Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Shug schreef:
21-04-2021 21:01
Oh nee hoor. Ik heb hem vriendelijk laten weten dat ik helaas geen klik voelde en hem heel veel succes wenste qua daten. En hij reageerde ook heel netjes en vriendelijk.
Mooi
Shug schreef:
21-04-2021 20:58
Ooh, ik ben benieuwd hoe die zijn. Laat je het even weten?

Wat is het trouwens met de meneren op datingsites die hun foto tot het oneindige filteren?
Doe ik.
Dat filteren is zo irritant. Als je ze dan ziet schrik je je rot of je herkent ze niet.
moeras schreef:
21-04-2021 20:58
Heb je het over de wandeldatesite? Daar heb ik ooit wel een leuke match gehad
Jep ;) Mijn profiel zal vast niet het beste zijn (vooral de foto van mezelf vind ik een probleem), maar ik vraag me steeds meer af wat voor nut het nog heeft.
Julus schreef:
21-04-2021 21:01
Ik heb een tijdje betaald op een datingsite gestaan en ik vond het weinig opleveren. Het geld niet waard. En veel van die profielen zie je ook terug op de gratis apps.
Dank. Tja, ik gebruik geen gratis apps, dus daar kan ik niet over meepraten.
Julus schreef:
21-04-2021 21:16
Doe ik.
Dat filteren is zo irritant. Als je ze dan ziet schrik je je rot of je herkent ze niet.
Nou echt, of een foto van 10 jaar terug. Wat een teleurstelling is het dan om diegene in het echt te zien.
Ik snap het ook niet, eens ga je elkaar toch ontmoeten, waarom dan een foto plaatsen waar je niet echt op lijkt.
Dancingdude schreef:
21-04-2021 21:18
Jep ;) Mijn profiel zal vast niet het beste zijn (vooral de foto van mezelf vind ik een probleem), maar ik vraag me steeds meer af wat voor nut het nog heeft.

Ik zit er ook niet meer op.

Edit, wat is er mis met je foto?
anoniem_403694 wijzigde dit bericht op 21-04-2021 21:22
6.01% gewijzigd
moeras schreef:
21-04-2021 21:19
Nou echt, of een foto van 10 jaar terug. Wat een teleurstelling is het dan om diegene in het echt te zien.
Ik snap het ook niet, eens ga je elkaar toch ontmoeten, waarom dan een foto plaatsen waar je niet echt op lijkt.
En dat ze er dan ook bijzetten: de foto is van 2016...

Waarom? Waarom zou iemand dan reageren?
Shug schreef:
21-04-2021 21:21
En dat ze er dan ook bijzetten: de foto is van 2016...

Waarom? Waarom zou iemand dan reageren?
Snap ik ook niet. Tegenwoordig is het ook niet echt moeilijk meer om een foto van jezelf te maken.
Wat doen jullie als blijkt dat je date totaal niet op de foto's lijkt als je elkaar ontmoet?
Ik zeg er wel wat van, zo iets van goh je foto's komen zeker uit het jaar nul.

Niet zo aardig maar wat verwacht zo iemand dan?
Oh zeker een leukerdje!
20 jaar ouder en ik zet mijn handtekening eronder haha..
moeras schreef:
21-04-2021 21:20
Edit, wat is er mis met je foto?
Ja nou ja, die is van m'n vakantie in Oekraïne. Als ik dat soort foto's ga maken sta ik er gewoon nooit leuk, ontspannen en spontaan op, maar nogal geforceerd. Op die vakantie in Oekraïne sta ik er (naar mijn mening) eindelijk gewoon leuk en ontspannen op door alle indrukken, cultuurschokken én de sneeuw die in die 9 dagen elke dag op me afgevuurd werden. Maar ik heb wel een zonnebril op en m'n capuchon over m'n hoofd vanwege de kou. Met jaloezie kijk ik naar de vele foto's van anderen die er gewoon leuk en spontaan opstaan ;)
Dancingdude schreef:
21-04-2021 21:43
Ja nou ja, die is van m'n vakantie in Oekraïne van 3 jaar terug. Als ik dat soort foto's ga maken sta ik er gewoon nooit leuk, ontspannen en spontaan op, maar nogal geforceerd. Op die vakantie in Oekraïne sta ik er (naar mijn mening) eindelijk gewoon leuk en ontspannen op door alle indrukken, cultuurschokken én de sneeuw die in die 9 dagen elke dag op me afgevuurd werden. Maar ik heb wel een zonnebril op en m'n capuchon over m'n hoofd vanwege de kou. Met jaloezie kijk ik naar de vele foto's van anderen die er gewoon leuk en spontaan opstaan ;)
Dancingdude schreef:
21-04-2021 21:43
Ja nou ja, die is van m'n vakantie in Oekraïne. Als ik dat soort foto's ga maken sta ik er gewoon nooit leuk, ontspannen en spontaan op, maar nogal geforceerd. Op die vakantie in Oekraïne sta ik er (naar mijn mening) eindelijk gewoon leuk en ontspannen op door alle indrukken, cultuurschokken én de sneeuw die in die 9 dagen elke dag op me afgevuurd werden. Maar ik heb wel een zonnebril op en m'n capuchon over m'n hoofd vanwege de kou. Met jaloezie kijk ik naar de vele foto's van anderen die er gewoon leuk en spontaan opstaan ;)
Dat is idd niet handig. Je kan hem wel op je profiel houden maar dan een andere foto erbij plaatsen.

Ga met een vriend(in) naar een natuurgebied. Maak veel foto's ook spontane dus dat je het niet merkt dat er een foto wordt gemaakt. Dan zitten er echt wel leuke tussen.

Zo heb ik het ook gedaan
alongwiththesunshine schreef:
21-04-2021 20:47
Ja mooie ogen had hij en kwam heel beleefd maar ook zelfverzekerd over. Ook echt een leuke meid waar hij aan gekoppeld was. Vind hem wel een type voor jou!
Haha je kent m’n type goed inderdaad ;-) Hou wel van beleefd en zelfverzekerd! Beleefdheid is soms ver te zoeken..
Ik snap het ook nooit zo, al die foto’s met filters.. Of alleen van gezicht en lichaam wordt dan verhuld. Dan zijn ze vaak iets te zwaar of klein 😅 Alleen met foto’s met zonnebril zijn ook heel vervelend. Zitten maar weinig echt duidelijke profielen tussen vind ik. Het is vissen in een grote vijver 🙈
Shug schreef:
21-04-2021 20:51
Ik had laatst trouwens een vreselijk grappige man getroffen, zijn apps waren aardig, intelligent en lieten me vaak hardop lachen. Dus toch maar eens bellen...

De man sprak zó plat dialect, dat ik hem niet kon verstaan...
Dit is dus waar ik bang voor ben met bellen, dat er ineens een gekke stem tevoorschijn komt aan de andere lijn 😂 Maar goed, dan weet je dat wel gelijk en scheelt het weer een fysieke date waar je je voor moet klaarmaken etc.. Het had me wel wat dateleed kunnen besparen als ik gewoon eerst met die persoon had gebeld denk ik.
Mimali schreef:
21-04-2021 21:37
Oh zeker een leukerdje!
20 jaar ouder en ik zet mijn handtekening eronder haha..
😀
wij slapen nooit.
Ik had laatst ook een meneer die me graag wilde ontmoeten. Toch maar eens gevraagd hoe lang hij was. Tien centimeter kleiner dan ik...

Vriendelijk verteld dat ik helaas niet viel op kleinere mannen, kreeg ik direct terug dat ‘dit mannetje wel even 25.000 euro per maand maakte, ja?’

Alsof ik dan prompt wel voor hem zou vallen. Integendeel...
Vivi3338 schreef:
21-04-2021 22:08
Ik snap het ook nooit zo, al die foto’s met filters.. Of alleen van gezicht en lichaam wordt dan verhuld. Dan zijn ze vaak iets te zwaar of klein 😅 Alleen met foto’s met zonnebril zijn ook heel vervelend. Zitten maar weinig echt duidelijke profielen tussen vind ik. Het is vissen in een grote vijver 🙈
Ja sommige schamen zich misschien, dat is dan wel weer zielig.
Shug schreef:
21-04-2021 22:24
Ik had laatst ook een meneer die me graag wilde ontmoeten. Toch maar eens gevraagd hoe lang hij was. Tien centimeter kleiner dan ik...

Vriendelijk verteld dat ik helaas niet viel op kleinere mannen, kreeg ik direct terug dat ‘dit mannetje wel even 25.000 euro per maand maakte, ja?’

Wauw hahahaha

Wat een sukkel
Shug schreef:

Dit was vast die piloot met wie ik jaren geleden heb gedate. Hij was behoorlijk klein en daar heel onzeker over. Hij was f-16 piloot geweest en vloog toen voor de KLM.
Hij wilde me zoenen maar ik wilde niet en deinsde terug😁
Julus schreef:
21-04-2021 22:31
Dit was vast die piloot met wie ik jaren geleden heb gedate. Hij was behoorlijk klein en daar heel onzeker over. Hij was f-16 piloot geweest en vloog toen voor de KLM.
Hij wilde me zoenen maar ik wilde niet en deinsde terug😁
Nee, hij was geen piloot.

En dat terug deinzen, ik zie het zó voor me😁
Shug schreef:

Erg oppervlakkig van je om iemand af te serveren op uiterlijke kenmerken.

25k per maand zeg je? :nut:
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 21-04-2021 22:41
0.48% gewijzigd
Antoon69 schreef:
21-04-2021 22:37
Erg oppervlakkig van je om iemand af te serveren op uiterlijke kenmerken.

25k per maand zeg je?
;-D

Misschien valt hij wel op bandana’s....
Shug schreef:
21-04-2021 22:36
Nee, hij was geen piloot.

En dat terug deinzen, ik zie het zó voor me😁
Ok. Had gekund.
Ja best akward. En voor hem best wel lullig eigenlijk. Het was een impulsreactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven