Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

donderdag 22 april 2021 om 18:27
Utopia2016 schreef: ↑22-04-2021 17:56weet je wat ik met Luther had Nouschi, ik vond het goed maar kreeg geen sympathie voor een van de spelers en dat miste ik. Vind ik altijd fijn als iemand bepaalde humor heeft of zoals die dame van the bridge vond ik ook zo leuk.
Tot nu toe iig geholpen dus ik vermaak me hopelijk weer een tijdje. Bedankt
Idris Elba speelt er in. Dan maakt verder niks uit

donderdag 22 april 2021 om 19:54
Ja.
donderdag 22 april 2021 om 20:15
Snap precies wat je bedoelt. Had ik met een bepaald personage vooral. The Backlist heb ik om die reden ook niet helemaal uitgezeten.Utopia2016 schreef: ↑22-04-2021 17:56weet je wat ik met Luther had Nouschi, ik vond het goed maar kreeg geen sympathie voor een van de spelers en dat miste ik. Vind ik altijd fijn als iemand bepaalde humor heeft of zoals die dame van the bridge vond ik ook zo leuk.
Tot nu toe iig geholpen dus ik vermaak me hopelijk weer een tijdje. Bedankt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 23 april 2021 om 17:09
Deze opmerking had ik al verwacht haha. Ik persoonlijk word er niet warm van, anders was het inderdaad stuk interessanter.

zaterdag 24 april 2021 om 09:10
Ik heb Manhunt: Unabomber, in een ruk uitgekeken. Had hem nog niet gezien en had weinig te kijken dus dacht, waarom niet? Ik vond het enorm interessant, goed acteerwerk ook. Werd er direct ingezogen.
Ga de andere documentaire over hem ook kijken, staat ook op Netflix zag ik.
The missing vond ik erg goed, twee seizoenen lang. Derde ben ik afgehaakt, vond ik niets aan. Maar Baptiste vond ik een enorm boeiend personage.
The missing vond ik erg goed, twee seizoenen lang. Derde ben ik afgehaakt, vond ik niets aan. Maar Baptiste vond ik een enorm boeiend personage.
zaterdag 24 april 2021 om 12:03

zaterdag 24 april 2021 om 13:39
Heb je gezien dat de Nederlandse Katja Herbers er ook in speelde?Madrid87 schreef: ↑24-04-2021 09:10Ik heb Manhunt: Unabomber, in een ruk uitgekeken. Had hem nog niet gezien en had weinig te kijken dus dacht, waarom niet? Ik vond het enorm interessant, goed acteerwerk ook. Werd er direct ingezogen.
zaterdag 24 april 2021 om 13:42
Nogal logisch dat ik 'm dus niet kon vinden!

zaterdag 24 april 2021 om 14:44
Ik heb geen flauw idee wie dat is dus nee. In seizoen 2 dan neem ik aan?Henk-en-Roelie schreef: ↑24-04-2021 13:39Heb je gezien dat de Nederlandse Katja Herbers er ook in speelde?
Toen ze in Amsterdam waren en iedereen met een Belgisch accent sprak.

Ik vond seizoen een echt het beste. Het acteerwerk was geniaal.

zaterdag 24 april 2021 om 17:49

zondag 25 april 2021 om 07:39
Oh ja, zij. Kende haar niet. Kijk bijna nooit Nederlandse films of series dus ben echt een leek. Ken alleen de grote namen die ook in GoT speelden bijvoorbeeld. Al ben ik niet zo'n Carice van Houten fan.
Gisteren the trial of the Chicago 7 gezien. Wel aardig, niet geweldig en zeker niet Oscar waardig vond ik. Had daarvoor A time to kill, gezien op TV en die is tien keer beter.
Sacha Baron Cohen was voor mij echt de ster van de film ( zaten veel goede acteurs in maar hij overschaduwde die allemaal ), die was echt zo goed bezig. Ik vind hem eigenlijk altijd geweldig. Ga The Spy ook kijken, heeft iemand die al gezien?

zondag 25 april 2021 om 12:52
Nu 2 afleveringen gezien van The truth will out/ Det som göms i snö

De eerste aflevering kwam wat traag op gang maar daarna was het wel écht de moeite.
https://www.imdb.com/title/tt8066878/

De eerste aflevering kwam wat traag op gang maar daarna was het wel écht de moeite.
maandag 26 april 2021 om 15:54

maandag 26 april 2021 om 16:10
Ik ben er al een tijdje mee gestopt. Kwam er niet doorheen. Maar ga het nog een kans geven.PoezzinBoots schreef: ↑25-04-2021 12:52Nu 2 afleveringen gezien van The truth will out/ Det som göms i snö
maandag 26 april 2021 om 16:17
Ik ben er ook mee gestopt. Weet niet meer na hoeveel afleveringen. Vond het niet leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!