Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boekenzijndebom schreef:
12-04-2021 00:08
Ik ben net begonnen aan de serie De Ridder, Ik vind het gewoon leuk wegkijken tot nu toe.
Ja dat kijk ik ook af en toe zo tussendoor, best leuk inderdaad!
Voor het eerst een serie gebingewatched in 3 dagen. The Serpent. Intrigerend, en vooral aflevering 5 was heel erg spannend. Dat gespring in tijd, met steeds 'eerder' en 'later' ipv data was wel lastig.

Hebben jullie nog meer aanraders voor series die een afgerond einde hebben? Mag best ook meer seizoenen zijn, als het maar ergens eindigt en er niet van die irritante open eindjes zijn zodat ze er nog eens een seizoen achteraan kunnen plakken.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 02-07-2021 22:48
99.68% gewijzigd
Marana schreef:
14-04-2021 09:57
Voor het eerst een serie gebingewatched in 3 dagen. The Serpent. Intrigerend, en vooral aflevering 5 was heel erg spannend. Dat gespring in tijd, met steeds 'eerder' en 'later' ipv data was wel lastig.

Hebben jullie nog meer aanraders voor series die een afgerond einde hebben? Mag best ook meer seizoenen zijn, als het maar ergens eindigt en er niet van die irritante open eindjes zijn zodat ze er nog eens een seizoen achteraan kunnen plakken.

Je kunt in de zoekbalk van Netflix ook zoeken op 'miniserie' en dan krijg je ze op volgorde van jouw voorkeur (als je tenminste beoordeelt wat je kijkt normaliter)

Ik wilde The Five aanraden. Maar die staat op Videoland. Oh....stond op Videoland.
Is er op Netflix een film of serie over Nelson Mandela?

Als ik alleen zijn naam intype krijg ik niks. Als het erop staat, hoe heet het dan?

Dank alvast!
Zit ik helemaal klaar voor real housewives BH, komt het morgen pas :bonk:
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
14-04-2021 19:25
Zit ik helemaal klaar voor real housewives BH, komt het morgen pas :bonk:
Nieuw seizoen? Dat zou leuk zijn!!
Ben met The Lawyer begonnen. Goed te doen, maar 3 seizoenen is wat veel denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-04-2021 19:28
Ben met The Lawyer begonnen. Goed te doen, maar 3 seizoenen is wat veel denk ik.

Mja. Ik heb het wel afgekeken maar laatste seizoen niet van harte (staat al poosje op NPO+)
Nouschi schreef:
14-04-2021 19:28
Op Netflix toch maar 1 seizoen?
gizzmo-returns schreef:
14-04-2021 19:34
Op Netflix toch maar 1 seizoen?
Staan 5 seizoenen op maar niet met veel afleveringen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
1 seizoen met 10 afleveringen zag ik net.

2e en laatste seizoen heeft 8 afleveringen.

Of bedoel jij een andere dan de Scandinavische serie (Advocaten)?
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 14-04-2021 19:42
57.95% gewijzigd
Nouschi schreef:
14-04-2021 19:36
Staan 5 seizoenen op maar niet met veel afleveringen.
Van de Zweedse lawyer zie ik 10 afleveringen. Van 1 seizoen
Welke serie bedoel jij dan?
PoezzinBoots schreef:
14-04-2021 19:39
1 seizoen met 10 afleveringen zag ik net.
Ja dit inderdaad
Oh ben abuis :mrgreen: Die heb ik uit. Luther bedoel ik.
Owww Luther ♥️

Die is alle seizoenen waard hoor.
Ik wacht met smart op de afsluitende film (is in de maak)
Nouschi schreef:
14-04-2021 19:42
Oh ben abuis :mrgreen: Die heb ik uit. Luther bedoel ik.
Thanx!
Elfje* schreef:
14-04-2021 19:26
Nieuw seizoen? Dat zou leuk zijn!!
2 zelfs!
Ook een Pluviofiel
PoezzinBoots schreef:
14-04-2021 19:45
Owww Luther ♥️

Die is alle seizoenen waard hoor.
Ik wacht met smart op de afsluitende film (is in de maak)

Voorlopig blijf ik ook zeker kijken.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 02-07-2021 22:49
99.42% gewijzigd
Djessy schreef:
14-04-2021 19:49
2 zelfs!
Ja, leuk!
Minto schreef:
14-04-2021 13:19
Miniseries in oplopende zwaarte/heftigheid:
Never have I ever
The Queen's Gambit
Unorthodox
Unbelievable

The Queens Gambit was ook goed. Minder spannend en daarom minder vlot achter elkaar gekeken dan The Serpent, maar wel een heel fijne serie. Ik ga eens kijken naar de rest, dank voor je tips!
PoezzinBoots schreef:
14-04-2021 13:26
Je kunt in de zoekbalk van Netflix ook zoeken op 'miniserie' en dan krijg je ze op volgorde van jouw voorkeur (als je tenminste beoordeelt wat je kijkt normaliter)

Ik wilde The Five aanraden. Maar die staat op Videoland. Oh....stond op Videoland.

Ik vind het lastige van zoeken naar series dat je zo moeilijk kunt inschatten of het een afgeronde serie is of een serie met iedere keer weer een open einde voor mogelijke nieuwe seizoenen. Het moet een keer afgerond zijn. Maar met de term miniserie krijg je dat dus over het algemeen wel?
Yep.

Een miniserie is een televisieserie of lange speelfilm die vaak maar uit een beperkt aantal afleveringen bestaat. Deze afleveringen zijn dan vaak wel wat langer dan die van een doorsnee televisieserie. Wikipedia
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven