Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
21-04-2021 20:19
Leuke jongen bij First Dates 😬
Moeite waard om terug te kijken?😉
Julus schreef:
21-04-2021 20:28
Ik moet die nog krijgen..het is nu in NL vanuit London.
Ben benieuwd! Vooral ook naar die lipstick + rouge.
Ben benieuwd, niet goedkoop maar als het werkt dan heb ik het er wel voor over.
Julus schreef:
21-04-2021 13:48
Ja, jullie kennen elkaar al irl natuurlijk. Wanneer ga je op date?

Ik ben stil, want er gebeurt niks. Geen matches meer.
Dat is jammer :(
Rubberlaars schreef:
21-04-2021 14:36
Ik voel ook met jullie mee. Hier ook helemaal niks :proud:
Ook jammer voor jou :(
Rubberlaars schreef:
21-04-2021 14:36
Ik voel ook met jullie mee. Hier ook helemaal niks :proud:
Jij ook al niet.

Gaat niet goed zo met online daten
Vivi3338 schreef:
21-04-2021 20:30
Die uit Eindhoven? Was inderdaad een schatje haha. Wel wat moeilijk te verstaan soms 🙈
Ja mooie ogen had hij en kwam heel beleefd maar ook zelfverzekerd over. Ook echt een leuke meid waar hij aan gekoppeld was. Vind hem wel een type voor jou!
wij slapen nooit.
Jullie moeten overstappen op wild daten, dat lijkt wel goed te werken :-D

Ik ga trouwens met date weer gewoon wandelen.
Tinder ligt inderdaad plat; het zijn voornamelijk mannen op zoek naar spanning en fwb’s.

Julus, ik heb de Miracle Blur! Het werkt redelijk, verwacht er niet te veel wonderen van. Met kleine beetjes opbouwen en de ene foundation reageert er anders op dan de andere. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Mimali schreef:
21-04-2021 20:32
Moeite waard om terug te kijken?😉
Ja
https://www.npostart.nl/mitchell-en-rob ... V_15990057
wij slapen nooit.
Ik had laatst trouwens een vreselijk grappige man getroffen, zijn apps waren aardig, intelligent en lieten me vaak hardop lachen. Dus toch maar eens bellen...

De man sprak zó plat dialect, dat ik hem niet kon verstaan...
moeras schreef:
21-04-2021 20:48
Jullie moeten overstappen op wild daten, dat lijkt wel goed te werken :-D

Ik ga trouwens met date weer gewoon wandelen.
Ik zou ervoor tekenen. Niet meer dat halfgare, teleurstellende online gedoe.
Wanneer heb je weer een date?
Even een vraagje.

Ik heb een mannelijke collega die vandaag tegen me zei, Hi moeras nu de terrasjes weer open gaan zullen we dan gewoon gezellig ergens wat gaan drinken samen?
Dus ik dacht, leuk idee en heb dus ja gezegd.

Komt hij later op de dag voor we naar huis gaan nog eens naar me toe en zei, Moerasje je ziet er weer leuk uit vandaag. Dus nu zit ik te piekeren, wat zal hij er mee bedoelt hebben?

Jullie enig idee?
Shug schreef:
21-04-2021 20:49
Tinder ligt inderdaad plat; het zijn voornamelijk mannen op zoek naar spanning en fwb’s.

Julus, ik heb de Miracle Blur! Het werkt redelijk, verwacht er niet te veel wonderen van. Met kleine beetjes opbouwen en de ene foundation reageert er anders op dan de andere. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ah tnx! Ik heb hem al een tijdje in huis maar nog niet gebruikt.
Nu wacht ik op die bff spf cream met glow en de lip/cheek combi.
Julus schreef:
21-04-2021 20:52
Ik zou ervoor tekenen. Niet meer dat halfgare, teleurstellende online gedoe.
Wanneer heb je weer een date?
Dit weekend weer date, nou he? Dat online daten is echt 1 groot drama
Shug schreef:
21-04-2021 20:51
Ik had laatst trouwens een vreselijk grappige man getroffen, zijn apps waren aardig, intelligent en lieten me vaak hardop lachen. Dus toch maar eens bellen...

Ooooh zo herkenbaar. Anti-climax to the max. Jammer!
moeras schreef:
21-04-2021 20:55
Dit weekend weer date, nou he? Dat online daten is echt 1 groot drama
Leuk! En wat een mazzel dat de terrasjes open gaan. Je timing is goed😀
Julus schreef:
21-04-2021 13:48
Ik ben stil, want er gebeurt niks. Geen matches meer.
Ik blijf wel 'aanbevolen' personen ontvangen (dat zijn er een stuk of 3 tot 6) op basis van m'n opgegeven wensen wat betreft buiten-activiteiten omdat de datingsite voor mensen die van wandelen houden bedoeld is. Maar ik krijg de indruk dat het betalen voor die site het punt is: als je gratis lid bent kun je vrij weinig, betaal je kun je alles, waaronder berichten sturen naar anderen, óók diegene die niet betalen. Alleen kunnen die dus nooit wat terug sturen zolang ze gratis lid blijven.

Ik heb er nu al een half jaar of zo geen geld meer in gestoken omdat ik na 3 jaar ingeschreven staan en 0 dates niet de indruk heb dat dat met daten op individuele basis ooit nog gaat veranderen. Een wandeling in een groep geef ik meer kans.

Hoe zit dat bij anderen hier? Ervaren jullie hetzelfde?
Shug schreef:
21-04-2021 20:51

Oef dat ivind ik echt niet aantrekkelijk.
Gewoon abn graag

Wat ga je er mee doen? Voor jou een probleem of niet?
moeras schreef:
21-04-2021 20:54
Even een vraagje.

Ik heb een mannelijke collega die vandaag tegen me zei, Hi moeras nu de terrasjes weer open gaan zullen we dan gewoon gezellig ergens wat gaan drinken samen?
Dus ik dacht, leuk idee en heb dus ja gezegd.

Komt hij later op de dag voor we naar huis gaan nog eens naar me toe en zei, Moerasje je ziet er weer leuk uit vandaag. Dus nu zit ik te piekeren, wat zal hij er mee bedoelt hebben?

Jullie enig idee?
Man die je een compliment geeft vindt jou leuk.
Dancingdude schreef:
21-04-2021 20:56
Ik blijf wel 'aanbevolen' personen ontvangen (dat zijn er een stuk of 3 tot 6) op basis van m'n opgegeven wensen wat betreft buiten-activiteiten omdat de datingsite voor mensen die van wandelen houden bedoeld is. Maar ik krijg de indruk dat het betalen voor die site het punt is: als je gratis lid bent kun je vrij weinig, betaal je kun je alles, waaronder berichten sturen naar anderen, óók diegene die niet betalen. Alleen kunnen die dus nooit wat terug sturen zolang ze gratis lid blijven.

Ik heb er nu al een half jaar of zo geen geld meer in gestoken omdat ik na 3 jaar ingeschreven staan en 0 dates niet de indruk heb dat dat met daten op individuele basis ooit nog gaat veranderen. Een wandeling in een groep geef ik meer kans.

Heb je het over de wandeldatesite? Daar heb ik ooit wel een leuke match gehad
Julus schreef:
21-04-2021 20:54
Ah tnx! Ik heb hem al een tijdje in huis maar nog niet gebruikt.
Nu wacht ik op die bff spf cream met glow en de lip/cheek combi.

Ooh, ik ben benieuwd hoe die zijn. Laat je het even weten?

Wat is het trouwens met de meneren op datingsites die hun foto tot het oneindige filteren?
Julus schreef:
21-04-2021 20:57
Man die je een compliment geeft vindt jou leuk.
Daar was ik dus al bang voor.

He dat was niet de bedoeling. Ik dacht gewoon collega's onder elkaar even wat drinken
Shug schreef:
21-04-2021 20:58
Ooh, ik ben benieuwd hoe die zijn. Laat je het even weten?

Wat is het trouwens met de meneren op datingsites die hun foto tot het oneindige filteren?
Dat vind ik niks, gewoon een echte foto zonder filter. Geen foto sla ik over en filterfoto's ook
Dancingdude schreef:
21-04-2021 20:56

Ik heb een tijdje betaald op een datingsite gestaan en ik vond het weinig opleveren. Het geld niet waard. En veel van die profielen zie je ook terug op de gratis apps.
moeras schreef:
21-04-2021 20:57
Oef dat ivind ik echt niet aantrekkelijk.
Gewoon abn graag

Wat ga je er mee doen? Voor jou een probleem of niet?
Oh nee hoor. Ik heb hem vriendelijk laten weten dat ik helaas geen klik voelde en hem heel veel succes wenste qua daten. En hij reageerde ook heel netjes en vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven