Werk & Studie alle pijlers

Agenda/ planner tips!

15-02-2021 20:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik heb jullie hulp ergens bij nodig. Al een hele tijd ben ik op zoek naar de perfecte planner/agenda, maar helaas nog niet gevonden. Mijn eisen zijn nogal specifiek.. ik ben best wel kieskeurig. Hopelijk hebben jullie de gouden tip voor mij :)

Wat zoek ik:
- Een ongedateerde planner (waar je data dus zelf invult).
- Een week overzicht en een maandoverzicht
- Heel belangrijk: ik wil ruimte hebben voor to do dingen, maar niet op wekelijkse basis, maar aan elke dag vast! Het liefst iets met vakjes zodat je dingen af kan kruizen.
- Het liefst geen ringband
- Extra dingen zoals een maand reflectie of andere dingen om bij te houden zou leuk zijn.
- Een format voor het opstellen van jaarlijkse doelen zou leuk zijn.
Zoek eens op Bullet Journal. Die kan je helemaal naar je eigen wensen invullen.

Zoek vooral ook minimalistische varianten. Veel mensen steken enorm veel tijd in allemaal prachtige versieringen. Maar ik ben gewoon niet zo creatief/prutserig, dus gebruik het gewoon sec als agenda/to-do lijst, zonder tekeningetjes enzo
Wat je zoekt is een Filofax. Hier kun je zelf de hele indeling bepalen en aanpassen. Makkelijk om er iets bij te voegen of uit te halen.
https://www.succesplanner.com/ongedatee ... cesplanner
Zoiets ?
Ik heb een uitwisbare planner van Greenbook en ben daar erg blij mee. Ik heb er notitiebladen, verschillende to-do bladen en week en maandplanner in zitten. Maar er zijn nog wel meer bladen om mee uit te breiden. Zelf vind ik het ook heel fijn dan het uitwisbare is, maar dat zal misschien niet voor iedereen gelden.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 19:20
99.19% gewijzigd
De passionplanner heeft volgens mij alles wat je hierboven benoemt!
Heel veel dank voor jullie reacties! Ik heb weer aardig wat tips om me in te verdiepen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven