Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
vrijdag 14 mei 2021 om 07:39
@Julus, ppfff, net als je denkt dat het niet erger kan, krijg je dit... Misschien idd dat zijn vrouw net thuis kwam
Ik ben wel ná meerdere keren met iemand 'gedate' te hebben, 'geghost', geen enkele reactie meer krijgen op mijn vraag hoe en wat
p.s. ik zit nu ook in de 'pauzestand'
Ik ben wel ná meerdere keren met iemand 'gedate' te hebben, 'geghost', geen enkele reactie meer krijgen op mijn vraag hoe en wat
p.s. ik zit nu ook in de 'pauzestand'
Wat grappig dat je dit zegt, heb me altijd afgevraagd waarom mannen altijd naar mijn stad willen komen voor een eerste afspraak, ik dacht altijd, 'Die wil alleen maar sex'

vrijdag 14 mei 2021 om 07:59
@aurelius zou ik normaal ook denken "als een man me leuk genoeg vindt, komt ie wel naar mij toe". Maar we zijn letterlijk nog maar 5 dagen aan het chatten, dus ik vind het in ons geval wel logisch dat we dan in het midden zouden afspreken. Overigens heeft hij me overgehaald om toch zondag af te spreken, en aangezien ik wel wat afleiding kan gebruiken van mijn fwb situatie heb ik me toch maar bedacht. Wel leuk dat hij een beetje doorzet iig. 
En Julus dat klinkt oprecht alsof zijn vriendin/vrouw hem betrapte midden in jullie gesprek ofzo. Wat een eikel, zeg. Al ben ik niet heel verbaasd over jullie slechte date app verhalen in deze coronatijd... Mannen willen toch vaak eerst nieuwe schoenen fixen voor ze de oude weggooien.

En Julus dat klinkt oprecht alsof zijn vriendin/vrouw hem betrapte midden in jullie gesprek ofzo. Wat een eikel, zeg. Al ben ik niet heel verbaasd over jullie slechte date app verhalen in deze coronatijd... Mannen willen toch vaak eerst nieuwe schoenen fixen voor ze de oude weggooien.
vrijdag 14 mei 2021 om 08:20
Nou laatste jaar ben ik overal naartoe gereden om te daten. Had nou niet echt een geschikte ruimte om te ontvangen. Nu wel al 3 maand weer in mijn eigen huis gewoont maar meer dan een bed en 1 kapotte slaapbank in de woonkamer had ik niet. Ook geen gordijnen trouwens, woon dan wel op 5 hoog met mooi uitzicht. Je zou dan ook kunnen denken mooi inzicht maar dat is helemaal niet zo.
Dat geeft zo zijn dingen zal ik maar zeggen. 1 keer een paranoide man over de vloer gehad, die zag allemaal drones die hem aan het bespieden waren.
Maar goed als ik dan toch aan het rijden ben en ik ben ergens dan is het soms maar een klein omweggetje om weer ergens anders te komen.
Zo zijn er imo. 3 verschillende vrouwen in date bij 1e ontmoeting in Corona tijd.
1 - Liever ergens op neutrale grond, als het niks is kunnen we gewoon weg lopen.
2 - Liever bij mij thuis, als het niks is schop ik je eruit.
3 - Liever bij jou thuis, als het niks is kan ik zo weg.
Voor alle 3 valt iets te zeggen, waar ikzelf optie 1 dan voor vrouwen het veiligst vindt. Ikzelf, ik weet dat ik heel erg lief ben, is aan de vrouw hoe en wat.
Bij mannen maakt het niks uit, daar is het altijd duidelijk van, we gaan wel dan wel niet sexen. Wordt van tevoren duidelijk afgesproken.
Dat geeft zo zijn dingen zal ik maar zeggen. 1 keer een paranoide man over de vloer gehad, die zag allemaal drones die hem aan het bespieden waren.
Maar goed als ik dan toch aan het rijden ben en ik ben ergens dan is het soms maar een klein omweggetje om weer ergens anders te komen.
Zo zijn er imo. 3 verschillende vrouwen in date bij 1e ontmoeting in Corona tijd.
1 - Liever ergens op neutrale grond, als het niks is kunnen we gewoon weg lopen.
2 - Liever bij mij thuis, als het niks is schop ik je eruit.
3 - Liever bij jou thuis, als het niks is kan ik zo weg.
Voor alle 3 valt iets te zeggen, waar ikzelf optie 1 dan voor vrouwen het veiligst vindt. Ikzelf, ik weet dat ik heel erg lief ben, is aan de vrouw hoe en wat.
Bij mannen maakt het niks uit, daar is het altijd duidelijk van, we gaan wel dan wel niet sexen. Wordt van tevoren duidelijk afgesproken.
fietsen varen vrouwelijk doen
vrijdag 14 mei 2021 om 08:56
Julus en Vivi wat een eikels... maar Julus ik ben er toch ook bijna van overtuigd dat er iemand bij hem binnenviel... partner, kind...
Zeefietser is dat alweer 3 maand dat je in je eigen huis woont?? Tijd gaat zo snel!
Gisteren een halve dag gewerkt, in de late namiddag onverwacht heel mooi weer geworden, een wandelmaatje opgetrommeld en 3 uur lang gewandeld met de honden. Heerlijke dag.
Maar ik herken het gevoel van Aurelius, dat wandelen gaat heel goed, wandel 2 a 3 keer per week in leuk gezelschap maar dat zou toch nog veel plezanter zijn met een lief.
Dus tinder toch weer aangezwengeld gisteravond. Met weinig foto’s en weinig info in mijn profiel, er staat enkel in een paar woorden en op een ludieke manier dat ik voor iets blijvend ga. Merk wel dat ik er heel erg weinig van verwacht en er daardoor ontspannen en zelfs een tikkeltje onverschillig insta.
Maar blijkbaar kan men nu gewoon een bericht sturen zonder match, heb er zo meerdere gekregen, de meeste van mannen die ik zelf niet zou liken maar ook een paar van op het eerste zicht leuke mannen. Benieuwd.
Zeefietser is dat alweer 3 maand dat je in je eigen huis woont?? Tijd gaat zo snel!
Gisteren een halve dag gewerkt, in de late namiddag onverwacht heel mooi weer geworden, een wandelmaatje opgetrommeld en 3 uur lang gewandeld met de honden. Heerlijke dag.
Maar ik herken het gevoel van Aurelius, dat wandelen gaat heel goed, wandel 2 a 3 keer per week in leuk gezelschap maar dat zou toch nog veel plezanter zijn met een lief.
Dus tinder toch weer aangezwengeld gisteravond. Met weinig foto’s en weinig info in mijn profiel, er staat enkel in een paar woorden en op een ludieke manier dat ik voor iets blijvend ga. Merk wel dat ik er heel erg weinig van verwacht en er daardoor ontspannen en zelfs een tikkeltje onverschillig insta.
Maar blijkbaar kan men nu gewoon een bericht sturen zonder match, heb er zo meerdere gekregen, de meeste van mannen die ik zelf niet zou liken maar ook een paar van op het eerste zicht leuke mannen. Benieuwd.

vrijdag 14 mei 2021 om 09:03
Hij was direct na het gesprek online op Paiq zag ik. Ik denk niet dat er een partner was, aan de hand van zijn verhaal. Dit was gewoon een hork die er geen trek meer in had. Hij was op de app ook online. Iemand met partner zou in dit geval niet direct op de datingapp en ook nog op whatsapp gaan. Dat rijmt niet.
Leuk dat wandelen zo goed loopt.
Ik ben ook benieuwd wat jij gaat meemaken met Tinder. Het kan alle kanten op
Leuk dat wandelen zo goed loopt.
Ik ben ook benieuwd wat jij gaat meemaken met Tinder. Het kan alle kanten op
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 14-05-2021 09:41
1.28% gewijzigd

vrijdag 14 mei 2021 om 10:33
Nee, maar soms steeds minder te snappen van de psyche van de mensJulus schreef: ↑13-05-2021 22:52Ik lees gecancelde dates. Ik heb net ook weer een positieve ervaring gehad, not.
In gesprek geraakt met iemand die al vrij snel vroeg om te bellen. We hebben bijna 2 uur aan de telefoon gehangen, was leuk en met veel overeenkomsten. Ineens was de verbinding weg, dus ik stuur iets via Paiq. Hij was online, maar ging direct offline.
Heb hem nog een appje gestuurd waarop hij niet meer heeft gereageerd.
Ik vind het respectloos. Gewoon ophangen middenin een gesprek. Daarna negeren.
Als iemand dit snapt?
Het is respectloos.
Maar het hele dating gebeuren lijkt het wel.
De ander wordt niet meer gezien als persoon, maar als wegwerp/gebruiksartikel
vrijdag 14 mei 2021 om 10:51
Nou ja tov van mannen is het wel leuk om als wegwerp artikel gebruikt te worden. No strings attached.
Tov van vrouwen ga ik er heel andere mee om, respectvol, heel rustig enne als het iets wordt kan ik het bovenstaande aan de kant schuiven.
Dat is leuk nu ik single ben, maar zit toch ook liever in een liefdevolle relatie.
vrijdag 14 mei 2021 om 11:14
@Vivi: Maar moet je perse wat van elke date leren? Natuurlijk is het goed om naar je eigen gedrag te kijken. Alleen ik denk dat je daar ook mee moet uitkijken en het allemaal niet te veel op je zelf moet betrekken. Soms tref je nu eenmaal een eikel en hoef je er ook niks van te leren. Want je had niks beter of anders kunnen doen.
@Attra: Dat is misschien ook wel het beste. Er gewoon luchtig in staan en niet te veel waarde eraan hechten. Voorkomt ook teleurstellingen als je weer een of andere man tegenkomt die geen fatsoen heeft.
Ik vind het niet erg om naar een date te reizen. Ligt er ook maar net aan hoe de situatie is en wat je gaat doen. Want ik ben niet van mening dat de man altijd hoeft te reizen. Ik wil toch net zo goed een date? In het midden is soms wel het meest logische.
@Attra: Dat is misschien ook wel het beste. Er gewoon luchtig in staan en niet te veel waarde eraan hechten. Voorkomt ook teleurstellingen als je weer een of andere man tegenkomt die geen fatsoen heeft.
Ik vind het niet erg om naar een date te reizen. Ligt er ook maar net aan hoe de situatie is en wat je gaat doen. Want ik ben niet van mening dat de man altijd hoeft te reizen. Ik wil toch net zo goed een date? In het midden is soms wel het meest logische.
vrijdag 14 mei 2021 om 12:09
Gaat heel goed eigenlijk! Het wordt wel steeds beter eigenlijk en ik krijg het idee dat een relatie ook niet uitgesloten is. Alhoewel er zou niet zo heel veel verschil in zitten met nu en een relatie. Het zou alleen een label hebben dan. Maar dat heeft ook weer niet heel veel haast, want het gaat goed zo. Ene kant zou het wel fijn zijn hoor, dan weet je gewoon zeker dat je vastigheid hebt. Maar het geeft ook geen garanties uiteindelijk.
Leuk dat je vanavond een gezellige wijn avond hebt met een ex date! Dit is gewoon eenmalig of wil je het daten met hem weer oppakken eigenlijk?
Leuk dat je vanavond een gezellige wijn avond hebt met een ex date! Dit is gewoon eenmalig of wil je het daten met hem weer oppakken eigenlijk?

vrijdag 14 mei 2021 om 12:16
Ik doe mee met de pauze van dating apps. Ik heb net Tinder verwijderd, ben er ook even klaar mee.
Had vanmorgen nog een match die zei dat hij van ondeugende vrouwen houdt. Ik reageerde dat ik heel ondeugend ben, dat ik soms stiekem een koekje uit de trommel pak. Kon hij niet om lachen, de match was direct weg
Had vanmorgen nog een match die zei dat hij van ondeugende vrouwen houdt. Ik reageerde dat ik heel ondeugend ben, dat ik soms stiekem een koekje uit de trommel pak. Kon hij niet om lachen, de match was direct weg

vrijdag 14 mei 2021 om 13:09
Wat een horken weer (en dan druk ik me vriendelijk uit). Kon je bij het opheffen van de match in paiq niet weergeven waarom, zoiets staat me bij.
Wanneer ik gegosht werd kregen ze van mij nog een laatste apje, foto van Hans Klok en de grote verdwijntruc.
Snap goed dat jullie er even klaar mee zijn. Je zou bijna het vertrouwen in de mensheid verliezen.
Geur....heel belangrijk. Een van mijn eerste vriendjes droeg altijd Antaeus van Chanel. Wanneer ik dat geurtje ruik ben ik opslag verliefd en opgewonden, ongeacht uiterlijk of leeftijd van de betreffende man
Hier nog steeds stady as it goes. Vandaag 7 maanden geleden hadden we onze eerste date. Inmiddels woon ik zo goed als bij hem. Zo blij dat de terrassen weer open zijn. Gister heerlijk gelunched op een terras, eindelijk verliefd ergens wat gaan eten. Er was een mevrouw die hem de hele tijd zat te bekijken, heerlijk ‘van mij’ ! We zijn samen zijn huis en tuin aan het opleuken en benoemen nog dagelijks hoe blij we met elkaar zijn.
Wanneer ik gegosht werd kregen ze van mij nog een laatste apje, foto van Hans Klok en de grote verdwijntruc.
Snap goed dat jullie er even klaar mee zijn. Je zou bijna het vertrouwen in de mensheid verliezen.
Geur....heel belangrijk. Een van mijn eerste vriendjes droeg altijd Antaeus van Chanel. Wanneer ik dat geurtje ruik ben ik opslag verliefd en opgewonden, ongeacht uiterlijk of leeftijd van de betreffende man
Hier nog steeds stady as it goes. Vandaag 7 maanden geleden hadden we onze eerste date. Inmiddels woon ik zo goed als bij hem. Zo blij dat de terrassen weer open zijn. Gister heerlijk gelunched op een terras, eindelijk verliefd ergens wat gaan eten. Er was een mevrouw die hem de hele tijd zat te bekijken, heerlijk ‘van mij’ ! We zijn samen zijn huis en tuin aan het opleuken en benoemen nog dagelijks hoe blij we met elkaar zijn.

vrijdag 14 mei 2021 om 13:22
Maar dat wist je toch al Jules? Aantal delen geleden was je ook precies op dit punt.
Ik was al heel verbaasd om te lezen dat je toch weer actief wilde zijn op een dating app.
Als ik de verhalen hier lees, krijg ik de indruk dat veel mannen door corona te lang hebben droog gestaan en daardoor met het verkeerde lichaamsdeel denken. Ik had al een tijd geen zin meer in dates en hoe meer ik hier lees, hoe meer ik bevestiging krijg dat dat voor mij de juiste keuze is.
vrijdag 14 mei 2021 om 14:41
Rubberlaars schreef: ↑14-05-2021 12:16Ik doe mee met de pauze van dating apps. Ik heb net Tinder verwijderd, ben er ook even klaar mee.
Had vanmorgen nog een match die zei dat hij van ondeugende vrouwen houdt. Ik reageerde dat ik heel ondeugend ben, dat ik soms stiekem een koekje uit de trommel pak. Kon hij niet om lachen, de match was direct weg![]()
Hahaha! Ik heb ook een hekel aan die uitdrukking ‘ondeugend’.
Alsof je een stout kind bent ja.

Levensgenieter

vrijdag 14 mei 2021 om 14:52
Hoezo is dat zo wonderbaarlijk?
Ik zie op Tinder vaak dat sommige vrouwen (ik praat even over vrouwen omdat ik met vrouwen match, kan net zo goed bij mannen zijn) véél te veel waarde c.q. gewicht aan een match hangen.
Op tinder zijn (tien) duizenden mensen actief. Als je er maar enigszins verzorgd uitziet en enigszins normale foto's hebt, heb je als man al gauw enkele honderden likes of potentiele matches. Als vrouw zal dat nog een veelvoud daarvan zijn.
Sommigen lijken een match echt al te zien als een eerste stap richting een verlovings-intentie, maar feitelijk is een match maar weinig meer dan alleen zeggen ''ik vind dat jij er leuk uit ziet''. Op straat zeg je zoiets niet tegen iemand, op tinder kun je dat kenbaar maken middels een swipe.
Als ik 50 vrouwen swipe, vind ik er 10 tot 15 leuk/aantrekkelijk genoeg voor een like. Stel je hebt daarmee allemaal een match en je moet met allemaal praten, dan heb je daar toch een dagtaak aan?
Ik zie op Tinder vaak dat sommige vrouwen (ik praat even over vrouwen omdat ik met vrouwen match, kan net zo goed bij mannen zijn) véél te veel waarde c.q. gewicht aan een match hangen.
Op tinder zijn (tien) duizenden mensen actief. Als je er maar enigszins verzorgd uitziet en enigszins normale foto's hebt, heb je als man al gauw enkele honderden likes of potentiele matches. Als vrouw zal dat nog een veelvoud daarvan zijn.
Sommigen lijken een match echt al te zien als een eerste stap richting een verlovings-intentie, maar feitelijk is een match maar weinig meer dan alleen zeggen ''ik vind dat jij er leuk uit ziet''. Op straat zeg je zoiets niet tegen iemand, op tinder kun je dat kenbaar maken middels een swipe.
Als ik 50 vrouwen swipe, vind ik er 10 tot 15 leuk/aantrekkelijk genoeg voor een like. Stel je hebt daarmee allemaal een match en je moet met allemaal praten, dan heb je daar toch een dagtaak aan?
vrijdag 14 mei 2021 om 14:56
Bekend iets ja van mannen. Zelfde als de vraag die ik vraag krijg "wat vindt je lekker". Mijn antwoord is dan vaak drop. Wat denken ze nu als ik als er als vrouw op sta, bottom ben. Hoe duidelijker kan het worden.Rubberlaars schreef: ↑14-05-2021 12:16Ik doe mee met de pauze van dating apps. Ik heb net Tinder verwijderd, ben er ook even klaar mee.
Had vanmorgen nog een match die zei dat hij van ondeugende vrouwen houdt. Ik reageerde dat ik heel ondeugend ben, dat ik soms stiekem een koekje uit de trommel pak. Kon hij niet om lachen, de match was direct weg![]()

vrijdag 14 mei 2021 om 15:25
Dat is mijn grootste bezwaar tegen die apps. Elkaar eerst onbevangen leren kennen is er niet bij. Wanneer het tot een ontmoeting komt, zijn de verwachtingen vaak nóg veel hoger gespannen.
En soms reageren mannen waarvan je het plaatje leuk vond met een zin waardoor je ze niet meer zo leuk vindt. En dan ook geen behoefte voelt om te reageren.

vrijdag 14 mei 2021 om 17:09
Ja, tuurlijk wist ik dit wel Cherimoya. Ik ben ook niet uit op een date, perse. Gewoon leuk contact hebben met iemand gedurende een avond geeft ook energie. Ik heb gisteravond urenlang leuk gekletst. Ook al eindigde dat raar. Hij woonde een eind weg, dus daten hoefde niet perse.
Maar ik erger me aan het onfatsoenlijke gedrag.
Maar ik erger me aan het onfatsoenlijke gedrag.

vrijdag 14 mei 2021 om 17:12
Pavlova, dat klinkt heel steady en fijn. Zo goed als samenwonend al..nice.
Shiver, ook leuk dat jij het ook nog steeds fijn hebt met je lover. Dit soort succesverhalen zijn hard nodig als tegenhanger van alle perikelen.
Redrose, veel plezier vanavond!
Ik ben net terug van een urenlange wandeling met leuke mensen. Heel rozig, want de zon scheen flink.
Morgen in de herhaling met een andere groep en zondag is rustdag
Shiver, ook leuk dat jij het ook nog steeds fijn hebt met je lover. Dit soort succesverhalen zijn hard nodig als tegenhanger van alle perikelen.
Redrose, veel plezier vanavond!
Ik ben net terug van een urenlange wandeling met leuke mensen. Heel rozig, want de zon scheen flink.
Morgen in de herhaling met een andere groep en zondag is rustdag