Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Dat zinnetje, dat je gewoon kunt doen wat je wil doen is veelzeggend. Je bent vrij, single. En hij ook.
Wederom heel duidelijk.

Als het voor jou goed voelt is doorgaan geen probleem. Maar meer dan dit wordt het niet.
alongwiththesunshine schreef:
13-05-2021 00:06
Jammer, en een vervelende omslag als iemand eerst enthousiast gedrag vertoont. Ik hoop dat er een andere reden is voor zijn afwezigheid. Zo niet: niet netjes hoe hij zich gedraagt en dan ben je sowieso beter af zonder hem.

Hier nog gevideobeld met de jongen van de Zoom Meeting. Was wel grappig.
Leuk, gaan jullie daten?
Mimali schreef:
13-05-2021 10:16
Ik ben gisteravond bij hem geweest, maar het is niet echt gelukt om helemaal te zeggen wat ik wilde zeggen..
Hij had heel veel te vertellen, en het was weer zo relaxed dat ik het goeie moment niet kon vinden..
Wel gevraagd hoe het op Tinder was en of hij ook al gedate had.. Hij zei nee, en vroeg en jij?
Ik zei ook nee, en dat het voor mij ook niet goed voelde, zonder het tegen hem te zeggen, en dat ik het niet kan handelen twee dingen door elkaar te laten lopen..
Hij zei dat ik gewoon kan doen wat ik wil doen.. Hoop dat hij er toch iets van opgepikt heeft..
Ik was er al wel rustiger onder dan zondag, en ik ga het beetje loslaten...
En.. het gaat hem niet alleen om de seks want gisteravond alleen beetje gezoend en geknuffeld..
Ik denk dat het voor jou pas over is als hij een ander heeft. Ik hoop voor jou hart dat dit dan snel is. Dat ene zinnetje zegt het all. Jij mag lekker daten en hoeft dat dus niet te melden. Zal hij dus ook niet doen.
Als dit werkt voor jou is het helemaal goed.
Mimali schreef:
Ik ben gisteravond bij hem geweest, maar het is niet echt gelukt om helemaal te zeggen wat ik wilde zeggen..
Hij had heel veel te vertellen, en het was weer zo relaxed dat ik het goeie moment niet kon vinden..
Wel gevraagd hoe het op Tinder was en of hij ook al gedate had.. Hij zei nee, en vroeg en jij?
Ik zei ook nee, en dat het voor mij ook niet goed voelde, zonder het tegen hem te zeggen, en dat ik het niet kan handelen twee dingen door elkaar te laten lopen..
Hij zei dat ik gewoon kan doen wat ik wil doen.. Hoop dat hij er toch iets van opgepikt heeft..
En.. het gaat hem niet alleen om de seks want gisteravond alleen beetje gezoend en geknuffeld..
Mannen en vrouwen communiceren anders.

Jij hoopt dat hij er iets van opgepikt heeft
Vrouwen ding 😉.

Bij een man moet je duidelijker zijn.
En hij dacht wellicht dat je buiten hem wil daten omdat je aangeeft buiten hem te willen daten. Maar het rottig vind richting hem omdat je de twee dingen niet samen kan handelen.
Mimali schreef:
Ik ben wel benieuwd wat je had willen zeggen.....of klapte je dicht nadat hij het signaal afgaf dat jullie beiden kunnen doen wat jullie willen?
Datertje schreef:
13-05-2021 10:59
Ik denk dat het voor jou pas over is als hij een ander heeft. Ik hoop voor jou hart dat dit dan snel is. Dat ene zinnetje zegt het all. Jij mag lekker daten en hoeft dat dus niet te melden. Zal hij dus ook niet doen.
Als dit werkt voor jou is het helemaal goed.
Ik heb nog wel gevraagd waar hij dan naar op zoek is, dat wist hij niet..
Hij ziet Tinder ook als een beetje tijdverdrijf, beetje swipen, beetje kletsen..
Dus ik ga het zien waar het schip strand..
Julia_20 schreef:
13-05-2021 11:00
Mannen en vrouwen communiceren anders.

Jij hoopt dat hij er iets van opgepikt heeft
Vrouwen ding 😉
.

Bij een man moet je duidelijker zijn.
En hij dacht wellicht dat je buiten hem wil daten omdat je aangeeft buiten hem te willen daten. Maar het rottig vind richting hem omdat je de twee dingen niet samen kan handelen.
Misschien, maar zoals ik hem ken inmiddels is hij best wel gevoelig en pikt hij weleens meer dingen op dat ik denk oh hij heeft het tussen de regels door toch begrepen..
Kamperfoelie schreef:
13-05-2021 11:12
Ik ben wel benieuwd wat je had willen zeggen.....of klapte je dicht nadat hij het signaal afgaf dat jullie beiden kunnen doen wat jullie willen?
Ik had het duidelijker willen zeggen denk ik, en dat ik het liefst exclusief wil zijn..
Mimali schreef:
13-05-2021 11:24
Ik had het duidelijker willen zeggen denk ik, en dat ik het liefst exclusief wil zijn..
Ik denk dat je zijn antwoord wel weet, hij wil geen exclusiviteit. Wilde hij dat wel, dan zocht hij via Tinder geen aandacht bij andere vrouwen en zei hij niet dat jullie beiden kunnen doen wat jullie willen.
Julus schreef:
13-05-2021 10:33
Dat zinnetje, dat je gewoon kunt doen wat je wil doen is veelzeggend. Je bent vrij, single. En hij ook.
Wederom heel duidelijk.

Als het voor jou goed voelt is doorgaan geen probleem. Maar meer dan dit wordt het niet.
Precies de woorden die ik had willen typen.
Dit gaat je, ben ik bang, echt niks opleveren.
Rubberlaars schreef:
13-05-2021 11:48
Precies de woorden die ik had willen typen.
Dit gaat je, ben ik bang, echt niks opleveren.
Waarschijnlijk niet nee, maar wat ik "zoek" heb ik tot nu toe ook niet gevonden....
Ik ga ook niet van de apps af,dat heb ik paar maanden geleden wel gedaan omdat we elkaar vaker zagen..
Ik heb toch bijna geen matches dus ik zie het allemaal wel..
Zolang je er maar geen last of pijn van hebt is dat geen probleem. Als het je in de weg gaat zitten ( het vrijblijvende) en jij daardoor niet verder kunt, zou ik goed nadenken of dit goed voor je is.

Ik weet dat ik destijds niet verder zocht, niet openstond voor anderen. Niet echt iig. Dat kwam pas toen ik het stopte met mijn scharrel.
Julus schreef:
13-05-2021 12:03
Zolang je er maar geen last of pijn van hebt is dat geen probleem. Als het je in de weg gaat zitten ( het vrijblijvende) en jij daardoor niet verder kunt, zou ik goed nadenken of dit goed voor je is.

Ik weet dat ik destijds niet verder zocht, niet openstond voor anderen. Niet echt iig. Dat kwam pas toen ik het stopte met mijn scharrel.
Dat had ik paar maanden geleden ook, maar nu kijk ik wel verder..
Voor zover er iets te kijken valt haha
Doe je goed. Ja, er moet wel aanbod zijn en dat houdt niet over.

Hier nog steeds minimale/ geen activiteit. Want er zijn geen matches, of ze vallen na 1 chat af.
Julus schreef:
13-05-2021 12:46
Doe je goed. Ja, er moet wel aanbod zijn en dat houdt niet over.

Hier nog steeds minimale/ geen activiteit. Want er zijn geen matches, of ze vallen na 1 chat af.
Het is niet veel hé.
Gisteren kreeg ik melding je hebt een nieuwe match en een bericht van dezelfde.. Ik keek denk ik binnen een uur en het was alweer weg, nou ja..
Yup herkenbaar. Als ik die melding krijg is de match alweer weg.
Men swipet zich suf en dan pas wordt er geselecteerd. Bumble heb ik het over. Daar krijg ik amper matches en op Paiq nog steeds veel fotoreacties. Weird.
Ik had toch een gesprekje gehad met die ene man, waarvan ik dacht dat ik die niet meer zou horen? Dat klopte. Heeft niet meer op me gereageerd.
Was al duidelijk toen hij zei dat hij onverwacht visite kreeg. Nog nooit meegemaakt dat het gesprek daarna nog op gang kwam.
Het blijft een raar iets dat dating gedoe..

Oh echt niet, dat klonk toch wel goed, maar was dus gewoon weer een smoes...
Zo jammer dat mannen zo vaak niet eerlijk kunnen zijn..
Ik had dat gevoel al. Het zegt zo weinig, 1 leuk gesprekje. Als je je verveelt is een gesprek even leuk, maar daarna is het goed. Echt investeren gebeurt maar weinig denk ik.
Julus schreef:
13-05-2021 13:04
Ik had dat gevoel al. Het zegt zo weinig, 1 leuk gesprekje. Als je je verveelt is een gesprek even leuk, maar daarna is het goed. Echt investeren gebeurt maar weinig denk ik.
Ja dat blijkt...
Ik word van dat date gedoe eigenlijk nog onrustiger dan van mijn fwb haha
Daar zit tenminste nog een constante factor in.. We appen,zien elkaar en het is leuk en fijn..
Ik had een paar dagen een leuk gesprek, niets geforceerds of weird. Vanochtend zag ik dat hij vannacht allerlei berichten had gestuurd dat hij met zichzelf bezig was en daarbij zich voorstelde wat ik allemaal zou doen....

Next.
Goh Shug, jij hebt de laatste tijd wel echt alle parels opgedoken zeg😆
Of zijn alle mannen nu extreem seksbelust?
Jeetje steeds als ik denk het kan niet erger komt er weer een verhaal..
Dat mannen dat schaamteloos sturen en denken dat vrouwen dat leuk vinden..
Mimali schreef:
13-05-2021 13:11
Ja dat blijkt...
Ik word van dat date gedoe eigenlijk nog onrustiger dan van mijn fwb haha
Daar zit tenminste nog een constante factor in.. We appen,zien elkaar en het is leuk en fijn..
Dat snap ik heel goed. Je kent hem, het is fijn en vertrouwd. Maar het heeft ook een keerzijde. Het is eigenlijk allebei net niet wat je wil.

Vraag me af of dit de juiste tijd is om te daten. Afgaande op alle ervaringen van iedereen. Het is alleen kommer en kwel. Op 2 geluksvogels na dan.
Mimali schreef:
13-05-2021 11:20
Ik heb nog wel gevraagd waar hij dan naar op zoek is, dat wist hij niet..
Hij ziet Tinder ook als een beetje tijdverdrijf, beetje swipen, beetje kletsen..
Dus ik ga het zien waar het schip strand..
Geloof dat toch niet. Hij weet heel goed wat hij zoekt op Tinder. Je stelt (voor hem) vervelende vragen waar hij een gewenst antwoord op geeft.
Maw het antwoord dat het minste kwetst/gedoe meebrengt.
Maar aan de andere kanten laat hij duidelijk weten dat jij doet wat je wil (en hij dus ook).
Maar begrijp dat het moeilijk voor je is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven