Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Potsie en Potsieman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!

Vlinder, jij gefeliciteerd met je nichtje en hartstikke bedankt voor het op de hoogte houden en brengen!
Grrrrrrr Sanne jij ook al.....waarom gaat het bij mij zo langzaam? Iedereen verliest hier gewicht als speer...overigens ik hou nog steeds vocht vast...pas me ringen niet en zie het nog bij me voeten...

Klinkt overigenshelemaal goed Sanne....lekker he weer ff "als vanouds " zeg maar....
Potsie, potsieman en kids, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!!

Ik ben heel erg benieuwd naar het verhaal en haar naam. Geniet ervan!!!!
Hee sanne, dat klinkt lekker zeg zo'n weekend!! Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.... voor herhaling vatbaar dus...

En lekker nieuwe kleren. Ik kan nu echt niks aan. Probeerde een normale broek, maar kreeg de knoop nog niet helemaal dicht.... kan wel rokjes aan. en die zwangerschapskleding doe ik echt niet meer aan en dat is ook echt veel te groot. Volgend weekend er maar even op uit.....

doggie, jij klinkt ook lekker opgewekt. Fijn dat tim zo lekker heeft geslapen! laten we hopen dat het zo blijft, ook bevorderlijk voor jouw herstel!

dat wondermiddel van jou, waar is dat te koop? laat ik het mijn moeder even meenemen. Ik heb ook hele goede zalf, maar ik wil dat dan ook wel eens proberen.

over zweten gesproken, vandaag staat ook het zweet op mijn bovenlip.... het is hier ook heel benauwd en het gaat straks onweren dus dat helpt ook niet mee natuurlijk. Hoop dat het nog wel even uitblijft want we gaan zo bbqen met vrienden.....
Potsie en potsiefamilie, gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk gaat het ondanks de zware bevalling goed met jullie beiden.

Midejo, wat een verhaal bij jou zeg. Sjeetje, dat jij nu net een van die mensen bent waarbij het inleiden niet lukt...

Hier niet echt nieuws. Wel sinds gisteren veel krampjes, maar nog geen echte weeën. Ik hoop echt dat het een dezer dagen gaat gebeuren. Alleen niet morgen! Ik ben dan zelf jarig en ik zou het voor ons meisje niet leuk vinden als ze op dezelfde dag jarig is als haar moeder. Maar ja, ze laat zich geloof ik niet zo sturen.

O, ja, de waterschade lijkt wel mee te vallen, dankzij het goede weer droogt alles redelijk snel. Hooguit wat opkrullende vloerbedekking en een kleine vlek in het plafond, nou ja, die verven we wel weer een keer bij.
Hoi Dames....Lekker een weekendje weg geweest...Ouders waren op vakantie en hebben daar gezeten, even als omgeving verandering omdat we toch veel thuis zitten. Was heel fijn. Zijn dagje Utrecht in geweest en vandaag naar overgrootopa van vriend geweest. Ging allemaal heel goed, alleen gaan vanacht zien hoe hij het allemaal gaat verwerken, maar denk dat het goed is om het toch allemaal maar gewoon te doen.

Potsie en Potsieman....JEEEEE....een kleine meid......Gefeliciteerd. Hoop dat eht allemaal een beetje voorspoedig is gegaan.

Midejo: Nee zeg...wat een heisa....Wel heel fijn dat je bloeddruk gedaald was. Hoop dat het snel uit zichzelf toch gaat gebeuren.

Voor de rest ben ik het even vergeten....was veel geschreven en heb het allemaal snel bijgelezen...heel moe dus ik ga nu lekker naar bedje toe........Trusten allemaal...en geniet van het mooie weer morgen.......

o ja...morgen waarschijnlijk weer beginnen met de borstvoeding. Vind het wel een beetje eng maar wil het wel graag. Had hem van het weekend keer aangelegd en deed helemaal geen pijn meer. Gaat goed met de medicijnen, maar moeten nog meer ervan gaan regelen morgen bij de huisarts.....hoop dat het lukt anders vrees ik dat het weer niet helemaal weg gaat. Ellende hoor.......spruw.....raar iets is het maar....Vraag me wel eens af hoe mensen vroeger dat dan deden....toen hadden ze niet al die medicijnen.....dat was dan dus gewoon helse pijnen hebben.....
Schabolleke, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Helemi, spannend vandaag weer beginnen met borstvoeding. Ik hoop dat het goed gaat. Jij wil het zo graag en bent zo volhardend dat het haast wel moet lukken! Fijn dat het goed gaat met de medicijnen.

Hoe zouden vrouwen in wat minder ontwikkelde landen dat doen trouwens daar zullen ze toch ook spruw hebben en misschien wat minder mogelijkheden of geld voor medicijnen....

Toch fijn dat we hier wonen en in deze tijd toch.

Sanne dat klinkt als een heerlijk weekend. Wat fijn dat dat allemaal kan met Tess.

Vandaag wordt in ieder geval lekker vochtvasthoudag als ik die temperaturen zo zie Ik ga vanmiddag lekker met mijn voeten in een afwasbak in de tuin denk ik hihihi.

Hier verder behoorlijk wat gerommel. Geen idee of het doorzet, maar ik vind het wel heel spannend. Denk dat ik ondertussen ook mijn eerste wee heb gehad. (damn dat is inderdaad geen pretje.. maar het is voor een goed doel...) ik hoop nog steeds dat ik mijn afspraak morgen bij de vk niet hoef na te komen.

Iedereen veel plezier vandaag met het mooie weer!
potsie en potsieman VAN HARTE!!!!!!!!!!!!

verder weinig/niks bijgelezen, toch best wel druk 2 kids hahahaha en natuurlijk nog alle visite erbij. maar wel leuk hoor, ik vermaak me wel :-)

vanaf vandaag ook weer in de afval-modus, heb nog niet op de weegschaal gedurfd maar er moet nog genoeg af, geloof me

jolijn is trouwens steeds meer wakker overdag, de nachten trekt ze goed door dus dan heb ik geen kind aan haar maar overdag is aandacht van mama natuurlijk wel het leukst......

het wordt weer een mooie dag vandaag dus veel buiten met zoon, jolijn lekker mee in de kinderwagen en wandelen maar (ook nog es goed voor de kiloos!). bekken gaat trouwens steeds beter, dus heb goede hoop dat ik binnenkort de vierdaagse kan wandelenhihi.

voor de weinige dames die nog met smart wachten op hun ukkie: suc6!!!!! het kan niet lang meer duren!
Schabolleke... Gefeliciteerd met je verjaardag..!!!

Julia... ik hoop voor je dat het doorzet en dat we vandaag alle twee gaan bevallen.

Gisteravond had ik goeie hoop. Echt elke 7 min. wel een harde buik en ze werden ook iets pijnlijker. Had om 2.00 uur bijna papa uit zijn bed gebeld, want ik kon er niet van slapen. Toen ik later om 6.00 uur wakker werd om te plassen was het weer een stuk rustiger in mijn buik. Hoop echt dat het vandaag weer begint en dan ook DOORZET..!!!!
Ik hoop ook voor je dat het vandaag begint Midejo. Zou echt fijn zijn.

Ook leuk met z'n tweeen tegelijk!!!

Hier lijkt het toch wel serieus te worden, maar ik zit toch steeds met de verhalen van de wat meer ervaren meiden in mijn hoofd. Dat het ook zo weer weg kan zijn... Nu lijkt het er op dat de weeen toch echt iedere tien minuten terug zijn.. Soms wat korter.. Wanneer weet ik nou of dit serieus is???
Als ze echt elke 10 min. komen en pijnlijk zijn dan lijkt het erop dat je bent begonnen. Als het goed is komen ze dan straks steeds sneller op elkaar. Als je twijfelt kan je gewoon nu je VK bellen en dan zullen ze in de loop van de ochtend misschien wel even komen kijken of je ontsluiting hebt.

Verder heb ik het 3x eerder meegemaakt en gisteravond ben ik toch ook echt voor de gek gehouden door mijn lichaam. Soms kan het dus toch zo maar weer rustiger worden..???
Pijn is echt een teken van weeën. Heb vrijdag in het ziekenhuis de hele dag harde buiken gehad, maar die deden geen pijn en dat leidt dan niet tot ontsluiting.
Thanks Midejo.

Ja, pijn doet het wel

Ik kijk het gewoon nog een uurtje of twee aan en misschien dat ik inderdaad de vk wel even bel.. ik wil ook niet aanstellerig overkomen, maar ik vind het zo ontiegelijk spannend allemaal!
Schabolleke, gefeliciteerd met je verjaardag. Zou fijn zijn als de kleine nog 1 dagje op zich laat wachten. Morgen is ook een mooie dag om te bevallen toch.

Julia, benieuwd of het echt weeen zijn. Spannend hoor.

Ik ben al mijn kilo's al weer kwijt, maar dat was ook niet zo gek als je maar 5 kilo aan komt. Nu nog proberen om alles een beetje strakker te krijgen. Over een paar weekjes weer lekker sporten en dan komt het vast weer goed. Heb dit na de 1ste niet gedaan omdat ik dat zo zonde vond, wist toch dat er nog wel een kindje bij zou komen. Nu maar eens serieus beginnen. Al is dit waarschijnlijk niet de laatste.....
oe spannend hier vandaag, ik hoop voor jullie dat het doorzet meiden, maare ik dacht dat wij samen zouden julia en hier is echt nog geen teken van een aanstaande bevalling.

pff ik wil nu echt niet meer hoor.
Potsie en Man> gefeliciteeeeerd!!! Goed gedaan!! Ben benieuwd hoe ze heet, maar dat horen we vast snel wel weer.

Julia> spannend! Ben benieuwd wat de vk zegt straks. Verder zou ik het zoveel mogelijk negeren als dat lukt. Moet je niet nog een was draaien ofzo? Ik was zwaar in de ontkenning tijdens mijn bevalling, was gewoon aan het koken, afwassen, naar mijn paarden etcetc. en toen ze gingen voelen had ik lekker al 6 cm. Misschien werkt dat voor jou ook?

Midejo> ik duim mee voor je dat het doorzet nu! Mag wel een keertje! En het is een prachtige dag voor een baby

Chicaa> goed idee, om te gaan wandelen. Heb jij ook een parasol op je wagen?? Ik niet, toch best lastig. Misschien dat ik die straks maar ff ga halen.

Sanne> klinkt heerlijk je weekend!!! Zou zelf het meisje geloof ik nog niet achter durven te laten, leeuwin die ik ben. Maar moet er binnenkort toch ook aan geloven, want 6 juni zijn we een jaar getrouwd en gaan we lekker uit eten op de locatie waar we toen ook gegeten hebben.

Hippie> BBQ niet in het water gevallen?

Zo, de rest weet ik even niet meer hoor! Hier een goede nacht gehad. Alleen ontdekte ik vanochtend dat waar ik al bang voor was: op nog twee plekken op mijn litteken ben ik de oplosbare (!?) hechtingen eruit aan het zweren. Getverdemme. Zal ik toch maar ff de VK bellen? Wat een rotgevoel. Zo geneest het nooit daar. *boehoe*
Sorry Nicky... maar ik geloof dat het niet echt tegen te houden is zoals ik me nu voel als dit het is tenminste, maar zo voelt het ondertussen wel...

Rozerood, dat klinkt goed, maar de was doen nu en afwassen... ik was net blij dat ik de wc haalde.... (voor de 16e keer vanmorgen)

Gelukkig komt mijn vriend zo lekker thuis werken. Dan is hij in ieder geval bij me in de buurt.

Twinkel, hoe is het met jou? Ben je al aan de rommel? ik heb echt het idee dat ik ga voordringen nu!
Haa, een kleine meid voor Potsie, hoeraaa! We worden steeds completer!!

Hier geen nieuws. Ik ben maar aan de ananas gegaan. Bij zoon had dat geholpen. Of het was puur toeval, kan natuurlijk ook..

Vanmiddag naar de VK, ik hoop dat ze me wil strippen, maar ik vrees van niet. Zaterdag trouwt mijn zwager. ik zou heel graag uiterlijk donderdag bevallen, dan kan vriend zaterdag tenminste met een gerust hart naar de bruiloft van zijn broer (ik heb dan kraamhulp en savonds en snachts mijn moeder om te helpen, dus moet kunnen)

Dames die ooit gestript zijn: kan ik daarna gewoon nog op de fiets naar huis? (20 min fietsen) Of kan ik beter regelen dat vroend me met de auto brengt? Ik geloof dat t wel pijnlij kan zijn?
Het strippen is geen prettig gevoel en natuurlijk daarna wat bloedverlies, maar ik kon toen gewoon zelf naar huis lopen. De VK zat heel dichtbij. Fietsen kan volgens mij ook.

De eerste keer strippen deed bij mij vorige keer ook al niks alleen een beetje kramp. Pas toen de gynacoloog het nog een keer had gedaan 2 dagen later is het op gang gekomen. Ik was toen wel al 12 dagen te laat (story of my life).
Potsie en man, van harte met jullie dochter! Hopelijk gaat alles goed, en zijn jullie lekker met elkaar aan het genieten!

Julia, spannend meid, klinkt alsof het is begonnen hoor! Ga anders even lekker in een warm bad ofzo, dat wil ook helpen om lekker te ontspannen. Nou, zet hem op iniedergeval!!!!

Twinkel, ik vond het strippen zelf niet pijnlijk, maar dat verschilt natuurlijk per persoon denk ik. Als je trouwens de situatie even uitlegt denk ik wel dat ze je wil strippen hoor, je bent toch ook al overtijd, dus waarom niet?! Ben benieuwd! Misschien is dat wel gewoon het laatste zetje wat je nodig hebt.

Sanne, lekker weekend heb jij gehad zeg, leuk hoor, lekker op pad met en zonder de kleine meid!

Elza, hoe loopt het nu met de voedingen? En heb je trouwens nog extra kraamzorg kunnen regelen?

Hippie, heb je verhaal op prive gelezen, jemig meid, wat een spanning zullen jullie hebben gehad! Gelukkig is alles goed!!!

Snok, ik ga morgen naar het CB, ben erg benieuwd hoe zwaar Lukas inmiddels is. Ik heb sommige shirtjes van maat 62 al aangehad bij hem, is nog wel iets aan de ruime kant, maar past al wel. Je ziet ze gewoon groeien vind ik... aan de ene kant jammer dat het zo snel gaat, aan de andere kant wordt het ook wel steeds leuker vind ik. Als ze straks gaan lachen, omrollen, los zitten etc. etc. Maar eerst maar eens genieten van deze 'kleine baby periode'.

Nou, had even snel bijgelezen, en heb een hoofd als een zeef, dus laat het even hierbij. Lukas slaapt, de wasmachine staat aan, dus ik ga even met een kopje thee en een goed boek van het zonnetje genieten! xxx
Julia, superspannend inderdaad. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt! Ik hou je in de gaten!

Midejo, hoop voor je dat het vandaag door zal zetten. Die valse starten zijn nu niet leuk meer!

Sanne, wat heerlijk dat alles dit weekend zo goed is gegaan. Altijd spannend zo'n eerste keer op pad. Nu weet je dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken.

Gewicht: Hier dus nog 8 kilo, en het schiet volgens mij ook nog niet echt op. Nu is het nog maar 1,5 week geleden en behoor ik niet tot de gelukkigen die vrij gemakkelijk weer in model schiet, maar toch... Ik wil geen nieuwe kleding kopen omdat dat toegeven lijkt aan dit gewicht. Ik bikkel nog wel even door met zijn zwangerschapskleding en probeer dat een beetje te combineren tot ik weer in mijn oude maat pas. Dan ga ik lekker de stad in om mezelf te verwennen!

Wakker rond etenstijd: als we geluk hebben houdt hij het even zelf uit zonder te mopperen in de box. Anders nemen we hem om de beurt even. Maar van die swing is een goede tip. Heb een draagzak die je als hangmat in de box kan hangen, zal eens kijken of die het zelfde effect heeft!

Twinkel, bij zoon 1 hebben ze geprobeert te strippen maar was nog niet ver genoeg verstreken. Nu ben ik tijdens de bevalling gestript, had dus al weeen en kan je niet echt zeggen of je terug kunt fietsen. Strippen zelf was wel even een beetje pijnlijk maar niet onoverkomelijk.

Wil de pret voor je niet drukken maar de laatste controle van de VK wilde ze me niet strippen omdat zoon nog niet was ingedaald. Weet niet of ze bij jullie de zelfde richtlijn hanteren.

Pffff, hippie, klinkt erg benauwd bij jullie. Hoe gaat het met je bloedverlies? Is dat minder geworden?

Hoe is het afgelopen met de BBQ?

Elza, hoe is het met je verhoging? Hoe gaat het nu met de borstvoeding? Op zowel BV als flesvoeding worden ze groot. Zoon 1 heb ik flesvoeding gegeven omdat de borstvoeding niet goed verliep. Nooit spijt gehad niet doorgezet te hebben, maar wel altijd een beetje als een gemis gevoeld. Heb toen echt voor mezelf gekozen en dat voelde heel veel relaxed-ter (hoe schrijf je dat?)

Nu bij zoon 2 verloopt de borstvoeding zo soepel dat ik er niet over na hoef te denken of ik over zal stappen. Het is gewoon totaal anders en ik voel me niet gestressed of gespannen door de borstvoeding.

Mijn punt? Uhm, tja, ik denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt en volledig achter je keuze gaan staan en dan genieten van je mooie lieve dochter! (klinkt makkelijk hè? )

Vriend en zoon zijn vanochtend even naar het strand om een paar kastelen te bouwen en in de zee te spetteren. Heb ik lekker het huis voor mezelf (en Anne)

Net de intake van het CB gehad. Vrijdag de gehoortest en op 16 juni de eerste afspraak. Daarna ventje in bad gedaan en gevoed en nu ligt hij lekker te pitten. Zo even de tuin in om wat zonnestralen te vangen!
Foxy... lekker even alleen met je kleintje dus. Geniet lekker van je rust.

Kaatje bij jou klinkt het ook relaxed. Ga ook zo even buiten zitten, maar het zonnetje is me op dit moment te warm. Hou toch een beetje vocht vast en daar is dit weer niet erg bevorderlijk voor.

Ben heel benieuwd hoe het met Julia gaat. We hebben nu al weer even niets gehoord. Als zij vandaag bevalt blijven we met nog maar weinig zwangere over
Kaatje leuk...ben heel benieuwd omdat ze zelfde dag geboren zijn hoe het gewicht en lengte van jouw ventje is....Hij was wel wat zwaarder en dat verklaart ook waarom ik toch echt nog maat 56 moet hebben. Zie m ook wel groeien maar 62 is echt nog te groot...;-)

Juul ga je vandaag bevallen? Zo benieuwd.....

Foxy geniet!

DAAROM midejo moet jij nu toch ook eens gaan bevallen? Hoop echt dat het gaat doorzetten...

Twinkel ik had totaal geen last van strippen maar tja??? Ik hoor meer om me heen dat het als pijnlijk wordt ervaren dan anders dus zou geen risico;s nemen...

Elza....hows life en hoe gaat het met borstvoeden?

Tja dat gewicht...was vanmorgen weer zwaarder....heb ook gevoel dat ik ongesteld ga worden? En ja dat vocht...tis er nog steeds. BEn vandaag begonnen met lijnen. Moet er echt af want zoals het nu is is er nog maar 8 af en moeten er nog 10 !!! HELLUP...ik schiet dus NIET zom,aar weer in model
Even vanaf de iphone van vriend. Hier nog steeds weeen zit nu gem een mimuut of 7 tussen dus het zal nog wel even duren. Ik hoop echt voor je dat het snel begint midejo... Ik voel me serieus een beetje schuldig geldt ook voor twinkel trouwens
Ik kan weer reageren!!!!

Gefeliciteerd alle kersverse papa's en mama's!!

Zodra ik hier een reactie wilde plaatsen gooide de server mij eraf, echt bloedirritant...

Verder druk hier! Vaders is weer aan het werk en Daisy is nogal een bezig bijtje. Ze slaapt snel bij je, maar o wee als je haar weg legt... Daardoor loop ik heel wat af met haar op de arm (ze ligt nu ook bij me) en als ze dan een keer slaapt, heb ik nog 100 1000 dingen te doen...

Alles gaat verder super met ons. Zie dat hier het grootste gedeelte nu aan het ouderschap begonnen is. Zijn jullie ook zo in de weer met de kleine?

Hopenlijk zet het door Julia!

Maat 62 al Fien! Daisy past nu maat 56 net hihi, 62 zwemt ze echt in.

Wij zijn ook bij het consultatiebureau geweest vorige week. 52 cm en nu 3645 gram, dus een kilo erbij vanaf thuiskomst!!

Ik ga een poging doen haar weg te leggen, kan ik even met de paarden bezig. Hopenlijk gaat het posten nu weer goed en kan ik ook weer meedoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven