NIET groepje
vrijdag 22 mei 2009 om 20:36
vrijdag 22 mei 2009 om 20:44
vrijdag 22 mei 2009 om 20:57
Mwoah... vrij... als zelfstandig ondernemerT ben je nooit vrij!
Maar wel lekker rustig aan doen.
En morgen uit eten, en 1 van mijn beste vriendinnetjes moet daar dan zingen. Ben benieuwd!
Ja, Whole Earth is een organic merk.
En het is echt goddelijk! Normaal merk ik geen kwaliteitsverschil tussen 'normaal' en biologisch, maar bij dit merk wel. Hmmmm!
Komt uit Engeland.
Maar wel lekker rustig aan doen.
En morgen uit eten, en 1 van mijn beste vriendinnetjes moet daar dan zingen. Ben benieuwd!
Ja, Whole Earth is een organic merk.
En het is echt goddelijk! Normaal merk ik geen kwaliteitsverschil tussen 'normaal' en biologisch, maar bij dit merk wel. Hmmmm!
Komt uit Engeland.
vrijdag 22 mei 2009 om 21:18
zaterdag 23 mei 2009 om 00:08
zaterdag 23 mei 2009 om 06:46
hahaha miesmuiltjes ! mijn kat eet helemaal geen blikvoer alleen dure brokjes van hills want supermarktbrokjes daar doet ze t niet voor.
en als ze de bodem ziet van haar bakje dan eet ze ook niet meer jengelen en miauwen tot ik haar bakje even omschud zodat ze de bodem niet meer kan zien
verwende beesten.
en als ze de bodem ziet van haar bakje dan eet ze ook niet meer jengelen en miauwen tot ik haar bakje even omschud zodat ze de bodem niet meer kan zien
verwende beesten.
zaterdag 23 mei 2009 om 08:01
Moge ladies,
Ik heb maar 4 uur geslapen dus ben zeker nog niet lekker fit. Even wakker worden met een kopje thee.
Tot voor kort aten ze hier alles, maakte niet uit hoe wat elk merk. Waarschijnlijk hebben ze de laatste tijd weer iets te vaak lekkere dingen gehad als hart, gekookte vis of kip want ze proberen te muiten. Maar ik doe er mooi niet aan mee.
Ik heb maar 4 uur geslapen dus ben zeker nog niet lekker fit. Even wakker worden met een kopje thee.
Tot voor kort aten ze hier alles, maakte niet uit hoe wat elk merk. Waarschijnlijk hebben ze de laatste tijd weer iets te vaak lekkere dingen gehad als hart, gekookte vis of kip want ze proberen te muiten. Maar ik doe er mooi niet aan mee.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 23 mei 2009 om 08:24
zaterdag 23 mei 2009 om 14:20
haaaaaai is ik weer
ben met mijn mama haar brillen op wezen halen, heb met mijn mobiele abo verlengd met een kek nieuw mobieltje en toen wezen shoppen. Moeders heeft leuke nieuwe kleren gekocht, maar ik heb niks gevonden wat ik echt heel leuk vond, helaas
daarna lekker op een terrasje gezeten en iets gedronken en een salade gegeten
gelukkig Mleen, dat ze het niet is, ga zo ff lezen
mijn katten vreten alles wat los en vast zit, dus dat is geen probleem. Phileine vindt alleen houtkorrels niks in de kattenbak, dus maar weer terug naar het grit
ben met mijn mama haar brillen op wezen halen, heb met mijn mobiele abo verlengd met een kek nieuw mobieltje en toen wezen shoppen. Moeders heeft leuke nieuwe kleren gekocht, maar ik heb niks gevonden wat ik echt heel leuk vond, helaas
daarna lekker op een terrasje gezeten en iets gedronken en een salade gegeten
gelukkig Mleen, dat ze het niet is, ga zo ff lezen
mijn katten vreten alles wat los en vast zit, dus dat is geen probleem. Phileine vindt alleen houtkorrels niks in de kattenbak, dus maar weer terug naar het grit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best