Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Klinkt toch een beetje of ze hém niet leuk vinden Mozza, zeker als een vriendinnetje ook zo'n verkering heeft en daar niets over wordt gezegd. Jakkes, wat een naar gevoel moet dat geven, zeker als je dan bedenkt dat je een man echt niet kan veranderen en dat je dat ook niet moet willen, zegmaar.
Geen korte broek hier hoor, WM!

Ik heb veel te witte benen
Ik ook, maar anders worden ze nooit bruin!
Nou..mijn benen bruin laten worden doe ik wel op mijn balkon

Nu spring ik gauw onder de douche!
Hoi,

Xen leuke ober is in taverne en vermits ik gister nog overeten (of hoe zeg je dat) was van vrijdag... Een van de komende weekends eens gaan ijsje eten ofzo

Indi gewoon ook korte broek, wij spreken ook altijd onder elkaar af om korte broek aan te doen, kunnen benen bruinen en met een hoop melkflessen bij elkaar zien mensen dat het nog begin zomer is en nog moeten bruinen

Olive heb ik ook eens lang mee zitten knoeien met die domme router
Mmmm, dankje Indi! Smikkel...

Dat ze eerlijk zijn zou ik wel waarderen. Maar als ze idd PD niet zo leuk vinden, waarom zeggen ze dat dan niet gewoon... desnoods op de zogenaamd subtiele manier van: 'ik moet wel even aan hem wennen' ofzo... En een beetje grappen maken over huis/nerdvrienden etc kan ik best meelachen en mee-afkraken... maar er is een soort grens bij de manier waarop...

En hypocrisie kan ik ook niet zo tegen. Dat de vriendinnen die zelf headbangend en air-guitar spelend stonden mee te bléren met Singstar op het feestje, anderen beschuldigen van onvolwassenheid omdat ze dit soort zuipfeestjes houden...

Nou ja, ik hou er maar over op nu. Tijd voor stofzuigen en daarna ga ik een tas afnaaien (is dat een woord?) die al maanden half afgemaakt in de kast ligt. Zebrastofje met rode glimmende binnenkant, lekker kitsch!
Moz Ik heb ook zo' ex gehad appartement was ramp!!! Herken hier de mannenwoonplaatsverhalen helemaal...

Die zwangere vriendin is ook nog huis aant inrichten als je die haar vriend hort maar het is toch goed zo....

Zijn niet gewoon alle mannen zo?

Op kamers waren ook enkel de meidenkamers gezellig

Volgens mij gewoon beetje meer dwingen als je gaat shoppen (heb ik met die ex ook gedaan) en eens kamer er dan beter uitziet door jou hulp zijn ze zo trots dat het echt gezellig kan zijn in hun eigen hol... Mannen hebben kwa inrichten en uitvoeren echt een serieuze shop nodig!!
Zoooo, goedemorgen allemaal (na een uurtje bijlezen hiero).

Vleer: veel plezier! De dingen in mijn kamer zijn houten planken bespannen met stof.

Olive; nog ff over 'het parfum'; een ontzettend vreemd maar indrukwekkend boek....tjee...

WM: hoe ziet Pv's kont er nog uit na al die schoppen? Beterschap.

Reiz; gelukkig was je babyborrel nog leuk. Wel grappig hoe vaak jij het woord 'krengen' in een post neerzet

Moz: strakke actie in je eentje gister!

Indd best een issue; dat van je vrienden en PD. Misschien het er de volgende keer eens met ze over hebben; weet je ok direct of het zo is of dat het toch blijkt mee te vallen. Blijf erbij dat JIJ hem het leukst moet vinden, en niet te vrienden.

Indi: naaktkatten zijn eng! Heb jij ze?

Pop: strakke actie die smsjes naar TM (heettie die van Miran niet ook zo). Nog niets teruggekregen? Is er nog een andere mogelijkheid om hem tegen te komen?

Xen: hoest met ons kreupele meisje?

Wel best een botte actie van R; je in de keuken laten staan op krukken....pff
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goodmorning!

Ik lig al tijdje in mijn tuin te bakken maar even een break van de zon. Ik wilde vanmiddag naar de sportschool maar ga lekker eind fietsen, beetje zonde met dit weer om binnen te gaan sporten.

Mozz...ja het is inderdaad hypocriet en vind ook redelijk arrogant. Zeg inderdaad wat je niet aan hem leuk vindt en dan nog....jij bent er happy mee, dat moeten ze het belangrijkste vinden.

Indi en WM....have fun vanmiddag!!

Xenia...hoe gaat het met mijn gewonde sis?

Ingel...nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beetje laat

Appel...hoe was de verjaardag? En je mag gewoon mee op mijn sexdate...no problem

Pop...nog wat gehoord op je smsje aan TM? Zeer stoere actie van je...alleen nu zit je in de zenuwen...gaat ie nog smsen en zo ja wat en wanneer? Gewoon rustig afwachten.

Olive...nog leuke plannen voor vandaag?

MP...ben het helemaal met je eens, een man kan en moet je niet willen veranderen. Je kan hem natuurlijk wel tips geven om zijn huis beetje te pimpen
quote:ingelke_kepringelke schreef op 24 mei 2009 @ 11:56:

WM: hoe ziet Pv's kont er nog uit na al die schoppen? Beterschap.

Ach, hij kan er gelukkig tegen. Ik kan ook nog legio hele goede en fijne eigenschappen opnoemen, waar ik echt superblij mee ben! Het is niet allemaal kommer en kwel. Verre van! Alleen wat Mozz neerzette op het forum, daar kon ik mijzelf zo in vinden op dat moment!!
En na dal dat geklaag over jullie bruisende single-leven, zal ik maar eens een mijn spannende weekeindverhalen op gaan hangen hier (is dat een uitdrukking?).

Om te beginnen met het belangrijkste nieuws; ik heb een date!

Gister op stap geweest en kwam natuurlijk mijn crush tegen. Na veel moed bij elkaar geraapt te hebben de rest van de avond leuk met hem staan praten. Merkte wel dat mijn bekentenis nogal tussen ons in hing. Durfde ook niet zo goed er over te beginnnen, maar namate de avond afliep en mijn zenuwen groter werden het toch maar aangesneden.

Hij vertelde dat hij dus laatst eigenlijk enorm verliefd was geweest op iemand die niets met hem wilde en dat hij daar dus ook nog best mee in zn maag zat. Toch vond hij me eigenlijk ook keileuk maar was (nog) niet verliefd. Hij wilde wel graag me beter leren kennen en stelde voor om (geheel zonder verwachtingen van hem te hebben) eens samen naar een concert oid toe te gaan.

Nou, ik sprong drie gaten in de lucht (figuurlijk dan), ect; dit had ik nooit verwacht! Natuurlijk blijft het nog altijd best een dode mus waarmee ik blij ben, maar ik vind het wel iets levensvatbaarder!

Moet ook zeggen dat er veel credits in dit verhaal naar VDL gaan (de jongen waarmee ik begin dit jaar scharrelde). Hij is een vriend van mijn crush en inmiddels ook een vriend van mij geworden. Hij heeft er zn best gedaan om mij in een positief daglicht te stellen bij mijn crush (al viel hij daarmee wel enorm door de mand natuurlijk, maja )

Verder heb ik echt een top-weekeind! Mijn verjaardag/housewarming was mega geslaagd! Iedereen was er, erg gezellig met iedereen gepraat en gelachen!

Gister verjaardag van een vriendin en daar lekker gegeten. Vanmiddag naar 'Joseph and the amazing technicoloured dreamcoat', hapje eten en salsa-dansen!

Ik ben blij!
Ingel....wat leuk!!! Heb je al datum geprikt?
Ingelke wat gaaf!!! Ben blij voor je! Echt een topweekend dus!

Mijn huisje is helemaal schoon, klaar voor de familie die zo komt...

Fijne dag allemaaaal!!!
Klinkt goed Inkie! Fijn hoor! En spannend ook!
Geen datum geprikt; ergens over twee weken. As weekeind voor mij pinkpop, dus.

Leuk he?
Wat goed Ingel!!

En Pinkpop? Leuk joh!
:-)

Over een bruisend single-leven gesproken
Ingeltje, wat moets ik lachen om jouw zin over die dode mus die nog enigszins levensvatbaar is!

Ik heb de foto's even bekeken van je huisje, ziet er goed uit!!!

En dan ook nog een date, spannend zeg! Als ik jouw verhaal nu hoor, dan denk ik dat het praten over gevoelens een stuk enger lijkt dan dat het is. Als je gesprekspartner ook open en vriendelijk reageert dan.

Mozz, ik vind jouw vrienden stom! Natuurlijk mogen ze best een puntje van kritiek hebben, maar om daar nu onsubtiel grappen over te gaan maken... nee!

Twijfel je nu meer omdat zij PD niet leuk vinden? En MP zegt het mooi: je kan een man niet veranderen. Je kan hem alleen misschien een schop onder zn kont geven om iets aan te pakken, maar meer ook niet, En als jij PD leuk vindt, dan heb je daar alle recht toe en wens ik je heel veel geluk met hem!

Ik heb nog geen smsje van terrasman gehad. Ik heb besloten om inderdaad maar even te wachten, wil hem niet op zn nek gaan zitten. Ik heb de eerste stap(pen) gedaan, en mag van mezelf morgen een smsje sturen. Tot die tijd wacht ik af!
Zo.. Ik ga richting trein om lekker op het terras te gaan zitten met Wm! Tot later allemaal!
Veel plezier Indi en WM (en PV?)!
Hoi meiden,

Hier weer even teken van leven van mij...ik ben blij!!! Heb van m'n ouders een weekendje Antwerpen cadeau gekregen met Pinksteren. Ga ik dus heerlijk romantisch met lover naartoe, heb er nu al zin in!! We beginnen elkaar steeds beter te leren kennen, en wordt vertrouwder allemaal. Kortom super!!!

Hoe ist met de liefde van WM en Prik?

Mozz, hoe ist nu met jou en PD?

Naar de rest zwaai ik even, ben aan het werk!....
Hai allemaal!

Nog even van de laatste zonnestralen genieten in mn achtertuintje, met een half uurtje staat de zon voor namelijk.

Ingel: wow zeg, fantastisch! Had t eigenlijk wel een beetje verwacht hoor maar ohoh, wat zul je vlinders hebben nu!

Mozz; pff wat een lastige situatie zeg, blijft een terugkerend issue he dat je vrienden PD niet leuk vinden, want ik denk dat ze dat verkapt willen zeggen. Ik denk ook: laat lekker waaien, zij hoeven niet met hem te leven, maar je zou het natuurlijk 100% prima willen hebben met je vrienden en PD. Neem je t wel voor hem op als je vrienden zo negatief doen?

En t lijkt me ook lastig om zon sloddervos als vriend te hebben, maar zolang jullie niet samenwonen zou ik mij daar niet al te druk over maken. Het is toch zijn huis en zijn leven(sstijl) en idd een - die verander je niet zo snel - man.

WM&Indi: hopelijk lekker geluncht!

Appel: weer een huisdier mee naar huis genomen?

Pop: ben trots op je dat je nog niet gesmst hebt!

TP; sorry hoor, moet me toch van het hart dat ik het jammer vind dat je alleen nog maar kunt posten over je liefje en reageert op de andere verliefden hier. Was me al eerder opgevallen, maar nu is het wel heel obvious...ik vind dat niet leuk!
Ik zit nog steeds in twijfel of ik morgen zal werken ja of nee. Wil en moet eigenlijk wel, maar kan niet lopen en fietsen is ook niet verstandig. Misschien dat ik vanavond mn baas maar even bel of die me kan ophalen (mijn huis ligt op zijn route naar kantoor). Haat t om zo afhankelijk te zijn zeg! En R wilde komen, maar had daar even geen zin in. Anders ga ik mn frustratie toch op hem afreageren en dat is ook niet aardig.
Ik ben net thuis van een stukje fietsen, even naar mijn schoonzus geweest. Wat een weer he...lekker hoor!

Xen...heb je er nog steeds zo'n last van? Ja als het niet gaat, dan niet gaan werken? Ik vind ook niks hoor...thuiszitten maar ja je zit wel even in de lappenmand nu

TP...ben het eens met Xenia. Je hoeft heus niet op iedereen uitgebreid en/of individueel te reageren en je weet dat we het allemaal superleuk voor je vinden dat je verkering hebt...maar je legt het er nu zo dik bovenop door alleen maar op Mozz en WM te reageren...echt een beetje lullig.

Vleer....hoe gaat het daar in Amsterdam?

En waar is Miranda? Is ze weer het land uit?
Ik zit te dubben over mijn vakantie. Ik wil sowieso een duikvakantie gaan doen. Ik kreeg gister mail van de duikschool dat ze een vakantie gaan organiseren...heel leuk maar is toch met wat oudere mensen en stellen. En de instructeurs waren echt heel aardig maar zaten heel de dag van die flauwe grappen te maken...weet nu al dat ik me daar na een dag aan irriteer. Of ik zit te denken om singles-duik-reis te gaan doen. Ik wil gewoon met mensen op vakantie van mijn leeftijd, gewoon leuk en gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven