Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Mijn plannen; zie topic op relaties.

Droomhuis heeft btw wel de randstadrail zo n beetje in de achtertuin. elke 2 minuten een trein.

We denken er nog even over na....
Ik ben net m'n bed uit. . Zit nu op het balkon te genieten van m'n ontbijt. De katten zijn 'm gesmeerd.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik was net zo vroeg wakker als La Vie! En heb er een productieve ochtend van gemaakt. Boodschappen, was wegdraaien, bed verschonen, dingen opruimen/ weggooien, nou ja je kent het wel. Om en uurtje of twee vanmiddag een lekker dutje gedaan. Want vannacht was het 3 uur in den ochtend dat ik pas ging slapen. En wanneer je dan saai om kwart over zes wakker wordt is het toch wel een te korte nacht geweest.

Maar de powernap was niet saai en heeft dus effect gehad. Voel me weer alsof ik gewoon 8 uur geslapen heb. En nu zit ik heel saai maar even ontspannen te forummen.
quote:Nijntje schreef op 16 mei 2009 @ 13:35:

Mijn plannen; zie topic op relaties.

Droomhuis heeft btw wel de randstadrail zo n beetje in de achtertuin. elke 2 minuten een trein.

We denken er nog even over na....Je kunt wennen aan geluiden, en de trein kan best een saai geluid zijn. Maar alle trillingen is dat iets om aan te wennen? Goed dat je er nog even over nadenkt Nijn, dan maar saai maar droomhuizen zijn niet zomaar dingen om "eventjes" aan te schaffen he Tenzij je saai gewoon miljonair bent.
nou ben al weer een poosje op gang.heerlijk saai zo,n dutje van een uurtje of anderhalf,ben altijd weer zgan drvan.nu hier nog eea doen en straks de hort maar weer op.
goed nadenken Nijn,zulke dingen zijn niet niks.
Ja psies, Des. Gisteren liepen we er even langs, en in 10 minuten dat we ons in die straat bevonden, kwamen er dus 5 treinen langs, van links naar rechts en andersom. Heel saai.

PP deed nog van: Joh, ik hoor niks! Maar hoe meer hij zoiets negeert, hoe luider ik het hoor. Dat zei ik hem ook, en toen hoorde hij het ineens ook.

Ik wil niet 20 jaar ergens wonen waar ik de hele week uitzie naar de zondag, omdat ze dan elke 8 minuten rijden ipv elke 2.

Maargoed, we gaan natuurlijk wel gewoon heel saai even kijken.
Er bestaan vast nog wat meer droomhuizen, toch Nijn.

Binnen 10 minuten 5 treinen.. poeh, dat zou voor mij te saai zijn..

Kijken kan altijd. Misschien valt het tegen, en dan kan je het beter loslaten.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dat zeg ik.
Oh, sorry hoor
Zoveel treinen is eigenlijk te saai om naast te wonen. Nijn je gaat je er stierlijk door vervelen.
Ik eet trouwens saaie stokjes met zoutkorreltjes aan de zijkanten.

Hoe heet dat ook alweer?
zoutsticks?
Ik zit trouwens even ned 1 te kijken heel saai zijn ze aan het spetteren met water.
prepsels heet dat Rose maar je kan het ook saaie soute stokjes noemen.

ik heb het saie idee dat ik de enige ben op dit saaie tijdstip op dit saaie forum....

waar is de niet-saaie tijd gebleven dat er 's nachts nog wat leven in de brouwerij was hiero?
De raddraaiers zijn geband, dus nu is het saai.

Hé, Nijn, bedenk als je je droomhuis ooit wilt verkopen gaan er misschien nog meer treinen langs, en dan gaan kopers afdingen....saai, saai!
Die saaie stokjes ken ik. Ze zijn niet echt lekker maar lijken niet zo op chips waardoor het toch mag.
Die stokjes (pretzels, strepsels) zijn zo saai en goedkoop dat je ervan blijft eten.
kiekeboe mutzzzen...ik ben weer @home.saaie dienst gehad,weer voor niks zitten wachten op wat er niet kwam.en ut blijft saai, die opmerkingen die mannen maken, als ze je tegen komen in je uniform als vr-bev.

maakt echt niet uit,uit welk saai milieu ze komen,tis altijd ut zelfde saaie liedje wat ik hoor.....saaaaaaai

ik ga nu een dutje doen.

en die zoute stenges zijn saaaaaai maar calorie-arm,

behalve als je teveel dr van eet.saaaai,altijd daar op moeten letten!!!
Ik mag weer. *juicht*
Known to cause insanity in laboratory mice
Jesss, Maandag!

De favoriete dag van alle mensen die van saai houden.
Heerlijk ja. Ik moet ook weer aan de bak.

ZzzzzZ.

En ik voel dat ik ziekig word, nou ja verkouden dan, dus dubbel joy. Mijn neus zit dicht en ik heb koppijn.

Misschien tot later nog..
Snjókorn falla, á allt og alla
goedemiddag saaie mutzzzen,als ut goed is ben ik klaar voor vandaag.

gelukkig maar want ik heb gisterenmiddag maar 2uurtjes geslapen na mn nachtdienst.gisteravond op normale tijd dr ingegaan,dus straks ff dutje doen.dan heb ik ut wel weer in gehaald,mijn lijf doet zeer....stomme reuma!!!
hebben jullie een leuk saai weekend gehad???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven