Parfum tips?
zaterdag 27 februari 2021 om 13:53
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuw parfum, na mijn 2e zwangerschap lijkt het of mijn geur is veranderd, heel gek. Ik vind parfums die ik eerst heel lekker vond ruiken nu ineens heel vies als ik ze opgespoten heb?
Mijn lievelingsgeuren nu zijn: zoetig en Bloemig en fris.
-bruno banani- Made for women
-guess- seductive
Ben op zoek naar iets in die geurnoten.
Hebben jullie tips voor mij?
Ik ben op zoek naar een nieuw parfum, na mijn 2e zwangerschap lijkt het of mijn geur is veranderd, heel gek. Ik vind parfums die ik eerst heel lekker vond ruiken nu ineens heel vies als ik ze opgespoten heb?
Mijn lievelingsgeuren nu zijn: zoetig en Bloemig en fris.
-bruno banani- Made for women
-guess- seductive
Ben op zoek naar iets in die geurnoten.
Hebben jullie tips voor mij?
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
vrijdag 26 maart 2021 om 11:33
Ik ben dol op Montale: Sensual Instinct, Starry Night en Rose Musk zijn favoriet. Maar dat is niets voor TO want deze geuren zijn vrij zwaar (en soms bedwelmend als ik per ongeluk te veel op spuit maar ik hou er nou eenmaal van).
Maar ik ben ook dol op de Aqua Allegoria lijn van Guerlain, die is veel lichter. Daar zitten ook heerlijke bloemige geuren tussen.
Maar ik ben ook dol op de Aqua Allegoria lijn van Guerlain, die is veel lichter. Daar zitten ook heerlijke bloemige geuren tussen.
vrijdag 26 maart 2021 om 19:42
Ik ben een parfum liefhebber en verzamel ze sinds kort.
Ik heb rond de 200 flessen.
Als ik naar mijn collectie kijk, dan zou ik de volgende geurtjes als fris en bloemig omschrijven:
Versace Eros (echt top en underrated)
Marc Jacobs Daisy ( het is heel populair, daarom niet een favoriet van mij)
Chanel chance ( de flankers vervliegen heel snel en dus niet het geld waard)
Channel Gabrielle Essence (niet echt fris maar wel zacht en elegant)
Issay Miyake
Armani in love with you freeze (fris en zoet)
Bonbon EDT (de EDP is juist heel zoet)
Versace Vanitas
Burberry Brit of Brit Rythm
TO, als ik je een tip mag geven.. een hele lekkere geur die heel geschikt is voor lente/zomer en een echt complimentenmagneet is; Jil Sander Style !!
Ik heb rond de 200 flessen.
Als ik naar mijn collectie kijk, dan zou ik de volgende geurtjes als fris en bloemig omschrijven:
Versace Eros (echt top en underrated)
Marc Jacobs Daisy ( het is heel populair, daarom niet een favoriet van mij)
Chanel chance ( de flankers vervliegen heel snel en dus niet het geld waard)
Channel Gabrielle Essence (niet echt fris maar wel zacht en elegant)
Issay Miyake
Armani in love with you freeze (fris en zoet)
Bonbon EDT (de EDP is juist heel zoet)
Versace Vanitas
Burberry Brit of Brit Rythm
TO, als ik je een tip mag geven.. een hele lekkere geur die heel geschikt is voor lente/zomer en een echt complimentenmagneet is; Jil Sander Style !!
maandag 29 maart 2021 om 22:33
Heb je Black opium intense al eens geprobeerd?StardustZiggy schreef: ↑03-03-2021 15:56Nou, ik ruik dus helemaal niks meer, alsof mijn huid het opeet. Op kleding blijft het wel hangen. Toch gaat ‘ie naar mijn zusje, die is er gek van en nu vind ik het bij haar passen.
De gelijkenis tussen GON en Poison Girl zie ik ook, beiden heul zoet alsof je naar een cupcake ruikt. Blijf maar aan mijn pols snuffelen.
Cloud is wat typisch ja. Van REM had ik een proefje maar daar had ik een Abercrombie & Fitch gevoel bij. Geur is zo subjectief, zo lopen veel mensen weg met Mon Guerlain of Coco Mademoiselle, beiden werken bij mij niet. Net als Scandal, bij een ander lekker maar bij mij echt vulgair.
maandag 29 maart 2021 om 22:42
Nee, maar het is zo populair dat ik het ook niet wil. Ik heb de gewone versie aan mijn zusje gegeven. Ruikt lekker bij haar.
Ik ben nieuwsgierig geworden naar Bacarat Rouge. Op Fragrantica vinden veel mensen de geur lijken op Cloud. Cloud ruikt bij mij lekker en heb er geen goedkoop gevoel bij. Nadeel is dat ik of Bacarat of Cloud al vaker op straat ruik, en dat op 1,5m afstand. Het wordt afgezaagd.
Ik denk dat ik weer eens wat proefjes via Skins ga bestellen. Wil het liefst een niche geur die echt bij me past. La Belle le parfum komt heel dichtbij in de buurt.
dinsdag 30 maart 2021 om 21:31