Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

woensdag 28 april 2021 om 22:49
Nou dit is echt de eerste die terug reageert sinds een tijdje en dan krijg je dit..

woensdag 28 april 2021 om 22:50
Je reageert wel heel defensief..en vult meteen in...daarmee krijg je vaak niet echt leuke gesprekken want dan gaat hij ook in de aanval.Mimali schreef: ↑28-04-2021 22:38Nou je gelooft het niet, maar ik stuur dus : Hey, ik lees dat je snel bent, in reageren hoop ik.. Lijkt me leuk om iets van je te horen..
Binnen een minuut krijg ik : nu daten?
Nou drie keer raden waar die op uit is pfff
Dus ik stuur terug, jij zoekt dus niks serieus?
Stuurt hij : nu?
Ik: wat denk je zelf?
Ik ben er beetje klaar mee geloof ik..
Je kunt ook een open vraag stellen om erachter te komen wat hij wil/bedoelt.
" bedoel je dat je nu wil daten? Ik moet morgen vroeg op, dus dat gaat niet lukken". Zullen we eerst even kletsen om te kijken of er een klik is?

woensdag 28 april 2021 om 22:51

woensdag 28 april 2021 om 22:54
Het blijft een wisselwerking he? Als je defensief of negatief reageert krijg je het terug. Als je positief en grappig reageert krijg je ook zo'n reactie en worden gesprekken leuk.
Negativiteit trekt negativiteit aan. In alle opzichten. Dat is ook wat ik aan Sodermalm zei. Met een negatieve houding krijg je nooit iets positiefs en zo blijf je in die cirkel.
Goed bedoeld!
Negativiteit trekt negativiteit aan. In alle opzichten. Dat is ook wat ik aan Sodermalm zei. Met een negatieve houding krijg je nooit iets positiefs en zo blijf je in die cirkel.
Goed bedoeld!
woensdag 28 april 2021 om 23:00
Ja dat snap ik allemaal wel, maar als iemand om 22.45 stuurt nu daten, dan weet je al genoeg toch? Dan word het echt geen leuk gesprek meer..Julus schreef: ↑28-04-2021 22:54Het blijft een wisselwerking he? Als je defensief of negatief reageert krijg je het terug. Als je positief en grappig reageert krijg je ook zo'n reactie en worden gesprekken leuk.
Goed bedoeld!
Als het overdag was had ik er wel anders op gereageerd..
woensdag 28 april 2021 om 23:01
En mijn opening was toch luchtig en positief?
Ik weet dat je het goed bedoeld hoor..

woensdag 28 april 2021 om 23:06
Klopt. Maar voor een volgende.
Hoe moet ik dit goed uitleggen..je drukt iemand al meteen in een hoek in dit gesprek.

woensdag 28 april 2021 om 23:09
Je opening was zeker luchtig en leuk.Mimali schreef: ↑28-04-2021 22:38Nou je gelooft het niet, maar ik stuur dus : Hey, ik lees dat je snel bent, in reageren hoop ik.. Lijkt me leuk om iets van je te horen..
Daarna zeg jij: jij zoekt dus niks serieus? ( je vult dus in, hij kan hier eigenlijk niet echt leuk op reageren).
En met wat denk je zelf ga je ook geen leuke reactie terug krijgen.
Ik denk dat bijna iedere man dan afhaakt/ ontmatcht.
woensdag 28 april 2021 om 23:15
@Moeras, goed dat je het bespreekbaar gaat maken! Het klinkt als een hele leuke match, zonde om het al gelijk te laten schieten. En wellicht kan hij juist jouw eerlijkheid en kwetsbaarheid waarderen. Daar ga ik wel vanuit overigens, hij klinkt als een fijn persoon
@Attra, wat een figuur joh! Ik zou het afspreken van morgen ook laten, vooral als je zo afgeknapt bent. Dat gaat het alleen frustratie opleveren.
Jammer dat verder zo stil is bij iedereen op de datingapps! Ik merkte het ook wel hoor, het was even een weekje druk met veel gesprekken en toen viel alles ineens stil. Pieken en dalen..
Date en ik hebben inmiddels contact, weliswaar wel met een zetje van mijn kant gisteren. Daar reageerde hij overigens wel gelijk binnen paar minuten op, nu zijn we weer beetje heen en weer aan appen. Toch wel weer fijn
Ik had afgelopen zaterdag zelf voorgesteld om naar zijn stad te komen volgende keer, dus ga een voorstel doen en dan kijken hoe het uitpakt. Verder heb ik nu een lekker lang weekend en leuke dingen met vriendinnen gepland!

@Attra, wat een figuur joh! Ik zou het afspreken van morgen ook laten, vooral als je zo afgeknapt bent. Dat gaat het alleen frustratie opleveren.
Jammer dat verder zo stil is bij iedereen op de datingapps! Ik merkte het ook wel hoor, het was even een weekje druk met veel gesprekken en toen viel alles ineens stil. Pieken en dalen..
Date en ik hebben inmiddels contact, weliswaar wel met een zetje van mijn kant gisteren. Daar reageerde hij overigens wel gelijk binnen paar minuten op, nu zijn we weer beetje heen en weer aan appen. Toch wel weer fijn

woensdag 28 april 2021 om 23:20
Het was toch duidelijk waar deze man op uit was? Hij zat duidelijk niet op een leuk gesprek te wachten..Julus schreef: ↑28-04-2021 23:09Je opening was zeker luchtig en leuk.
Daarna zeg jij: jij zoekt dus niks serieus? ( je vult dus in, hij kan hier eigenlijk niet echt leuk op reageren).
En met wat denk je zelf ga je ook geen leuke reactie terug krijgen.
Ik denk dat bijna iedere man dan afhaakt/ ontmatcht.
Nu daten en toen nog een keer nu, is het enige wat hij te zeggen had..
Dan ga ik daar niet naïef op reageren met wat bedoel je..
Ik neem je tips zeker mee hoor maar in dit geval was het niet van toepassing vind ik..
donderdag 29 april 2021 om 00:18
Ik snap je frustratie ook zeker Mimali! Denk je oprecht een gesprek te starten, krijg je dat ineens soort booty call naar je hoofd geslingerd. Merk dat de serieuzere mannen vaker gewoon zelf het gesprek starten, maar het is ook goed dat je niet bang bent om zelf het heft in eigen handen te nemen. Juiste persoon zal dat waarderen 
Heb je een bepaald type waar je op swiped? Omdat hij 7 jaar jonger was en type ‘snelle zakenman/directeur’, is wel beetje stereotype. Iets waarvan ik ook, zoals jullie weten, een zwak voor had haha. Maar het loont wellicht ook om met andere blik naar profielen te kijken en daar ook enthousiast van te worden. Je weet maar nooit!

Heb je een bepaald type waar je op swiped? Omdat hij 7 jaar jonger was en type ‘snelle zakenman/directeur’, is wel beetje stereotype. Iets waarvan ik ook, zoals jullie weten, een zwak voor had haha. Maar het loont wellicht ook om met andere blik naar profielen te kijken en daar ook enthousiast van te worden. Je weet maar nooit!
donderdag 29 april 2021 om 06:09
Heb niet echt een bepaald type, probeer ook echt wel verder te kijken dan een foto..Vivi3338 schreef: ↑29-04-2021 00:18Ik snap je frustratie ook zeker Mimali! Denk je oprecht een gesprek te starten, krijg je dat ineens soort booty call naar je hoofd geslingerd. Merk dat de serieuzere mannen vaker gewoon zelf het gesprek starten, maar het is ook goed dat je niet bang bent om zelf het heft in eigen handen te nemen. Juiste persoon zal dat waarderen
Hij had mij als eerste geliked en gebeurd niet vaak dat ik degene dan ook leuk vind..
Als dat wel zo is dan is het meestal iemand die alleen op seks uit is..
Ik vraag me weleens af of ik iets uitstraal op mijn foto's dat ze denken dat ik makkelijk ben ofzo..
Of zou het de tijd zijn dat iedereen vooral behoefte heeft aan lichamelijk contact en geen energie om eerst moeite te doen voor een leuk gesprek?
Leuk dat je beetje contact hebt met je date, is fijner dan weinig tot niks horen..
Ik zou zeker een balletje opgooien voor een tweede date , dan weet je waar je aan toe bent..

donderdag 29 april 2021 om 14:00
Ik heb totaal geen seksueel getinte of sexy uitstraling en kom ze ook vaak tegen. Mannen die op zoek zijn naar seks zijn niet heel erg selectief lees ik vaak. Het heeft niks met jou te maken of je foto's. Als je wel sensueel op de foto staat zul je nog veel meer tegen mannen aanlopen die alleen seks willen.
En het is een feit dat veel mannen op de apps niks serieus zoeken.
En het is een feit dat veel mannen op de apps niks serieus zoeken.

donderdag 29 april 2021 om 14:35
Ik hoor bij de laatste categorie waarschijnlijk haha..
En nee ik sta niet sensueel of sexy op foto's hoor,zeker niet, maar misschien straal ik iets naïefs uit ofzo dacht ik..
Weet het ook niet, was maar een gedachte..

donderdag 29 april 2021 om 14:51

donderdag 29 april 2021 om 15:07
Het klinkt misschien gek wat ik nu zeg, je openingszin had op de een of andere reden toch zelf een kleine hint naar seks. Hoop dat je snapt wat ik daarmee bedoel. Als je jou zin vergelijkt met die zin die ik als suggestie gaf hoop ik dat het je het verschil in seksuele lading kan herkennen.Mimali schreef: ↑28-04-2021 22:38Nou je gelooft het niet, maar ik stuur dus : Hey, ik lees dat je snel bent, in reageren hoop ik.. Lijkt me leuk om iets van je te horen..
En verder wat een sukkel zeg, het gaat bij hem alleen om de seks. Die ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
Misschien kan je beter overstappen op een betaalde datingsite, daar zitten naar mijn mening meer serieuze mannen tussen.

donderdag 29 april 2021 om 15:09