Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Lieve potsie you can do it! He mag er vanuit gaan dat 3e makkelijker gaat? Hoop dat t doorzet! Sterkte x
Potsie... wat spannend..!!!

Zet hem op en probeer niet te bang te zijn (dat schijnt niet bevorderlijk te zijn voor de ontsluiting). En hoor mij nu... ik ben ook als de dood...!!!

Maar zet hem op... het is begonnen en misschien heb je nu zelfs je kleintje al in je armen. JE KAN HET..!!!!!

Kon zelf niet meer slapen, dus dacht even bijlezen en een spelletje. Ga zo nog wel even proberen even te slapen.
Potsie, spannend!! Nog even en dan is ze er, als het allemaal door gezet heeft dan. Maar geen nieuws is op dit moment goed nieuws. Succes!!
Potsie ik hoop dat t goeddoorgezet heeft!! en dat je kleintje er zelfs al uit is!!

Hier helaas nog steeds niks te melden.
Jaaaa! Potsie!!! You go girl!!! Zet 'm op, je kan het!!!

En wees niet bang. Laat het je overkomen. Meisje moet er toch uit. Ik weet het, makkelijk gezegd...

Ik heb me trouwens gisteravond aangemeld op prive..
Potsie, spannend succes meid.

ik hoop dat je je kleintje al in je armen hebt!!! En vast die 3e gaat makkelijker... denk ik...

hier ook nog niets te melden. Krampen zijn weg, misselijkheid ook, baby nog in de buik en niets wat lijkt op een eventuele bevalling...
Potsie, you go girl!!

Elza en Hippie, jullie sluitbanden te klein? Zijn dat dan geen elastiekachtige banden die sluiten met velcro? Ik heb totaal geen last van die van mij, heb pas last als ik die niet draag.

Iemand vroeg hoe het nu met die vleesbomen zit. Die zitten er nog, maar geven totaal geen problemen. Ik heb zelfs bijna niks van bloedverlies, alleen als ik ga plassen verlies ik wat bloed. Maar in het najaar (na september) gaat mijn baarmoeder er wel uit. Kan eventueel wel eerder, maar dan moet ik terug 6 weken van die kousen dragen en dat zie ik in de zomer echt niet zitten hoor.

Abby heeft niet veel van die uurtjes dat ze wakker ligt (ze slaapt trouwens door van half 1 tot 6u 's morgens en dan moet ik haar nog wakker maken), maar als ze die heeft, dan is het alles bij elkaar wenen en is ze niet altijd te troosten. Misschien heeft ze ook wel last van krampjes. Had ze in het ziekenhuis niet en ze krijgt nochtans dezelfde voeding. Maar al bij al vallen die momenten goed mee.

Snok, voor in het schema: Abby woog 3,620kg bij de geboorte.
Hoi meiden,

Ik ben de zus van Potsie, Potsie heeft me gevraagd (paar weken geleden) om jullie op de hoogte te houden. Komt ie:

Potsie is vanmorgen om 9 uur naar het ziekenhuis gegaan maar het schiet nog niet echt op. De verloskundige vertelde haar wel dat ze echt wel vandaag zou bevallen. Maar een makkie kan bevalling nummer drie geloof ik niet meer worden.

Als ik weer wat nieuws heb dan kom ik het weer even melden.
Bedankt vlinder.

Kom op potsie
Hier niet zoveel te melden. Wij gaan strakjes lekker een grote wandeling met de kinderen maken.

Midejo zet hem ook op he je hebt nu wel lang genoeg gewacht
Fijn dat je ons op dehoogte houdt, zus van Potsie! Hopelijk gaat het straks toch allemaal nog voorspoediger dan ze dacht. Zou wel mogen bij de 3e zou je zeggen!!

Elza> ik maak Tirza in principe ook niet wakker. Maar laatst ging ze 's nachts ineens om de drie uur en overdag langer ertussen. Dus toen heb ik wel ff ingegrepen en haar overdag wat meer gevoed....

Vandaag een goede dag tot nu toe. Zit helemaal in de moedervibe. Lekkere nacht gehad, vanochtend iets eerder opgestaan dan Tirza wakker werd zodat ik uitgebreid kon douchen, nagels lakken etc. Toen was erin gemikt en opgehangen, daarna op visite geweest bij een vriendinnetje en nu ligt ze nog in de kinderwagen te slapen... Jee, en ik heb nog de hele middag.

Hopelijk kan ik straks nog even naar mijn paarden. Had ik al verteld dat ik even op mijn paard was geklommen? Was niet zo'n succes helaas. Zitten ging wel, maar met draven had ik het gevoel alsof de hele boel er vanonder uit donderde. Niet fijn! Heb ik ook als ik even wat harder ga lopen trouwens. Klinkt dat bekend? Toch nog maar even wachten dus met al die sportieve activiteiten... Wel op de weegschaal gestaan en weeg nog maar een halve kilo zwaarder dan voorheen nu! En dat zit allemaal in mijn borsten.
Voor het schema: 27, 1e kindje, 3010 gram[\b]
Vlinder wat fijn dat je ons op de hoogte houdt..!!!

Go... Potsie... go..!!!!

Ben zelf net weer terug van controle in het ziekenhuis en alles nog steeds goed. Bloeddruk is ook niet meer zo hoog 140/85 en CTG ook weer goed.

Ze willen dinsdag gel gaan proberen en dan moet ik dus weer om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn. Ze leggen je dan eerst weer een half uur aan het CTG en dan brengen ze gel in. Dan moet ik een half uurtje blijven liggen, maar daarna mag ik gewoon een uurtje of 3 rondlopen en hoef ik niet de hele tijd in zo'n kamertje te liggen. Misschien mag ik zelfs dan wel even naar huis. Na 3 uur gaan ze dan kijken of de gel iets doet en kunnen ze eventueel nog een keer gel inbrengen. Gebeurt er dan weer niks dan kan ik gewoon weer naar huis en daar afwachten..... en afwachten.... en afwachten.

Ik zie het allemaal wel. Ga er maar vanuit dat het nog even duurt dan valt alles mee.
vlinder, bedankt voor de update! succes potsie!!!!! we denken aan je.

Midejo, fijn dat je bloeddruk wat lager was. Je hebt nog een paar dagen voor dinsdag......

Sanne hoe was je feest??? Hoe vond je het om weer even alleen op pad te zijn? en hoe ging het met Tess bij je ouders?

Elza, hoe is het met je vandaag? Ik hoop dat de koorts gezakt is en dat je lekker thuis met Joy-Anna aan het genieten bent...!!!

rozerood, wat een heerlijk dagje heb jij. Ik heb gisteren ook weer even lekker mijn nagels gedaan..!

Fien, die banden zijn inderdaad elastisch, maar er zijn wel verschillende maten. Ik vind het erg jammer want het heeft me goed geholpen de vorige keer. Het geeft veel steun. Ik kan hem af en toe wel een tijdje om maar niet constant. Om er nou nog een een maat groter te kopen vind ik ook zo wat. Die dingen zijn toch 45 dollar..... en ik moet zeggen dat mijn wond wel goed heelt.
Nog steeds geen nieuws van het Potsiefront. Ben bang dat het weer een heel zware bevalling is. Durf eigenlijk ook niet zo goed te bellen.

Mijn ouders komen zo met Potsies kroost, kunnen we samen zenuwachtig zijn. Dochter is er helemaal vol van, zei nog tegen haar broertje "vandaag krijgen we een zusje", zo schattig! Broertjelief had echter meer belangstelling voor prut...
Potsie heeft het 'm toch maar weer helemaal zelf geflikt. De kinderen hebben er een zusje bij

Zodra de vader belt gaan we naar het ziekenhuis, kan niet wachten.
super!!!!!!! Gefeliciteerd Potsie en Potsieman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super Potsie en Potsieman!!! Hartelijk gefeliciteerd. Hopelijk viel de bevalling mee.
Potsie en potsie man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!

Midejo, jij hebt echt pech, die kleine wil er gewoon niet uit. Sterkte hoor met deze laatste loodjes!

Elza, sommige voedingen doen mijn tepels ook echt pijn, maar soms ook niet. Wel altijd die eerste toeschietreflex, men wat doet dat zeer zeg, maar na een minuut is dat weer weg. Maar nu voel ik bv een schrijnend gevoel na de voeding. Ik smeer ze na elke voeding in met bepanthen, een wondermiddel vind ik. Ik maak hem ook niet wakker voor een voeding, vanmorgen zat er maar anderhalf uur tussen en daarna heeft hij 4 uur (!!!!) geslapen. Mama heeft toen lekker in de tuin liggen slapen. Hahaha, op een gegeven moment sliep het hele gezin, inclusief de hond.

De puckababy is de afgelopen nacht wel een succes, hij kwam alleen om de drie uur voor de voedingen en schone luiers. Maar voor het zelfde geld is het vannacht weer bal.

Zweten jullie ook zo s'nachts? Ik moet elke voeding een nieuw shirt aan omdat het helemaal nat is. Bah! Elke dag lakens verschonen. Schijnt hormonaal te zijn, nou kan dat stoppen graag?

Verder vandaag weer gewogen en ik durf het bijna niet te zeggen, nog maar 3,5 kilo. Ook heb ik vandaag mijn gewone broek weer aan. Pas ze zeker nog niet allemaal, mijn buik is nog opgezet en lekker zacht, een echt post-zwangerschapsbuikje. Dat maakt het wel moeilijk wat je aan doet, aangezien niet alles past of staat. Maar daar hoor ik jullie ook over.

Morgen is mijn doel om voor het eerst een stukje met de kinderwagen te lopen, zo'n 10 min. Nu is mijn man met hond en kinderwagen lopen.
Potsie en Potsieman... VAN HARTE GEFELICITEERD..!!!!

Aan de tijd te zien is heb je toch nog wel een tijdje over de bevalling gedaan en zal het geen eitje zijn geweest, maar je hebt het toch maar weer gedaan..!!!! TOP HOOR..!!!
Potsie en potsie man gefeliciteerd met jullie dochter

Midejo heel veel sucses morgen.
Potsie, hieperdepiep hoeraaaaa!!!! Gefeliciterd met jullie dochter!

... En nu roept het kereltje, hij heeft honger...
Potsie, gefeliciteerd met jullie dochter. Toch mooi weer op eigen krachten!!
Potsie!!!!!!!!! Jippie...gefeliciteerd...benieuwd naar je verhaal....

Doggie hoe doe je dat....bij mij blijft het gewicht hetzelfde???>? Er gebeurt gewoon niets en moet toch echt dik 9 kilo nog.....grrrrrrr
Yoehoe Potsie, je hebt het mooi weer gedaan hoor...gefeliciteerd Potsie en Potsieman....

Wij hebben echt een heerlijk weekend gehad...gister lekker geshopt voor mezelf en feestje 's avonds was helemaal leuk !

Was helemaal niet gek ofzo zonder Tess weg te gaan...vriend ging om half 12 even bellen met mijn ouders hoe het ging...maar van mij had dat niet eens gehoeven...ik voelde me er erg relaxed onder...toen we weggingen lag ze al heerlijk te slapen...Ze heeft de hele avond in de kinderwagenbak liggen pitten, geen kind aan gehad.....wel lekker voor de 1e keer want een goed begin enz....

Bij thuiskomst vond ik het gewoon zielig om haar wakker te maken voor een voeding want mijn meisje sliep zo lekker....toch maar gedaan om half 2 en om half 6 kwam ze nog even voor een voeding en daarna weer om half 9.

Vandaag had vriend een voetbaltoernooi en mijn ouders wonen daar om de hoek (is niet dezelfde plaats waar wij nu wonen want vriend voetbalt bij zijn oude club en is toch 20 min. rijden vanaf ons huis).

Dus eerst lekker bij mijn ouders in de tuin gezeten...had wippertje meegenomen en gewacht op mijn schoonzusje en neefje van 4 en toen met z'n allen ff bij vriend 2 wedstrijden gekeken...schoonzus met neefje en mijn vader gingen daarna weer naar huis en ik ben nog even gebleven met Tess...ging zo goed en ik wilde natuurlijk nog wel even showen bij iedereen

Is ook mijn oude geboortedorp dus hoop oude bekenden.....Tess is meteen ingewijd in de Hollandse muziek want er kwamen nog artiesten optreden en ze vond het allemaal best. Na anderhalf uur ben ik weer naar mijn ouders gelopen want was weer etenstijd voor haar en is vriend gaan douchen en heeft met de jongens nog wat gedronken en we zijn net een uurtje weer thuis.

Vond het wel spannend dit weekend om de dingen maar het is dus allemaal goed gegaan en vind deze combi van moeder zijn en toch leuke dingen zelf blijven doen echt super !

Doggie, ook ik zweet enorm...vooral als ik net onder de douche vandaan kom en bv gisteren met kleding passen enzo...heel irritant...

Schijnt als je borstvoeding geeft dat je daar meer last van hebt...

Bij mij staat gewicht een beetje stil....nog 5 kilo te gaan maar ik snoep redelijk veel dus ga daar vanaf morgen verandering in brengen en aangezien ik nu weer kan lopen, fietsen enzz...krijg ik sowieso wat meer beweging.

En ga morgen ook proberen wat buikspieroefeningen op te pakken want ik vind die rol over mijn spijkerbroek echt vreselijk. Kreeg overigens gisteravond en vandaag heel veel complimenten dat ik al zo snel op de been ben en er zo goed en slank uitzag na 3 weken al .....altijd leuk om te horen.

Elza, hoe ben jij gegaan vandaag met je voedingen ?

Rozerood, ook een lekker dagje gehad dus...hier ook alle nagels weer gelakt hoor

Midejo, ik hoop dat het toch nog spontaan begint voor dinsdag...

Oh en Rozerood, herkenbaar hoor dat gevoel aan de onderkant...ik heb het idee dat er ook een soort druk op staat...op alle 2 de openingen trouwens...

Het is nog niet zoals het normaal was, dat voel ik met plassen en poepen ook.

Alsof er van alles op die onderkant rust ofzo...lastig uit te leggen

Foxy, bij jou dus ook een wakkere baby rond etenstijd....ik kreeg gisteren nog een tip om een maxi swing aan te schaffen...vooral handig als je net van plan bent om te gaan eten en je kind gaat net brullen.

Schijnen baby's super te vinden en is een goede oplossing voor even je handen vrij te hebben voor bv een minuut of 20.

Ehhhh, de rest weet ik ff niet meer....ik plof ff lekker op de bank...Tess slaapt..moe van alle indrukken dit weekend denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven