen:S:S hij mag zelf pas waarscheinlijk woensdag of vrijdag naar huis. Ze hebben tijdens de bevalling uit zijn hoofdje bloed proberen te prikken waardoor hij waarscheinlijk een infectie heeft opgelopen en misschien nog wat zuurstof gebrek. Raphaell ligt nu aan de toeters en bellen en mag morgen van de hersenscan af.

Raphaell is op 17-05-2009 om 02.24 uur geboren en weegt 3965 gram. Zijn lengte is door de toetser en bellen nog niet gemeten en en ik denk dat ie zelf 52 cm is.

Ik ga nu melkafkolven voor mijn kleine vent ga morgen weer naar hem toe om hem zelf te voeden
Ik ben al bevallen!! lees hierboven!!
Ik wil graag morgen foto's op prive zetten maar weet niet hoe dit werkt
Ik wil graag morgen foto's op prive zetten maar weet niet hoe dit werkt
Vergeet helemaal mijn bevallingsverhaal op te schrijven...

was gisterochtend door vk naar het ziekenhuis gestuurd omdat ik al 3 dagen extreem hoge hoofdpijn had. Mijn vliezen waren om 9.00 uur gistermorgen gebroken en na aankomst in het zieknhuis het 1 en ander getest. Gelukkig GEEN hellp!!!

Om half 6 mochten we weer naar huis wnat had nog geen weeén. Als die vandaag om 9.00 uur nog niet begonnen waren zou ik om 11.00 uur opgewekt worden want mocht niet langer dna 24 uur met gebroken vliezen lopen.

We waren goed en wel om half 7 thuis toen de weeën in alle hevigheid losbarsten en niet zo'n klein beetje ook!!!

Om 19.00 uur was vk weer bij ons en had toen al 8 cm ontsluiting.

Om half 8 waren we weer terug in het zieknhuis en om 23.56 uur kreeg ik de eerste pers wee. Om 02.24 uur is onze kleine jongen geboren na een lange moeizame strijd.

Maar eindelijk is hij er en wat balen wij dat wij thuis zijn en hij nog niet!!!
Luna!! Van harte met je zoon! Je klinkt vol vertrouwen dat alles goed komt met je ventje?! Klinkt wel heel heftig je bevalling en jij en raphael hebben hele strijd geleverd
Ja moet ook wel snok die kleine ligt te vechten voor zijn gezondheid heb er alle vertrouwen in dat hij aankomend weekend lekker thuis is. Hij maakt al aardig wat geluid, laat al horen als die honger heeeft en als ie het ergens niet mee eens is laat ie dat ook merken en dna is ie nog gene 24 uur oud!

Heb vanacht zelf in het ziekenhuis geslapen, nou ja wat je slapen noemd, maar mocht vanavond naar huis. Zijn vader en ik gaan nu iedere dag naar het ziekenhuis.

Krijg morgen al wel kraamhulp omdat ik ben ingeknipt en gehecht.

my god wat doet dat hechten zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!
Luna dont get me started over hechten

Ik vond dat ook echt geen feestje! Uberhaupt de 1e week na bevalling is ieTs wat ik totaal niet ingecalculeerd had. De pijn van hechtingen, stijfheid, amoer kunnen lopen en laten we vooral ook zwijgen over naar wc gaan haha

Ttuste! Op naar iig de 18 mei beeb van elza?
Luna gefeliciteerd met je zoontje!! Wat een strijd zeg. Hopelijk gaat t gauw wat beter met hem en heb je hem gauw thuis. Sterkte!!

Janets heb ik jou al gefeliciteerd??? Weet t even niet meer. Bij deze dan!!! Een heerlijke zoon na een goede bevalling met een mooie friese naam! Super!!

Elza wat erg voor je dat je je zo voelt. Ben benieuwd hoe t gaat in t ziekenhuis. Hopelijk heb je snel je dochter in je armen !!

Ik ga eerst eens kijken wat er voor nieuw is. Ben al 3 uur met dit bericht bezig en nog niet klaar!!
Luna gefeliciteerd met je zoontje. Wat heftig zeg. Een hele dikke voor jullie.

Elza heel veel sucses. Erg vervelend dat jij je zo voelt.
Luna en Lunaman.... GEFELICITEERD..!!!!!

Wat een zware bevalling moet dat zijn geweest. Als ik het goed lees betekend het dat je 2,5 uur hebt moeten persen. (had ik ook bij de 1e) Dat moet echt geen pretje zijn geweest. Wel goed om te horen dat het nu toch beter met hem gaat en dat hij straks gewoon lekker bij jullie thuis kan zijn...!!!!

Elza... zet hem op vandaag..!!!!!

Ga snel broodjes maken voor de kids, want die moeten straks naar school.
Luna en Lunaman, gefeliciteerd met de geboorte van Raphael.

Ik hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag zodat jullie lekker met z'n drietjes kunnen genieten.

Elza, succes vandaag!

Ik hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt.
luna en lunaman, gefeliciteerd met raphael!! (mooie naam, was onze 2e keus bij zoon!)

oohhhhh elza, wat heb jij een pech zeg! ook nog zo ziek worden bovenop het VEEL te lange wachten.....maar vandaag gaat PUKKIE-DAG worden, ik voel het gewoon!!!

verder niet veel geweest, man is heerlijk thuis, we hebben zo af en aan wat visite, gaan blokjes wandelen met het gezin (niet heel ver want mijn bekken blijft een zeer gevoelig iets, helaas...)

en jolijn??? die doet het gewoon SUPER!! gisteravond half 10 fles en ze melde zich gewoon niet vannacht. maar ik werd natuurlijk wel tig keer wakker dus heb er uiteindelijk om half 4 maar een fles ingeknald en ze heeft daarna doorgeslapen tot 7 uur. soms denken we weleens dat we dromen met zo'n zoet kindje, zoon was echt ZOOOOOOO anders met name 's nachts dus we genieten!
2e(of meerdere )-kindjes-mama's, hoe doen jullie oudere kinders het met de baby? zoon is echt TE lief naar zijn zusje toe, ze wordt echt constant bedolven onder de kusjes en knuffels dus met die broer-zus liefde zit het wel goed.

maar ondertussen is hij ons gigantisch aan het etteren, al een paar keer de hele wc ondergeplast, het behang van jolijn haar kamertje kapot scheuren, vooral NIET luisteren, megabrutaal.... tuurlijk is het voor hem een hele verandering maar soms denken we weleens, waar zijn we aan begonnen...aarrrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Midejo, ik moet het inderdaad goed in de gaten houden, maar ben blij dat ik dadelijk weer een controle heb. Voel me nog steeds echt beroerd dus anders was ik vandaag toch wel gaan bellen. Hoe is het bij jou?

Luna en man gefeliciteerd met jullie zoontje! Vervelend dat ie nog even in het ziekenhuis moet blijven. Hoop dat jullie hem snel lekker mee naar huis mogen nemen.

Elza, heeeeeel veel succes vandaag!
Luna en Lunaman, van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje...poehee, jij hebt echt lang moeten persen zeg...heel vermoeiend lijkt me dat...rust lekker uit en hoop dat jullie ventje snel thuis komt.

Elza, ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat....misschien ben je inmiddels wel al aan het genieten of ben je nog bezig....ik hoop dat het allemaal vlot verloopt en dat we hier snel een berichtje van je krijgen waar je vol trots vermeld dat jullie dochtertje is geboren.

Hippie, ben jij alweer lekker thuis inmiddels ?

Wat grappig trouwens dat de meningen zo verdeeld zijn...ik heb echt niks van het hechten gevoeld....volgens mij spoot ze ook een spulletje op de onderkant toen ik aan het persen was...misschien een soort van verdoving.

En ik vond de 1e week me veel makkelijker af gaan dan nu moet ik ook bekennen...de 1e week heeft prinses bijna alleen maar geslapen en voelde ik mij helemaal hyper en topfit....alle ongemakken nam ik echt graag voor lief.

Nu ik de 3e week inga ben ik veel moeier, laat prinses veel meer van zich horen en heb ik last van mijn bekken....dus ik vind het nu eigenlijk zwaarder dan de 1e week.

Maar geniet nog steeds met volle teugen hoor (vooral als ze lekker slaapt )
Luna, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Raphaell!! Jij hebt inderdaad ontzettend lang moeten persen, zeg. Wat een strijd. Pfff!! Klinkt allemaal heel heftig, hoor. Maar je klinkt vol vertrouwen over dat hij snel lekker met jullie naar huis mag. Ik hoop dat ook van harte met jullie!!!

Elza, waarschijnlijk zul je het niet meer lezen, maar ik wil je voor vandaag heeeeel veeeel succes wensen! Heel vervelend dat je je zo ziek voelde. Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat en dat je snel je meisje in je armen mag houden, Na wat jij allemaal heb moeten doormaken, verdien je inderdaad een turbobevalling!!!

Hier een gezellig en druk weekend gehad. Zaterdag dus in de stad wezen lunchen met man en aan het begin van de avond naar vrienden en daar heerlijk gebarbequed. Gistermiddag en avond vierden we de 80ste verjaardag van mijn oma. Heel gezellig allemaal, maar ik merk wel dat mijn vlammetje nu snel is opgebrand, hoor.

Verder heb ik vandaag een beetje een rotdag, want ik was al vroeg wakker van de oefenweeen, die ik al twee weken zo'n beetje elke nacht heb. Dus ik ben moe!

Moet er niet aan denken dat dit nog ruim drie weken gaat duren. Maar ja, officieel kan dat natuurlijk nog, dus ik ga er maar vanuit dan kan het alleen maar meevallen, natuurlijk. Hihi!

Verder ben ik heel positief ingesteld, want ik heb zoooooo'n zin in dit nieuwe kleine wondertje!!!!!

Ik hoop dat ze zich snel laat zien!!!
@ Suzzel....

Ik moet ook vanmiddag weer naar de VK voor controle en hoop natuurlijk dat mijn bloeddruk stabiel blijft. Voel me vandaag alleen ook weer wat minder goed. Lichte hoofdpijn en ik was me toch misselijk vanmorgen. Gaat nu iets beter, maar ik hang of op de bank, of in bed, of achter de pc.

Hoop gewoon dat ik snel mijn zoon in mijn armen kan houden..!!

Sanne.... lekker blijven genieten...!!!!! Cliché, maar ze zijn echt maar zo kort klein..!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven