Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

maandag 19 april 2021 om 14:56
DontYouHatePants schreef: ↑19-04-2021 14:36Ik heb het aangepast, zo beter?
En rustig aan hoor, ik heb het niet expres gedaan.
Gelukkig schreef ik niet over een docu over de 2e wereld oorlog, want dan had ik daar ook het einde van verpest.
Het staat heel duidelijk in de OP, zo moeilijk is het niet hoor.

maandag 19 april 2021 om 17:51
Dat is niet waar hoor. Ik heb hem inmiddels gezien en ik vond het erg langdradig, de enige reden om te blijven kijken was juist om te weten hoe het eindigt. Ik ken niet het einde of verloop van elk waargebeurd verhaal, jij wel? Dat is niet te vergelijken met een 2e wereldoorlog.DontYouHatePants schreef: ↑19-04-2021 14:25Het is een waargebeurd verhaal, dus in hoeverre zijn het dan spoilers?
Het is allang bekend hoe het eindigd.

maandag 19 april 2021 om 17:56
DontYouHatePants schreef: ↑19-04-2021 14:36Ik heb het aangepast, zo beter?
En rustig aan hoor, ik heb het niet expres gedaan.
Gelukkig schreef ik niet over een docu over de 2e wereld oorlog, want dan had ik daar ook het einde van verpest.
Zo dan. Of je zegt gewoon even sorry.

woensdag 21 april 2021 om 19:16
Ik woon niet in Nederland, dus dat zal het zijn

Cum non tum age
woensdag 21 april 2021 om 19:26
Tips graag, mijn partner wil geen Scandinavische series kijken helaas. Zo zin in wat spannends. Wij vonden te gek; the killing, breaking bad, the missing. Ik zelf heb killer by the lake en DNa gebinged.
Casa the papel, shitsel kan ons niet bekoren. Fauda oid ben ik niet voor in de stemming.
Is blacklist een aanrader? Of nog iets anders?
Casa the papel, shitsel kan ons niet bekoren. Fauda oid ben ik niet voor in de stemming.
woensdag 21 april 2021 om 19:42
Utopia2016 schreef: ↑21-04-2021 19:26Tips graag, mijn partner wil geen Scandinavische series kijken helaas. Zo zin in wat spannends. Wij vonden te gek; the killing, breaking bad, the missing. Ik zelf heb killer by the lake en DNa gebinged.
Gewoon zijn polsen aan de bank vastbinden en The Bridge opzetten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 21 april 2021 om 19:53
The Fall?Utopia2016 schreef: ↑21-04-2021 19:26Tips graag, mijn partner wil geen Scandinavische series kijken helaas. Zo zin in wat spannends. Wij vonden te gek; the killing, breaking bad, the missing. Ik zelf heb killer by the lake en DNa gebinged.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 21 april 2021 om 19:59
ik ga hem gelijk opzoeken.

woensdag 21 april 2021 om 20:49
Utopia2016 schreef: ↑21-04-2021 19:26Tips graag, mijn partner wil geen Scandinavische series kijken helaas. Zo zin in wat spannends. Wij vonden te gek; the killing, breaking bad, the missing. Ik zelf heb killer by the lake en DNa gebinged.
When heroes fly
The bridge
Fargo
The Serpent

donderdag 22 april 2021 om 10:33
Dank klinkt goed!PoezzinBoots schreef: ↑21-04-2021 23:02Klaar met Capitani. Politieserie uit Luxemburg. Mooie natuur en keek lekker weg.
12 afleveringen van 25/30 minuten.
@Marana; het is een afgerond verhaal. Misschien wel iets voor jou.
Ik ga ook eens kijken

donderdag 22 april 2021 om 10:44
Dank voor de tip!PoezzinBoots schreef: ↑21-04-2021 23:02Klaar met Capitani. Politieserie uit Luxemburg. Mooie natuur en keek lekker weg.
12 afleveringen van 25/30 minuten.
@Marana; het is een afgerond verhaal. Misschien wel iets voor jou.
donderdag 22 april 2021 om 17:53
Bedankt
The bridge heb ik met vriendinnetje gekeken, fargo vonden we ook heel goed en vriend vond the serpent goed, ik niet.
When heroes fly ga ik opzoeken. Door een tip hier ben ik gisteren begonnen aan the fall en bevalt me goed.
donderdag 22 april 2021 om 17:56
weet je wat ik met Luther had Nouschi, ik vond het goed maar kreeg geen sympathie voor een van de spelers en dat miste ik. Vind ik altijd fijn als iemand bepaalde humor heeft of zoals die dame van the bridge vond ik ook zo leuk.
Tot nu toe iig geholpen dus ik vermaak me hopelijk weer een tijdje. Bedankt