Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
woensdag 21 april 2021 om 20:32
Moeite waard om terug te kijken?

woensdag 21 april 2021 om 20:45
Ook jammer voor jou

woensdag 21 april 2021 om 20:46
Jij ook al niet.
Gaat niet goed zo met online daten
woensdag 21 april 2021 om 20:47

woensdag 21 april 2021 om 20:49
woensdag 21 april 2021 om 20:49

woensdag 21 april 2021 om 20:54
Even een vraagje.
Ik heb een mannelijke collega die vandaag tegen me zei, Hi moeras nu de terrasjes weer open gaan zullen we dan gewoon gezellig ergens wat gaan drinken samen?
Dus ik dacht, leuk idee en heb dus ja gezegd.
Komt hij later op de dag voor we naar huis gaan nog eens naar me toe en zei, Moerasje je ziet er weer leuk uit vandaag. Dus nu zit ik te piekeren, wat zal hij er mee bedoelt hebben?
Jullie enig idee?
Ik heb een mannelijke collega die vandaag tegen me zei, Hi moeras nu de terrasjes weer open gaan zullen we dan gewoon gezellig ergens wat gaan drinken samen?
Komt hij later op de dag voor we naar huis gaan nog eens naar me toe en zei, Moerasje je ziet er weer leuk uit vandaag. Dus nu zit ik te piekeren, wat zal hij er mee bedoelt hebben?
Jullie enig idee?

woensdag 21 april 2021 om 20:54
Ah tnx! Ik heb hem al een tijdje in huis maar nog niet gebruikt.Shug schreef: ↑21-04-2021 20:49Tinder ligt inderdaad plat; het zijn voornamelijk mannen op zoek naar spanning en fwb’s.
Julus, ik heb de Miracle Blur! Het werkt redelijk, verwacht er niet te veel wonderen van. Met kleine beetjes opbouwen en de ene foundation reageert er anders op dan de andere. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Nu wacht ik op die bff spf cream met glow en de lip/cheek combi.

woensdag 21 april 2021 om 20:55
Ooooh zo herkenbaar. Anti-climax to the max. Jammer!

woensdag 21 april 2021 om 20:56
Ik blijf wel 'aanbevolen' personen ontvangen (dat zijn er een stuk of 3 tot 6) op basis van m'n opgegeven wensen wat betreft buiten-activiteiten omdat de datingsite voor mensen die van wandelen houden bedoeld is. Maar ik krijg de indruk dat het betalen voor die site het punt is: als je gratis lid bent kun je vrij weinig, betaal je kun je alles, waaronder berichten sturen naar anderen, óók diegene die niet betalen. Alleen kunnen die dus nooit wat terug sturen zolang ze gratis lid blijven.
Ik heb er nu al een half jaar of zo geen geld meer in gestoken omdat ik na 3 jaar ingeschreven staan en 0 dates niet de indruk heb dat dat met daten op individuele basis ooit nog gaat veranderen. Een wandeling in een groep geef ik meer kans.
Hoe zit dat bij anderen hier? Ervaren jullie hetzelfde?

woensdag 21 april 2021 om 20:57
Oef dat ivind ik echt niet aantrekkelijk.
Gewoon abn graag
Wat ga je er mee doen? Voor jou een probleem of niet?

woensdag 21 april 2021 om 20:57
Man die je een compliment geeft vindt jou leuk.moeras schreef: ↑21-04-2021 20:54Even een vraagje.
Jullie enig idee?

woensdag 21 april 2021 om 20:58
Heb je het over de wandeldatesite? Daar heb ik ooit wel een leuke match gehadDancingdude schreef: ↑21-04-2021 20:56Ik blijf wel 'aanbevolen' personen ontvangen (dat zijn er een stuk of 3 tot 6) op basis van m'n opgegeven wensen wat betreft buiten-activiteiten omdat de datingsite voor mensen die van wandelen houden bedoeld is. Maar ik krijg de indruk dat het betalen voor die site het punt is: als je gratis lid bent kun je vrij weinig, betaal je kun je alles, waaronder berichten sturen naar anderen, óók diegene die niet betalen. Alleen kunnen die dus nooit wat terug sturen zolang ze gratis lid blijven.
Ik heb er nu al een half jaar of zo geen geld meer in gestoken omdat ik na 3 jaar ingeschreven staan en 0 dates niet de indruk heb dat dat met daten op individuele basis ooit nog gaat veranderen. Een wandeling in een groep geef ik meer kans.
woensdag 21 april 2021 om 20:58
Ooh, ik ben benieuwd hoe die zijn. Laat je het even weten?
Wat is het trouwens met de meneren op datingsites die hun foto tot het oneindige filteren?

woensdag 21 april 2021 om 21:01

Ik heb een tijdje betaald op een datingsite gestaan en ik vond het weinig opleveren. Het geld niet waard. En veel van die profielen zie je ook terug op de gratis apps.Dancingdude schreef: ↑21-04-2021 20:56Ik blijf wel 'aanbevolen' personen ontvangen (dat zijn er een stuk of 3 tot 6) op basis van m'n opgegeven wensen wat betreft buiten-activiteiten omdat de datingsite voor mensen die van wandelen houden bedoeld is. Maar ik krijg de indruk dat het betalen voor die site het punt is: als je gratis lid bent kun je vrij weinig, betaal je kun je alles, waaronder berichten sturen naar anderen, óók diegene die niet betalen. Alleen kunnen die dus nooit wat terug sturen zolang ze gratis lid blijven.
Oh nee hoor. Ik heb hem vriendelijk laten weten dat ik helaas geen klik voelde en hem heel veel succes wenste qua daten. En hij reageerde ook heel netjes en vriendelijk.