Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Of regelmatig testen tussendoor is ook nog een optie. Waar een wil is, is een weg :) Het is belangrijk dat hij jouw grenzen accepteert, maar ergens lijkt het mij ook onhaalbaar om nog zolang te wachten met intimiteit. En wat Julus zegt, zou zo zonde zijn om een romantische relatie ervoor te laten schieten!
moeras schreef:
22-04-2021 21:52
Ik zit dus nu wel te denken, ik wil geen seks voorlopig vanwege corona. Is dit raar?
Vooral het "vanwege Corona" deel vind ik wel raar ja.. dat je geen sex wil dat kan natuurlijk..

Intussen gelezen dat je zoiezo 1,5 meter afstand wil houden en ook niet zoenen en knuffelen..tja..dan spreekt het voor zich dat er ook geen sex uit voortkomt.

Voor mij zou het geen 2e date worden als een vrouw er zo in zit..niet eens een 1e denk ik maar wij mannen denken dan stiekem dat het wel losloopt als we elkaar wel leuk vinden.

ik heb morgen ook een wandeling gepland..noem het al geen date meer want ik vind wandelen zó geen date..maar als je niet wandelt leer je helemaal niemand meer kennen..das ook weer saai.
Is toch gezellig?

Ik had een leuke match, en sprak hem aan. Kijk ik net, match verwijderd. Het gaat lekkerrr😅
Julus schreef:
23-04-2021 14:28
Is toch gezellig?

Ik had een leuke match, en sprak hem aan. Kijk ik net, match verwijderd. Het gaat lekkerrr😅
Dan weet je wel snel waar je aan toe bent. :-D
Julus schreef:
Is toch gezellig?

Snap je toch niks van 🤔
Aurelius schreef:
23-04-2021 13:06
(...)
ik heb morgen ook een wandeling gepland..noem het al geen date meer want ik vind wandelen zó geen date..maar als je niet wandelt leer je helemaal niemand meer kennen..das ook weer saai.
Aangezien jij wandelen weinig inspirerend vindt, zou je er ook voor kunnen kiezen om een weekje te wachten. En dan een terras te boeken. Past misschien beter bij je!
Of je gaat naar de stad. Beetje shoppen (of vind je dat raar voor een eerste date?) of als ze niet van Amsterdam is haar de leuke plekken van de stad laten zien.
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
23-04-2021 15:10
Snap je toch niks van 🤔
Jawel. Gewoon iedereen geliked en daarna ontmatchen wat je niet aanstaat. Of de allerleukste matches houden van degenen die je geliked hebt. Ik begrijp het wel.
Ik zit er ook allang niet meer mee.
alongwiththesunshine schreef:
23-04-2021 15:12
Aangezien jij wandelen weinig inspirerend vindt, zou je er ook voor kunnen kiezen om een weekje te wachten. En dan een terras te boeken. Past misschien beter bij je!
Of je gaat naar de stad. Beetje shoppen (of vind je dat raar voor een eerste date?) of als ze niet van Amsterdam is haar de leuke plekken van de stad laten zien.
Ik snap niet waarom wandelen met een date geen date is. Het gaat er om dat je door te praten elkaar beter leert kennen. Wat je doet maakt dan weinig uit.

Aurelius, je date weet dat jij niet van wandelen houdt, neem ik aan? Want stel dat het iets wordt en zij houdt van wandelen, dan is dat wel lastig😆
Julus schreef:
23-04-2021 17:57
Ik snap niet waarom wandelen met een date geen date is. Het gaat er om dat je door te praten elkaar beter leert kennen. Wat je doet maakt dan weinig uit.
Ik wandeldate zelfs toen er geen corona was. Zowel in de stad als de natuur. Is gewoon een deel van mijn leven/dagelijkse routine en voor mij is het belangrijk dat mijn lief graag samen op wandel gaat.
Maar mijn ervaring is dat heel veel mannen ook graag wandelen en dat is in de wandel groep enkel bevestigd.
Julus schreef:
23-04-2021 17:57

Aurelius, je date weet dat jij niet van wandelen houdt, neem ik aan? Want stel dat het iets wordt en zij houdt van wandelen, dan is dat wel lastig😆
We waren het al eens dat wandelen een noodzakelijke gruwel is geworden
Julus schreef:
23-04-2021 17:54
Jawel. Gewoon iedereen geliked en daarna ontmatchen wat je niet aanstaat. Of de allerleukste matches houden van degenen die je geliked hebt. Ik begrijp het wel.
Ik zit er ook allang niet meer mee.
Blijkbaar zijn er mensen die de matches voor het oprapen hebben dan haha..
Maar zomaar liken ga ik echt niet doen..
Attraverso schreef:
23-04-2021 18:10
Maar mijn ervaring is dat heel veel mannen ook graag wandelen en dat is in de wandel groep enkel bevestigd.
euh ja..en bij de PvDD bijeenkomst zijn opvallend veel PvDD stemmers inderdaad...
Attraverso schreef:
23-04-2021 18:10
Ik wandeldate zelfs toen er geen corona was. Zowel in de stad als de natuur. Is gewoon een deel van mijn leven/dagelijkse routine en voor mij is het belangrijk dat mijn lief graag samen op wandel gaat.
Hier net zo. Of door een stad struinen, urenlang. Ik ging altijd al op wandeldates. En met exen vaak wandelen. En op vakanties net zo.
Maar het gaat er natuurlijk om dat je iemand vindt die er hetzelfde in staat.
Aurelius schreef:
23-04-2021 18:37
We waren het al eens dat wandelen een noodzakelijke gruwel is geworden
Wie is we?
Ja, telkens hetzelfde rondje in mijn eentje door de wijk ben ik zat. Maar wandeldates niet.

Na die wandeldate kun je, bij een klik, toch thuis afspreken als je dat fijner vindt? Of op het terras binnenkort. Dat is 1 wandeldate voor jou, das te doen.
Aurelius schreef:
23-04-2021 18:38
euh ja..en bij de PvDD bijeenkomst zijn opvallend veel PvDD stemmers inderdaad...
Al mijn dates vonden wandelen ook leuk en prima. Of ze logen, dat kan ook
Antoon69 schreef:
22-04-2021 23:09
Je begrijpt wel dat dat een grapje is hè?
Ja ik begreep hem, kwartje viel alleen wel wat laat. :blond:
Attraverso schreef:
23-04-2021 07:05
Ik denk dat je de vaccinatie wat overschat. Je kan nog steeds besmet worden en Corona doorgeven. Alleen de kans dat je zo ziek wordt dat je in het ziekenhuis belandt is zowat nihil na vaccinatie.

Wij zitten hier met een groep Indische mensen die hier kwamen studeren en de Indische variant hebben meegebracht. Een deel was gevaccineerd en toch ziek.
Mmm klinkt niet goed dit.
Het is volgens mij bekend dat je nog steeds corona kunt krijgen, alleen wordt men er niet meer zo ziek van dat men naar het ziekenhuis hoeft.

Het is geen ramp als je milde of amper klachten krijgt. Dat is juist goed. Want dan raak je immuun. Je moet blij zijn als je het krijgt met weinig klachten.
Datertje schreef:
23-04-2021 07:14
Eens Attra, op mijn werk zijn ze twee keer gevaccineerd en toch twee bewoners corona. Een moest naar de unit. Wij waren allemaal negatief. We hebben nog steeds geen idee. Hoe en wat en wij zijn niet de enige groep.

Ik hoop maar Moeras dat jou huisgenootje net zo voorzichtig is als jij anders is het een behoorlijke opoffering voor jou. Ik denk persoonlijk dat een man echt ergens op zijn minst wil zoenen en knuffelen. Hij gaat echt geen maanden wachten.
Mijn huisgenootje is zeker voorzichtig en heel bang corona te krijgen.

Ik denk ook dat een man meer wil, maar ik blijf toch rekening houden met huisgenootje. Ze is het waard om voorzichtig voor te zijn.
Hoop op begrip, maar zal het ook begrijpen als hij afhaakt.
Julus schreef:
23-04-2021 10:52
De vraag is hoe lang je jezelf iets wil onthouden, voor een ander? Want vaccineren is geen garantie zoals anderen ook schrijven. Je moet sowieso niks doen wat niet goed voelt, maar zou je huisgenootje voor jou hetzelfde doen?
Rekening houden met iemand is prachtig, maar een evt relatie laten schieten voor een ander gaat best ver. Is het dan jammer, of zou je jezelf nog heel lang voor je kop slaan?
Mijn huisgenootje heeft heel erg voor mij klaar gestaan toen ik uit nood (ex) een plek nodig had om naar toe te kunnen.
Ik heb zoveel aan haar te danken, voor mij is het een kleine opoffering om me aan de regels te houden. Nu wel wat lastig gezien die leuke man maar alsnog heb ik het voor haar over.
RedRoseThorn schreef:
23-04-2021 11:37
Mee eens. Ik weet niet hoe afhankelijk huisgenoot van je is maar is er niet de mogelijkheid dat jij zorgt dat je afstand houdt van huisgenoot na een date? Of dat je met huisgenoot bespreekt dat je gaat daten en dus een extra contact erbij hebt.
Mmmm hier ga ik over nadenken en met huisgenootje bespreken
Aurelius kan beter op gamedate. En dan op afstand, online met een headset op. :lol:
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
23-04-2021 13:06
Vooral het "vanwege Corona" deel vind ik wel raar ja.. dat je geen sex wil dat kan natuurlijk..

Intussen gelezen dat je zoiezo 1,5 meter afstand wil houden en ook niet zoenen en knuffelen..tja..dan spreekt het voor zich dat er ook geen sex uit voortkomt.

Voor mij zou het geen 2e date worden als een vrouw er zo in zit..niet eens een 1e denk ik maar wij mannen denken dan stiekem dat het wel losloopt als we elkaar wel leuk vinden.

Veel plezier op je wandeldate (of niet date)

Nee? Zou het voor jou sowieso geen optie zijn om te wachten.
moeras schreef:
23-04-2021 19:22
Mijn huisgenootje heeft heel erg voor mij klaar gestaan toen ik uit nood (ex) een plek nodig had om naar toe te kunnen.
Ik heb zoveel aan haar te danken, voor mij is het een kleine opoffering om me aan de regels te houden. Nu wel wat lastig gezien die leuke man maar alsnog heb ik het voor haar over.
Oh, ja, ik begrijp je keuze!
wij slapen nooit.
Julus schreef:
Is toch gezellig?

Wat is dat toch met die mannen? Zo niet leuk dit match dan niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven