Man voorop lopen vrouw 10 meter achter onrespectvol?

22-05-2009 20:21 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat persoonlijk een beetje een teken van onrespectvolheid.

Ik bedoel, je gaat als stelletje bijv. boodschappen doen in de supermarkt of winkelen en de man loopt soms wel eens 10 meter vóór de vrouw en dat de hele tijd met zo'n blik van ze volgt me wel....

En dan kijkt ie niet eens om of ze meeloopt of niet.

Gelukkig heb ik dat nooit mee hoeven te maken, maar als ik dat op straat zie gebeuren dan krijg ik wel medelijden met de vrouw in kwestie....

Ik bedoel, je hoeft echt niet aan elkaar te plakken of hand in hand te lopen, soms kan t idd gebeuren dat de man ff voorop moet, maar je kunt iig wel naast elkaar lopen toch?

Wat vinden jullie?
quote:IvyRosa schreef op 22 mei 2009 @ 20:37:

Ik vind het wel geil als mijn man zo Dominant voor me loopt. Ik hoop dan ook altijd dat als ik thuis kom (hij fietst, ik ren er achteraan, dus hij is altijd wat eerder thuis dan ik) hij me neukt zodra ik binnenstap.nat genoeg waarschijnlijk...
quote:Ligeia schreef op 22 mei 2009 @ 20:34:

Mag jij mee naar de supermarkt, Wuiles?

Ik mag alleen even het grasveldje op... Dat krijg je met die types uit de provincie. Mijn ouders hebben niet voor niets een kerel uit de stad laten overkomen.
quote:websje schreef op 22 mei 2009 @ 20:43:

Het komt nog wel eens voor dat we elkaar moeten bellen tijdens het winkelen Ha, ha, dat komt bij ons dus zelfs in de super voor.
quote:Skytje schreef op 22 mei 2009 @ 20:44:

[...]

nat genoeg waarschijnlijk...Ach, droog heeft hij ook geen moeite mee hoor.
zo komt tie ook aan z'n natje en droogje
Nou zij nog een hapje en een sapje, plaatje compleet
Die hormoonslavernij!!
Pff,die vent van mij bind ik buiten vast aan de fietsenstalling,naast de hond.........

Winkelen doe ik liever alleen nml...
Aaah wat zielig!! Geef hem dan wat kleingeld voor in zo'n vliegtuigje of een race-autootje.
Die hormoonslavernij!!
quote:mormeltje schreef op 22 mei 2009 @ 20:51:

Pff,die vent van mij bind ik buiten vast aan de fietsenstalling,naast de hond.........

Winkelen doe ik liever alleen nml...Maar...hij moet toch betalen?
Ik zie het net zo vaak andersom hoor , dat zo'n man er lijdzaam achteraan hobbelt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2009 @ 21:13:

Ik zie het net zo vaak andersom hoor , dat zo'n man er lijdzaam achteraan hobbelt .Met de tassen...terwijl er voetbal op tv is...
Dat je daar meteen dingen achterzoekt dat zegt meer iets over jou dan over die anderen waar je het nu over hebt...
Is bij ons schering en inslag. Afhankelijk van het gebodene in de etalages loopt hij 10 meter voor me, of 10 meter achter me. De enige keer dat hij echt in de buurt moet blijven is bij de pashokjes. Kan hij een andere maat halen als ik die nodig heb (natuurlijk altijd kleiner, dat spreekt voor zich).
quote:Grapefruit_Scrub schreef op 22 mei 2009 @ 20:31:

Ik vind dat heel ongezellig en dominant overkomen, zie ook vaak bij moslims. Alsof ze ruzie hebben gehad ofso...ik zie dit juist bij de hollandse man! Die laten de vrouwen ook altijd de zware boodschappen tillen....
Mijn man loopt altijd vast vooruit om de rode loper uit te leggen bij de auto.
quote:Dhelia schreef op 22 mei 2009 @ 21:31:

Mijn man loopt altijd vast vooruit om de rode loper uit te leggen bij de auto.Nadat ie geheel volgens etiquette zijn jas in een plas heeft gelegd zodat jij daar met je van hem gekregen Manolo's niet in hoeft te stappen, toch?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2009 @ 21:13:

Ik zie het net zo vaak andersom hoor , dat zo'n man er lijdzaam achteraan hobbelt .

*krijgt het nu nog koud van als ik er aan denk....*

*ff winkelen.............*
quote:Vl43inder schreef op 22 mei 2009 @ 21:33:

[...]

Nadat ie geheel volgens etiquette zijn jas in een plas heeft gelegd zodat jij daar met je van hem gekregen Manolo's niet in hoeft te stappen, toch? Uiteraard!
Mijn vriend doet dat als we ruzie. En dat vind ik idd zó kinderachtig en heel erg respectloos! Ik heb al vaker gedacht om dan gewoon ergens in een inhammetje te gaan schuilen zodat ie zich het leplazerus schrikt, als ie omkijkt.

Echt... dat doe je toch niet in mijn ogen?
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 22-05-2009 21:46
Reden: FF twee smileys erbij
% gewijzigd
Aan de andere kant ...... hoe vaak wij er al niet op aangesproken zijn dat wij altijd hand in hand lopen na al die jaren .... vinden mensen kennelijk ook erg stom .
Brum , niet gaan verstoppen , joh . Gewoon naar huis gaan . Dát zal hem leren .

Of nog beter .... er een gewoonte van maken dat jij zijn autosleutels/papieren en geld in je tas bewaart . Dan is naar huis gaan nóg leuker !
quote:IvyRosa schreef op 22 mei 2009 @ 20:25:

Ik vind dat het zo hoort.A-men.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2009 @ 21:40:

Brum , niet gaan verstoppen , joh . Gewoon naar huis gaan . Dát zal hem leren .

Of nog beter .... er een gewoonte van maken dat jij zijn autosleutels/papieren en geld in je tas bewaart . Dan is naar huis gaan nóg leuker !Nu snap ik waarom tie hand in hand loopt met je.
Ik vind het heerlijk als mijn man een meter of 10 voor me loopt....prima uitzicht op zijn achterwerk.

Nooit gedacht dat iemand het respectloos zou vinden als ik verlekkert naar de kont van mijn kerel aan het kijken ben..

Mijn excuses aan de TO
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Grape, hoe weet jij eigenlijk dat zo'n stel die hele supermarkt op die manier (man 10 meter voor de vrouw) afloopt?

Als mijn man en ik in de supermarkt zijn, lopen we ook niet de hele tijd naast elkaar. Hij blijft soms even staan kijken naar iets terwijl ik doorloop naar het volgende product op mijn lijstje, of omgekeerd.

Soms loopt hij 10 meter voor mij, soms ik 10 meter voor hem. Soms zijn we elkaar even kwijt, op andere momenten lopen we gezellig keuvelend naast elkaar. Dat alles tijdens 1 en hetzelfde supermarktbezoek.

Het is ook nooit goed. Als we hand in hand lopen, vinden mensen ons klef. Als we even niet bij elkaar lopen, en jij zou dat zien, zou je het onrespectvol vinden.

Je kunt geen conclusies trekken over de relatie van een stel op basis van een momentopname.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven