Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wat is eruit gekomen van hem uit, Vleer? Worden jullie nu weer een item?
Goedemorgen

Pop : ik bedoelde daarmee dat ik weer eens lekker een potje heb zitten janken bij een vriend.

Dat gevoel heb ik gemist, dat iemand je even vasthoud en je lekker uit laat janken. Deze gebeurtenissen kwamen wel vaker voor met vrienden uit adam. Maar doordat ik ze weinig meer zie en ook de gesprekken niet meer zo diep gaan als we ze vroeger hadden wanneer ik bij ze was, mis ik soms de fijne diepgaande gesprekken en mijn huilbuien in hun armen.

MP: Ik ben in iedergeval eerlijk geweest tegen LRM over mijn gevoelens en ook mijn angsten. En ook waarom ik hem steeds naar mij toe trek en weer keihard wegduw. Voelde alsof ik in mijn nakie stond.

Wat er verder gaat gebeuren , geen idee , ben allang blij dat ik dit allemaal heb durven uitspreken naar hem toe. Voor mijn gevoel ben ik nu heel eerlijk, open en oprecht geweest over mijn issues.
@Vleer: Ik snap heel goed dat dat fijn voelt..soms heb je dat even nodig!

En wat goed dat je je hebt bloot gegeven aan LRM!
Stond net op de weegschaal en ben 62 kg.. Ik schrok er best van , ben dus 3kg afgevallen in 4 a 5 dagen tijd.
Gaat dus goed, Vleer!!!
Dapper zeg Vleer, dat je dat allemaal hebt laten zien aan hem! Je dieet gaat goed zeg, woew! Zie je het ook aan jezelf?
Indi : idd , maar tis zo wennen , koffie zonder suiker en ga t straks ook maar proberen zonder melk. Gewone thee zonder suiker lukt nog niet maar de smaakjes thee wel .

Verder heel veel drinken (veel water) en die zakjes smorgens een shake , smiddags een maaltijdreep , als tussendoortje mag je bouillon of rauwkost/sla/fruit en savonds een maaltijdsoep.

Had niet verwacht dat t zo snel zou gaan met die kgs. Als t zo makkelijk gaat dan mag ik ook wel weer terug naar de 58kg.

Nog 4 kg te gaan dus
MP : ik zie het nog niet haha , ja beetje aan mijn buikje en ik heb toen ik startte mijn taille e.d opgemeten en heb ze zojuist weer gemeten.

18mei gestart : 65kg, taille 78 , heup 98 , bovenbenen li 62 en re 60.

22 mei : 62kg , taille 75, heup 95, bovenbenen li 60 en re 58

En wat ik niet had gedaan maar nu wel heb gedaan si mijn kont gemeten haha dus zeg maar eh net onder je heup over je schaambeen langs gemeten (snap je t ? ) en dat is nu 102.
Wauw Vleer, indrukwekkend... Das echt veel hoor!
Hoeveel calorieën krijg je dan binnen op een dag?
Op de site staat 600 tot 800...Weight Care is het toch??
quote:misspoez schreef op 22 mei 2009 @ 10:46:

Hoeveel calorieën krijg je dan binnen op een dag?

In totaal 600 calorieen althans dat zit in totaal in die zakjes.

Hoeveel calorieren zitten er in Rose ? want daar heb ik gisteravond een paar van gedronken. Geen kaas e.d er bij heur

Maar smorgens de shakes moet je doen met 200ml yoghurt of melk. En ik krijg dat gewoon niet op , veel te veel voor mij. Al gaat het nu iets makkelijker dan in het begin om ze naar binnen te werken.

De maaltijdreep smiddags is erg lekker sommige zijn zelfs met chocolade hmmm.

De maaltijdsoep smaakt beetje meelderig, met ogen dicht en neus dicht snel naar binnen werken haha.
Hm dat is ook wel heel erg weinig ja, dan is het niet gek dat het zo snel gaat. Als je nooit lijnt is het een fijne manier om even de winterkilo's eraf te werken zodat je in bikini kan! Knap van je hoor!
MP : precies het is ook absoluut niet de bedoeling om hier lang mee door te gaan. Ben nu 4 dagen bezig en wil de 10 dagen volhouden. Wanneer het er eenmaal af is bij mij dan blijf ik wel redelijk op gewicht. En natuurlijk mijn eetpatroon aanpassen , minder snoepen en meer bewegen , meer fruit en groente etc.
hey,

Pop dat had jij dan goed geraden van die boerderij

Ja er is al een hoop onkruid verdwenen, straks bloemen halen voor in de potten en dan ziet het er weral netjes uit.

Ivm terrasman moeilijk he als hij er niet is: als je jou nr geeft en die collega vergeet hem door te geven ga jij denken nou die stuurt/belt niet dus misschien gewoon zijn nr vragen en vanavond morgen leuk smsje sturen (spijtig dat je er niet was had het nog gezelliger geweest op terras ofzoiets toch???)

Wow Vleer dat vliegt nogal met dat dieet

Lekker uitgehuild gister kan goeddoen he

Pop: laat je foto zien van je zelf met je bruiloft outfit aan ? (je mag je hoofd er af knippen heur als je niet bekend in beeld wil staan)

Ben wel nieuwsgierig naar je outfitje nl

Lieve Ingelke, van harte met je verjaardag!
Ooooooh...dat ben ik helemaal vergeten

Van harte gefeliciteerd, Ingel!!
Ojaaaa ING is jarig

Reiz, dat is ook wel een goede: straks vergeet collega mn nummer door te geven. En je sms-idee vind ik ook niet slecht! Thnx!

Ja Vleer, ik wil best een foto neerzetten (op de group) van mezelf, maar ik had geen camera mee, dus anderen hebben alle foto's. Moet je nog ff wachten!

Goed zeg van dat afvallen. Wat gaat er dan ineens een hoop af, in een paar dagen. Ben je nu nog onder begeleiding van een dietiste?
goeiemorgen allemaal!

Hier is de zon al!

Vleer: heeft mijn tip dat je je moet focussen op LRM toch geholpen! Goed van je hoor! Hoe reageerde hij trouwens? En wat gaaf dat je al zoveel afgevallen bent. Ik ga zo ook even op weegschaal, moet toch wel wat af zijn na 2 dagen bijna niet eten.

Pop: vandaag zie je terrasman misschien weer dus? begreep je issue niet helemaal, maar ben ook nog niet echt wakker geloof ik.

Voor rest ook hoiiiii en allemaal plezierige dag gewenst!
Pop nee geen dieetiste. Gewoon op eigen houtje.

ah ik heb geduld , leuk om je outfitje te zien als je de fotos hebt.
Maar Vleer, als je eenmaal je streefgewwicht bereikt hebt, hoe blijf je dan stabiel? Lijkt me niet gezond om rest van je leven op die sapjes te blijven leven..:-)
Reiz; haha ik vind jouw familie-natuur-boerderijverhalen altijd zo grappig. Je komt altijd zo happy over, leuk hoor!

Xenia : ik ga de het nog 6 dagen volhouden. Wanneer ik eenmaal weer op mijn streefgewicht ben (58-60kg) dan blijf ik ook wel redelijk stabiel door gewoon gezond te eten , minder te snoepen en meer te bewegen(sporten).

En dat is iets wat ik afgelopen 2 jaar niet heb gedaan , ben al sinds mijn 20e ofzo 58kg. Toen ik naar Curacao ging was ik dit ook nog , toen ik terug kwam was ik 63kg en afgelopen 2 jaar zijn er nog wat kgs bij gekomen. Door oa slecht te eten , veel te snoepen en niet te sporten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven