date-angst

20-05-2009 18:42 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even advies (of een schop onder mijn kont) nodig...

What to doooo, what to dooo?!?!
Hahaa... Smsen en gáááááán!!
Die hormoonslavernij!!
gewoon doen, later lach je erom!
Oeh, doen! Ik had een beetje hetzelfde, maar als je hem leuk vindt moet je het gewoon proberen! Als het niet leuk is of niet lekker loopt kun je altijd weg toch?
Diep ademhalen en op VERZENDEN drukken!!

(en als je helemaal durf hebt: voeg er een x-je aan toe of zeg dat je zin hebt om af te spreken...dan veranderd de zakelijke toon in de smsjes ook)
Ja, een "ik heb er zin in!" doet veel!

Gewoon doen hoor, hou het lekker luchtig door niet iets heel spannends te gaan doen maar gewoon gezellig ergens wat te gaan drinken, gezellig toch??
Die hormoonslavernij!!
En het is nu nog niet te laat om hem te vragen of ie zin heeft in een borrel/wijntje/biertje vanavond!!

Gewoon doen hoor!

*zegt het ingezakte wijf dat zo met kerel voor de tv gaat zitten met een diepvriespizza*
en? heb je gesmt?

ik zou het stoer vinden!
Hahaha, unaniem advies!

Bedankt voor jullie reacties

Ik heb nog niet ge-smst, tis nu een beetje te laat en de komende dagen kan ik toch niet. En als ik dan nu al ga smsen met een voorstel voor volgende week dan ga ik me nu al super-zenuwachtig maken (hoewel een voordeel: dan eet ik een week niet waardoor ik een paar kilo lichter ten tonele verschijn haha)

Ik beloof redelijk plechtig dat ik van t weekend zal smsen met een voorstel voor volgende week ok!? :S

@stephanietje: jij had hetzelfde? vertel vertel!
Nee nee nee nee nee, NU!!!! Van uitstel komt afstel....
Die hormoonslavernij!!
Ik zeg ook NU!!

De avond is nog jong hoorrr
Ja idd, tis nog hartstikke vroeg enzo!
Die hormoonslavernij!!
Een paar weken geleden zeg je... Hoeveel smsjes zijn er al overheen gegaan om tot een concrete datum te komen?
Precies, schiet op, anders zeggen zijn vrienden straks she's just not into you....
Die hormoonslavernij!!
Te laat: je was nog mooi op tijd!

En voor de volgende poging: de beller is sneller!!
En al ge-smst?

Gewoon doen joh, wat heb je nou te verliezen. Je wilt hem beter leren kennen. hij jou ook want anders blijft hij niet sms-en. Door het uit te blijven stellen weet je nooit wie hij nou is. Dus waar wacht je nog op. En van een date heb je echt niet gelijk een relatie hoor. Je hebt dan echt nog geen verplichtingen ofzo.

Succes!
Tsja, wat heb ik te verliezen ??!

Ik heb gesmst...nu maar afwachten!

Spannund!
Heeel spannend!

Ik had het laatst ook, ook te schijterig om af te spreken, en dus telkens gezegd dat ik niet kon.

Nu hebben we besloten het dan maar daarbij te laten, want ik zou 'toch-nooit-tijd-hebben'

Hopen smst ie iets leuks terug!
Oooh schpannunt!!
Die hormoonslavernij!!
Wat heb je eigenlijk gesmst? En staat er iets concreets in de planning nu???
Die hormoonslavernij!!
quote:Thila schreef op 22 mei 2009 @ 15:57:

Heeel spannend!

Ik had het laatst ook, ook te schijterig om af te spreken, en dus telkens gezegd dat ik niet kon.

Nu hebben we besloten het dan maar daarbij te laten, want ik zou 'toch-nooit-tijd-hebben'

Echt? Wat jammer!

Wist je dat je altijd overal op terug kan komen!
quote:Thila schreef op 22 mei 2009 @ 15:57:

Heeel spannend!

Oee, jammer! Heb jij een idee waar die 'angst' dan vandaan komt?

Ik weeet niet precies waar ik nou bang voor ben.. we hebben elkaar al eens gezien tenslotte.. Ik ben gewoon bang dat ik niet weet hoe ik me moet gedragen en dat ik niets te zeggen heb ofzo..zoiets..
Ik heb hem trouwens gesmst met een voorstel voor een paar dagen (en jawel, een xje). Hij antwoorde dat hij het heel leuk vindt om iets af te spreken en dat hij morgen weet wanneer hij kan volgende week (en een xje terug)

Ik hou de telefoon in de gaten ;)
quote:Haley schreef op 20 mei 2009 @ 20:11:

Een paar weken geleden zeg je... Hoeveel smsjes zijn er al overheen gegaan om tot een concrete datum te komen?Stuk of 20?
goed zo!!

en dan hup meteen weer een topic openen over wat je kan gaan doen en tips vragen over hoe je je zenuwen n bedwang houdt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven