Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
12-05-2021 20:34
Hier ook in de randstad, maar ben wat jonger dus volgens mij niemand hier tegen gekomen!

Hoe zou het trouwens met Moeras gaan en haar date? En jij nog contact Redrose?

Hier is het bekoeld helaas.. Vorige week nog eventjes contact via app, hij reageerde enthousiast maar op m’n laatste berichtjes van paar dagen geleden geen antwoord meer 😅 Ik heb vandaag dus maar een app gestuurd of we elkaar überhaupt nog gaan zien, dat het anders graag wil weten. Vind het namelijk altijd zo stom om iets te laten doodbloeden, vooral omdat we uren hebben gekletst.. En teleurstelling ook, toch weer tijd ingestoken en dit keer echt elkaar leren kennen naar mijn idee. En gezoend, gepraat over wat we volgende keer zouden doen. Heel jammer dus.
Ahh dat vind ik rot voor je Vivi. Kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Jammer hoor!
Vivi3338 schreef:
Hier ook in de randstad, maar ben wat jonger dus volgens mij niemand hier tegen gekomen!

Hier is het bekoeld helaas.. Vorige week nog eventjes contact via app, hij reageerde enthousiast maar op m’n laatste berichtjes van paar dagen geleden geen antwoord meer 😅 Ik heb vandaag dus maar een app gestuurd of we elkaar überhaupt nog gaan zien, dat het anders graag wil weten. Vind het namelijk altijd zo stom om iets te laten doodbloeden, vooral omdat we uren hebben gekletst.. En teleurstelling ook, toch weer tijd ingestoken en dit keer echt elkaar leren kennen naar mijn idee. En gezoend, gepraat over wat we volgende keer zouden doen. Heel jammer dus.

Dat is wel sneu. Flauw van hem om het na een date zo te laten doodbloeden.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Julia_20 schreef:
12-05-2021 20:43
Ik denk dat ik je ook gespot heb doordat je over een nmlk activiteit sprak.
O echt? Wat leuk! Ik weet niet wie jij bent. Ga jij toevallig naar iets waar ik ook heen ga?
Jammer Vivi! Dan was hij toch niet zo geinteresseerd helaas.
Vivi3338 schreef:

Ah wat jammer Vivi!

Hier sinds vorige keer weinig contact. Hij heeft vakantie dus wellicht daar druk mee. Had aangegeven dat ik best eind middag beschikbaar ben om wat leuks te doen (stukkie fietsen of een picknick) maar hij gaf aan nog wat meer tijd nodig te hebben en het me te laten weten. Ik verwacht dus eigenlijk niet zoveel 😅 wel jammer want leek/is echt een aardige vent. Maar goed. Komt wel weer goed, al vind ik het moeilijk om niets te sturen.
Julus schreef:
12-05-2021 20:55
O echt? Wat leuk! Ik weet niet wie jij bent. Ga jij toevallig naar iets waar ik ook heen ga?
Nee ☺️, ik ben al meer als een jaar niet meer met nmlk op pad geweest.

Betaal wel nog steeds 😔
fladder schreef:
12-05-2021 18:23
Vraag me of ik jou wel eens tegen ben gekomen, zou haast wel moeten toch?
Je zou het wel denken, maar blijkbaar geen wederzijdse like of nooit doorgehad dat wij het zijn
permafrost schreef:
12-05-2021 19:28
Mijn leeftijdsfilter staat geloof ik op -5 tot +15 dus wat dat betreft zou ik je best al eens een kant op kunnen hebben geswiped.
+15??? :woa: :woa:
Rubberlaars schreef:
12-05-2021 19:57
Hier overijssel!
Dan heb je mij echt niet gespot..ik sta op 10km.. en iets van 45 tot 52 als leeftijden..

Weet alleen niet zeker of dat dan niet betekend dat buiten mijn zoekrange mij wel kan zien..af en toe krijg ik wel vrouwen van 42 of 58 te zien of 133km afstand..maar die afstand is dan die paspoort optie denk ik.
anoniem_64fdc73270cfb wijzigde dit bericht op 12-05-2021 22:41
46.86% gewijzigd
Shug schreef:
12-05-2021 20:14
Wat fijn dat je de eerste prik hebt gehad! Ik mag over twee weken.
Zijn jullie zo oud allemaal? of risicogroep ofzo?
Aurelius schreef:
12-05-2021 22:35
Dan heb je mij echt niet gespot..ik sta op 10km.. en iets van 45 tot 52 als leeftijden..
Ik ook!
Aurelius schreef:
12-05-2021 22:37
Griepprik groep zit ik...
Aurelius schreef:
12-05-2021 22:35

Weet alleen niet zeker of dat dan niet betekend dat buiten mijn zoekrange mij wel kan zien..af en toe krijg ik wel vrouwen van 42 of 58 te zien of 133km afstand..maar die afstand is dan die paspoort optie denk ik.
Op paiq heb ik je bij de foto dinges gezien. En ik weet het zeker. Je bent natuurlijk wel een beetje een bn'er
Aurelius schreef:
Ik werk in de zorg
Julia_20 schreef:
12-05-2021 22:50
Shit ik wilde de huisarts daar ook nog over bellen. Even een reminder zetten.
Julia_20 schreef:
Dito
Shug schreef:
12-05-2021 19:50
In mijn beleving zitten jullie allemaal in de Randstad?

Verre van, noordelijk 073 hier. :-D
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
12-05-2021 23:43
Verre van, noordelijk 073 hier. :-D
Ik wel, Zuid-Holland...

Wat jammer Vivi, heeft hij ook niet meer gereageerd op je laatste app?
Vivi3338 schreef:
(...) Hier is het bekoeld helaas (...)
Jammer, en een vervelende omslag als iemand eerst enthousiast gedrag vertoont. Ik hoop dat er een andere reden is voor zijn afwezigheid. Zo niet: niet netjes hoe hij zich gedraagt en dan ben je sowieso beter af zonder hem.

Hier nog gevideobeld met de jongen van de Zoom Meeting. Was wel grappig.
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
12-05-2021 22:34
+15??? :woa: :woa:

+13 zie ik nu maar ik heb in het verleden wel verder naar boven gedate.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
RedRoseThorn schreef:
12-05-2021 21:02
(...) Had aangegeven dat ik best eind middag beschikbaar ben om wat leuks te doen (stukkie fietsen of een picknick) maar hij gaf aan nog wat meer tijd nodig te hebben en het me te laten weten (...)
Afbeelding
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
Ik al 2 maand geleden. Oud.
En werk in de zorg.
Along dat is echt wel een aparte Tindermatch. Klinkt leuk.
Rubberlaars schreef:
Op paiq heb ik je bij de foto dinges gezien. En ik weet het zeker. Je bent natuurlijk wel een beetje een bn'er
ah ok, ja dat kan wel natuurlijk, ik gebruik paiq af en toe en test dan meteen even welke foto's het het beste doen.

Ik kan nog veilig over straat hoor :-D
Ik ben gisteravond bij hem geweest, maar het is niet echt gelukt om helemaal te zeggen wat ik wilde zeggen..
Hij had heel veel te vertellen, en het was weer zo relaxed dat ik het goeie moment niet kon vinden..
Wel gevraagd hoe het op Tinder was en of hij ook al gedate had.. Hij zei nee, en vroeg en jij?
Ik zei ook nee, en dat het voor mij ook niet goed voelde, zonder het tegen hem te zeggen, en dat ik het niet kan handelen twee dingen door elkaar te laten lopen..
Hij zei dat ik gewoon kan doen wat ik wil doen.. Hoop dat hij er toch iets van opgepikt heeft..
Ik was er al wel rustiger onder dan zondag, en ik ga het beetje loslaten...
En.. het gaat hem niet alleen om de seks want gisteravond alleen beetje gezoend en geknuffeld..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven