Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 21 mei 2009 om 13:10
Hoi,
ja tot hiertoe was de oogst goed (valt nog niet veel te oogsten nu enkel gras maar dat heeft hierthuis al drukke dagen veroorzaakt )Voor de rest ist nog effe wachten tot de zomer.
Xen komt wel goed met je tanden hoor!!! ze kunnen tegenwoordig zoveel!!
He Indi was dat geocach dat je gedaan hebt met die gps (met iedere opdracht volgende coordinaat krijgen?) heb dat ook al enkele keren gedaan echt leuk!!!!!!!
En stationman keek
Hier schijnt de zon kanidaten om mee onkruid te wieden int zonnetje
ja tot hiertoe was de oogst goed (valt nog niet veel te oogsten nu enkel gras maar dat heeft hierthuis al drukke dagen veroorzaakt )Voor de rest ist nog effe wachten tot de zomer.
Xen komt wel goed met je tanden hoor!!! ze kunnen tegenwoordig zoveel!!
He Indi was dat geocach dat je gedaan hebt met die gps (met iedere opdracht volgende coordinaat krijgen?) heb dat ook al enkele keren gedaan echt leuk!!!!!!!
En stationman keek
Hier schijnt de zon kanidaten om mee onkruid te wieden int zonnetje
donderdag 21 mei 2009 om 13:12
Het kwam niet alleen van hem uit om mij te zien, ook van mijn kant was het iets dat ik graag wilde. Om voor mezelf een goed beeld te hebben wat ik nu ECHT voel voor deze man en of datgene wat ons nog steeds bindt gebaseerd is op dingen uit het verleden. Dus voor mij was het goed om hem te zien, en te voelen dat het anders was dan voorheen.
Xen,lief dat je zegt dat ik zoveel meer waard ben, ik weet dat dat ook zo is, maar ik vind dat soms nog wel eens moeilijk om in te zien. Heb wel een paar vriendinnen met wie ik het kan bespreken, dus dat is wel fijn.
Xen,lief dat je zegt dat ik zoveel meer waard ben, ik weet dat dat ook zo is, maar ik vind dat soms nog wel eens moeilijk om in te zien. Heb wel een paar vriendinnen met wie ik het kan bespreken, dus dat is wel fijn.
donderdag 21 mei 2009 om 13:29
Xen ik zal eens kijken wat ik kan regelen
Dames als bij jullie de zon toch begint te schijnen hier NIET posten want men bericht was nog maar net verstuurd en de wolken waren er al...
LM ik ken je verhaal met (grr ben afkorting kwijt en staat niet op dit blad) niet maar klinkt beetje als visieuze cirkel, probeer hem te doorprikken en als je hem daarvoor eens moet zien ok maar probeer dat te beperken want je kwetst alleen jezelf ermee ook al heb je vriendinnen waarmee je goed kan praten!!
LM en Indi ja jullie "verhaallijnen" klinken beetje zelfde uit eigen ervaring kan ik zeggen stilletjes aan beterd dat hoor!! Die periode dat je bezig bent met mailtje, sms,... kort steeds in tot je plots tot de ontdekking komt he ik heb berichtje gehad van hem en het doet me niets
Vleer dat dieet geeft echt snel resultaat
Erykah jij hebt leuk weekend voor de boeg veel plezier!!!
Dames als bij jullie de zon toch begint te schijnen hier NIET posten want men bericht was nog maar net verstuurd en de wolken waren er al...
LM ik ken je verhaal met (grr ben afkorting kwijt en staat niet op dit blad) niet maar klinkt beetje als visieuze cirkel, probeer hem te doorprikken en als je hem daarvoor eens moet zien ok maar probeer dat te beperken want je kwetst alleen jezelf ermee ook al heb je vriendinnen waarmee je goed kan praten!!
LM en Indi ja jullie "verhaallijnen" klinken beetje zelfde uit eigen ervaring kan ik zeggen stilletjes aan beterd dat hoor!! Die periode dat je bezig bent met mailtje, sms,... kort steeds in tot je plots tot de ontdekking komt he ik heb berichtje gehad van hem en het doet me niets
Vleer dat dieet geeft echt snel resultaat
Erykah jij hebt leuk weekend voor de boeg veel plezier!!!
donderdag 21 mei 2009 om 14:28
Nou, die zon komt hier af en toe 2 minuten door en dan is 'ie alweer weg... gelukkig maar, want mijn zogenaamde vrije dag zit alweer half vol met bellende mensen...
Denk dat ik straks de telefoon maar gewoon niet meer opneem.
WM, spannend, de familiekeuring! Wat staat er op je lijst?
Xen, tanden komen vast wel goed, ze kunnen zoveel tegenwoordig... al aan het rolstoelonkruidwieden?
Erykah sportze! Volgens mij ben jij best fanatiek met sporten?
Vleer wat gaat dat snel, die kilo's! Hoe lang ben je nou bezig? En hoe zijn je lijstjes geworden?
Indi, fijn dat het idee al een beetje bezinkt, en zo te horen heb je een leuk weekend voor de boeg!
LM ik dacht ook dat de banden met FBM al doorgesneden waren. Vreemd he, hoe zoiets alsmaar kan blijven spelen in je leven. Hoop dat je het nu, nu je gevoel ook anders was, beter kan afsluiten.
Reiz, ging jij nou onkruid wieden? Heb je grote tuin? Ik heb heel kleintje, maar ben er reuze blij mee... Hopelijk straks ALS de zon nog doorkomt even buiten zitten.
Pop, heb je met Bealak in je haar geslapen? Dan ben ik heeel benieuwd hoe het er nu uitziet. Fijn dat het zo'n heerlijke dag was!
Hallo aan de anderen!
Ik ga nu zelf nog even een voorstel schrijven en daarna mezelf ECHT vrij geven... Shit tis wel alweer half 3 nu... wat vliegt de tijd... bah. Nou, snel aan het werk Moz!
Denk dat ik straks de telefoon maar gewoon niet meer opneem.
WM, spannend, de familiekeuring! Wat staat er op je lijst?
Xen, tanden komen vast wel goed, ze kunnen zoveel tegenwoordig... al aan het rolstoelonkruidwieden?
Erykah sportze! Volgens mij ben jij best fanatiek met sporten?
Vleer wat gaat dat snel, die kilo's! Hoe lang ben je nou bezig? En hoe zijn je lijstjes geworden?
Indi, fijn dat het idee al een beetje bezinkt, en zo te horen heb je een leuk weekend voor de boeg!
LM ik dacht ook dat de banden met FBM al doorgesneden waren. Vreemd he, hoe zoiets alsmaar kan blijven spelen in je leven. Hoop dat je het nu, nu je gevoel ook anders was, beter kan afsluiten.
Reiz, ging jij nou onkruid wieden? Heb je grote tuin? Ik heb heel kleintje, maar ben er reuze blij mee... Hopelijk straks ALS de zon nog doorkomt even buiten zitten.
Pop, heb je met Bealak in je haar geslapen? Dan ben ik heeel benieuwd hoe het er nu uitziet. Fijn dat het zo'n heerlijke dag was!
Hallo aan de anderen!
Ik ga nu zelf nog even een voorstel schrijven en daarna mezelf ECHT vrij geven... Shit tis wel alweer half 3 nu... wat vliegt de tijd... bah. Nou, snel aan het werk Moz!
donderdag 21 mei 2009 om 16:22
donderdag 21 mei 2009 om 16:25
Ik word onwijs moe van mijzelf , niemand lijkt te kunnen tippen aan RPO. Alles en iedereen vergelijk ik met hem , terwijl hij mij juist onbeschoft heeft behandeld.
RPO is nu een jaar uit mijn leven en nog komt ie dagelijks in mijn hoofd tevoorschijn. LRM komt ook dagelijks even in mijn hersenen kijken.
Wat wil ik nou ?
RPO is nu een jaar uit mijn leven en nog komt ie dagelijks in mijn hoofd tevoorschijn. LRM komt ook dagelijks even in mijn hersenen kijken.
Wat wil ik nou ?
donderdag 21 mei 2009 om 16:27
Oh en vraagje , heb gisteren pumps gekocht maat 37 want maat 38 floepte ik uit tijdens het lopen. Maar maat 37 lijkt wanneer ik loop toch beetje krap te zijn bij de tenen. Eh als je de schoenen inloopt wordt dat dan minder ? Of is er een manier waardoor ik de schoenen aan de voorkant wat ruimer krijgt ? (iets met natte kranten ofzow ?? )