leuke psycholoog
vrijdag 22 mei 2009 om 09:48
quote:floor72 schreef op 22 mei 2009 @ 09:45:
Ik zal even aan mijn man vragen of ie 't telefoonnummer van de vuilnisman op de kop kan tikken....
Je kunt hem ook gewoon de eerstvolgende keer opwachten als hij het vuilnis komt ophalen en dan vraag je hem om zijn telefoonnummer.
Kun je hem gaan stalken verkering vragen..
Ik zal even aan mijn man vragen of ie 't telefoonnummer van de vuilnisman op de kop kan tikken....
Je kunt hem ook gewoon de eerstvolgende keer opwachten als hij het vuilnis komt ophalen en dan vraag je hem om zijn telefoonnummer.
Kun je hem gaan stalken verkering vragen..
vrijdag 22 mei 2009 om 10:50
quote:floor72 schreef op 22 mei 2009 @ 09:53:
Ik denk dat ik een briefje schrijf...
Ik ben op jou, jij ook op mij? ja/nee.
(doorstrepen wat niet van toepassing is).
P.s.: ben de vrouw van de kliko met de poes-stickers en nummer 42a erop. Hij moet wel weten wie je ben. En misschien is de vuilniswagenchauffer wel de vader!! (net als de tandarst-verhaal)
Ik denk dat ik een briefje schrijf...
Ik ben op jou, jij ook op mij? ja/nee.
(doorstrepen wat niet van toepassing is).
P.s.: ben de vrouw van de kliko met de poes-stickers en nummer 42a erop. Hij moet wel weten wie je ben. En misschien is de vuilniswagenchauffer wel de vader!! (net als de tandarst-verhaal)

vrijdag 22 mei 2009 om 11:13
ik zie weinig verschil hoorl, tussen een vuilnisman en een psycholoog. Ze ruimen allebei je shit op. Alleen bij de vuilnisman weet je tenminste zeker dat de container leeg is, en dat je d'r geen last meer van zult hebben. Of je moet je afval verkeerd aanbieden, zouden psychologen daar ook wel eens last van hebben? En hoe heet dit soort vervuiling dan? En kun je daar ook een boete voor krijgen? Of zou hij je dan juist interessant vinden en je mee uit vragen?????
zondag 24 mei 2009 om 20:16
zondag 21 juni 2009 om 16:41