Ergelijke facebookberichten deel 6
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:44
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537

Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
donderdag 22 april 2021 om 08:08
donderdag 22 april 2021 om 08:10
Nou, vooral dat gedrag en de opmerkingen alsof we alleen in Nederland te maken hebben met maatregelen. En alsof we het in Nederland zo slecht hebben, want alles is zo streng. Echt, kijk je dan geen nieuws? (owhnee, msm he, niet betrouwbaar

Later is nu

donderdag 22 april 2021 om 09:08
Ik moet toch echt dringend mensen uit mijn lijst gaan gooien.
Ik trek deze dommigheid niet meer...
Dit stond bij een foto van prinses Beatrix:
"De VARA, VPRO en EO zonden in het verleden verbijsterende documentaires uit, over wellicht het ergste kwaad op aarde: het ritueel misbruiken en vermoorden van kinderen, door de overheid en hooggeplaatsten in ons land.
Vanuit de Amerikaanse geheime diensten CIA, FBI en NSA zijn leidinggevenden naar voren gestapt om te verklaren dat dit op grote schaal gebeurt, over de hele wereld. Zij onthullen dat er wereldwijd georganiseerde netwerken zijn, die miljoenen kinderen verhandelen, voor de rijksten en machtigsten op aarde. De meeste kinderen worden verkocht als ‘speelgoed’ om naar believen te misbruiken, terwijl anderen worden geofferd tijdens satanische rituelen.
In de verklaringen van de vele ooggetuigen komen bekende namen naar voren, zoals voormalig Koningin Beatrix, Prins Bernhard, Rutte, Wilders, Van Dissel, en vele andere hooggeplaatsten uit justitie, politie, leger, religie en onderwijs.
De ooggetuigenverklaringen komen niet van zomaar iemand. Onder de getuigen bevinden zich bijvoorbeeld een voormalig juriste van de Nederlandse justitie, een voormalig topzakenman in financiën, en een internationaal fotomodel. Deze mensen kennen elkaar niet, maar hun onthullingen stemmen tot in detail overeen. Bovendien worden hun verklaringen bevestigd door diverse getuigenissen uit het buitenland. De Belgische Rijkswacht beaamde tevens de juistheid van de informatie van een belangrijke getuige.
Rutte en Beatrix zijn pedofielen, moordenaars en kinderverkrachters!
Beatrix drinkt elke ochtend bloed van kleine kinderen, dat is bevestigt!
En dan denkt Rutte deze plandemie in de hand te houden terwijl hij door de mand valt. WORD. WAKKER. MENSEN.!!!!! DEEL DIT NU!!!!
(Ik heb deze persoon dus uit mijn vriendenlijst gegooid, was een oud studiegenootje die ik slimmer had ingeschat helaas)
Ik trek deze dommigheid niet meer...
Dit stond bij een foto van prinses Beatrix:
"De VARA, VPRO en EO zonden in het verleden verbijsterende documentaires uit, over wellicht het ergste kwaad op aarde: het ritueel misbruiken en vermoorden van kinderen, door de overheid en hooggeplaatsten in ons land.
Vanuit de Amerikaanse geheime diensten CIA, FBI en NSA zijn leidinggevenden naar voren gestapt om te verklaren dat dit op grote schaal gebeurt, over de hele wereld. Zij onthullen dat er wereldwijd georganiseerde netwerken zijn, die miljoenen kinderen verhandelen, voor de rijksten en machtigsten op aarde. De meeste kinderen worden verkocht als ‘speelgoed’ om naar believen te misbruiken, terwijl anderen worden geofferd tijdens satanische rituelen.
In de verklaringen van de vele ooggetuigen komen bekende namen naar voren, zoals voormalig Koningin Beatrix, Prins Bernhard, Rutte, Wilders, Van Dissel, en vele andere hooggeplaatsten uit justitie, politie, leger, religie en onderwijs.
De ooggetuigenverklaringen komen niet van zomaar iemand. Onder de getuigen bevinden zich bijvoorbeeld een voormalig juriste van de Nederlandse justitie, een voormalig topzakenman in financiën, en een internationaal fotomodel. Deze mensen kennen elkaar niet, maar hun onthullingen stemmen tot in detail overeen. Bovendien worden hun verklaringen bevestigd door diverse getuigenissen uit het buitenland. De Belgische Rijkswacht beaamde tevens de juistheid van de informatie van een belangrijke getuige.
Rutte en Beatrix zijn pedofielen, moordenaars en kinderverkrachters!
Beatrix drinkt elke ochtend bloed van kleine kinderen, dat is bevestigt!
En dan denkt Rutte deze plandemie in de hand te houden terwijl hij door de mand valt. WORD. WAKKER. MENSEN.!!!!! DEEL DIT NU!!!!

(Ik heb deze persoon dus uit mijn vriendenlijst gegooid, was een oud studiegenootje die ik slimmer had ingeschat helaas)
donderdag 22 april 2021 om 20:22
Tjezus LAgirl82.. Hoe komen mensen toch bij deze berichten.. Ongelooflijk.
Ik heb er laatst ook 2 van dit soort figuren uit mijn lijst gebonjourd. Zij plaatsen bijna dagelijks wel dit soort berichten en er wordt bijna nooit op gereageerd, maar als er wel op gereageerd wordt zijn het dezelfde mensen die zeggen dat ze moeten ophouden dit soort dingen te plaatsen. Helaas heeft het nog geen effect.
En toch maar blijven plaatsen
Ik heb er laatst ook 2 van dit soort figuren uit mijn lijst gebonjourd. Zij plaatsen bijna dagelijks wel dit soort berichten en er wordt bijna nooit op gereageerd, maar als er wel op gereageerd wordt zijn het dezelfde mensen die zeggen dat ze moeten ophouden dit soort dingen te plaatsen. Helaas heeft het nog geen effect.
En toch maar blijven plaatsen

donderdag 22 april 2021 om 20:43
Nou inderdaad. Ik heb zulke mensen gelukkig niet op social media.Blauwetrui schreef: ↑22-04-2021 20:22Tjezus LAgirl82.. Hoe komen mensen toch bij deze berichten.. Ongelooflijk.
vrijdag 23 april 2021 om 08:28
Wat ik zo apart vindt aan de mensen die geloven dat de elite handelt in kinderen, en dan benoemen alsof dat om miljoenen kinderen gaat... dat kán gewoon niet.
Ik bedoel, dan zouden er toch ook miljoenen vermissingen zijn van miljoenen ouders die hun stem laten horen en waar laat je die miljoenen lijken?
Ik bedoel, dan zouden er toch ook miljoenen vermissingen zijn van miljoenen ouders die hun stem laten horen en waar laat je die miljoenen lijken?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 23 april 2021 om 09:01
Die ouders worden natuurlijk in de doofpot gestopt, of hun stemmen dan. De lijkjes.. ik meen iets gelezen te hebben over kelders bij Pizzeria's? Nou heb ik ooit in een pizzeria gewerkt en daar was geen kelder, dus ik weet er het mijne niet van. Sowieso zijn kelders in mijn regio niet zo'n goed idee, geloof ik.
Al met al: je moet ze niet met logica lastig gaan vallen, natuurlijk. Het is veel beter te luisteren naar onderbuikgevoelens dan naar ratio, dat spreekt.
Al met al: je moet ze niet met logica lastig gaan vallen, natuurlijk. Het is veel beter te luisteren naar onderbuikgevoelens dan naar ratio, dat spreekt.
Later is nu

vrijdag 23 april 2021 om 09:14
ja, er is toen ook groep een pizzeria in Amerika binnengevallen, want daar was ook een kelder en daar zouden ook kinderen zitten/liggen. Hele groep de pizzeria in en was dus ook helemaal geen kelder. Maar nog beweerden ze dat ze er waren.Dreamer schreef: ↑23-04-2021 09:01Die ouders worden natuurlijk in de doofpot gestopt, of hun stemmen dan. De lijkjes.. ik meen iets gelezen te hebben over kelders bij Pizzeria's? Nou heb ik ooit in een pizzeria gewerkt en daar was geen kelder, dus ik weet er het mijne niet van. Sowieso zijn kelders in mijn regio niet zo'n goed idee, geloof ik.

vrijdag 23 april 2021 om 09:25
friezinnetje2014 schreef: ↑23-04-2021 09:14ja, er is toen ook groep een pizzeria in Amerika binnengevallen, want daar was ook een kelder en daar zouden ook kinderen zitten/liggen. Hele groep de pizzeria in en was dus ook helemaal geen kelder. Maar nog beweerden ze dat ze er waren.
Ja omdat volgens mij iemand zei dat als Barack Obama een pizza bestelde via de telefoon dat het dan niet om een echte pizza ging maar een kind om te misbruiken. En dan welke pizza hij bestelde zo oud moest het kind dan zijn wat zou moeten geleverd worden aan het witte huis.
Die mensen geloofde dat echt serieus blijkbaar.

vrijdag 23 april 2021 om 09:26
Blauwetrui schreef: ↑22-04-2021 20:22Tjezus LAgirl82.. Hoe komen mensen toch bij deze berichten.. Ongelooflijk.
En dan te bedenken dat diegene die dit bericht op haar Facebook zette universitaire studies heeft gedaan.
vrijdag 23 april 2021 om 13:11
Even wat anders dan corona:
Bankgiroloterij maakt op facebook reclame voor een actie met de VIP kaart . Er staat nergens dat het gratis is of een kans op gratis, maar toch al ruim 100 reacties van mensen die dat graag zouden hebben wegens: verjaardag, gebroken pols, pas ziek geweest.
Bankgiroloterij maakt op facebook reclame voor een actie met de VIP kaart . Er staat nergens dat het gratis is of een kans op gratis, maar toch al ruim 100 reacties van mensen die dat graag zouden hebben wegens: verjaardag, gebroken pols, pas ziek geweest.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 25 april 2021 om 11:19
zondag 25 april 2021 om 12:06
Dat doen is 1. Maar dat dan nog zo online zetten.... ofwel wil je dan provoceren, ofwel ben je je van geen kwaad bewust ‘voor een keertje mag het wel, het is toch mijn vrijgezellen’noas_1993 schreef: ↑25-04-2021 11:19Zag net een foto bij iemand op FB die haar bachelor party met 9 man heeft gevierd gisteren!
Als het op afstand was zou ik ook m'n bedenkingen hebben hoor, maar op de foto's staan ze als groep bij elkaar om even leuk een selfie te maken
Er zijn nog steeds mensen die het maar niet willen begrijpen!
zondag 25 april 2021 om 12:49
Pffff .... mensen die niet snappen dat organisaties als de Bankgiroloterij niets weggeven.nlies schreef: ↑23-04-2021 13:11Even wat anders dan corona:
zondag 25 april 2021 om 13:11
Het is niet alleen Bankgiro, ook bij veel andere advertenties die beginnen op een manier als: Met wie zou je graag: winkelen, teaën film kijken, spelletje doen. Noem maar op, en er wordt al geroepen waarom zij het moeten krijgen. Nee lieve mensen het is een advertentie, geen wedstrijd. BGL heeft trouwens wel eens loterijen via fb , of mededelingen dat er een actie op hun webpagina is.minnimouse schreef: ↑25-04-2021 12:49Pffff .... mensen die niet snappen dat organisaties als de Bankgiroloterij niets weggeven.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 25 april 2021 om 13:51
Ik heb een nichtje dat nu al een half jaar niet doorheeft dat ze onder advertenties van een kledingzaak uit de regio aan het posten is. Elke week posten die een foto post van iets wat dan in de etalage moet. En zij elke keer eronder: "Oeh, maatje S graag!" en de laatste keer: "Deze graag in het blauw want ik kan wel een opsteker gebruiken want ben net aan mijn knie geholpen..."nlies schreef: ↑25-04-2021 13:11Het is niet alleen Bankgiro, ook bij veel andere advertenties die beginnen op een manier als: Met wie zou je graag: winkelen, teaën film kijken, spelletje doen. Noem maar op, en er wordt al geroepen waarom zij het moeten krijgen. Nee lieve mensen het is een advertentie, geen wedstrijd. BGL heeft trouwens wel eens loterijen via fb , of mededelingen dat er een actie op hun webpagina is.

zondag 25 april 2021 om 13:57
Oh zo, ja dat is ook zo.nlies schreef: ↑25-04-2021 13:11Het is niet alleen Bankgiro, ook bij veel andere advertenties die beginnen op een manier als: Met wie zou je graag: winkelen, teaën film kijken, spelletje doen. Noem maar op, en er wordt al geroepen waarom zij het moeten krijgen. Nee lieve mensen het is een advertentie, geen wedstrijd. BGL heeft trouwens wel eens loterijen via fb , of mededelingen dat er een actie op hun webpagina is.
Dat zie ik ook wel regelmatig: "nieuwe modellen trui X te koop" en dan mensen die daarop reageren met 'jaaaa voor mijn zus want die is net gescheiden'.
zondag 25 april 2021 om 13:57
lotus77 schreef: ↑25-04-2021 13:51Ik heb een nichtje dat nu al een half jaar niet doorheeft dat ze onder advertenties van een kledingzaak uit de regio aan het posten is. Elke week posten die een foto post van iets wat dan in de etalage moet. En zij elke keer eronder: "Oeh, maatje S graag!" en de laatste keer: "Deze graag in het blauw want ik kan wel een opsteker gebruiken want ben net aan mijn knie geholpen..."![]()

zondag 25 april 2021 om 14:11
lotus77 schreef: ↑25-04-2021 13:51Ik heb een nichtje dat nu al een half jaar niet doorheeft dat ze onder advertenties van een kledingzaak uit de regio aan het posten is. Elke week posten die een foto post van iets wat dan in de etalage moet. En zij elke keer eronder: "Oeh, maatje S graag!" en de laatste keer: "Deze graag in het blauw want ik kan wel een opsteker gebruiken want ben net aan mijn knie geholpen..."![]()
Zeg je dan niets? Ik vind het heerlijk om er dan iets van te zeggen

zondag 25 april 2021 om 14:16
Serieuze vraag, want ik vraag me dit al jaren af bij dit soort Facebookreacties: heeft je nicht wel een normale intelligentie?
zondag 25 april 2021 om 17:22
Mensen lichten hun hele doopceel qua ellende op social media om een sneue prijs te winnen. Het is soms gewoon gênant. Een wedstrijdje wie het zieligste is. En het erge is: het wordt vaak nog beloond ook.minnimouse schreef: ↑25-04-2021 13:57Oh zo, ja dat is ook zo.
Dat zie ik ook wel regelmatig: "nieuwe modellen trui X te koop" en dan mensen die daarop reageren met 'jaaaa voor mijn zus want die is net gescheiden'.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 26 april 2021 om 07:31
Een like is Amen. Ook zo erg.Maleficent schreef: ↑25-04-2021 17:22Mensen lichten hun hele doopceel qua ellende op social media om een sneue prijs te winnen. Het is soms gewoon gênant. Een wedstrijdje wie het zieligste is. En het erge is: het wordt vaak nog beloond ook.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in