Is ze nou geïnteresseerd of niet

16-04-2021 16:56 218 berichten
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:

Ik: hi :)
Zij: hi :)
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen

Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd
Erdo schreef:
16-04-2021 17:35
Typo in de OP heb ik gefixd.

Maar is het nu niet raar dat ik haar uitnodig na zo'n raar gesprek?
Misschien. Maar als je niets doet gaat er sowieso weinig gebeuren
Friezin71 schreef:
16-04-2021 17:16
Je wilt een wandeling met haar maken en appt haar om dit NIET te vragen? Jeetje, waar ben je bang voor?
Ik dacht laat ik even smalltalken maar daar ben ik dus blijkbaar niet goed in. :/
Doreia* schreef:
16-04-2021 17:36
Alsnog een berichtje sturen:
Morgen mooi weer! Heb je tijd en zin om morgen die wandeling te gaan maken met mij?
Ok. Bedankt. Ik ga het gewoon proberen maar ik voel mij wel een beetje voor aap staan.
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:39
Ok. Bedankt. Ik ga het gewoon proberen maar ik voel mij wel een beetje voor aap staan.
Dat is perceptie.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Tadderak30 schreef:
16-04-2021 17:19
Is dit nog steeds dat meisje uit de supermarkt?
Nee. Dit was gewoon een klant net zoals ik. Ik zag haar voor het eerst.
TijdvoorTaart schreef:
16-04-2021 17:19
'Hoi, ik ben die ene uit de supermarkt. Zaterdag wordt het prachtig weer, zin in een wandeling door het park?'

Is veel makkelijker dan 'Hi' en daarna maar hopen dat ze in je hoofd kan kijken om te zien of er achter dat ene woordje een vraag schuilt die ze dan uit zichzelf beantwoordt
Dit is niet die ene uit de supermarkt. :)

Dit is een andere meid.

Ik ben niet zo goed in smalltalk en ik verwacht inderdaad dat de dame ook een beetje initiatief neemt maar dat is dus teveel gevraagd.
Hup daar gaan we weer. Het zoveelste topic over een vrouw die je gedag zei of aankeek en wat je daarmee moet. Ik zou zeggen in therapie. Volgens mij stralen mensen uit hoe ze zijn. Jij bent raar.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:43
Reden: toevoeging
4.00% gewijzigd
TijdvoorTaart schreef:
16-04-2021 17:34
Nee, dat is helemaal geen mooi voorzetje.
'Ik dacht ik zal je maar eens appen' is een hele slechte voorzet. Daar zou Ronaldo nog geen doelpunt uit kunnen scoren.

Straalt van jou kant toch ook nul enthousiasme uit?
Wat zijn dan wel goede voorzetjes? :/
Erdo schreef:
16-04-2021 17:41
Dit is niet die ene uit de supermarkt. :)

Dit is een andere meid.

Ik ben niet zo goed in smalltalk en ik verwacht inderdaad dat de dame ook een beetje initiatief neemt maar dat is dus teveel gevraagd.
Maar jij wilt graag wat doen met haar! Waarom moet zij dan wat voorstellen?

Echt, je gedachtengang is vrij bizar in deze
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:43
Wat zijn dan wel goede voorzetjes? :/
Een vraag, uitleg of verklaring waaróm je appt.
In dit geval dus dat je op wandeling wilt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
16-04-2021 17:34
Ik kom je tegen op straat.
"hi!"
"hi'
Hoe is het?
Goed. met jou?
Goed. Ik dacht, laat ik eens hi zeggen!

Ik glimlach en wacht tot je verder praat, want tja, JIJ sprak mij aan.
En zo staan we elkaar urenlang een beetje zot glimlachend aan te kijken met een ongemakkelijke stilte tussen ons in.
Om eerlijk te zijn toen ik haar had aangesproken hadden we wel paar momenten dat het zo ging. 😂
Alle reacties Link kopieren
Daarbij doe jij steeds alsof zij interesse heeft in jou...maar zo is het niet. Jij spreekt zomaar uit het niets een vreemd meisje in een winkel aan. Je doet net alsof zij moeite moet doen, omdat jij haar leuk vindt. Zij moet niets.

Waarom app je niet iets in de trant van: zullen zij zondag ... tijd daar en daar afspreken en dan plan je ergens een leuke koffie to go tussendoor...je krijgt serieus niet meer uit je bek dan dit?

Is er echt niets aan haar waar naar je nieuwsgierig bent en wat je kunt vragen? Waar is dat leuk vinden dan op gebaseerd?
viva-amber wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:48
48.46% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Erdo schreef:
16-04-2021 17:43
Wat zijn dan wel goede voorzetjes? :/
Geen voorzetjes, wees gewoon concreet!!
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:44
Om eerlijk te zijn toen ik haar had aangesproken hadden we wel paar momenten dat het zo ging. 😂
Serieuze vraag: heb jij moeite met sociale omgang met mensen? Dat je daarom niet goed begrijpt wat er van je wordt verwacht?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
16-04-2021 17:45
Serieuze vraag: heb jij moeite met sociale omgang met mensen? Dat je daarom niet goed begrijpt wat er van je wordt verwacht?
Nee, hij is voor de lol jaren in therapie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Doreia* schreef:
16-04-2021 17:45
Serieuze vraag: heb jij moeite met sociale omgang met mensen? Dat je daarom niet goed begrijpt wat er van je wordt verwacht?


Je moet hem eens loepen. Voor mij niet nodig omdat ik hem herken. Hij denkt van iedere reactie van een vrouw dat er een vrouw dat er een bedoeling achter zit en heeft verder ook nogal aparte ideeën.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-04-2021 17:46
Nee, hij is voor de lol jaren in therapie.
Dit is een bekende van het forum?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Friezin71 schreef:
16-04-2021 17:25
En heb je haar drie dagen nadat je de wandeling hebt genoemd pas geappt?

Waarom maak je het ingewikkeld als het helemaaaal niet ingewikkeld hoeft te zijn. (ik word oud)

Oke, deze ouwe taart gaat je helpen.


Jij appt: hi! Het wordt van het weekend lekker weer. Heb je zin om zaterdag om 15 uur te wandelen door het <insert bos op fietsafstand>?

Scenario 1:
Zij: Ja, gezellig! Ik kan alleen niet om 15 uur, maar wel zondagmiddag om 15 uur

Scenario 2:
Zij: Ja, gezellig! Ik neem een ijskoffie voor ons mee! En mijn bulldogterrier. Tot morgen!

Scenario 3:
Zij: ....

Scenario 4:
Zij: Ja, gezellig! Maar ik ben heel druk en moet ook nog mijn haar wassen. Volgende week moet ik verhuizen en de weekenden daarna ben ik ook druk. Sorry!

Scenario 5: (haar op de tanden)
Zij: WTF? Gást! Hadda gelijk gevraagd, OMG, ben je verlegen ofzeau??? Ik zoek een fuckboy geen N>E>R>D
Ik heb het net aan haar gevraagd. :)

En wat is er mis met 3 dagen wachten? Is dat te lang?
viva-amber schreef:
16-04-2021 17:46
Nee, hij is voor de lol jaren in therapie.


Dat wist ik niet, maar ik vind hem wel op een bepaalde manier eng omdat hij obsessief reageert op alledaagse zaken.
In_Tenebris schreef:
16-04-2021 17:42
Hup daar gaan we weer. Het zoveelste topic over een vrouw die je gedag zei of aankeek en wat je daarmee moet. Ik zou zeggen in therapie. Volgens mij stralen mensen uit hoe ze zijn. Jij bent raar.
Ik heb sindsdien al twee vriendinnen gehad. Volgens mij loop jij een beetje achter.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heeft het arme kind waarschijnlijk al een ander nummer genomen.
gizzmo-returns schreef:
16-04-2021 17:44
Maar jij wilt graag wat doen met haar! Waarom moet zij dan wat voorstellen?

Echt, je gedachtengang is vrij bizar in deze
Misschien ben ik onzeker? Ik ben ook maar een mens, hè?
Erdo schreef:
16-04-2021 17:52
Ik heb sindsdien al twee vriendinnen gehad. Volgens mij loop jij een beetje achter.
Niet echt langdurig dan
Doreia* schreef:
16-04-2021 17:39
Dat is perceptie.
Ok. Thanks. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je het gevraagd heb!
Ik denk dat je niet voor aap staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven