Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Marana schreef:
14-04-2021 09:57
Voor het eerst een serie gebingewatched in 3 dagen. The Serpent. Intrigerend, en vooral aflevering 5 was heel erg spannend. Dat gespring in tijd, met steeds 'eerder' en 'later' ipv data was wel lastig.

Hebben jullie nog meer aanraders voor series die een afgerond einde hebben? Mag best ook meer seizoenen zijn, als het maar ergens eindigt en er niet van die irritante open eindjes zijn zodat ze er nog eens een seizoen achteraan kunnen plakken.
Deep Water misschien?
Zelf The Blacklist aan het kijken en wat is het weer spannend.
PoezzinBoots schreef:
14-04-2021 01:16
Hal Ozsan?
Ja!
Knap van je :D
Colori-del-Mare schreef:
14-04-2021 22:33
Zelf The Blacklist aan het kijken en wat is het weer spannend.
Laatste seizoen? Die vond ik weer ouderwets goed!
LīlyRose schreef:
15-04-2021 00:03
Laatste seizoen? Die vond ik weer ouderwets goed!
Ja!
Ja, ga ook maar weer even aan blacklist wagen, ben na 2 seizoenen afgehaakt, maar dat was voor bingewatchingmogelijkheden.

Is prima serie om er bij te kijken, kan ik ook nog wat anders doen ondertussen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 7 is niet het laatste seizoen dat uitgekomen is. Dat is seizoen 8 wat op videoland te zien is (elke week een aflevering, er staan nu 5 of 6 afleveringen van op uit mijn hoofd.)
The Serpent afgekeken wat een verschrikkelijk verhaal, maar wel heel goed verfilmd.
Het vele tijdspringen stoorde mij niet, het was vaak op een moment dat er iets of iemand genoemd werd en daar zag je dan een terugblik van.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
The Real Housewives Beverly Bills is ook weer terug met aflevering 3 en 4.
Haha vind het wel vermakelijk,
oorbel schreef:
15-04-2021 15:31

Oké, gaaf.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Aanrader, zeker ook gezien onze toeslagenaffaire waar dit een grote rol speelde: coded bias. Over het gebruik van algoritmes en de nadelen daarvan.
Vandaag eindelijk Cowspiracy: The Sustainability Secret gekeken, leuke docu.
Snabba Cash, alle 6 afleveringen achter elkaar. Heftig, heftig.

Getipt door NRC:
In ‘Snabba Cash’ komen twee werelden van ‘snel geld’ samen: die van start-ups en drugshandel. Het plot is goed, het acteerwerk uitmuntend.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/04/14/ho ... d-a4039635

Er wordt niks uitgemolken. Integendeel, de spanning loopt alleen maar hoger en hoger op. Na 3 afleveringen kon ik niet meer stoppen met kijken.
.
impala schreef:
15-04-2021 22:39
Snabba Cash, alle 6 afleveringen achter elkaar. Heftig, heftig.

Getipt door NRC:
In ‘Snabba Cash’ komen twee werelden van ‘snel geld’ samen: die van start-ups en drugshandel. Het plot is goed, het acteerwerk uitmuntend.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/04/14/ho ... d-a4039635

Er wordt niks uitgemolken. Integendeel, de spanning loopt alleen maar hoger en hoger op. Na 3 afleveringen kon ik niet meer stoppen met kijken.

Deze klinkt gezellig, ga ik onthouden :)
oorbel schreef:
15-04-2021 15:31
Wel vermakelijk, maar ook ergerlijk.
Luther is af en toe wel een beetje ongeloofwaardig vind ik. Hoop niet dat dat erger wordt. Tot nu toe verder een fijne serie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Henk-en-Roelie schreef:
15-04-2021 23:08
Deze klinkt gezellig, ga ik onthouden :)
Ik ook!
Film love and monsters gezien, verrassend leuk!
When heroes fly.
Prachtig en intrigerend, je moet er eventjes inkomen maar dan pakt de serie je ook echt goed. Sympathieke hoofdrolspelers, spannend en origineel verhaal.
pepexx schreef:
15-04-2021 13:27
The Serpent afgekeken wat een verschrikkelijk verhaal, maar wel heel goed verfilmd.
Het vele tijdspringen stoorde mij niet, het was vaak op een moment dat er iets of iemand genoemd werd en daar zag je dan een terugblik van.

Ik heb het ook pas helemaal afgekeken. Wel de moeite waard.
Ik vroeg me af en kan dit niet terugvinden, hebben Herman Knippenberg en Charles Sobhraj elkaar nou weleens gezien of gesproken, iemand die het weet?
anoniem_393018 wijzigde dit bericht op 19-04-2021 14:33
14.38% gewijzigd
DontYouHatePants schreef:
19-04-2021 13:55
Ik heb het ook pas helemaal afgekeken. Wel de moeite waard.
Ik vroeg me af ....

Spoiler verwijderen!!!!!
gizzmo-returns schreef:
19-04-2021 14:16
Spoiler verwijderen!!!!!
Het is een waargebeurd verhaal, dus in hoeverre zijn het dan spoilers?
Het is allang bekend hoe het eindigd.
Sjonge jonge, hoe moeilijk is het :facepalm:
19-04-2021 14:25

Dat was het voor mij niet.
Haal je het even weg?
19-04-2021 14:25
Hou toch op zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven