December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oja Joni die nudistencamping! was ik helemaal vergeten Ik vraag me dan toch altijd af hoe stelletjes elkaar vinden die dat alletwee leuk vinden... lijkt me toch best vervelend als de een wel wil en de ander niet

Ik heb trouwens nog een foto van Y van alweer een tijdje geleden in de Boyd houding. Had er een foto van gemaakt voor je maar was t steeds vergeten... zo maar eens even in mijnalbum zetten.

En misschien zou Y ook wel een engeltje zijn als ik beter op zou letten? Misschien houden jullie/jij Boyd gewoon beter in de gaten

A1mee: Dat is wel heel gevaarlijk ja! Plastic zak over haar hoofd doen! Maar deed ze dat echt expres dan? Ik heb dat soort dingen gelukkig nog niet gezien van Y. Ik heb wel tig foto's van haar in de meest rare posities op randjes van stoelen etc.... scheelt misschien ook dat ik geen tuin heb met Kaya-achtige acties

Ik ga volgend jaar het derde jaar in. Dan het 4e jaar nog de master en dan klaar! maar ik ga nu dus ook naar open dagen voor een andere master :-)

Het is trouwens heel erg hier hoor maar Y krijgt dus nog steeds tiet in de ochtend zodat ik nog even uit kan slapen...

Mainecoon: ik vind 18.00 naar bed erg vroeg hoor! Eten jullie zo vroeg dan? Geloof niet dat het voor Y gaat werken...

Ik kwam je recept voor die pizzatjes nog tegen en heb een poging gedaan maar er is er 1 geen eentje die echt rond is en volgens mij kun je ze amper vasthouden zonder dat het helemaal uit elkaar valt.... misschien kan ik eens een bestelling bij Den plaatsen

Ik heb trouwens hele rare bananen... gaan niet aan de bovenkant open maar wel met gemak aan de onderkant... Vindt Y maar raar

Ze heeft het nu nog steeds over langnek en doet dan zn ogen na... en heeft het over roodkappie en de wolf die haar gaat opeten... deed ze vanmiddag of ze mij ging opeten.. dus ik doe het terug en eerst ging ze heel hard lachen en toen zei ik zoiets als waaaaah daar komt de grote boze wolf jouw opeten om haar weer te pakken... kijkt ze verschrikt de gang in of daar een wolf aankomt en vond het ineens allemaal 'eng' 'eng' 'eng' Ik pieste zowat in mn broek van het lachen maar eigenlijk was het best zielig... gelukkig was het na het middagslaapje weer over

Even goed nadenken over de naam ;) Marloes!! Hoe gaat het nu met je zus?? Was toch je zus?

Oja eerste foto volgens mij van mij achter de buggy:

Het is geen nudisten, het is naturistisch.

In bad gaan

Vanwege het eczeem van Boyd, gaat hij maar 1x per week in bad. Tussendoor was ik hem dan gewoon met de hand. Met vakantie zal hij wel regelmatig in het peuterzwembad zitten, dus we moeten genoeg creme voor hem meenemen.

A1mee

Ik gaf Eize gewoon een gehele borstvoeding, dus net zoveel als hij nodig had. Na de borstvoedingstijd (6mnd) kreeg hij gewoon de fles als hij snachts wakker werd. Nu zijn de nachten al beter. Meerdere keren per week slaapt hij nu wel door tot ongeveer 6.00 uur.

Knor

Tijd tekort, ik weet wat je bedoelt. Ik bewaar nog alle kleding van Boyd en Eize. Ik doe pas alles weg als ik qua leeftijd echt niet meer zwanger kan worden.

He? heb je er nog een zoontje bij gekregen??? En Joeri lijkt niet meer op Boyd zoals ik voorheen altijd zei.

Sannie

Een bikini of zwembroek bedekt ook niet veel hoor, dus moet je evengoed nog flink smeren overal. Maar Boyd en Eize krijgen gewoon een t-shirt aan in het zwembad, ik wil dat zonnetje op hun huid ook nog weren.

En als het koud is, mag je op de camping gewoon je kleren aantrekken hoor! En zeker wel dat het praktisch is. Geen gedoe in zo’n klein douchehokje met je kleren uittrekken, die vallen altijd op de grond namelijk. Douchjes zonder hokjes en deuren, dus alle ruimte om je te bewegen. (de wc is natuurlijk wel dicht he.)

KM

Ik zat er vanmiddag nog over na te denken, waarom Boyd een "engeltje" is. Het komt misschien toch omdat ik met Nils de zorg deel. Er is er altijd wel eentje in de buurt die hem op dingen wijst.

En als ik op mijn vrije dagen alleen ben, dan ben ik altijd in de buurt van Boyd. Maar het kan ook gewoon karakter zijn, hoor. De ene is meer een belhamel dan de andere (heb ik tot nu toe nog even mazzel....), maar als ik aan de telefoon ben, dan merk ik ook wel dat Boyd meer gaat rotzooien.

En ik wil Boyd gewoon altijd in het zicht hebben, waar ik ook ben. (lukt natuurlijk niet altijd)
Jee KM geef jij nog steeds bv??? Knap hoor. Ik dacht dat Y. inmiddels niet meer wilde en dat je was gestopt. Tsja en die pizzaatjes, misschien de volgende keer als weer van die lush tassen komen halen dat we die meenemen hihihi. En Davina die slaapt meestal niet meer 'smiddags maar soms is ze daardoor zo moe dat ze gewoon bijna omvalt om 6 uur hihihi.
grappig weer die houdingen, casper heeft nu echt een favourite houding, duim in zijn mond en dan zijn andere hand in zijn nek, bv spelen met het labeltje van de kleding... het lijkt wel of hij het steeds vaker doet...

misschien ligt het trouwens ook aan mijn vakantie bestemmingen.. ik ga liever naar gebieden die niet te warm zijn, dus ik moet er niet aan denken mijn kleding te missen.. maar als ik al op het strand kom, heb ik vaak een t-shirt aan, ik ben anders zo een kreeft... dus dat naturisten is niets voor mij...

met je eens KM, je moet maar net de partner vinden die dat ook wil.. maar eigenlijk is dat met veel dingen zo... als je bv naar een partnerclub wil, moet je partner dat ook maar willen.. en met vakantiebestemmingen, als ik doordenk zou het niet zo vreemd zijn, maar toch... dit geeft ook andere practische problemen, ik laat altijd al mijn foto's gewoon zien en dat kan dan niet... tenminste zo preuts ben ik wel, dat mijn collega's mij niet naakt hoeven te zien..
Knor: Zooo wat ziet Joeri er anders uit zeg! Ik herkende hem helemaal niet. Weet eigenlijk niet wat ik nou leuker vind, dat korte staat hem ook wel heel goed en stoer!

Lekker dat je hebt kunnen uitslapen (met tussenpozen dan) !!

Hoe slaapt Meike over het algemeen nou? Ik kan me herinneren dat Joeri al zo snel lekker doorsliep en dat ik altijd jaloers was op je, haha!

Joni: Manuel ging ook altijd om 19u naar bed maar dat redden we gewoon niet meer sinds de verhuizing. Ik ben net wat langer onderweg naar huis na een werkdag en we eten vaak pas tegen 18.30. Dan vind ik het ook niet leuk voor Manuel om hem meteen na het toetje naar bed te brengen.

Wij hebben vroeger met mijn ouders een keer naturistisch gekampeerd. Kan me niet meer herinneren hoe dat was, maar ik vind de foto's van mijn pa die in zijn blote kont pannenkoeken staat te bakken echt heel grappig! Ben benieuwd of hij die destijds aan zijn collega's heeft laten zien!

Ik denk dat het gewoon Boyds engelachtige karaktertje is hoor! Mijn neefje en nichtje zijn op dezelfde manier opgevoed en neefje is een dondersteen en nichtje is echt een schatje! Die is eigenlijk nooit echt ondeugend. Je kon toen zij kleiner was ook gewoon de glazen drinken op tafel laten staan want ze bleef er gewoon af. Hoewel Manuel overal met zijn tengels aan zat!

Daarentegen beleef ik nog eens wat met Manu! Ik heb regelmatig gekke verhalen en mijn schoonzusje niet, haha!

Klets: (Lees ik daar iets over pizzaatjes? mmmmmmmmmmmmm lekker!)

Ben ook wel benieuwd naar die bananen van je!

Las in het voorbijgaan nog iets van Floddertje, dat alles zo goed gaat!! Cool!

Wij zijn vandaag erg lui geweest. Beetje op de bank gehangen, aan mijn website gesleuteld en 's middags even bij JP's broer langsgegaan. Onverwacht daar ook blijven eten, was erg gezellig!

Bij thuiskomst geen zin meer om Manu in bad te doen (hoewel hij er best een kon gebruiken...) Hij was erg moe, maar lag tot mijn verbazing nog een half uur te mummelen, zingen, roepen enzo. Dat ken ik helemala niet van hem!! Was blij dat hij nog in zijn ledikantje ligt... Alhoewel we zijn deurkruk omhoog hebben gedaan en hij nu niet meer zelf zijn kamertje open kan doen. (Hij was boos joh!!) Na de vakantie (over 4 weken al!) gaan wij kijken voor een peuterbedje.
Tinus

Kan me voorstellen dat je nog even quality-time wilt in de avond.

Sannie-Tinus

Wij maken geen naturistische foto's, ik hoef mezelf ook niet zonodig zelf op de foto terug te zien. En trouwens, wij maken weinig foto's waar we zelf op staan. Ik heb altijd een hekel om foto's te zien van bijv. een mooi oud gebouw en dat daar dan perse altijd iemand op moet staan.

Nog even wat plaatjes van onze stunter Eize en ons mode-popje Boyd.

quote:joni2 schreef op 17 mei 2009 @ 20:25:

Knor

Ik bewaar nog alle kleding van Boyd en Eize. Ik doe pas alles weg als ik qua leeftijd echt niet meer zwanger kan worden.

Heb ik jou nu als veel ouder onthouden dan dat je werkelijk bent Joni?

Nog even een hele andere vraag hoor... maar hoe denken jullie over opleidingsverschillen binnen een relatie?

Vergeet ik potdorie nog helemaal te zeggen dat ik het echt hele leuke foto's vind Joni! En Boyd lijkt ook een heel ander koppie te hebben hoor op zn fohnfoto. Ik vind zn wenkbrauwen trouwens vaak heel opvallend op de een of andere manier... Wel heel groot al zo met de fohn!
opleidingsverschillen, geen probleem mee... (tja, anders had ik nooit met m'n man moeten trouwen....)
Jippie!!!!

Meike heeft lekker doorgeslapen vannacht!! (sorry Tinus!)

Ik schrok wakker om 07:05 uur en besefte dat ze vannacht niet wakker is geweest! Ik heb Meike vervolgens gepakt, ze hapte wel aan en ging ook wel drinken, maar had eigenlijk nog wel even verder willen slapen geloof ik.....

Ze hebben deze week trouwens leuke schoentjes voor 10 euro bij de Dirk! (we hebben er al een aantal gekocht, ze vliegen de winkel uit!)

Ainne

die Lolo was toch niet echt gelukkig met zo'n boezem lijkt mij? Ik heb Joeri nog niet gevraagd hoe die mevruw zou heten volgens hem... Enneh, die hairy tongue.....ik mag hopen dat jouw tong er niet zo uit ziet!!!

En wel op blijven letten met de pottytraining hè?

Klets

Mevrouw diktiet! Hahaha!

Ik vond zijn lange haar ook super maar nu ik aan zijn korte haar gewend ben staat dat toch ook wel heel leuk hoor, lekker stoer joch is het nu...

Die foto, leuk!!! En dat Y nog steeds tiet krijgt 'sochtends, lekker toch? Als jullie het allebei nog lekker vinden (ongeacht welke reden!) maakt dat toch niet uit!?

floddertje

super dat Pepijn meteen de tiet weer goed pakt!!!! En P op gesprek, spannend!

Ik vond het ook wel zonde van Joeri's lange lokken, maar hij zweette alweer zo erg als het warm was...van de winter laten we het misschien wel weer groeien...

Joni

Yeah, Eize aan de kruip!!! Wij bewaren niets meer. Joeri en Meike blijft het bij, vriendlief heeft tijdens de operatie meteen knippieknippie laten doen! Ik bewaar alleen de kleding en dingen waar ik sentimentele waarde aan hecht of die ik echt heel leuk vind (zoals eerste pakje van beiden enzo) En hele kleine kleertjes bewaar ik voor Meike voor later voor de poppen.

Leuke foto's trouwens van je mannen! Heerlijk dat ze zo verschillend zijn!

A1mee

ja je had wel al verteld dat Kaya in een peuterbedje lag, maar ik vroeg om een foto!!!!

Balen van Yahnoa dat ie steeds vroeger wakker wordt...Ik kan je er niet echt mee helpen vrees ik....

Bij ons duurt het naar bed brengen ook zo'n 15 a 20 minuutjes, in bad doen doen we meestal op de dag of in de ochtend. (Joeri is een echte waterrat, die wil meestal echt wel ruim een half uur in bad)

Sannie

leuk dat je op zo'n dag dan weer een bekende tegenkomt (die koetsier) Zo herleef je je trouwdag ook weer een beetje? Wat klinkt dat lief zoals Casper slaapt! Spelend met zijn labeltje en zijn duim in zijn mond! Meike gaat denk ik ook een duimelot worden....ze kan hem nu al steeds beter vinden! Is zo'n labeldoekje niets voor Casper?

Marloes

gezellig avondje gehad met je mannetje? Lekker kan dat soms zijn hè?

Tinus

Ik moest ook wel echt wennen aan Joeri hoor, tis net of hij meteen een stuk groter is...minder baby-af, meer een echt jongetje...

Tja, Meike heeft vannacht dus doorgeslapen, de nacht ervoor kwam ze rond 05:45 uur, de nacht daarvoor om 05:30 uur, en na het voeden slaapt ze ook weer gewoon verder (eigenlijk tijdens het voeden alweer) Ik ben benieuwd of het doorslapen nu meteen doorgaat net als bij Joeri of dat het eenmalig was. We'll see...

Op zich wel lekker dat Manu nog zo lekker slaapt 's middags, maar ook wel lastig soms...lijkt mij.

Jullie gaan dus ook eerst voor een peuterbedje?

Naar bed

Joeri krijgt meestal rond 18:30 uur eten (of hij eet met ons mee of hij krijgt een potje) en ligt er voor 19:00 uur in. Meestal slaapt hij dan ook binnen 2 minuten....Tja, hij slaapt 's middags natuurlijk niet meer, maar zou het denk ik nog best kunnen gebruiken af en toe maar hij gaat gewoon niet slapen...

's ochtends wordt hij meestal rond 07:30 uur wakker en gaat dan spelen. Gisteren werden we pas wakker om 09:15 uur!

Net trouwens met Meike naar het consultatiebureau geweest:

56,5 cm en 5405 gram! Slagroommmmmmmmm!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ainne: Hoe gaat t met t haar op je tong?

Als t echt niet meer weggaat kun je altijd nog een tattoo nemen:

Wat een aanloop weer hier!

Ainne: Ik dacht dat ik hip was met mijn tongpiercing, maar kennelijk moet je tegenwoordig dus haar op je tong hebben om echt mee te tellen?

KM: Ik kan me ook herinneren dat Y op eens zei dat ze geen tiet meer wilde... Maar dat was dus een éénmalig aktie ofzo? En wat betreft opleidingsnivo-verschil. Tja, een klein verschil is niet zo erg, dat hebben wij ook, maar ik kan me voorstellen dat daar wel een grens aan zit. Je moet tenslotte wel iets gemeenschappelijks delen. Dat hoeft niet persé intellectueel te zijn. Je kan ook genoeg andere dingen delen (interesses, humor etc), maar persoonlijk zou ik het niet trekken om langdurig met een laag-opgeleidde samen te wonen.

Naturisme Dat is echt niks voor mij. Ook al ben ik wel iemand die heel erg van het natuurlijke houdt, ben graag in de natuur (woon er ook) en eet vegetarisch en zoveel mogelijk bio. Maar ik voel de behoefte niet om in mijn blootje rond te lopen. Mijn ouders deden dat wel eens en ik had er echt een bloedhekel aan. Ik hoef niet zo nodig geconfronteerd te worden met andermans naaktheid. Ik keur het overigens absoluut niet af, ieder zijn ding hoor. Maar voor mij hoeft het dus niet zo nodig.

Knorretje Soms probeer ik snelsnel nog een reaktie te plaatsen maar vergeet ik helemaal wat ik nou wel en niet verteld heb! Ik heb helaas nog geen foto's van Kaya in haar bed, nieuw of oud. Ben altijd bang geweest dat ik haar wakker zou maken met de flits... Wat heerlijk trouwens dat Meike ineens een hele nacht geslapen heeft! Ben er gewoon een beetje jaloers op!

Ik hoor Yahnoa al weer wurmen dus ik ga even over op de ego-modus: Gisteren een hele leuke dag gehad; het achterbuurmeisje rijdt op hoog niveau paard (dressuur). Omdat ze ook les geeft en nu weer wat nieuwe klanten kan gebruiken, had ze een middag georganiseerd waar de kleintjes (3-7 jaar) op haar mini-shetlanders mochten rijden. Ondanks dat Kaya nog geen 3 is, mocht ze ook komen. Kaya vindt paarden helemaal te gek, elke keer als het buurmeisje langs komt wil ze kijken en ze heeft ook al een keer op haar paard gezeten (en dat is echt een gróóhóót paard! ). Nu dus echt zelf op de shetlanders... Ze vond het geweldig! En ze zat er zo natuurlijk relaxed op! Supergrappig om te zien, er is hier een paardenmeisje geboren hoor. Nooit gedacht dat mijn dochter iets met paarden zou krijgen, heb er zelf niet zoveel mee, maar ik vrees dat ze over een anderhalf jaar ècht op les gaat. Nou ja, de wei hebben we al zullen we maar zeggen!

Ze was nog extra stoer ook. Z heeft een hele tijd op de moeilijkste van de 3 gezeten en toen dat paard ook nog kriebel op zn buik kreeg en door zijn hoeven zakte was het enige wat ze zei: "bijna boem" om meteen weer te vragen of ze weer op zijn rug verder mocht haha!

en :

Knor: Lekker zeg, nog zo'n langslaper erbij!!

Ik wist niet dat je vriend er ook meteen een knoop in heeft laten leggen. Wel makkelijk, twee vliegen in een klap.

Ja ik denk wel dat ik een peuterbedje wil. Een groot bed is echt heeeel groot voor dat kleine prulleke van ons. En wij vinden een hoogslaper heel erg leuk, dus daar kan hij dan in als hij een jaar of 5 is ofzo.

A1mee: Wat leuk zeg Kaya op dat minipaardje! Toch leuk dat er paardjes zijn van die maat, haha!

Ik heb verder ook leuke foto's van Boyd en Eize voorbij zien komen.

Hier een mijlpaal: Manu heeft gisteren en vanmorgen op de grote wc geplast!! Jippie! Later vandaag nog een paar x geprobeerd maar toen kwam er niks. Echt leuk, hij vroeg er zelf ineens om. Op het potje wil hij niet maar op de wc dus wel. Ik blij! Misschien is het tijd om maar eens een stickerbeloningssysteem in te gaan voeren!
Jihhaaa Kaya heeft net op het potje geplast. Meer wc-papier dan plas, maar ach!

Oja, en nog even wat taartjes showen: linkje naar taartjes
Ooooh Aimee wat LEKKERRRRR!!! Ziet er echt uit om te watertanden! Je kan er wel een handeltje in starten. Website nodig?

En gefeliciteerd met de mijlpaal van het potje!! Grappig dat het op dezelfde dag dat Manu besloten lijkt te hebben dat ie een grote jongen is.
mooiee taartjes...

grappig dat kaya zondag op een paard had gezeten, casper ook al, maar die vond het na een rondje mooi

labeldoekje is denk ik niets voor casper.. het gaat om z'n nek, eigenlijk ook altijd al geweest, vroeger kroelden we hem ook in z'n nek...

ik blijf me verbazen.. hij praat niet veel, maar vandaag vertelde hij wel dat hij op het KDV op zijn buik had geverfd en dat Linda dat er weer af gehaald had... wel grappig dat hij nu gaat vertellen over wat hij mee maakt (als hij er tenminste een keer tussendoor komt, bij z'n zus)
KM; wil je mij een plezier doen ?? Probeer de link terug te vinden die jij er laatst op heb gezet over het wikkelen van de strech doek. Ben nog een beetje aan het pielen maar zie op you tube van alles voorbij komen behalve hoe je die doek van het begin af aan om doet..... Kan hem niet echt terug vinden en die laptop is zo traag !! Kan je hem er nog een keer opzetten ??
O, heb hem al.

Wat staan er walgelijke dingen op youtube !!! Ik tikte iets in met doek en baby maar dan kom je allerlei nare filmpjes tegen zeg. Gatver. Krijg hem niet van mijn netvlies.

Wat doen ze eigenlijk met die filmpjes ?? Wordt dat in de gaten gehouden en wat als dingen niet door de beugel kunnen ?? Iedereen kan alles er op knallen natuurlijk.......
Hoi,

Morgenvroeg vertrek ik naar Antwerpen en ben vrijdag weer terug. Joepie, heb er zin in (en ben goed voorbereid, dus loop niet achter de feiten aan zeg maar). Donderdag in de Zoo het babyolifantje bekijken! Misschien heb ik internet in het hotel (ze beloven het wel), dan kom ik vast nog wel even langs.

Knorretje, wat anders zeg, dat korte koppie! Ook leuk (al was ook ik jaloers op die mooie krullen). Maar wel pittig zo.

Tinus en A1mee, joehoe!!! Ook een plasje. Hier is het bij dat ene plasje gebleven tot nog toe. Mijn moeder paste vandaag op en heeft hem er nog eens opgezet, maar hij wil alleen maar papier van de rol trekken, boef.

Leuke foto's van Kaya, mooie meid met een bijzonder koppie is ze. Wat lijkt ze al groot op zo'n paardje! En prachtige taartjes zeg.

Ook weer leuke foto's van Eize en Boyd. En Y van Klets is ook zo'n schatje, maar jemig, wat een boefje in de verhalen.

Over klimmen: op mijn verjaardag waren we in de tuin en ik keek eens naar binnen, en schrok me een ongeluk: M stond op de bovenkant van de rugleuning van een stoel naar de slingers te grijpen. Hij hield zich met een hand een beetje vast aan de muur (stoel stond dichtbij de muur) maar hij kon zo een meter naar beneden vallen. Maar op een schuur heb ik hem nog niet aangetroffen

Klets, ehm opleidingsniveau op zich is niet zo belangrijk, maar je met wel een beetje dezelfde visie op het leven hebben... en ja, dan is intelligentie wel belangrijk. Maar iemand met MBO kan hetzelfde in het leven staan wat betreft ambities, energie, (niet)geloof, als iemand met WO.

Nou, ik ga nog even verder met inpakken, en dan naar bed. Doeg!
Au au, heb sinds gister middag last van mijn heup, heb straks een afspraak bij de ha, ik vrees voor een slijmbeursontsteking ofzo...)

Dat hardlopen is toch niet zo goed voor je volgens mij...maar een mens moet toch wel 15 minuten kunnen rennen!?

Yora, uniek die foto met jou en de buggy

Met mijn zus gaat het goed! Ze begint al aardig te groeien. Vorige week 20 weken echo gehad en dat zag er allemaal prima uit!

Leuk dat Y het nog steeds over de efteling heeft!

Jeetje nog steeds bv, ik dacht ook dat Y het niet meer wou.

Opleidinsverschillen hoeven geen probleem te zijn als je verder maar wat raakvlakken hebt denk ik!

Sannie, Justin heeft dat ook heel lang gedaan duim in mond en dan spelen met het labeltje in zijn nek. Duimen doet hij nog steeds, maar dat labeltje laat hij meestal achterwegen al zei hij laatst wel dat hij labltjes zo lekker vind voelen!

Tinus, lekker toch af en toe zo'n hangdag!

Knap hoor die plasjes!!

Joni, leuke foto's!

Knorretje, stoer koppie heeft Joeri zo, al vond ik die blonde lokken ook wel erg mooi, ach kort in de zomer lang in de winter!

Lekker dat je door kon slapen, afgelopen nacht weer?

Hier geen dirk in de buurt helaas...

Het avondje was gezellig, restaurant was ik niet echt wilt van, maar volgende keer beter dan maar!

A1mee, wat leuk die foto's van Kaya op de pony!!

Zou me zo leuk lijken zo'n beestje aan huis voor de kinderen!

Jeetje knap hoor die taartjes! Zien er heerlijk uit!

Leuk hoor dat Kaya ook aan het plassen op de pot is begonnen!

Floddertje, niet te geloven he dat je dan weer tegen zo iets aan moet lopen op you tube....

Falcon, veel plezier in antwerpen!! Leuk naar het olifantje!

Nu opschieten anders kom ik te laat bij de ha!
Het is waarschijnlijk de aanhechting van de pees die wat gescheurd is, kon wel eens een poosje gaan duren...
Even verder hoor met mijn monoloog

Justin is definitief over naar groep 3

Hij zal het er zeker in het begin misschien wel zwaar krijgen omdat z'n werktempo nog niet zo hoog ligt en hij erg snel onzeker en afgeleid is. Maar we hebben ook nog eens gevraagd naar zijn testuitslagen en die vielen me alles mee!

Ik wil misschien een opleiding aan de fotovakschool gaan doen en wie weet kan ik daar ooit eens iets beroepsmatig mee gaan doen! Zaterdag is er een open dag, dus daar wil ik waarschijnlijk wel even gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Als ik dan een website nodig ga hebben zal ik aan je denken Tinus!

Amber staat te gillen dat ze buiten wil spelen, dus ga de deur maar eens open doen voor haar en dan de was opvouwen.
Ik was vanochtend bezig met reageren en toen drukte ik per ongeluk op mn toetsenbor de pc uit

nog even in t kort:

A1mee: wat een geweldiiiige foto's van Kaya op die knol

Ik hoop dat Y ook van paardrijden gaat houden. Je taarten ga ik nog even bekijken maar ik ben nu al jaloers

Marloes: Hoe kan dat dan? Heel erg klote dat het ook lang gaat duren dus! Komt toch niet van het hardlopen? Heb je anders wel goede schoenen?

Flodder: Fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding en fijn dat je het filmpje zelf al gevonden hebt. Ik heb gezocht op doekentheek storchenwiege babybundler etc. Ik kan me er gelukkig niks bij voorstellen van wat voor raar filmpje je dan gezien hebt op youtube maar volgens mij kan je altijd zo'n waarschuwing versturen naar youtube om door te geven dat er iets niet klopt aan dat filmpje...

Y is gisteren van de trap gevallen hier (abonnementje tand door lip hier) Ik zeg wel elke keer dat ze niet zelf de trap op mag en ik had haar al een keer naar beneden gehaald toen ik mn fiets aan het wegzetten was, toen ging ik nog even de post pakken, ik hoor een hoop kabaal en ik zie zo Y nog de laatste treden met haar armen en hoofd vooruit in een soort duik naar beneden vallen. Meteen heel hard huilen en viel gelukkig allemaal mee... maar het tijdperk pleister en hechting is echt aangebroken hier volgens mij...
Oja Marloes Hoera!!! voor MegaJustin

Hoi meiden,

Het lijkt weer beter te gaan met de site hier?!

Hier is het druk, heeel veel kraamvisite, en Stef is nog steeds behoorlijk onrustig.

Ook heb ik zelf een slijmbeursontsteking in m'n schouder links (van het kolven en dragen..) Maar ben nu een elektrische kolf aan het regelen, dus ik wil doorgaan met kolven. Ook hoop ik dan dat m'n produktie iets omhoog gaat.

Mag geen pijnstilling voor m'n schouder ivm bv, en een injectie kon ook niet omdat je dan rust moet houden na de injectie, en dat kan natuurlijk ook niet. Dus nu oefeningen mee, en hopen dat ik er gauw vanaf ben door meer rechts te gaan dragen.

Maar goed, even een voor Justin, super dat hij over kan!

En die Pepijn, een geboren borstenman dus

Mooie foto's zag ik voorbij komen, en wat scheetig dat Kaya al zo'n amazone is

Ik heb een tijd gedaan over het bijlezen (had weeer eens geen internet, nu denken ze het euvel gevonden te hebben, de kabel naar de modem is niet goed bleek bij de doormeting, dus nu een nieuwe kabel aangevraagd. Als ik aan het kabeltje friemel heb ik dus zo soms wel weer verbinding zoals nu, maar de laatste dagen is het prut met de verbinding.

Nog meer nieuws; Noof is al vanaf vorige week maandag overdag helemaal droog! Geen enkel ongelukje!!

Alleen vraagt ze een luier als ze moet poepen, dat durft ze niet meer op de wc.

Dikke kus voor allemaal!
Ik ga even wat foto's van Manuel en Merijn op de kinderboerderij op HM plaatsen. Hier alvast eentje:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven