Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
12-05-2021 14:51
Vergeet de Karper, zonnebril en de Bratwurst in half open mond niet :proud:
En de foto met ontbloot bovenlijf en de foto van hun motor/auto
Shug schreef:
12-05-2021 15:04
En de foto met ontbloot bovenlijf en de foto van hun motor/auto
En de baby ( “me nichtje”)
hagelslagjes schreef:
12-05-2021 14:21
Ik vind het een leuker programma dan First Dates.

Vraagje, waarom zijn er zoveel mannen die op hun profielfoto bier drinken? Ik vind dat zo'n afknapper.

Oh en zoveel mannen die niet met lange vrouwen willen daten. Wat zielig (voor hun, want ze lopen mij mis!).
Hoezo is bier drinken op een foto erg? Ik had ook gewoon foto's met een cocktail/wijntje.
Het is niet dat diegene een joint rookt oid.
En soms zijn die foto's ook gewoon spontaan op een feestje genomen.
hagelslagjes schreef:
Vraagje, waarom zijn er zoveel mannen die op hun profielfoto bier drinken? Ik vind dat zo'n afknapper.

Om de geheelonthouders, religieuze fanaten en fitnessfreaks er een beetje uit te filteren.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Julus schreef:
12-05-2021 12:11
Heeel soms kijk ik het en dan is het akward. Zit ik met samengeknepen billen te kijken en blij te zijn dat ik daar niet zit.
Bange poeperd! :mrgreen:
IK heb gewoon wat selfies erop staan..geen bier, wijn, karpers, bovenlijf, kinderen, honden, motoren, auto's, wissel alleen met of zonder baard af afhankelijk van of ik die wel of niet heb op dat moment..misschien moet ik maar gewoon met én zonder baard er op laten staan..lekker lui
Ik heb er voornamelijk vrouwelijke foto's op staan. En dan aan het einde suprise ook een man. Blijkt dus dat velen niet verder kijken dan 3 foto's.

Maar goed tinder en badoo zijn niet mijn main manieren om dates te vinden. Zijn andere web sites voor.

Nu zo opeens trouwens een vrouw aan de haak geslagen. Wil mij (en ik haar ook) heel graag ontmoeten. Toen ik nog thuis was hield ze wat af. Ik zit nog geen week aan boord en van haar kant, ahw hadden we toch maar wel gedate.

Houden lekker contact en dan zien we wel over 3 maand.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik wil gewoon niet iemand die elke zaterdagavond op café gaat of bij het voetbal een hoop bier drinkt. Dus als de eerste foto al met bier is, dan ga ik verder.
Een baard vind ik trouwens ook een afknapper.

Ik ben net begonnen met online daten, dus ik mag van mezelf nog heel erg kritisch zijn.

Zeefietser, wat leuk! 3 maanden wachten omdat je tot die tijd aan het varen bent?
Het ligt er wel erg aan hoe dat biertje wordt gepositioneerd wordt, en wie het vasthoudt

(Zegt de hypocriet, zag net dat ik op 1 site ook met een biertje sta, wel heel elegant ☺️)
hagelslagjes schreef:
Ik vind het een leuker programma dan First Dates.

Oh en zoveel mannen die niet met lange vrouwen willen daten. Wat zielig (voor hun, want ze lopen mij mis!).
Een langere vrouw zal in in hetzelfde kader vallen als een vrouw die een hoger inkomen dan een man heeft.
Voor de meesten misschien intimiderend wellicht, schrikt het af?
Omdat het ‘van nature’ anders hoort te zijn?
Het werd hier eerder al beschreven.

Zou er zelf niet van afschrikken.
Ik ben nog niet zo ver in dit topic. Wel vanaf het begin aan het bijlezen, maar ik hou het bij dit deel, hoor, anders kom ik niet meer aan daten toe :-D
Aurelius schreef:
12-05-2021 17:03
IK heb gewoon wat selfies erop staan..geen bier, wijn, karpers, bovenlijf, kinderen, honden, motoren, auto's, wissel alleen met of zonder baard af afhankelijk van of ik die wel of niet heb op dat moment..misschien moet ik maar gewoon met én zonder baard er op laten staan..lekker lui
Vraag me of ik jou wel eens tegen ben gekomen, zou haast wel moeten toch?
Ik vraag me af wie van jullie ik ooit al swipend ben tegengekomen, hoewel ik wat betreft leeftijd een beetje tussen de jonkies en de rollatorbrigade in zit.
Ja dat vraag ik me ook af. Ik zou Aurelius echt al eens gespot moeten hebben. Maar ik denk dat ik hem niet zou herkennen.

Van jou weet ik niks Permafrost. Dus je zou zelfs een ex date kunnen zijn.
Julus schreef:
12-05-2021 18:44
Ja dat vraag ik me ook af. Ik zou Aurelius echt al eens gespot moeten hebben. Maar ik denk dat ik hem niet zou herkennen.

Van jou weet ik niks Permafrost. Dus je zou zelfs een ex date kunnen zijn.

Aurelius zou ik dan wel herkennen maar hij swipet mij steeds naar links.

Ik ben midden/eind 30 en heb mijn profiel hier overigens ooit eens gepost (onder mijn oude alias). Dat we elkaar ooit gedate hebben valt zeker niet uit te sluiten, was jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd?
permafrost wijzigde dit bericht op 12-05-2021 18:59
11.74% gewijzigd
hagelslagjes schreef:
12-05-2021 17:27

Zeefietser, wat leuk! 3 maanden wachten omdat je tot die tijd aan het varen bent?
Yep dat is nadeel van varen, als je net iemand leert kennen vlak voor je weg gaat. Wel altijd afwachten of over 3 maand het nog zo is. Zijn toch wel dingen die ik vaker meegemaakt heb.
permafrost schreef:
12-05-2021 18:49
Aurelius zou ik dan wel herkennen maar hij swipet mij steeds naar links.

Ik ben midden/eind 30 en heb mijn profiel hier overigens ooit eens gepost (onder mijn oude alias). Dat we elkaar ooit gedate hebben valt zeker niet uit te sluiten, was jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd?
Ik ben midden 40 dus ik denk niet dat wij ooit gedate hebben. Ik weet niet wat je andere nick was.
zeefietser1 schreef:
12-05-2021 18:54
Yep dat is nadeel van varen, als je net iemand leert kennen vlak voor je weg gaat. Wel altijd afwachten of over 3 maand het nog zo is. Zijn toch wel dingen die ik vaker meegemaakt heb.
Als je elkaar echt het einde vindt is het de moeite, maar het blijft wel lang wachten.
Aurelius schreef:
12-05-2021 17:00
Bange poeperd! :mrgreen:
Nee hoor. Maar ik wil niet met zo'n programma meedoen. Ik zie het al voor me dat de hele organisatie waarvoor ik werk dat dan gezien heeft. En de mensen die ik begeleid. No way.
Parel alert!!

Net een match op Paiq. Begint direct met het geven van zijn skype naam. Ik ben dus al alert. Ik zeg dat ik liever via Paiq wil chatten. Hij: heb jij soms ook weleens zin om iets stouts te doen?

Julus has left the building. En ik wist het zodra hij over Skype begon ( moeders de vrouw mag dit niet weten).
Ik heb zeefietser gespot en aurelius ook.
Rubberlaars schreef:
12-05-2021 19:16
Ik heb zeefietser gespot en aurelius ook.
O echt? Dan weet je dus wie ze zijn.
Ik heb 1x iemand gezien die zeefietser zou kunnen zijn. Een man die er uit zag als vrouw maar daar zijn er meer van.

Het kan niet anders of de heren hebben mij weleens voorbij zien komen. Sta al jaren op verschillende sites, op en af.
Haha Julus,
Dat hebben ze mij ook wel eens gevraagd, 'Houd jij ook van stoute dingen doen?'
en dan 'Hihihi' er achter o_o
Ze vragen me ook wel eens, 'Houd jij ook van spannende dingen?'
Ik heb dan altijd de neiging om te zeggen, 'Nou het lijkt mij wel spannend om eens te gaan spookrijden op de snelweg'
Julus schreef:
12-05-2021 19:07
Ik ben midden 40 dus ik denk niet dat wij ooit gedate hebben. Ik weet niet wat je andere nick was.

Mijn leeftijdsfilter staat geloof ik op -5 tot +15 dus wat dat betreft zou ik je best al eens een kant op kunnen hebben geswiped.
permafrost wijzigde dit bericht op 12-05-2021 19:39
7.77% gewijzigd
Julus schreef:
12-05-2021 19:22
O echt? Dan weet je dus wie ze zijn.
Ik heb 1x iemand gezien die zeefietser zou kunnen zijn. Een man die er uit zag als vrouw maar daar zijn er meer van.

Het kan niet anders of de heren hebben mij weleens voorbij zien komen. Sta al jaren op verschillende sites, op en af.
Nou ik ben geen man die eruit ziet als vrouw. Moet er wel wat voor doen om mijzelf mooi vrouwelijk te maken.

En misschien hebben we elkaar allemaal wel al eens gezien. Weet je ook maar nooit.

Op het moment kun je me nog vinden op badoo. Vindt je een travestiet genaamd Mara. Zou ik kunnen zijn, maar ik heb een naamgenootje binnen die wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven