Agenda/ planner tips!
maandag 15 februari 2021 om 20:39
Hoi hoi,
Ik heb jullie hulp ergens bij nodig. Al een hele tijd ben ik op zoek naar de perfecte planner/agenda, maar helaas nog niet gevonden. Mijn eisen zijn nogal specifiek.. ik ben best wel kieskeurig. Hopelijk hebben jullie de gouden tip voor mij
Wat zoek ik:
- Een ongedateerde planner (waar je data dus zelf invult).
- Een week overzicht en een maandoverzicht
- Heel belangrijk: ik wil ruimte hebben voor to do dingen, maar niet op wekelijkse basis, maar aan elke dag vast! Het liefst iets met vakjes zodat je dingen af kan kruizen.
- Het liefst geen ringband
- Extra dingen zoals een maand reflectie of andere dingen om bij te houden zou leuk zijn.
- Een format voor het opstellen van jaarlijkse doelen zou leuk zijn.
Ik heb jullie hulp ergens bij nodig. Al een hele tijd ben ik op zoek naar de perfecte planner/agenda, maar helaas nog niet gevonden. Mijn eisen zijn nogal specifiek.. ik ben best wel kieskeurig. Hopelijk hebben jullie de gouden tip voor mij

Wat zoek ik:
- Een ongedateerde planner (waar je data dus zelf invult).
- Een week overzicht en een maandoverzicht
- Heel belangrijk: ik wil ruimte hebben voor to do dingen, maar niet op wekelijkse basis, maar aan elke dag vast! Het liefst iets met vakjes zodat je dingen af kan kruizen.
- Het liefst geen ringband
- Extra dingen zoals een maand reflectie of andere dingen om bij te houden zou leuk zijn.
- Een format voor het opstellen van jaarlijkse doelen zou leuk zijn.

maandag 15 februari 2021 om 21:00
Zoek eens op Bullet Journal. Die kan je helemaal naar je eigen wensen invullen.
Zoek vooral ook minimalistische varianten. Veel mensen steken enorm veel tijd in allemaal prachtige versieringen. Maar ik ben gewoon niet zo creatief/prutserig, dus gebruik het gewoon sec als agenda/to-do lijst, zonder tekeningetjes enzo
Zoek vooral ook minimalistische varianten. Veel mensen steken enorm veel tijd in allemaal prachtige versieringen. Maar ik ben gewoon niet zo creatief/prutserig, dus gebruik het gewoon sec als agenda/to-do lijst, zonder tekeningetjes enzo

maandag 15 februari 2021 om 21:39
Ik heb een uitwisbare planner van Greenbook en ben daar erg blij mee. Ik heb er notitiebladen, verschillende to-do bladen en week en maandplanner in zitten. Maar er zijn nog wel meer bladen om mee uit te breiden. Zelf vind ik het ook heel fijn dan het uitwisbare is, maar dat zal misschien niet voor iedereen gelden.