Zeuren?
donderdag 15 april 2021 om 10:30
Hallo allemaal,
Mijn vriend vind dat ik zeur als ik hem vraag wanneer ik hem weer zie.
Ik hou van een beetje duidelijkheid bijv. Maandag om 14 uur ben ik bij je. Maar het is altijd ik weet het niet of je ziet me morgen.
Nu ruzie gehad aan de telefoon en hij zei dat ik er ff in kon stikken.
Hij vind ook dat ik hem teveel app maar ik app hem alleen als ik wat te vertellen heb of wat liefs, wat hij uit zichzelf amper doet. Me überhaupt op de hoogte houden.
Zijn zoon is er 2 avonden per week en ik moet dan maar afwachten of ik hem daarna nog zie.
Word er super onzeker van.
Waarom hangt een man de telefoon op en negeert dan elke vorm van contact?
Wat vinden jullie fijner en wat kan ik doen aan mijn vriend en zijn manier van communiceren?
Groetjes
Mijn vriend vind dat ik zeur als ik hem vraag wanneer ik hem weer zie.
Ik hou van een beetje duidelijkheid bijv. Maandag om 14 uur ben ik bij je. Maar het is altijd ik weet het niet of je ziet me morgen.
Nu ruzie gehad aan de telefoon en hij zei dat ik er ff in kon stikken.
Hij vind ook dat ik hem teveel app maar ik app hem alleen als ik wat te vertellen heb of wat liefs, wat hij uit zichzelf amper doet. Me überhaupt op de hoogte houden.
Zijn zoon is er 2 avonden per week en ik moet dan maar afwachten of ik hem daarna nog zie.
Word er super onzeker van.
Waarom hangt een man de telefoon op en negeert dan elke vorm van contact?
Wat vinden jullie fijner en wat kan ik doen aan mijn vriend en zijn manier van communiceren?
Groetjes
donderdag 15 april 2021 om 10:45
nou, dat jacaptain_hindsight schreef: ↑15-04-2021 10:41Ik zou een leukere vriend zoeken. Jullie passen niet bij elkaar.
Het ligt niet aan hem, niet aan jou
Maar gewoon aan jullie verwachtingen van een leuke relatie
donderdag 15 april 2021 om 10:49
Ja, van die passief agressieve ellende en dramagedrag, moet je niet willen.
donderdag 15 april 2021 om 10:59
En dan val je niet over het "stik er maar in"?
donderdag 15 april 2021 om 10:59
We horen zijn kant niet hé. Wat voor TO "als ik wat meemaak en wat liefs te zeggen heb" is, kan ook spam zijn van het kaliber: ik heb boodschappen gedaan. Ik ben naar Starbucks geweest. Een vrouw in de tram had raar haar, etc. Als ik aan het werk ben word ik daar ook kriegelig van. Daarnaast, geen idee natuurlijk op welk moment er zo bot gereageerd werd.
Beetje advocaat van de duivel spelen hier.
Ik wil wel het sentiment herhalen dat het klonk alsof we hier te maken hadden met 16-jarigen tot de kids in beeld kwamen.
Ik wil wel het sentiment herhalen dat het klonk alsof we hier te maken hadden met 16-jarigen tot de kids in beeld kwamen.
donderdag 15 april 2021 om 11:01
dan passen ze niet bij elkaar, zelfde conclusie: next!DrMcNinja schreef: ↑15-04-2021 10:59We horen zijn kant niet hé. Wat voor TO "als ik wat meemaak en wat liefs te zeggen heb" is, kan ook spam zijn van het kaliber: ik heb boodschappen gedaan. Ik ben naar Starbucks geweest. Een vrouw in de tram had raar haar, etc. Als ik aan het werk ben word ik daar ook kriegelig van. Daarnaast, geen idee natuurlijk op welk moment er zo bot gereageerd werd.
donderdag 15 april 2021 om 11:02
Het klinkt niet alsof hij echt enorm veel belangstelling heeft, als zelfs een tijd afspreken al te veel gedoe voor hem is. Zijn opmerking dat je erin kan stikken zou voor mij de druppel zijn, ik zou hier een punt achter zetten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 15 april 2021 om 11:02
Oh ja helemaal waar.DrMcNinja schreef: ↑15-04-2021 10:59We horen zijn kant niet hé. Wat voor TO "als ik wat meemaak en wat liefs te zeggen heb" is, kan ook spam zijn van het kaliber: ik heb boodschappen gedaan. Ik ben naar Starbucks geweest. Een vrouw in de tram had raar haar, etc. Als ik aan het werk ben word ik daar ook kriegelig van. Daarnaast, geen idee natuurlijk op welk moment er zo bot gereageerd werd.
Maar zij wil zo communiceren en dat is natuurlijk prima. Net als dat hij dit te veel vindt en betiteld als zeuren.
En er zijn vast wel mensen die beter bij haar passen en dat ook zo willen doen. En dat gun ik TO wel.
donderdag 15 april 2021 om 11:03
Volgens mij heb jij het gevoel dat de relatie erg vrijblijvend is, want hij wil niet aangeven wanneer hij langs komt en je stuurt te vaak berichtjes.
Misschien is hij op andere manieren heel leuk, maar op dit punt matchen jullie niet. Jij wordt er onzeker van, hij vindt dat je zeurt en gaat jou negeren.
Ik zou er niet op rekenen dat dit ooit gaat veranderen.
Misschien is hij op andere manieren heel leuk, maar op dit punt matchen jullie niet. Jij wordt er onzeker van, hij vindt dat je zeurt en gaat jou negeren.
Ik zou er niet op rekenen dat dit ooit gaat veranderen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 15 april 2021 om 11:08
Die had ik gemist of geblokt
donderdag 15 april 2021 om 11:22
Jullie passen niet bij elkaar. Jij wilt duidelijkheid en bevestiging van hem. Hij houdt van zijn vrijheid en van spontaniteit.
Niemand is fout, gewoon verschillende levensinstellingen.
Kies een partner die beter bij je past. Of nog beter, kies voor je eigen leven. Een partner moet een aanvulling zijn. Wil hij afspreken en jij hebt andere plannen, jammer dan. Belangrijk is dat je voor je eigen agenda kiest. Hij is in jouw ogen niet duidelijk, prima, dan kies jij je eigen plan.
Niemand is fout, gewoon verschillende levensinstellingen.
Kies een partner die beter bij je past. Of nog beter, kies voor je eigen leven. Een partner moet een aanvulling zijn. Wil hij afspreken en jij hebt andere plannen, jammer dan. Belangrijk is dat je voor je eigen agenda kiest. Hij is in jouw ogen niet duidelijk, prima, dan kies jij je eigen plan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover