Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
ik heb mijn verhaal op prive gezet bij bevalling.
Twinkel, daar is onze badkamer te klein voor en haar in haar kamertje wassen vind ik ook zo'n gedoe, we hebben boven geen watertoevoer (badkamer is beneden). Maar we gaan haar zoals Hippie zei, in de keuken wassen. Badje en kussen op de tafel (zoals ze vroeger deden ). Vriend zal me vanaf nu wel helpen, want da's toch nog iets te zwaar voor mij.

Elza, ik heb mijn vriend plechtig beloofd dat ik nog wel eens een stevige huilbui zal hebben. De spoedkeizersnede was best hevig (gebeurde allemaal zo vlug), de komst van onze Abby heeft me zo overweldigd, het slaaptekort enz... heb ik nog lang niet verwerkt. Dus die huilbuien komen er nog wel aan

Ik heb inderdaad niet veel last van mijn wonde. Ik weet niet hoe ze dat bij jullie doen, maar hier wordt dat blijkbaar opengesneden met een lazer. Daarna ben ik genaaid geweest met verteerbare draadjes en nu ligt er een klever op de wonde die er woensdag af mag. Ik liep de zondag al gewoon rond, deed al alles alleen zonder verpleegster. Nadeel daarvan (dat ik er weinig last van heb) is dat ik veel te veel wil doen, waardoor ik - door mijn bloedtekort - na een tijdje zo wit als een lijk zie, wat natuurlijk niet goed is. Heb gisteren bijna niks gerust en dat was gisterenavond heel duidelijk te voelen aan mijn naad natuurlijk. Vandaag is het een dagje platte rust, morgen gaan we alweer op wandel met het kleintje.

Ik moet dus wel van die kousen dragen, en dat 6 weken lang, dag en nacht Ik krijg vandaag trouwens mijn laatste spuitje in mijn buik, dat komt een verpleegster doen (die trouwens te laat is, ik zit nu op haar te wachten).

Midejo, balen. Ik ken dat gevoel van die weeën opwekken en het niet opschieten. Maar bij mij is het uiteindelijk toch begonnen. Op een gegeven moment moesten ze het infuus wat verminderen, mijn buik bleef gewoon hard staan. Gelukkig had ik een epidurale (zalig trouwens), waardoor ik toch niks meer van pijn voelde. Voelde wel mijn buik hard worden, maar voor de rest niks. Zat er zelfs mee te lachen: op naar de volgende wee

Ik weet niet op wie ik nog vergeten reageren ben, zou eens moeten teruglezen

Weet er trouwens iemand hoe veel of hoe lang je met een kleintje van een week oud mag gaan wandelen? Mag dat iedere dag effe?
Jeee Midejo, wat een emotionele achtbaan... dikke knuffel meid...

Ik ben wel benieuwd naar dat 'hoog zitten'. Jouw kleine is dus ook nog niet ingedaald?

Bij mij ook niet, ik heb t idee dat dat er de oorzaak van is dat ik wel steeds weeen krijg, maar dat t niet doorzet. Ik denk al 2 weken lang 1 a 2 x per dag dat t nu toch echt begonnen is (hevige nauwelijks weg te puffen weeen of urenlange weeen om de 7 minuten) en dan stopt t gewoon weer.

Ik was tot nu toe heel geduldig, maar nu heb ik t ineens echt helemaal gehad! Wil die baby er uit hebben, dan kan ik tenminste zelf in de gate houden of t wel goed gaat allemaal met hem/haar. Ik wordt hier gewoon n beetj eonrustig/onzeker van.
Fien, die kleine mag met dit lekkere weer gewoon lekker naar buiten, als ze zichzelf tenminste goed genoeg warm kan houden. t is meer de vraag of t voor jou nu al wel verstandig is...
Oh trouwens, als jullie t niet erg vinden. ik sla de bevallingsverhalen hier en op prive momenteel ff over. Even geen zin in...
Midejo, dat meen je niet...

Ik had echt verwacht (en jij zelf waarschijnlijk ook) dat je nu lekker thuis zou zijn met die kleine op je arm. Misschien komt het nu wel vanzelf op gang. Zou wel fijn zijn natuurlijk.

Twinkel, ik denk niet dat iemand het erg vindt dat jij de bevallingsverhalen niet leest. Ik lees ze wel en heb er soms eigenlijk een beetje spijt van. Loop al een tijd met het verhaal van Doggie in mijn hoofd en dat maakt me echt angstig.

Fien, ik vind badderen in de keuken eigenlijk wel wat romantisch hebben.

Potsie, hoe is het met jou vandaag?

Heb je al beter geslapen dan gister?

Hier verder nog geen verandering.

Ik heb de hele nacht gedroomd dat ik weeen had en dat ik wakker zou worden en klaar zou zijn om te persen... (dat zou fijn zijn)

Maar eigenlijk is er nog zo weinig gerommel dat ik zo nog even de stad in ga om nog een paar slippers voor mijn vriend te halen... Ik kan toch ook niet thuis gaan zitten wachten.

Ben wel heel bang trouwens dat mijn vliezen breken in de supermarkt... hebben/hadden jullie daar geen last van?

Hippie, ik ga even je verhaal lezen.
Hoi,

Nou misschien hier gerommel.....

Misschien komt het omdat ik redelijk geslapen heb......

Wel slijmprop verloren vanochtend dus we zien welm ga aan de was en aan de strijk, ff zwartekracht mee laten werken.

Medijo, had ook wel verwacht dat je al 'geworpen' zou hebben nu!

Voor de rest succes en ik laat wel weer wat horen, of het moet heel snel gaan dan horen jullie vast wel iets van mijn zus!
Goedemorgen, even maar voor de helft bij gelezen dankzij bewerking afgebroken. Of zo iets.

Ik weet niet eens zeker of ik guusje heb gefeliciteerd, dus nog gefeliciteerd met Rein.

Julia ik deed over de bevalling ook heel luchtig in het begin, niks aan de hand maar even later scheet ik ook zo beetje in mijn broek hoor hahahaha.

Helemi, jouw mannetje aan het spelen, leuk zeg. Hier Speelt Liv niet echt die slaapt liever maar Liam speelt wel graag.

Suzzel gefeliciteerd met Lucas.

Elza fijn dat je weer thuis bent.

Midejo heel veel sucses.

Dochter van midejo leuk dat je ons op de hoogte houd.

Midejo, wat balen zeg pffff.

Elza die tranen zijn heel normaal hoor. Huil maar lekker uit.

Dames het wordt spannend hier. Dit weekend ga ik eens wat meer op de computer. Als man er niet is, is het moeilijk om ook nog dingen voor je zelf te doen. Hun zijn steeds minder moe en slapen minder en ik wordt het juist steeds meer hahaha.

We hebben trouwens besloten om met de buren en hun kinderen over 2 weken een weekend weg te gaan. Normaal gaan we een hele week maar dat zegen we niet zitten.

Kom op he die nog moeten

PS: alles zit een beetje door elkaar war ik op heb gereageerd.
Midejo meid, wat balen zeg. Jemig, een hele dag aan het infuus, en dan gewoon helemaal geen ontsluiting erbij krijgen.

Hopelijk komt het dit weekend vanzelf op gang hoor, ik duim iniedergeval voor je.

Snok, zo wat is Binck al hard gegroeid joh! Bizar eigenlijk hoe hard dat het gaat he! Vind je niet?

Doggie, die Puck a baby ziet er ook handig uit, daar liggen ze iets minder strak in heb ik het idee, ziet er minder zielig uit.

Verder eventjes weinig tijd op het moment, kom snel weer checken voor nieuwe baby's!
Jeetje, wat is er weer veel geschreven! Kan het niet helemaal bijhouden hoor! Maar wel even een hart onder de riem voor Midejo. Bizar dat dat infuus niet aansloeg, maar hopelijk komt het nu dan wel snel 'spontaan' op gang, zoals je wilde.

Nu, die uitslaapactie van Tirza was eenmalig. Nu alweer twee nachten weer stipt om de drie uur. Grrr. Overdag wil ze nu liever 4 uur. Ga het nog 1 dag proberen en anders maak ik haar weer gewoon om de 3 uur wakker hoor. Op wat meer slaap doe ik het toch beter. Verder is mijn man weer eens de hort op het hele weekend, dus ik zit nu te bedenken wat te doen met dit mooie weer. Alle boodschappen zijn al in huis... Wassen gedraaid en Tirza ligt net op bed. Ze is het er niet helemaal mee eens, maar was al bijna twee uur wakker, dus ik vond het wel best.

Misschien een beetje een stomme vraag hoor, maar wat doen jullie zoal met jullie babies als ze wakker zijn? Ik voed eerst, knuffel dan een beetje en boertjes laten enzo en dan leg ik haar meestal even in de box. Maar dat is ze na een kwartier wel zat ofzo. En dan weet ik het niet meer... beetje rondzeulen enzo tot ze moe is? Ze is meestal toch wel zo'n 1,5uur a 2 uur wakker nu.
Twinkel... over het hoog zitten van de baby. Bij een tweede, derde of verder hoeft een baby niet in te dalen. Dat kan dan gewoon tijdens de bevalling gebeuren. Door de weeën wordt de baby dan pas naar beneden gedwongen.

Ze hadden bij mij gehoopt dat ik door het infuus weeën zou krijgen en dat ze dan de vliezen konden breken, want dat doen ze niet als de baby zo hoog zit. Ze zijn dan veel te bang dat de navelstreng langs het hoofdje zakt en op die manier knel komt te zitten.

Het vervelende was dat ik door het infuus alleen maar heel veel contracties (harde buiken) kreeg, maar totaal geen echte weeën en dus ook geen ontsluiting.

Had het er vanmorgen wel even moeilijk mee. Gisteren is in een soort roes voorbij gegaan en toen ik gisteravond thuis was was ik gewoon lichamelijk en emotioneel helemaal leeg. Ik ben toen lekker gaan douchen en naar bed gegaan en gelukkig goed geslapen vannacht.

Vanmorgen was het toen zo vreemd om gewoon nog zwanger te zijn, boodschappen te gaan doen en de oudste op te gaan halen van jeugdkamp. Je hebt zo'n beeld in je hoofd dat ik thuis zou komen met mijn zoon in mijn armen en dat er kraamhulp is en opa's en oma's zijn. Dat beeld is dan opeens helemaal niet juist en moet je weer helemaal omschakelen.

Verder rommelt er hier niks. Verlies wat oud bloed door het toucheren gister, maar verder niks en dat vind ik voor vandaag even niet zo erg. Even rust en dan maar hopen dat het toch nog spontaan begint..!!!
Jeetje Midejo... knuffel voor jou.

Wat een gedoe zo. Hopelijk start het gewoon spontaan.

Hier gaat het super. Ik geniet enorm... vind het een groot feest.
Jemig Midejo...wat ontzettend balen dat je gewoon weer thuis bent zonder baby....daar ga je toch ook niet vanuit toen je gisteren het ziekenhuis in ging...ook een dikke x van mij...

Heb niet zoveel tijd om te reageren...heb net heerlijk een paar uur geshopt in mijn eentje....was echt nodig, die kilo's vliegen er wel af maar dat vieze rolletje hangt echt over mijn broek heen. Gelukkig allemaal vrolijke tuniekjes deze zomer dus heb er meteen 4 gekocht en 2 nieuwe broeken....zo, ik kan er weer ff mee door.

Had gekolft dus vriend kon fles geven en is allemaal lekker gegaan...

Vanavond feest dus moet nog ff mijn nagels doen, mijn haar, kijken wat ik aan moet...nu slaapt Tess nog dus probeer nu zoveel mogelijk te doen voordat ze wakker is....

Rozerood, ik zit een beetje met hetzelfde.....op haar wakkere uurtjes weet ik het ook niet zo goed...

Ik voed ook, dan schone luier en ff knuffelen en als ik het dan zat ben dan leg ik haar in de box...maar dan komt ze na 5 min alweer...ze zet het rustig op een brullen.

Heb haar nu even in de kinderwagen gelegd...nu slaapt ze...is wat donkerder met die kap erboven en ligt misschien wat zachter.....

Gisteren een heerlijk dag gehad met haar...geek kik, tot 's avonds...de hele avond met haar op schoot gezeten (vriend was sporten)...dan kan je weinig voor jezelf doen hoor...pfff....

Speenje erin, speentje eruit, wippertje, ff in de box, beetje rondlopen en wiegen....ze had nergens zin in en raakte helemaal over haar toeren...alleen bij mij zitten vond ze fijn en valt ze zo in slaap...maar owee, als ik haar dan stiekum in de box leg...dat heeft ze binnen 5 min. in de gaten.

Maarja, moet toch ook af en toe even naar het toilet of wat drinken ofzo
Jeetje Midejo,

Wat voel ik me een zeurpiet als ik jou verhaal zo lees.

Ik hoop echt voor je dat het snel doorzet!

Hier een rustige dag gehad. Ik werd net wel ineens niet lekker en moest ineens heel nodig naar de wc...(ik zal jullie de details besparen, maar ik hoef niet bang meer te zijn dat ik als ik nu spontaan moet bevallen dat ik dan ga poepen want ik ben leeg...)

Verder heb ik geen zin in eten en zit ik volledig met mezelf in de knoop.. Is dit gerommel? Of is dit gewoon gezeur?
Julia, het is vast gerommel. Voel je vooral geen zeurpiet hoor!!! Bovendien, je mag af en toe best even zeurren je bent tenslotte een van de laatsten van ons die moet bevallen.....

Sterkte midejo!

Ik voel me vandaag ook niet super. Had gisteren en vandaag vrij veel bloedverlies en was vanochtend nogal duizelig dus vraag me af of ik mijn gyn moet bellen.... het is weekend dus dat is natuurlijk ook weer lastig. Twijfel twijfel. Nu gaat het wel weer, heb net even een dutje gedaan.

Sanne hoe is het met de spenen?

In de uurtjes dat mijn baby's wakker waren ging ik gewoon altijd op pad. Lekker naar een vriendin of naar buiten of wat dan ook. Je hoeft niet per se thuis te blijven natuurlijk.

ga even lunchen. Heb lekker een vers broodje met mozzarella, basilicum en tomaat mmmmmmm
Hi meiden, ben ik ook weer even..

Midejo, wat een verhaal zeg!! Jeetje meid, idd een emotionele achtbaan zo! Zet die knop maar eens om zeg.. Ik hoop maar dat het wel iets heeft 'losgemaakt' en dat je nu snel vanzelf zult bevallen!!!!

Heb beetje teruggelezen, maar floep alles weer vergeten..

Hippy, bij twijfel bellen hoor! opeens meer bloedverlies kan toch wel wat betekenen en als je er dan ook nog duizelig bent.. ik zou even contact opnemen.

Hier gaat het redelijk, vanmorgen wilde ze weer niet aan de borst, gaat ook pijn doen aan mijn tepels en ik ga beetje tegen de voedingen opzien. Het klinkt misschien laf, maar ik geef het nog een paar dagen, anders ga ik over op flesvoeding. Het moet toch wel leuk blijven?

Vandaag had ik verhoging, 37.8 of zo,.. de VK is gebeld en als het stijgt wordt ik opgenomen in het ZH, ook dat nog,.. ik schrok er erg van. De wond ziet er goed uit, maar eronder wordt het dik, niet rood, wel warm.

Morgen de krammen eruit, dan hoor ik wel of het ok is.

Verder ben ik super emotioneel, weet niet of ik blij ben of wat ik voel.. Denk dat het ook veel te maken heeft met het feit dat ik dus zo ontzettend niet mobiel ben.

Oh ja, maken jullie de baby allemaal wakker voor voeding? wij doen dat niet, ze komt vanzelf wel, soms 3 uur ertussen en soms veel meer... kan dat kwaad? Ze groeit wel trouwens, dus lijkt me dat het wel ok is zo.

Er zijn er wel weer een aantal overtijd he... hoop dat we snel weer bericht hebben!!!
Julia... dat klinkt toch wel als gerommel. Je hoort het vaker dat mensen nog 1x helemaal leeg gaan voordat de bevalling begint. We zullen voor je duimen..!!!

En Sanne... Hippie heeft gelijk. Gebruik de wakkere uurtjes om even wat buitenshuis te doen. Als je bijv. even bij iemand een bakkie gaat doen dan is het helemaal niet vervelend om lekker met kind op schoot te zitten. En als ze op een gegeven moment alleen maar bij jou willen slapen is een draagzak misschien ook tijdelijk een uitkomst. Vooral mijn oudste heb ik veel in een draagzak gehad. Die had altijd zo'n moeilijk uurtje als ik eten kon maken en dat deed ik dan gewoon als hij in die zak bij me hing. De middelste had er eigenlijk genoeg aan als ik in de buurt was, dus die zette ik vaker in het wippertje gewoon bij mij in de buurt.

Guusje.... wat fijn dat je zo geniet... HEERLIJK..!!!

Verder heb ik zelf een lekker rustig dagje gehad en voel me nu weer uitgerust genoeg om aan een bevalling te beginnen. De oudste is terug van jeugdkamp en morgen komt mijn dochter weer thuis.

Hij kan dus komen, maar ik heb me nu wel voorgenomen er niet teveel op te gaan zitten wachten. Het kan makkelijk nog een paar dagen duren en dat vind ik nu prima...!! Laat hem maar komen als hij en ik er lichamelijk klaar voor zijn..!!!
elza, wij maken haar ook niet wakker voor een voeding. Ik heb dat nog nooit gedaan, ook niet bij mijn andere kids. Ze moeten zelf ook een beetje het ritme aan kunnen geven en helemaal met bv. Op een gegeven moment zit er vanzefl een ritme in.

wat vervelend dat je koorts had...... Goed in de gaten houden inderdaad die wond. Ik hoop voor je dat het afzakt en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft. wat een gedoe weer he.

Ik vind het trouwens niet laf van je hoor. Inderdaad het moet wel leuk blijven, dat is ook mijn mening. Ik heb ook zoiets van ik kijk hoe het gaat maar als het net zo pijnlijk blijft als nu en voorgaande keren dan ben ik ook met 6 weken ofzo klaar. En dan ben ik blij dat ik mijn kind toch dat heb gegeven!

Mijn wond is trouwens ook warm. Volgens mij is dat normaal en hoort het bij het helingsproces. Als het dik en rood en echt heel heet wordt is het voglens mij niet goed.

Ik kijk het nog even aan of ik bel. Nu voel ik me wel weer goed. Kijk nog even hoeveel bloed ik verlies vandaag. Ik had ook een dag helemaal niks dus misschien dat er dan nu extra uitkomt ofzo...... het is ook pas de 9e dag natuurlijk.
Elza... het klinkt alsof de hechtingen irriteren en als dat een beetje gaat ontsteken kan dat natuurlijk ook verhoging geven. Het is maar goed dat ze er morgen uitgaan.

En over de borstvoeding... als ik jou was zou ik het nog even proberen vol te houden. Bij de oudste 2 heb ik vrij lang borstvoeding gegeven en het is een kwestie van doorbijten. Daarna is de productie heel goed afgestemd op de afname en je tepels moeten idd. even harden. Heb het daarna altijd als ideaal ervaren. Altijd bij de hand, op temperatuur en niet 's avonds flessen schoonmaken en weer vullen.

Bij de jongste ben ik ook na een maand gestopt, maar dat kwam omdat ik na die nabloeding zwaar bloedarmoede had en zelf haast niet opknapte. Heb het altijd jammer gevonden.
Elza, even anders aaanleggen misschien??

Bij mij gaat het voeden ook nog niet naar wens, de binnenste zijkanten doen zeer, en als de melk toeschiet doet het enorm zeer!! Dat is maar zo'n 10 tellen en dan zakt het af maar zodra hij de borst niet goed pakt doen mijn tepels ook zeer en heb ik hem er handig af hoor. Dan beginnen we weer opnieuw. Dat herhaalt zich dan vaak een aantal keren. Ook ik zie wel eens tegen een voeding op als de tepels net even gevoeliger zijn.

Watse is overigens nog niet gegroeid, we hebben een andere weegschaal dan de laatste keer dus morgen kunnen we het goed vergelijken, ben benieuwd. Anders zit er niets anders op dan na het voeden nog kolven en dat erna nog te geven zodat we hem dwingen om meer binnen te krijgen zodat hij meer energie krijgt. Vandaag was hij trouwens wel iets meer wakker, dus ik heb nog goede hoop dat het zo lukt.

Hippie, ik zal even prive lezen.

Midejo, ik had zo gehoopt dat je vanochtend vroeg spontaan weeen zou krijgen, had zo'n gevoel.

Hopelijk komt het toch nog.

Potsie, hou je ons wel op de hoogte???
Midejo!!! Ongelooflijk!!! Jij bent dus een hele dag in het ziekenhuis geweest voor helemaal niets. Niet te geloven! Dat is balen, zeg. Ik kan me voorstellen dat je emotioneel helemaal uitgeput was. Gelukkig ben je vandaag weer goed opgeknapt en klaar voor de bevalling.

Ik hoop voor je dat het snel spontaan begint!

Potsiedikkie, jij bent dus aan het rommelen. Spannend!! Hoe gaat het nu?

Hier gaat het redelijk. Gisternacht heb ik van 1 tot 7 wakker gelegen van de buikpijn. Leek niet op weeen, maar ik lag maar te tobben of het dan toch zou beginnen, maar ´s ochtends zwakte het weer af. Toch maar even de vk gebeld, omdat ik me wat zorgen maakte. Zij denkt dat ik overdag te druk ben en dat wanneer ik me ga ontspannen mijn baarmoeder in een soort van gespannen toestand gaat liggen...

Moet dus overdag elke twee uur een halfuur gaan liggen en tussen de middag echt rusten.

Ik mocht ook paracetamol nemen, dus dat afgelopen nacht gedaan en beter geslapen.

Vandaag met de kids nog even een terrasje gepakt en weer genoten van het lekkere weer! Is wel heerlijk genieten zo van ons verlof, he?
Ben nog echt een zeef. net bijgelezen maar niks blijft gangen

Midejo, je klinkt positief! Fijn dat je uit hebt kunnen rusten en inderdaad niet te veel wachten is het enige dat je kunt doen. Hij komt wel en het kan nooit lang meer duren!

Hoe heeft je zoon het gehad op kamp?

Elza, die pijn in je tepels herken ik. Het gaat nu sinds gisteren beter, maar links blijft gevoeliger. Met een druppel melk insmeren en laten drogen en Betanphen smeren helpt wel voor de kloofjes en blaartjes die ik had. Heb het idee dat er nu wat eelt is ontstaan...

Ik maak Anne ook niet wakker voor een voeding. Meestal komt hij zelf na 3 uur of iets meer.

Sanne, hier heeft Anne ook zijn wakkere uurtjes. Het meeste van de dag ligt hij heerlijk te slapen of te drinken, maar tussen 5 en 8 is hij wakker. Soms valt hij heel even in slaap maar als ik hem weg leg wordt hij inderdaad gelijk weer wakker.

Hippie, pffff vervelend van je bloedverlies. Hoe gaat het nu? Is het al minder? Voel je je al beter?

En jij Elza? Is de koorts wat gezakt? Hoop dat het na het verwijderen van de hechtingen morgen beter gaat.

Julia, ik hoop dat het gerommel is. Ook ik heb me tijdens de eerste weeen helemaal geleegd. En geen zin in eten... Ik duim voor een voorspoedige bevalling voor je vannacht.

Ik las een paar pagina's terug over de sluitband die niet past en niet gebruikt kan worden. Ik had een sluitlaken gekocht met van die strikken. Die gebruik ik iedere nacht, hij blijft niet de hele nacht op zijn plek zitten maar geeft wel heerlijke ondersteuning.

heb vanochtend trouwens op de weegschaal gestaan. Was van plan wat langer te wachten maar kon het niet laten. Nog 8 kilo en dan ben ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Hoop dat ik er nog een paar vanzelf kwijtraak. Voor een aantal zal ik wel mijn best moeten gaan doen!
Beetje drukke dag duys morgen meer maar f voor elza..

Ik zal niet uitgenodgd worden om te spreken oip een borstvoedingscongres maarruh hou t leuk! Voor mij was beslissing simpel! Vrolijke mama is vrolijk kin! Enne ik werd niet vrolijk van borstvoeding!! Ga ip je eigen gevoel af en laat je niet gek maken. X
Kaatje gaat als gek he? Ben jij ook al bij consultatie buro gwweest? En is lukas ook al zo gegroeid?

Rozerood hier ook voeden en dan of gelihjk terug naar bed of lekker knuffelen, beetje zingen en rommelen met m

Raken jullie ook zo vaak ontroert door jullie kleintje?
hoi,

Zit in de weeën nu!

Was vanaf een uurtje of 8 om de 8 min maar nu net weer om de 10 min, dat gaat niet de goede kant op!

Zal een derde bevalling makkelijker zijn dan de vorige twee??

Ben er gewoon echt bag voor nu!

Als ik rond de 5 min ben dan bel ik de vk en gaan we naar ziekenhuis voor antibiotica infuus!

Kids zijn gelukkig in de avond opgehaald door opa en oma en blijven daar netzolang baby geboren is, hopelijk over een paar uutjes maar heb er een hard hoofd in!

Oefenweeën zijn toch niet zo pijnlijk????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven