Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
fien, heb je niet zon babybadje op een standaard dan? Dan hoef je niet te bukken. Wij zetten dat nooit in de badkamer maar gewoon op de babykamer.

Julia, ja, ik dacht t een tijdje geleden ook, dat t niet lang meer kon duren. Maar de 2 nachten met heftige, regelmatige weeen zijn inmiddels alweer 2 weken geleden. Zo zwaar en regelmatig als toen zijn ze daarna niet meer geweest.
Midejo, succes vandaag!

Hippy, wat fijn dat alles goed is met de kleine Tess. Kan me zo goed voorstellen dat je je daar veel zorgen om hebt gemaakt.

Julia, ik had gisteren ook zo'n huildag. Was ook wel echt een baaldag: de knop van de radiator op de slaapkamer was gebroken, en dat merkten we pas toen het water door de vloer heen de woonkamer binnenliep... Het enige goede aan zo'n dag is dat ie ook weer voorbijgaat. Vandaag weer een nieuwe kans!
Dat vind ik wel een goede rede om het op een janken te zetten hoor Schabolleke... pff moet er niet aan denken dat dat water ineens je woonkamer binnen komt!

Ben benieuwd hoe het met Midejo gaat.
Infuus gaat steeds een standje hoger, maar nog steeds geen goeie weeen. Wordt een lange dag zo.
quote:sanne069 schreef op 21 mei 2009 @ 20:22:

Zaterdagavond gaat Tess een paar uurtjes naar mijn ouders...wij hebben een feest. Wil dus wat melk afkolven maar ik zou niet weten wanneer want Tess komt ook nog om de 3 uur dus hou ik dan wel genoeg over voor haar als ik tussendoor ook nog ga kolven ?Ik heb dat gister met de lactatiekundige besproken, je kan een half uur na de borstvoeding weer kolven en dan zelfs een hele voeding. Een kwartier per borst of bij een dubbele een kwartier. Na een half uur zitten je borsten weer vol. Ik heb ook al 1 flesje in de koelkast staan, maar is meer voor de nacht, dan pakt ie moeilijker.
quote:kaatje_82 schreef op 22 mei 2009 @ 10:29:

Sanne, wat lastig dat Tess zo snel wakker wordt als je haar slapend weg legt. Bij ons is Lukas erg beweeglijk met zijn armpjes, en wij hadden het idee dat hij zichzelf daardoor wakker hield. Hij ligt nu overdag in een 'swaddle me' zak. Je moet er maar eens op googlen. Het ziet er heel zielig uit, net een ingepakte mummy, maar hij slaapt er heerlijk in. Misschien dat het wat voor je is. 's nachts ligt hij er niet in, omdat hij dan wel gewoon diep slaapt en niet zo met zijn armen ligt te maaien.

xxx

Wij gaan zo een Puckababy kopen (lijkt op de swaddle me) omdat hij zo onrustig slaapt en ons wakker houdt doordat hij met zijn armen zo onrustig is en veel schrikbewegingen heeft. Vannacht sliep hij super, alleen voeden om de drie uur, we hadden hem heel strak ingebakerd in een hydrofiel, maar daar past hij al bijna niet meer in, vandaar de puckababy.

http://www.puckababy.com/ ... een_puckababy_aanschaffen
Onze Tim doet het super, weegt nu 4140, dus al boven zijn geboortegewicht!! En dat op mijn voeding!! Al doet voeden nog steeds pijn met mijn rechtertepel. Vandaag slaapt hij weer veel, terwijl gister hij de hele dag wakker was met veel onrust en huilen. Ik heb hem toen ook een keer meer gevoed. Had ie nodig denk ik.

Midejo, heel veel succes vandaag!!

De andere meiden, ik hoop dat jullie babies snel komen!!!!
Midejo, heel veel succes vandaag! ik hoop voor je dat het niet al te erg losbarst straks!

Doggie, wat fijn dat het zo goed gaat met Tim! Bij mij doet het bv ook nog steeds pijn hoor, vooral links bij mij. Bij mij blijft het ook pijn doen (sorry, wil niemand ontmoedigen.....) daarom heb ik mijn 2 oudsten 2 maanden bv gegeven. Daarna kon ik het gewoon niet meer. Dit keer zullen we zien hoe het gaat. Als Tess 2 maanden is gaan we naar NL, op zich is het wel handig als ik dan nog bv geef.

Ik heb ook zo'n swaddle me dekentje. Ik doe Tess er niet altijd in, maar ze vindt het wel heerlijk hoor. In het ziekenhuis lag ze er ook als e en mummy bij de hele tijd.

Balen schabolleke, dat water. Is het nu verholpen?

Guusje, geniet maar lekker van je gezinnetje!

fien ik had geen witte kousen maar ik had wel een soort bloeddruk 'ding' om elke kuit die steeds opgepompt werden. Alleen de eerse dag, het is tegen trombose. Ik denk dat die kousen hetzelfde effect hebben. De 2 voorgaande keren had ik trouwens niks. Jammer dat het niet zo goed ging met het badje. Misschien kan je het in de keuken doen?

Julia, wat fijn dat je vriend zo begripvol is..! Maar jij kan het ook, dat is zeker! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, dat is heel normaal.

Meiden ik hoop dat jullie gauw bevallen!!
Hoi, ik ben de dochter!

Me moeder licht nu in het ziekenhuis.

Er gebeurt nog maar heel weinig!

Ik mag heel misschien nog op bezoek bij me moeder.

Maar ik denk dat het niet kan.

Me moeders vliezen mogen niet worden gebroken want de baby zit nog niet laag genoeg!

Haar infuus staat nu op 16 en ze gaan maar tot 20, en ze begon op 2.

Ze heb nog maar een beetje weeën maar ze heb wel veel harde buiken.

als er echt iets gebeurt meld ik het misschien nog wel......

Groetjes de dochter!
Hoi, ik ben de dochter!

Me moeder licht nu in het ziekenhuis.

Er gebeurt nog maar heel weinig!

Ik mag heel misschien nog op bezoek bij me moeder.

Maar ik denk dat het niet kan.

Me moeders vliezen mogen niet worden gebroken want de baby zit nog niet laag genoeg!

Haar infuus staat nu op 16 en ze gaan maar tot 20, en ze begon op 2.

Ze heb nog maar een beetje weeën maar ze heb wel veel harde buiken.

als er echt iets gebeurt meld ik het misschien nog wel......

Groetjes de dochter!
He dochter van Midejo! Wat leuk dat je ons op de hoogte komt Houden meid, voor jou ook spannend!

Ik hoop voor je moeder dat de weeen snel komen en dat de baby snel geboren wordt. Wens haar maar alle sterkte en succes hoor!
Ik ben nu even uit bed, hou dat niet lang vol vanwege de wond, maar ik word anders gek.

Vannacht heb ik misschien 3 uur geslapen, meer niet helaas, Joy-Anna werd vaak wakker en ja dan ga je toch voeden.

Over het voeden, ik geef haar de borst en dat gaat wel steeds beter, maar daarnaast moeten we nog steeds kunstvoeding geven want ze heeft er niet genoeg aan. Na elke voeding moet ik nog even 5 tot 10 minuten kolven om te zorgen dat ik meer productie krijg. Hele operatie dus.

Ik zou vanmiddag moeten rusten, maar dat ging ik pas tegen 3 uur doen en toen kon ik niet slapen, niet handig met die korte nachten he! ;)

Hippie, ook mijn buik band is te klein!!!! Boehoeoeeeeee!

Buik is wel weer een stukje minder dan gisteren, maar ik had het ding graag om willen doen. Zondag gaan de nietjes eruit, de wond ziet er heel goed uit, niet rood of zo.. dus gaat goed.

Moet alleen niet hoesten of niezen, vreselijk pijnlijk.

Wat fijn dat het goed is met Tess zeg, spannend tijd achter de rug, zal nog even op prive proberen te kijken.

Fien hier ook geen witte kousen of wat dan ook, wel elke dat een tromboseprik in mijn been. Ik heb het idee dat jij er wel heel goed uitspringt met je wond he... niet veel last.

Julia, balen van je baaldag meid, kan me goed voorstellen, had en heb ze nog!

Doggie, blij dat het goed gaat met Tim!! En hoe gaat het met jou??

Verder weet ik het niet meer... sorry
Hee dames....

Ben druk druk druk...met van alles en nog wat dus niet alleen Binck

Vandaag moest ik naar consultatieburo...kinderarts bezoekje. Binck weegt inmiddels 4620 gram en dat is netjes ...zeker niet te zwaar dus zorgen maken om teveel voeding? Nou nee...ik ben daar klaar mee Overigens gaf ze aan dat 6 voedingen 120 zouden mogen....of bijv de avond fles wat meer/zwaarder....tja als het toch een keer om 3 uur gaat overdag vind ikhet ook prima. Inmiddels is hij van 52 cm naar 57,5 cm.....tja had ik al gezien...hij groeit als kool.....

Verder alles prima in orde...sterk ventje en al heel wijs....

Ligt weer eens heerlijk te pitten. Vandaag ook nog ff wezen shoppen met m voor kleertjes....zon gaaf truitje met shirt eronder van ikks en ook nog een blouse ervan.....allemaal maat 62/68 dus voor over tijdje....Verder ook super leuke rammelaar...beetje design achtig MET kleur (ik zou het liefst alles wit hebben maar zo zielig voor t kind he? hahahahah)....zie site www.bobutiek.nl ..hebben ze zulke gave dingen...voor de dames met een meisje....ze hebben een houten bedje in het klein met een popje erin op helemaal matrasjes en helemaal onderop een erwt...ja je moet het zien...zo super cool.....leuk om neer te zetten...Nou ja check ff de site...ik heb ook kamertje daarvan daan...

NEE heb geen aandelen hahahaha

Julia baaldagen? Joh helemaal normaal....t gaat opschieten..hou je daar aan vast.....

Doggie superfijn dat het zo goed gaat....

Elza jij gaat ook best lekker he? TUurlijk is het ff wennen/en soms aan kloten hahahah maar volgens mij gaat het wel goed komen...wat een lieffvie zag ik net prive overigens
Kreeg net trouwens rekening kaartjes....320 euro...hoppa ...voor een paar kaartjes .....

Of is dat normaal?
Nee hoor, wij ook Snok. Jullie toch ook bij Hipdesign?
Midejo, zet hem op!!!!

Hier een goede nacht gehad, om 00.00 uur licht uit en om 05.00 kwam Watse weer. Daarna heeft hij geslapen tot 9.00 uur.

Overdag komt hij vaker, maar hij groeit nog niet zo snel, is nu 3380 gram en zijn geboortegewicht was 3620. Hij begint nu wel beter door te drinken dus die groeispurt zal wel komen.

Vandaag was de kraamverzorgster voor het laatst, snik, snik!!

Morgen alles zelf weer doen. Dit lukt lichamelijk wel alleen ik moet wel echt goed de tijd nemen voor de voedingen en het aanleggen.

Hebben julie ook dat je niet weet wat je aanmoet??? Ik zal vanavond mijn gewone kleren weer een svan zolder halen, denk dat bepaalde broeken wel passen (vallen net onder de blubberbuik) maar shirts had ik altijd vrij aansluitend (zonder buik!!!) dus dat staat op aap!!! Boehoe, ik wil die ROL weg hebben. Heb trouwens al buikspier oefeningen gedaan.

Zwangeren onder ons: hopelijk komen de baby's snel!! Ben wel benieuwd wie en wanneer!!
Nee Doggie zelf ontworpen en laten drukken /dtp-en door reclameburo (wel zakelijke relatie dus hebben al korting..kan je nagaan hahaah)

Zal kaartje overigens ff fotograferen en prive zetten,,.,.

Janets hou op...vind NIETS mooi zitten of leuk staan....

Euh buikspieroefeningen? Welke spieren zijn dat? Voel ze amper nog pffffffffffff

Kan niet wachten tot ik weer kan gaan sporten.....

Denk er niet teveel over na (wil het niet maar gebeurt wel) want anders wordt ik echt depri ervan....vind mezelf ECHT niet aantrekkelijk momenteel haahahah
hoi.

ik ben er nog!

Weer eens een rampzalige nacht!

Moet nu van man overdag een uurtje erin.......zondag moet hij weer werken dus morgen laatste kans op rustige bevalling e.d.

Maandag het spul weer naar school, dinsdag jongste (nu nog) jarig en oudste schoolreisje, en pffffffffffffffffff wil eigenlijk vannacht wakker worden met kind tussen mijn benen, zie steeds meer op tegen die bevalling, heb het idee dat ik het echt niet aankan.....

nouja, tikkie down dus.

Veel plezier allemaal met het kleine spul en geniet ervan....
oohhhh Potsie, niets aan als je je zo voelt! Dikke knuffel!!

Man heeft groot gelijk dat je er een uurtje in moet, neem je rust dan gaat de depri bui ook eerder over.

Heb net lekker gestofzuigt voor het eerst in een week weer, moet nu toch weer zelf dus dan meteen maar goed, hahaha!!

Zal eens de zolder op, op zoek naar passende kleding.

Kijk Potsie dat probleem kun je nog heeeeel even uitstellen!!!
Jullie zullen het niet geloven, maar ik ben thuis met baby in buik..!!!!! De kleine bleef zo hoog zitten waardoor ze de vliezen niet durfden te breken en het infuus alleen deed veel te weinig. Ik kreeg wel harde buiken, maar dat zorgde niet voor ontsluiting. Vanmorgen voor het infuus was het zo'n 2 cm en rond 18.30 uur nog steeds.

Eerst wilden ze het morgen met gel gaan proberen, maar ik heb zelf gevraagd of het niet iets langer mocht wachten. Ze konden ook niet garanderen dat die gel wel zou werken, dus dan kon het weer een dag van wachten worden waarin niets zou gebeuren.

Ben nu emotioneel helemaal uitgeput..!! Hele dag liggen, beetje zitten, op het CTG kijken, op de klok kijken en er gebeurde maar niets. Had er om 16.00 uur toen ook echt genoeg van..!!!

Nu moet ik gewoon zondag weer voor mijn bloeddruk en CTG en misschien dat ze het dan dinsdag weer gaan proberen met gel. Hoop gewoon dat mijn eigen lichaam er voor die tijd aan toe is en uit zichzelf begint.
Verpleegkundige had dit slechts 1x eerder meegemaakt..!!

Het schijnt dus echt wel vrij uniek te zijn dat ik helemaal niet reageerde op het infuus.

Voelt een heel klein beetje als falen, maar aan de andere kant kan ik ook wel denken dat het gewoon nog niet zijn tijd is om geboren te worden.

Moest heel veel mensen laten weten dat ik onverrichter zaken weer naar huis ben gegaan. En mijn kids konden het ook niet geloven dat ze nog geen broertje vast konden houden.
ongelooflijk midejo!!! bevestigt wel jouw gevoel dat het zijn tijd nog niet is......ik vind het wel een stunt! gelukkig laten ze je gewoon naar huis gaan en hopelijk begint het gewoon uit zichzelf!!! slaap lekker!
Midejo, wat een verhaal. Hopelijk begint het van het weekend inderdaad van zelf. Zou wel beter zijn, kindje is er gewoon nog klaar voor dus. Nog even afwachten....spannend.
Ga proberen op te reageren maar ben nog een zeef...

Midejo, heb aan je gedacht vandaag! Hoe gaat het inmiddels? Lief dachter van Midejo dat je ons opde hoogte houdt!

Janets, Infacol is een middeltje tegen krapjes en werkt hoer als een speer. Het is deNederlandse versie van het Duiste Sab Simplex. Met een pipetje te geven voor iedere voeding, het zorgt er voor dat lucht makkelijker wordt afgevoerd.

Aanhappen, zeker met volle borsten heeft Anne daar ook moeite mee. Nu de stuwing weg is en mijn borsten niet meer zo overdreven vol gaat het steeds beter. Maar het is zeker in het begin bij ie dere voeding even strijd. Als hij hem dan heeft gaat de voeding vaak zo snel dat hij weer loslaat en aanhapt en loslaat en aanhapt etc. Tot de borst iets leger is. Een klein beetje afkolven om de grootste spanning er af te halen helpt hier, dan kan hij de tepel beter pakken.

Elza, fijn dat jullie weer thuis zijn! En die tranen... Niet meer dan logisch! Je hebt nogal wat meegemaakt de afgelopen dagen, moet je niet onderschatten. En dan de kraamtraandagen nog er bij. Lekker laten lopen en veel over je bevalling praten helpt om het een plek te geven. Tis nogal niet wat!!

Sanne, wat klink jij heerlijk. Fijn dat je het gevoel hebt je leven weer een klein beetje terig te krijgen. Het gevoel van 'waar ben ik aan begonnen' herken ik wel van de eerste. Nu stond mijn leven al in dienst van een peuter en is het makkelijker aanpassen dan de eerste keer.

En heerlijk geshopt, klinkt als een goede dag!

Beter dan die van jou Schabolleke, is de schade achteraf meegevallen? Hoop het voor je. Je hebt al genoeg aan je hoofd in deze periode!

Doggie ook voor jou! Na ongeveer een week hebben babies ook de eerste regeldagen. Misschien daarom die onrustigheid aan de borst. Had ik hier ook, Anne lijkt het in dagdelen te doen. Vandaag tussen 4 en half negen heb ik hem ongeveer constant aan de borst gehad. Nu ligt hij heerlijk te slapen en hoop ik hem over een half uur weer te horen. En dan duimen voor een goede nacht!

Katey, fijn weer wat van je te lezen. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Klinkt alsof je een heftige bevalling hebt gehad. Je herstelt goed zo te lezen, maar rustig aan hoor. Het is nog maar zo kort! Geniet lekker van Abby!

Potsiedikkie, dit weekend bevallen klinkt inderdaad als meest praktisch. Ik hoop dat het zo voor je mag lopen. Het is pas vrijdagavond en het kan ineens snel gaan!

Midejo, wat lees ik nu? Ben je weer thuis? Kan me voorstellen dat je er voor hebt gekozen om weer naar huis te gaan. Uk heeft het blijkbaar nog fijn bij je. Rust nog maar even lekker uit, je baby kan nooit meer heel lang op zich laten wachten.

Nu even klaarmaken voor de nacht, dan kan ik gelijk plat na deze voeding.
Midejo, hoe is het mogelijk???!!!!

Wel een lange dag zo, hopelijk val je straks als een blok in slaap.

Wie weet begint het morgenochtend vroeg spontaan!! Da's ook wel een stunt!!!!

Enne falen??? Echt niet!!!!! beeb wil gewoon via de natuurlijke weg komen!! Wel sneu voor je kinderen.

Is pappa er de hele tijd bij geweest??

Slaap lekker straks en morgen weer vol frisse moed verder en nog even genieten dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven