Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
28-04-2021 21:51
Julus hier op dating apps zo saai dat ik er niets meer mee doe. Wel veel wandelingen gepland, voor zaterdag een oproep geplaatst en wordt een gemengde groep van ong. 5 personen. Niets 'dating gewijs' maar daar heb ik precies geen zin in. Mss omdat er geen geschikte kandidaat in het vizier is.
Zou op een of andere manier onder de afspraak van morgen uit willen komen, hoop dat het hard gaat regenen :-) en de eerste week sowieso wandelgewijs een volle agenda.
Je kunt toch gewoon afzeggen? Je vindt die man niet leuk, dus waarom dan gaan?
Ik doe geen dingen waar ik echt geen zin in heb😁
Bij jou dus ook al zo rustig. Valt me op dat het vaak gelijk opgaat. Rustige periodes afgewisseld met veel reuring in datingland.

Dus hierna komt er weer een opleving😀
Mimali schreef:
28-04-2021 21:55
Omdat ik al zo vaak als eerste iets gestuurd heb en ik de hoop een beetje heb opgegeven.. Er komt toch niks terug..
Snap ik hoor. Maar er zijn ook mannen die dat vaak meemaken en daarom maar niks sturen.
Als je maar doet wat het beste voelt is het goed.
moeras schreef:
28-04-2021 21:55
Ik ga het hem zaterdag wel vertellen dat ik gevallen ben maar ik denk niet dat het iets extra's zou toevoegen om het via de telefoon te delen, kan ook simpelweg niet want we hebben elwkaars telefoonnummer niet

Weet niet zo goed hoe ik uit moet leggen waarom een appje of telefoongesprek niet fijn is voor mij.
Hoef je ook niet uit te leggen hoor, als het voor jou goed is zo, dan is het goed toch...
Vraag me af waardoor het komt dat er soms even niks te beleven is op datingapps en soms juist heel veel tegelijk.
RedRoseThorn schreef:
28-04-2021 21:57
Even contact gehad, hij geeft aan dat hij het laat weten wanneer hij zou kunnen/willen dus we gaan het vanzelf zien. Ik geniet ondertussen heerlijk van mijn tuintje 😬
Er zit dus weinig schot in, of begrijp ik het verkeerd? Hij laat het open.
moeras schreef:
28-04-2021 22:09
Vraag me af waardoor het komt dat er soms even niks te beleven is op datingapps en soms juist heel veel tegelijk.
Opvallend he?
moeras schreef:
28-04-2021 22:03
Ik denk altijd dat je beter het heft zelf in handen kan nemen, maar begrijp jou punt ook heel goed dat je het nu even wil laten afhangen van zijn reactie
Ben er misschien wel even klaar mee ofzo..
Weet ook niet zo goed wat ik nu weer moet verzinnen om wel reactie terug te krijgen..
Mimali schreef:
28-04-2021 22:09
Hoef je ook niet uit te leggen hoor, als het voor jou goed is zo, dan is het goed toch...
Ja voor mij is het goed, hij vond het wel grappig en kan zich er wel in vinden.
Julus schreef:
28-04-2021 22:08
Snap ik hoor. Maar er zijn ook mannen die dat vaak meemaken en daarom maar niks sturen.
Als je maar doet wat het beste voelt is het goed.
Weet niet wat het beste voelt eigenlijk.. Ben ook wel van zelf de regie nemen maar als dat steeds op niks uitdraait denk je ook weleens pff laat maar.. En misschien denk je dat dan precies bij de verkeerde match die wellicht wel reageert..
Dan is het helemaal goed😀
Mimali schreef:
28-04-2021 22:11
Ben er misschien wel even klaar mee ofzo..
Weet ook niet zo goed wat ik nu weer moet verzinnen om wel reactie terug te krijgen..
Misschien kunnen we met je meedenken?

Of misschien ben je het online daten even moe. Dan kan je altijd even stoppen voor nu
Mimali schreef:
28-04-2021 22:13
Weet niet wat het beste voelt eigenlijk.. Ben ook wel van zelf de regie nemen maar als dat steeds op niks uitdraait denk je ook weleens pff laat maar.. En misschien denk je dat dan precies bij de verkeerde match die wellicht wel reageert..
Precies! Want stel dat die match wel ( leuk) reageert? Meer heb je niet nodig. Wat verlies je als je een berichtje stuurt? Niks toch? No pain, no gain.
Julus schreef:
28-04-2021 22:11
Opvallend he?
Ja valt erg op. Ook wel vreemd, vind ik
Mimali schreef:
28-04-2021 22:13
Het is ook lastig hoor.
moeras schreef:
28-04-2021 22:14
Misschien kunnen we met je meedenken?

Of misschien ben je het online daten even moe. Dan kan je altijd even stoppen voor nu
Kom maar door met de leuke openingszinnen dan haha
Julus schreef:
28-04-2021 22:15
Precies! Want stel dat die match wel ( leuk) reageert? Meer heb je niet nodig. Wat verlies je als je een berichtje stuurt? Niks toch? No pain, no gain.
Je hebt een punt 😉
Mimali schreef:
28-04-2021 22:18
Kom maar door met de leuke openingszinnen dan haha
Heb je iets voor ons? Uiterlijke kenmerk of iets over zijn profiel waar we iets mee kunnen?

Ik wil wel met je meedenken hoor en andere vast ook :)
moeras schreef:
28-04-2021 22:20
Heb je iets voor ons? Uiterlijke kenmerk of iets over zijn profiel waar we iets mee kunnen?

Ik wil wel met je meedenken hoor en andere vast ook :)
Als omschrijving heeft hij :humor, ondernemen, spontaan en snel (weet niet wat hij daarmee bedoelt met dat laatste)
Hij is directeur mede eigenaar, geen kinderen en 7 jaar jonger🤭
Als ik een gesprek open dan haak ik of in op een uiterlijk kenmerk of op iets uit zijn profiel.
Bijna altijd krijg ik een positieve reactie terug.

Bv Hi hi, wat een leuke bril heb je, laat je ogen stralen. Het lijkt me leuk je beter te leren kennen
Mimali schreef:
28-04-2021 22:23
Als omschrijving heeft hij :humor, ondernemen, spontaan en snel (weet niet wat hij daarmee bedoelt met dat laatste)
Hij is directeur mede eigenaar, geen kinderen en 7 jaar jonger🤭
Met dat snel kan je wel wat mee.

Iets van:

Hi hi, ik lees dat je snel bent. Daar ben ik toch wel benieuwd naar. Mijn timer loopt....
moeras schreef:
28-04-2021 22:28
Met dat snel kan je wel wat mee.

Iets van:

Hi hi, ik lees dat je snel bent. Daar ben ik toch wel benieuwd naar. Mijn timer loopt....
Legt dat niet teveel druk erop?
Mimali schreef:
28-04-2021 22:31
Legt dat niet teveel druk erop?
Zou kunnen idd.

Weet niet ik zou het wel sturen maar ik til niet zo zwaar aan online daten.
Julus schreef:
28-04-2021 22:10
Er zit dus weinig schot in, of begrijp ik het verkeerd? Hij laat het open.
Haha nee, je begrijpt het goed
Hij zegt ook dat hij humor heeft, denk dat hij er om zou kunnen lachen.
moeras schreef:
28-04-2021 22:33
Hij zegt ook dat hij humor heeft, denk dat hij er om zou kunnen lachen.
Nou je gelooft het niet, maar ik stuur dus : Hey, ik lees dat je snel bent, in reageren hoop ik 😉.. Lijkt me leuk om iets van je te horen..
Binnen een minuut krijg ik : nu daten?
Nou drie keer raden waar die op uit is pfff

Dus ik stuur terug, jij zoekt dus niks serieus?
Stuurt hij : nu?
Ik: wat denk je zelf?

Ik ben er beetje klaar mee geloof ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven