Zeuren?

15-04-2021 10:30 56 berichten
Hallo allemaal,

Mijn vriend vind dat ik zeur als ik hem vraag wanneer ik hem weer zie.
Ik hou van een beetje duidelijkheid bijv. Maandag om 14 uur ben ik bij je. Maar het is altijd ik weet het niet of je ziet me morgen.
Nu ruzie gehad aan de telefoon en hij zei dat ik er ff in kon stikken.
Hij vind ook dat ik hem teveel app maar ik app hem alleen als ik wat te vertellen heb of wat liefs, wat hij uit zichzelf amper doet. Me überhaupt op de hoogte houden.
Zijn zoon is er 2 avonden per week en ik moet dan maar afwachten of ik hem daarna nog zie.
Word er super onzeker van.
Waarom hangt een man de telefoon op en negeert dan elke vorm van contact?

Wat vinden jullie fijner en wat kan ik doen aan mijn vriend en zijn manier van communiceren?

Groetjes
Ik zou een leukere vriend zoeken. Jullie passen niet bij elkaar.
Hoe oud zijn jullie?
Ik dacht dat jullie 17 waren, tot ik las over een zoon.

Stop met hem claimen. Zoek een leukere vriend. Eentje die het ook leuk vind om bij jou te zijn en het ook leuk vind om af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
15-04-2021 10:41
Ik zou een leukere vriend zoeken. Jullie passen niet bij elkaar.
nou, dat ja

Het ligt niet aan hem, niet aan jou
Maar gewoon aan jullie verwachtingen van een leuke relatie
Leuk hoor. Klinkt als een man die jou graag bij zich heeft. Ik zou hem trouwen. Leuk ook dat hij graag met je praat en interesse toont.
Mega irritant mijn liefde zou er flink door bekoeld raken. Wat een gedoe.
en dit:
"Waarom hangt een man de telefoon op en negeert dan elke vorm van contact?"

Moet je NOOIT meer pikken, van niemand
Dan is het altijd, direct einde oefening. Dan is jouw laatste reactie: Schat, het is uit!
lilalinda schreef:
15-04-2021 10:47
en dit:
"Waarom hangt een man de telefoon op en negeert dan elke vorm van contact?"

Moet je NOOIT meer pikken, van niemand
Dan is het altijd, direct einde oefening. Dan is jouw laatste reactie: Schat, het is uit!
Ja, van die passief agressieve ellende en dramagedrag, moet je niet willen.
Of je vind jezelf meer waard dan opzitten voor hem als hij zin in je heeft.

Wat voor voorbeeld heb je gehad als je denkt dat een relatie zoals die van jou normaal en oke is?
Dus jij mag altijd zorgen dat je beschikbaar bent voor als hij zin heeft om te komen?
Deel je eigen tijd gewoon in, ga niet om hem zitten wachten, dan heeft hij maar eens pech.
En verder, zeuren??? De eerste die mij zo noemt kan wieberen.
:bonk:
If you're not a priority, don't be an option.

(Met de disclaimer dat als je partner kinderen heeft dat die dan wel bovenaan de prioriteitenlijst moeten en zullen staan, maar dan werd de quote, zo lang.)
Lillybit schreef:
15-04-2021 10:53
Dus jij mag altijd zorgen dat je beschikbaar bent voor als hij zin heeft om te komen?
Deel je eigen tijd gewoon in, ga niet om hem zitten wachten, dan heeft hij maar eens pech.
En verder, zeuren??? De eerste die mij zo noemt kan wieberen.
:bonk:
En dan val je niet over het "stik er maar in"? :mrgreen:
Je moet niets..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
We horen zijn kant niet hé. Wat voor TO "als ik wat meemaak en wat liefs te zeggen heb" is, kan ook spam zijn van het kaliber: ik heb boodschappen gedaan. Ik ben naar Starbucks geweest. Een vrouw in de tram had raar haar, etc. Als ik aan het werk ben word ik daar ook kriegelig van. Daarnaast, geen idee natuurlijk op welk moment er zo bot gereageerd werd.

Beetje advocaat van de duivel spelen hier.

Ik wil wel het sentiment herhalen dat het klonk alsof we hier te maken hadden met 16-jarigen tot de kids in beeld kwamen.
Zonder reacties te lezen:

Ik zou een leukere vriend zoeken.
-Rosings- schreef:
15-04-2021 10:59
Zonder reacties te lezen:

Ik zou een leukere vriend zoeken.
:high5:
DrMcNinja schreef:
We horen zijn kant niet hé. Wat voor TO "als ik wat meemaak en wat liefs te zeggen heb" is, kan ook spam zijn van het kaliber: ik heb boodschappen gedaan. Ik ben naar Starbucks geweest. Een vrouw in de tram had raar haar, etc. Als ik aan het werk ben word ik daar ook kriegelig van. Daarnaast, geen idee natuurlijk op welk moment er zo bot gereageerd werd.

Ik wil wel het sentiment herhalen dat het klonk alsof we hier te maken hadden met 16-jarigen tot de kids in beeld kwamen.
dan passen ze niet bij elkaar, zelfde conclusie: next!
Het klinkt niet alsof hij echt enorm veel belangstelling heeft, als zelfs een tijd afspreken al te veel gedoe voor hem is. Zijn opmerking dat je erin kan stikken zou voor mij de druppel zijn, ik zou hier een punt achter zetten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
DrMcNinja schreef:

Oh ja helemaal waar.
Maar zij wil zo communiceren en dat is natuurlijk prima. Net als dat hij dit te veel vindt en betiteld als zeuren.

En er zijn vast wel mensen die beter bij haar passen en dat ook zo willen doen. En dat gun ik TO wel.
Volgens mij heeft hij een ander.
Volgens mij heb jij het gevoel dat de relatie erg vrijblijvend is, want hij wil niet aangeven wanneer hij langs komt en je stuurt te vaak berichtjes.

Misschien is hij op andere manieren heel leuk, maar op dit punt matchen jullie niet. Jij wordt er onzeker van, hij vindt dat je zeurt en gaat jou negeren.

Ik zou er niet op rekenen dat dit ooit gaat veranderen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
captain_hindsight schreef:
En dan val je niet over het "stik er maar in"? :mrgreen:
Die had ik gemist of geblokt :D
Lillybit schreef:
15-04-2021 11:08
Die had ik gemist of geblokt :D
Haha, dat dacht ik al.
Stik er maar in en ophangen van telefoon?

Blokkeren en een leuke man zoeken. Of geen man, beter dan dit.
Life is short. Eat dessert first.
Jullie passen niet bij elkaar. Jij wilt duidelijkheid en bevestiging van hem. Hij houdt van zijn vrijheid en van spontaniteit.

Niemand is fout, gewoon verschillende levensinstellingen.

Kies een partner die beter bij je past. Of nog beter, kies voor je eigen leven. Een partner moet een aanvulling zijn. Wil hij afspreken en jij hebt andere plannen, jammer dan. Belangrijk is dat je voor je eigen agenda kiest. Hij is in jouw ogen niet duidelijk, prima, dan kies jij je eigen plan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven