Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
30-04-2021 19:35
Ik heb een leuk dagje gehad hoor.. Had hem ruim twee maanden niet gezien maar voelde meteen weer relaxed, ik kan echt zo mezelf zijn bij hem..
Gezellig gekletst over vanalles en beetje geknuffeld enzo 😇.. was fijn..

Jammer dat het bij jullie beetje stil is, hebben jullie nog wel leuke weekendplannen?
Fijn dat je een leuke dag gehad hebt Mimali
Net als vele van jullie moet ik er niet aan denken met een man samen te gaan wonen. Ik wil graag gewoon op eigen benen staan zodat ik niet halsoverkop een andere woonruimte moet zoeken als het mis gaat. Dat is me 1 keer overkomen maar zal me echt geen 2de keer meer overkomen.
Ik woon nu samen met een goede vriendin en dat bevalt heel goed.
Mijn houtskool tekening is af :)
Morgen nog even wat havermoutpannenkoekjes bakken en ik ben klaar voor mijn date.

Het is droog morgen, wel wat koud maar dat geeft niet.
moeras schreef:
30-04-2021 21:00
Mijn houtskool tekening is af :)
Morgen nog even wat havermoutpannenkoekjes bakken en ik ben klaar voor mijn date.

Het is droog morgen, wel wat koud maar dat geeft niet.
Leuk, ik ben benieuwd wat hij ervan vind..
Veel plezier morgen!
Ik sta wel open voor samenwonen, maar dat komt wellicht ook door mijn leeftijdsfase (27 jaar) en dat ik nog met iemand iets wil opbouwen en wellicht ook kinderen. Ik woon nog niet zo lang in m’n nieuwe koopappartement en zie mezelf niet gelijk snel weer verhuizen, maar uiteindelijk kan ik een relatie zonder samenwonen (voor mezelf) niet voor mij zien. Voor mij dus de ‘full package deal’ haha
Mimali schreef:
30-04-2021 21:04
Leuk, ik ben benieuwd wat hij ervan vind..
Veel plezier morgen!
Dank je, ik ben ook wel benieuwd. Met die tekening stel ik mezelf wel open, beetje moeilijk uit te leggen maar deze tekening symboliseert mijn gevoel voor hem.
Vivi3338 schreef:
30-04-2021 21:06
Ik sta wel open voor samenwonen, maar dat komt wellicht ook door mijn leeftijdsfase (27 jaar) en dat ik nog met iemand iets wil opbouwen en wellicht ook kinderen. Ik woon nog niet zo lang in m’n nieuwe koopappartement en zie mezelf niet gelijk snel weer verhuizen, maar uiteindelijk kan ik een relatie zonder samenwonen (voor mezelf) niet voor mij zien. Voor mij dus de ‘full package deal’ haha
Ik ben 1 jaar ouder en snap ook wel dat je dat zou willen. Dat wilde ik eerst ook maar toen ik het had was ik heel ongelukkig. Ik heb namelijk al samengewoond met ex.

Ik hoop dat wat je wil zal vinden :)
Vivi3338 schreef:
30-04-2021 21:06
Dat snap ik heel erg goed. Had ik ook op die leeftijd. Dat is voor mij het grote verschil ook. Heb al kinderen, hoef geen huisje boompje beestje meer. Alleen nog maar de leuke dingen delen. En ook heeeeeeeel lang geen kinderen of familie erbij betrekken. Alleen de lusten (niet te letterlijk) en niet de lasten.

Fijn mimali dat je een leuke middag met je scharrel hebt gehad.
Rubberlaars schreef:
30-04-2021 21:18
Dat snap ik heel erg goed. Had ik ook op die leeftijd. Dat is voor mij het grote verschil ook. Heb al kinderen, hoef geen huisje boompje beestje meer. Alleen nog maar de leuke dingen delen. En ook heeeeeeeel lang geen kinderen of familie erbij betrekken. Alleen de lusten (niet te letterlijk) en niet de lasten.

Fijn mimali dat je een leuke middag met je scharrel hebt gehad.
Zo sta ik er ook in ja, het moet iets toevoegen aan wat ik al heb..
Heel herkenbaar @Rubberlaars en @Mimali. Als man ben ik de afgelopen jaren veel vrouwen tegen gekomen die of relatief snel wilde samenwonen, of toch (stiekem) een kinderwens hadden. Ik heb zelf twee kinderen en een huis en dit is het fijne, veilige huis voor de kinderen.
Mimali fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, dat is waar het om draait.

Moeras leuke date gewenst vandaag, hij zal de tekening zeker weten te appreciëren, veel succes met de pannenkoeken!
Veel plezier Moeras! Dat kan alleen maar leuk worden.
LaCasa schreef:
01-05-2021 10:47
Heel herkenbaar @Rubberlaars en @Mimali. Als man ben ik de afgelopen jaren veel vrouwen tegen gekomen die of relatief snel wilde samenwonen, of toch (stiekem) een kinderwens hadden. Ik heb zelf twee kinderen en een huis en dit is het fijne, veilige huis voor de kinderen.
Dan moet je alert zijn en dat ben je ook, volgens mij. Die kinderwens begrijp ik, maar daar moet wel eerlijk over gesproken hebben. Niet dat je als man ineens te horen krijgt oeps, ik ben zwanger na 3 mnd relatie. Dan weet je ook waar het om ging.
moeras schreef:
30-04-2021 21:12
Dank je, ik ben ook wel benieuwd. Met die tekening stel ik mezelf wel open, beetje moeilijk uit te leggen maar deze tekening symboliseert mijn gevoel voor hem.
Hij zal dat echt wel waarderen. Want hij zit er serieus in als ik het zo lees. Een man die niks serieus wil zal er van schrikken en afhaken.
Mimali fijn dat je zo hebt genoten. Toch weer mooi meegenomen.
Hoe blij kan een mens zijn? Mijn melkopschuimer is perfect! Ik hoef nu geen duur nieuw apparaat te kopen.
Hij maakt ook warme choco😊
Ja het was echt fijn! En verder zie ik het wel hoe het loopt allemaal..

Ik ben aan het lijnen en ruim 2 kilo al kwijt en mijn voet is ineens een stuk beter dus allemaal plusjes..
Julus schreef:
01-05-2021 11:08
Hoe blij kan een mens zijn? Mijn melkopschuimer is perfect! Ik hoef nu geen duur nieuw apparaat te kopen.
Fijn hé dat je van zulke dingen zo blij kan worden.. Het zijn de kleine dingen die het doen..
@moeras veel plezier vandaag

@julus 👍

Ik ben aan het oefenen. Momenteel dubbele Expresso op zijn sterkst 😂

Koffie smaakt goed, maar merk dat ik van sterk hou.
Bonen die er nu in zitten zijn sterkte 5 en heb ook nog zak met sterkte 9. Dus daar zal ik de sterkte terug moeten draaien

Zon schijnt ..lijkt zo beter weer dan voorspeld.
Toen ik mijn huidige huurwoning kwam zei ik de eerste of tweede dag tegen mijzelf...hier krijgt niemand mij uit voorlopig.
Ivm koophuis samen, waar ik in ben gebleven tot verkoop, daarna 2 keer moeten verhuizen in 1 jaar.

En ik woon nu naar mijn zin. Al is mijn grote liefde een oud huisje.

Weet ook niet of ik weer samen zou willen wonen. Ik heb mijn ruimte nu om dat te doen waar ik zin in heb. Maar kan mij ook voorstellen dat ik graag veel bij iemand wil zijn. Wat natuurlijk in de beginfase zeker is.

Zekerheid heb je nooit....

Maar gezien de huidige woningmarkt maakt dat mijn keuze toch wel meer richting latten vooralsnog

Moet er niet aan denken ineens in die onzekerheid van vind/krijg ik een leuk huis .
Julus schreef:
01-05-2021 11:08
Heerlijk he, jezelf zo verwennen.
Ik kijk eind dit jaar weer naar een koophuis. Vorig verkocht omdat ik er nooit echt graag gewoond heb en een bod kreeg van een kennis die dat wist.
Ik wil wel ooit weer samenwonen maar niet te snel. Ideaal was dat ik nu een lief zou hebben en we dan samen konden kijken waar we tegen dan staan maar het is nu anders.
Altijd de positieve kant bekijken: ik kan gaan en staan waar ik wil.
Heb onlangs gekeken en in mijn favoriete stad heb ik veel keuze in mooie appartementen binnen mijn budget. Denk dat ik het avontuur zal aangaan. Is wel helemaal opnieuw beginnen, ken er weinig mensen.
Een spannende, nieuwe stap maar dat opent vaak ook nieuwe deuren. Als je moet wachten totdat je een relatie hebt, zou je je eigen dromen niet waarmaken. Ik kijk altijd naar de huidige situatie en daarbinnen neem ik beslissingen. En als de situatie alsnog verandert dan zie ik het dan wel weer. Er is voor alles een oplossing.
Je krijgt eerder spijt van dingen die je niet doet, dan wel doen.

Ik heb een broer die na relatiebreuk uit zijn koopwoning moest en die heeft alweer een nieuw huis gevonden. Pure mazzel, maar het lost zich wel op. Het houdt hem nooit tegen om te doen wat hij graag wil ( samenwonen). Maar zegt nu wel dat een nieuwe liefde bij hem mag intrekken. Die les heeft hij geleerd.

Maar ik weet ook dat als het je overkt en het enorm goed voelt, je ook anders kunt kiezen en dat mag. Want het is jouw leven.

Ik neem graag risico's maar sluit ze ook uit als het kan.
Julia_20 schreef:
01-05-2021 11:21
Toen ik mijn huidige huurwoning kwam zei ik de eerste of tweede dag tegen mijzelf...hier krijgt niemand mij uit voorlopig.
Ivm koophuis samen, waar ik in ben gebleven tot verkoop, daarna 2 keer moeten verhuizen in 1 jaar.

En ik woon nu naar mijn zin. Al is mijn grote liefde een oud huisje.

Weet ook niet of ik weer samen zou willen wonen. Ik heb mijn ruimte nu om dat te doen waar ik zin in heb. Maar kan mij ook voorstellen dat ik graag veel bij iemand wil zijn. Wat natuurlijk in de beginfase zeker is.

Zekerheid heb je nooit....

Maar gezien de huidige woningmarkt maakt dat mijn keuze toch wel meer richting latten vooralsnog

Moet er niet aan denken ineens in die onzekerheid van vind/krijg ik een leuk huis .
Dit!
Zolang je niet halsoverkop een onomkeerbare beslissing neemt en goed nadenkt over consequenties, moet je soms een risico nemen. Anders blijf je stilstaan.

We weten allemaal hoe snel iets kan veranderen in een leven.
Ik snap jullie allemaal.

We hebben het er uiteraard over gehad samen. Ik wil niet meer mee draaien in een gezin met jonge kinderen. Daar ben ik heel duidelijk in geweest vanaf het begin.

Mijn kind gaat over een aantal jaar mss wel eerder uitvliegen. Ik heb haar de belofte gedaan niet meer te verhuizen tot die tijd en daar ga ik mij aan houden.

Ik kan mij op dit moment niet voorstellen dat ik mijn flatje op zal geven daarna maar dat zien we dan wel weer.

Eerst genieten van wat we nu hebben samen en inderdaad zonder dat we elkaar hoeven te delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven