Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

woensdag 12 mei 2021 om 19:44
Ik kom uit dezelfde mooie stad als jij, vandaar dat ik het bij jou zeker weet. Was op Tinder in de laatste periode dat je thuis was.zeefietser1 schreef: ↑12-05-2021 19:38Nou ik ben geen man die eruit ziet als vrouw. Moet er wel wat voor doen om mijzelf mooi vrouwelijk te maken.
En misschien hebben we elkaar allemaal wel al eens gezien. Weet je ook maar nooit.
Op het moment kun je me nog vinden op badoo. Vindt je een travestiet genaamd Mara. Zou ik kunnen zijn, maar ik heb een naamgenootje binnen die wereld.

woensdag 12 mei 2021 om 19:47
Hoe heb jij je km's afgesteld?Julus schreef: ↑12-05-2021 19:22O echt? Dan weet je dus wie ze zijn.
Ik heb 1x iemand gezien die zeefietser zou kunnen zijn. Een man die er uit zag als vrouw maar daar zijn er meer van.
Het kan niet anders of de heren hebben mij weleens voorbij zien komen. Sta al jaren op verschillende sites, op en af.
Heb jij je koffiecups al? Denk dat je eerder over mijn vraag heen gelezen hebt.

woensdag 12 mei 2021 om 19:55
Nope. Brabant/Zeeland
woensdag 12 mei 2021 om 20:04

woensdag 12 mei 2021 om 20:09
O ja die cups. Nou...dat had ik even verkeerd gelezen. Bleek dat je alleen korting kreeg. Dat heb ik dus laten zitten.Rubberlaars schreef: ↑12-05-2021 19:47Hoe heb jij je km's afgesteld?
Heb jij je koffiecups al? Denk dat je eerder over mijn vraag heen gelezen hebt.
Ik heb meestal 50 km ingesteld.

woensdag 12 mei 2021 om 20:11

woensdag 12 mei 2021 om 20:14
Vraag ik me ook af. Want dikke kans dat iemand mij vast heeft gespot, maar niet weet dat ik het ben.
Lijkt me wel lachen als je met elkaar gechat hebt. En je hebt het dan natuurlijk niet over het viva forum.
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 12-05-2021 20:14
9.76% gewijzigd
woensdag 12 mei 2021 om 20:14

woensdag 12 mei 2021 om 20:30
Hahaha leuk en heb je me naar recht of links geswiped. Tinder heb ik nu verwijderd en zit na te denken over Badoo. maar heb daar nog wel leuke gesprekken lopen. Wat voor mij toch ook wel belangrijk is, gewoon babbelen. Daarom op zee ook veel meer op het Viva forum te vinden dan thuis.Rubberlaars schreef: ↑12-05-2021 19:44Ik kom uit dezelfde mooie stad als jij, vandaar dat ik het bij jou zeker weet. Was op Tinder in de laatste periode dat je thuis was.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 12 mei 2021 om 20:34
Hier ook in de randstad, maar ben wat jonger dus volgens mij niemand hier tegen gekomen!
Hoe zou het trouwens met Moeras gaan en haar date? En jij nog contact Redrose?
Hier is het bekoeld helaas.. Vorige week nog eventjes contact via app, hij reageerde enthousiast maar op m’n laatste berichtjes van paar dagen geleden geen antwoord meer
Ik heb vandaag dus maar een app gestuurd of we elkaar überhaupt nog gaan zien, dat het anders graag wil weten. Vind het namelijk altijd zo stom om iets te laten doodbloeden, vooral omdat we uren hebben gekletst.. En teleurstelling ook, toch weer tijd ingestoken en dit keer echt elkaar leren kennen naar mijn idee. En gezoend, gepraat over wat we volgende keer zouden doen. Heel jammer dus.
Hier is het bekoeld helaas.. Vorige week nog eventjes contact via app, hij reageerde enthousiast maar op m’n laatste berichtjes van paar dagen geleden geen antwoord meer
woensdag 12 mei 2021 om 20:40
Hahahaha omdat ik hem hier melde dat ik hem gespot had en ik had een kenmerk van mijn foto daar gegeven.
woensdag 12 mei 2021 om 20:46
Ah, jammer Vivi! Zijn verlies hoor.Vivi3338 schreef: ↑12-05-2021 20:34Hier ook in de randstad, maar ben wat jonger dus volgens mij niemand hier tegen gekomen!
Hier is het bekoeld helaas.. Vorige week nog eventjes contact via app, hij reageerde enthousiast maar op m’n laatste berichtjes van paar dagen geleden geen antwoord meerIk heb vandaag dus maar een app gestuurd of we elkaar überhaupt nog gaan zien, dat het anders graag wil weten. Vind het namelijk altijd zo stom om iets te laten doodbloeden, vooral omdat we uren hebben gekletst.. En teleurstelling ook, toch weer tijd ingestoken en dit keer echt elkaar leren kennen naar mijn idee. En gezoend, gepraat over wat we volgende keer zouden doen. Heel jammer dus.