Mode & Beauty alle pijlers

Hoe vallen Crocs

19-03-2021 18:30 97 berichten
Voor in en om de tuin zou ik wel Crocs willen kopen.

Nu zie ik dat ze maat 37/38 of 38/39 hebben ?

Zelf heb ik maat 38.

Weet iemand hoe ze vallen ?
Ik typte hier een heel verhaal over vacuümtrekkende voeten in die ballerina’s en toen bleef mijn post leeg 🤣
anoniem_64beb7c5f08e2 wijzigde dit bericht op 19-03-2021 19:47
84.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt dol op crocs, maar dan liever de slippers :-D
Tip voor als je crocs toch wat te groot zijn...je kan ze wat laten krimpen door ze te föhnen !
Voor in de tuin heb ik enkellaarsjes (net als regenlaarzen maar dan kort). Ik stap er heel makkelijk in en uit. Ze staan beter dan iets als crocks dus ik durf er ook de voortuin mee te doen en zelfs de vuilnisbak mee aan de straat te zetten :-D.
Ze waren het enorme bedrag van 5 euro bij de Action.
Gebruik ze al jaren.
gizzmo-returns schreef:
19-03-2021 18:35
Heel goed in de kliko

En dit dus :lol:
Gekopbloemen schreef:
19-03-2021 19:32
Chique FV net ballerina’s :-D
Hahaha, beter dan die klompen toch!
Am Yisrael Chai!
Volgens mij stuiteren ze.
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2021 18:42
Ik zou gaan voor klompen.
Ik ook. Die zijn ook nog eens waterdicht.
Boomklevertje schreef:
19-03-2021 19:43
Die zijn echt heel heel heel lelijk.
En gewone Crocs niet?
Cateautje schreef:
19-03-2021 20:06
Volgens mij stuiteren ze.

Dat klopt. Ze zijn ook heerlijk warm al lijkt dat niet zo.

Ik stap van medio maart tot en met november meestal met mijn blote voeten in de Crocs om naar het zwembad te fietsen en ook weer terug.
Maar zou je voor als het ook echt in de tuin werken is, niet liever een dichte instapper willen?

Ik heb zelf een enorme hekel als er zand in mijn schoenen valt als ik in de tuin bezig ben
In de Aldifolder staan van die dichte tuinklompen. Ook niet mooi, maar vind ik al minder lelijk dan die met die gaatjes. :)
Ik heb ze ook bij de achterdeur staan om even de post te halen enz.
Ook een paar slippers, maar dan krijg ik natte sokken als het regent. :(

Ik heb als gewone slippers trouwens wel Crocs. Die lopen en zitten heerlijk.
Elfje* schreef:
19-03-2021 20:10
En gewone Crocs niet?
Die zijn lelijk. Deze zijn heel heel heel lelijk. Fuck it, ik maak er zelfs heel heel heel Lelijk van.
Mijn grootmoeder zaliger vertelde mij altijd "koop nooit kleding of schoeisels waar je niet in dood gevonden wil worden".

Conclusie: Crocs komen hier toch écht niet binnen.

In de tuin draag ik gewoon sneakers - eventueel degene zonder nestels - of sandalen.

(Het lijken mij overigens sowieso "verzuipschoenen" - schoenen die net te groot moeten vallen - dus ik zou altijd voor de grootste maat gaan.)
wissewis wijzigde dit bericht op 19-03-2021 20:22
21.74% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
gizzmo-returns schreef:
19-03-2021 20:10
Maar zou je voor als het ook echt in de tuin werken is, niet liever een dichte instapper willen?

Ik heb zelf een enorme hekel als er zand in mijn schoenen valt als ik in de tuin bezig ben
Nee , ik noem het in en om de tuin maar ik bedoel eigenlijk van de tuindeur naar de kliko om iets weg te gooien en weer naar binnen.
fashionvictim schreef:
19-03-2021 20:05
Hahaha, beter dan die klompen toch!
Ik moet toch zeggen dat ze wel erg leuke kleurtjes in de klompen hebben.
Gekopbloemen schreef:
19-03-2021 20:21
Nee , ik noem het in en om de tuin maar ik bedoel eigenlijk van de tuindeur naar de kliko om iets weg te gooien en weer naar binnen.
Helder, dan maakt het niet uit

Ik zou dan gewoon een (bad) slipper of zo neerzetten. Ook lelijk hoor :-D
Ik ben gek op mijn crocs. Ze staan bij de achterdeur om snel de tuin in te kunnen, zitten heerlijk als ik op mijn knieën in de tuin werk, lopen fijn en je schopt ze zo uit als je even naar binnen moet.

Ik heb roze met mintgroene palmboompjes. Ze vallen ruim, maar dat vind ik juist fijn.
LīlyRose schreef:
19-03-2021 20:23
Ik ben gek op mijn crocs. Ze staan bij de achterdeur om snel de tuin in te kunnen, zitten heerlijk als ik op mijn knieën in de tuin werk, lopen fijn en je schopt ze zo uit als je even naar binnen moet.

Ik heb roze met mintgroene palmboompjes. Ze vallen ruim, maar dat vind ik juist fijn.

Helemaal eens
:high5:
Als je dan toch voor "tuin Crocs" gaat zou ik deze nemen.

Afbeelding
Neria Pro II Graphic Clog Tropical Flora
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
19-03-2021 20:31
Als je dan toch voor "tuin Crocs" gaat zou ik deze nemen.

Afbeelding
Neria Pro II Graphic Clog Tropical Flora
Stapt minder makkelijk in dan Crocs denk ik.
Ik zou 38/39 nemen, want de hielband is soms wat strak als je een kleine maat hebt. Het fijne van crocs vind ik nog steeds dat je er geen transpirerende voeten in hebt.
https://www.bonprix.nl/product/slippers ... 110/#image

Volgens mij mag ik nog geen plaatjes plakken, maar ik heb dus sneaker-instappers om mee naar de kliko/brievenbus te lopen. Die schiet ik zo aan en daar durf ik me nog wel mee te vertonen :)
isabella2016 wijzigde dit bericht op 19-03-2021 20:41
Reden: Typo's
1.50% gewijzigd
Gekopbloemen schreef:
19-03-2021 20:22
Ik moet toch zeggen dat ze wel erg leuke kleurtjes in de klompen hebben.
(stiekem heb ik tegenwoordig ook Crocs x Drew van Justin Bieber, hahaha).
Am Yisrael Chai!
Ik heb crocs. Het enige mooie aan die dingen is de kleur. Verder zijn ze afgrijselijk. Maar ik gebruik ze voor op de camping, voor onder de douche, of als ik in het water wil lopen of zwemmen. Ze zitten wél fijn maar ze zijn verre van elegant.

Ze zijn fijner dan klompen, omdat je met een klomp geen voeling hebt met een bodem. En als deze oneffen is, kun je makkelijk doorzwikken. Om die reden draag ik geen klompen meer.
Ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden. En ze passen prima.
Ik gebruik ze in huis als pantoffel, loop er mee naar de kliko en ze gaan mee naar de camping. Maar naar de supermarkt of het schoolplein doe ik ze niet aan.

Ze krimpen ook in de volle zon. Dus koop bij twijfel een maatje groter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven