Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
joepieeee

plaatsen ging ook goed!!!!
Julia!!! Niet schuldig voelen! Bij jou gaat het vandaag denk ik wel gebeuren! Spannend... Misschien heb je vandaag nog je prinses in handen...

Overigens vraagje aan alle mama's

Binck doet het super goed maar als hij wakker is is dat opeens laatste twee dagen nachts na voeding Heeft dan ook standaard een poepbroek na voeden en is soort van wakker..t gekke is dat ik dus overdag ook geen onlasting meer zie maar alstijd snachts....is dit omdraaien van dag en nacht of kan dit gewoon ff paar dagten duren?
Verwachtingsvol is back!!!

Ik bof wel geloof ik want Binck gaat na het voeden even over schouder...boertje....we knuffelen wat maar daarna gelijk in wiegje en slaapt vrolijk verder...Totaal geen moeite hem in bedje te leggen....Nu ligt hij even in box (slaapt weer na uurtje rondgekeken te hebben zonder maar 1 kik) enne inmiddels slaapt h8ij ook op eigen kamer sinds gisteren....gaat super goed....nu nog ff die nachten anders wahhahahahah
Vwv welkom terug! Fijn dat je weer kan posten en dat het zo goed gaat met Daisy... Snok bedankt voor je lieve woorden.

Net vk gebeld en die heeft al mijn hoop de kop ingedrukt. Kan nog wel 24 uur duren en de weeen zijn nog te onregelmatig om ontsluiting te creeren Ik moest maar afleiding gaan zoeken wandelen of zo... :(
Juul, spannend joh....hoop dat je gaat bevallen vandaag hoor !

Vwv, leuk weer wat van je te horen.....

Hier hetzelfde hoor....vriend is al ruim 3 weken weer aan het werk dus best druk..scheelt heel erg de ene of de andere dag...

Tess wil na het voeden ook absoluut niet de box in....bedje boven lukt vaak wel, met speentje dan ff in het begin...en wippertje gaat de laatste dagen ook heel goed.

Vanmorgen 8 uur gevoed, daarna badje gedaan en viel ze in slaap....net om half 12 weer wakker, weer gevoed en nu slaapt ze weer. Heerlijk want heb mijn hele huis lekker aan kant en ga me nu omkleden en als ze straks wakker is en ik weer gevoed heb gaan we lekker aan de wandel en wat boodschappen halen.

Tess heeft nu 2 avonden heel erg veel geslapen...normaal zijn dat haar wakkere uurtjes...maar dat merk ik dus wel

s nachts...ze komt opeens weer 2 nachten om de 3 uur...en is 's ochtends om 7 uur klaarwakker.

Ga haar vanaf vanavond in haar eigen kamertje leggen...bij ons is het vrij licht in de slaapkamer al 's ochtends en op haar kamertje heb ik van die ijzeren rolluiken aan de buitenkant dus is het pikkiedonker op die kamer al schijnt de zon.

Snok, zou het antwoord niet weten op je vraag...hier soms ook opeens wat minder poepbroeken of alleen een vlekje in de luier bv...

Heb vandaag ook de woonkamer maar 's opgeruimd....kaarten en slingers laat ik nog even hangen...heb echt megaveel kaarten gehad..ik had ook alle gekregen kleertjes opgehangen en alle cadeautjes uitgestald.

Ben er opeens klaar mee dus alles nu in Tess d'r kast gehangen...die puilt dus echt uit nu en alle knuffels en speelgoed ook nog even opgeborgen.

Heb een paar dingen laten staan...de roze kraammand met allemaal cadeautjes van vriendin....de luiertaart met beer....een loopauto en hele gave Nikies echt hele gave, hoogglanzende in felle kleuren.

Ondertussen een uur bezig met dit berichtje....Tess kwam even tussendoor
Potsie!!!! Meid van harte gefeliciteerd!! Sorry dat ik laat ben, maar gewoon geen tijd of puf gehad. Nu moet ik eigenlijk rusten, maar heb even de laptop erbij gehaald...

Hier gaat het heel goed met Joy, ze is al boven haar geboortegewicht!!!!! haha... dikkie dik.

Borst gaat ook steeds beter, had nu de tip om borst met een hand te ondersteunen (voor de dames met flinke borsten) en dat werkt.

Ik ga nog niet zo.... gaat me veel te langzaam. Gisteren de krammen verwijderd, dat is prettig, maar boven de wond is het helemaal dik, wsch door de onderhuidse hechtingen, en dat is zo pijnlijk, kan hier gewoon niet mee lopen.

Dus ik lig nog steeds bijna hele dagen op bed!!

Kraamzorg uitgebreid t/m vrijdag, zalig!!! en voor het weekend heb ik een particulier bureau ingeschakeld. Nu moet ik de nachten natuurlijk door zien te komen, maar overdag wordt het dan weer overgenomen.

Ben jaloers op jullie... jullie lijken allemaal zo snel weer op de been!

Over gewicht, jee wat gaan jullie hard! Ik heb nog een klein buikje (haha mand of 3 zwangerschap) maar geen idee wat ik weeg, vergeet me steeds te wegen, ben al blij dat ik de douche heb overleefd.

Oh en dat zweten... vreselijk!!!! Hier ook elke voeding schoonshirt en denkbed een kwart slag draaien want alles is doorweekt. Kraam mag elke dag het bed verschonen. Heeft te maken met hormonen he, en volgens mij moet al dat vocht dat je hebt vastgehouden er weer uit?

Nou ik ga even liggen, anders wordt het nooit wat met me...

O... en ik plaats een foto van vandaag op prive,

sorry dat het weer voornamelijk ego bericht was...
Elza fijn wat van je te horen.,,.,..fijn dat Joy het zo goed doet en tja je hebt toch operatie ondergaan dus duurt het ff iets langer dan dat je vaginaal bevalt...,.

Sanne herken veel in je verhaal...hier overigens ook aan de rommelen in huis en straks ook ff naar buiten. Heb net gevoed dus ligt nu ff te slapen...ga zo maar eens ff wat eten want dat vergeet ik vaak....zou het nog vaker moeten vergeten misschien dat ik dan wat sneller weer in model trek hahahahah

Juul heel benieuwd....maar goed t kan opeens snel gaan...is het vandaag niet dan maar morgen...;-)
Nou, kom net van de vk, en allemaal goed nieuws:

baby is ineens toch nog ingedaald, en goed diep ook, ik heb al 2 cm ontsluiting en ik ben gestript! Nu hopen datt wat gaat doen....!
Twinkel, hopelijk zet het nu vlug door. Wordt ook lastig voor jou he.

Julia, het kan er toch vlugger zijn dan je denkt hoor. Laat je niet ontmoedigen.

Midejo, hopelijk gebeurt het voor jou nu ook snel. Ow en je hebt gelijk wat de naam betreft (dat was jij toch hé?): Baby en Abby zijn gewoon 2 letters omgedraaid. Had ik nooit gezien hehe.

Vwv, ik denk dat je me verwart met iemand anders hoor. Ons Abby draagt gewoon maatje 50/56

Foxy, hier ook nog een goede 8 kg af en dan ben ik op mijn startgewicht. Zou dan wel nog een goede 8 kg willen afvallen, maar alles op zijn tijd. Ik eet nu iedere avond een slaatje ipv boterhammen en ik drink liters water. Dat zou moeten helpen
Elza: Fijn om te horen dat de borstvoeding wat beter gaat. Ik heb overa gehoord dat het in het begin gewoon erbij hoort dat het niet leuk is. Je moet als het ware wennen aan elkaar en dat kan even duren.

Wel balen dat het met je mond niet zo gaat. Hoop wel dat dat snel heelt!!

Snok: Jij stelt de vraag die ik vandaag ook aan alle moeders wou vragen.....Ishan slaapt de hele dat prima....lekker drie uurtjes en daarna even wakker MAAR.....'s nachts....de voeding....luier....en WAKKER!!! En nie een beetje wakker maar echt wakker.....eergisteren nacht heeft hij het 4 uur uitgehouden....gillen als hij in bed moest...toch volgehouden maar niet leuk.....vanacht heeft hij het weer twee uur uitgehouden voor hij sliep.........

Wij vermoeden ook dat hij zijn ritme heeft omgedraaid....dus nog of weer het buikritme heeft.......Maar ja....hoe lossen we dat op!!......Goede vraag......Ik ga ook even googlen ervoor....Als ik wat vind laat ik het wel weten....laat jij het ook weten als je een oplossing hebt?

Julia: Spannend spannend......vandaag of morgen een kleine uk in je handen......Ging je thuis bevallen of in het ziekenhuis.....

Twinkel: Toch ingedaald en twee cm ontsluiting.....er komt actie aan........Wel fijn dat dat zonder enige pijn of weeen is gebeurd.......

VWV: FIjn dat alles zo goed gaat bij jullie.....

Ik hoor gemorrel uit de box dus ik mag weer ...jaja......BORSTVOEDEN...het gaat goed....!!!!
Helemi, zorg dat je t overdag op zijn slaapplekje licht houd (dus geen gordijnen dicht) en rommel gewoon rond, zodat t ook niet doodstil is. snachts maak je t dan lekker donker en stil op zijn kamertje. Dan leert hij goed wat t verschil tussen dag en nacht is.

die 2 cm is niet zonder pijn egegaan hoor :-) heb al een paar x snachts een paar uur lang weeen gehad die niet door wilden zetten... en overdag heb ik ze ook wel af en toe...
Dank jullie wel voor het warme wekom.

Het zweten herken ik inderdaad.

Julia en Midejo zet hem op!!

Hoe gaat het met de BV voor degene die dat van plan waren?

Hier gaat het super, maar merk dat je wel snel onzeker bent op regeldagen/nachten.. Helemaal als schoonmoeders je hubby heeft kunnen overtuigen dat ik best eens te weinig melk zou kunnen hebben...

Kunnen jullie alweer alles doen Sanne en Snok? Ondat we ongeveer gelijk bevallen zijn geloof ik...

Ik bedoelde inderdaad Kaatje met de maat 62....
VWV, te weinig melk komt echt zeer zeer zeldzaam voor hoor.das een fabeltje wat aan de generatie van onze ouders nogal eens wijsgemaakt werd. Kun je dus hartelijk kom lachen!
Oww, als ik jullie zo hoor ben ik blij dat Tirza dan tenminste overdag wakker is!! (Ik ben echt waardeloos zonder slaap) Vanochtend gewoon 3 uur wakker geweest na de voeding. In bed even slapen en dan ineens huilend wakker. Dit is sinds een week ofzo, want daarvoor sliep ze ook meteen in bed. Ze laat nu wel echt mega harde meurende scheten sinds drie dagen. Dacht eerst dat het mijn man was. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?! Na de 2e voeding heb ik haar in de wagen gelegd en ik was de deur nog niet uit of ze sliep. En nu nog, dus al weer bijna drie uur.

De tips van Twinkel gebruik ik ook. Overdag de kamer licht houden en niet te zachtjes doen. En 's avonds in bad doen voor de lange tuk zeg maar wil ook wel helpen. Dan meteen voeden en dan vallen ze lekker rozig in slaap (meestal).

Oh en qua poep: hier al een week nix! Schijnt te kunnen met borstvoeding.

Elza> super dat de BV beter gaat. Het zweten gaat echt over! Ranzig he.
Julia en Twinkel, spannend! Ik kom ook net van de vk en ook hier is het meiske nu volledig ingedaald, toch wel fijn idee inderdaad.

Dank voor de felcititaties! Ik voel me helemaal niet jarig vandaag, heb ook niemand uitgenodigd en niks gepland, heb gewoon andere dingen aan mijn hoofd Wel heb ik vanmiddag al lekker in de tuin gelegen in mijn verjaardagscadeau van manlief: een fatboy-hangmat. Ligt echt heerlijk, kan niet wachten tot ik er samen met het kleintje in kan schommelen!

Van mij mag de dag snel voorbij gaan, dan kan ik 'lekker' gaan bevallen.
Schabolleke, gelukkige verjaardag!! (wist dat ik iets vergeten was ).

Hier helpt papa heel veel mee met pampers verversen en flesjes geven. Super gewoon. Toch mag hij het af en toe toch nog bekopen Is meer omdat ik zelf onzeker ben dat ik nogal kortaf ben tegen hem, terwijl hij denkt dat ik echt boos ben op hem. Niet dus Is ondertussen alweer opgehelderd

Effe een vraagje: hebben jullie kleintjes ook zoveel de hik?
Mijlpaal: Ik ben 10 min buiten geweest!! Achter de kinderwagen. Was zo leuk! We hadden bezoek gehad, eerst de wijkverpleging en daarna vrienden en daarna ff naar buiten dus, lunchen en toen was ik zo moe alweer, dus ruim 2 uur geslapen.

Ga zo bijlezen, man moet eerst ff de computer.
Ik weet dat he te weinig melk hebben een fabel is, maar schoonmoeders denkt daar anders over

Daisy komt 'snachts om de 4-6 uur. Afgelopen nacht bv 12 uur, 5 uur, half 9. Nacht ervoor 1 uur en 8 uur. Gaat lekker dus.

Daisy heeft ook veel de hik. Bijna na elke voeding, maar dat had ze in de buik ook al.

Gefeliciteerd Schabolleke!!
Ben ook wat vergeten.....Schabolleke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!

Elza, fijn dat de borstvoeding beter gaat....wel balen dat je nog hele dagen op bed ligt....je bent aan de andere kant 2 weken later bevallen dan ik en ik ben ook pas sinds een week weer echt mobiel dankzij die bekkenklachten die ik opeens had na de kraamweek. Daarbij heb je ook een operatie achter de rug natuurlijk. Begrijp het wel....met die bekkenklachten vond ik het ook hopeloos dat thuiszitten maar uiteindelijk komt jouw tijd ook hoor....

In ieder geval fijn dat je zo lang kraamzorg hebt kunnen regelen.

Snok, hier nog eén die nog steeds geen boterham voor zichzelf smeert....het is gewoon makkelijker om even een koek uit de verpakking te halen

Vwv, ik doe alles weer hoor en voel me daar juist heerlijk bij...ff weer een beetje het normale leven opgepakt...alleen nu met Tess er dan bij.

Ik ga rustig 2 uur lopen op een dag met de kinderwagen, doe mijn hele huishouden en fiets af en toe 's avonds lekker een stukje en haal dan bv wat boodschappen...gewoon lekker ff eruit.

Twinkel, hoop dat het bij jou nu ook doorzet....was wel een meevaller denk ik bij de vk ?

Ik laat Tess overdag ook in het daglicht slapen en ga ook gewoon stofzuigen om haar heen als ze ligt te slapen....

's avonds als ze naar bed gaat volg ik echt een ritueel...eerst een schone luier, dan kleren uit behalve rompertje en doe ik slaapzakje aan...dan voed ik en daarna ff knuffelen en dan slaapt ze meestal al en leg ik haar in haar bedje....ik zorg dat we allebei helemaal klaar zijn zodat meteen het licht uit kan.

Borstvoeding gaat hier eigenlijk vanaf het begin af aan heel goed....Tess legt heel erg makkelijk aan en ik heb genoeg.

Alleen de 4e dag hele erge stuwing gehad, verder geen kloven of andere problemen aan mijn borsten gelukkig.

Daarnet was ik aan het voeden en spoot het zo in een paar straaltjes mijn borsten uit toen Tess even d'r mondje terugtrok...dat arme kind zat helemaal onder de melk....en ik ook

Regeldagen enzo vind ik wel lastig maar als Tess echt vervelend huilt en ik kan geen oorzaak vinden dan leg ik haar gewoon aan....borstvoeding mag je geven zo vaak als ze vragen en het is meteen lekker stil in huis

Kom net terug van boodschappen halen en voor de 1e keer heeft Tess de halve AH bij elkaar gehuild...normaal slaapt ze als een roos als ik boodschappen ga doen, maar ze had er nu geen zin in denk ik....

Dus maar ff snel alles in mandje gegooid wat ik nodig had haha...eenmaal buiten stopte het gehuil en viel ze in slaap....lekker dan

Ze is nu ook weer wakker...dat merk je wel vind ik...het slapen wordt minder overdag...

Ze ligt lekker in d'r wippertje met d'r speen en zo'n knisperknuffel...die vind ze heel interessant.
Hoi, hier ben ik ook weer eens na een paar hectische dagen. Ik zal eerst eens beginnen met het feliciteren van potsie en haar man. Geniet van jullie meisje!

Dan maar even het verhaal van de bevalling. Vorige week maandag ben ik bij de verloskundige gestript. Daarna begon het meteen met wat krampen. Op aanraden van de verloskundige ben ik toen 's avonds naar een voetreflextherapeut gegaan. Zij gaf aan dat de combinatie van strippen en voetreflex vaak wel effect heeft. Nou dat bleek. Ik was net terug van de voetreflex en toen begonnen de serieuze weeen. Ze kwamen meteen om de 4 minuten dus ik dacht dat schiet goed op. Helaas bleef dit de hele nacht hetzelfde, met om 9 uur 's morgens 3cm ontsluiting als resultaat. Niet echt veelbelovend dus. We besloten nog tot half 12 af te wachten. Toen was de onsluiting 4cm, maar nog steeds geen heftigere of meer weeen. We zijn daarom naar het ziekenhuis gegaan, want ik had de hele nacht niet geslapen en was inmiddels doodop. In het ziekenhuis hebben ze de vliezen gebroken en kreeg ik een ruggenprik. In combinatie met weeopwekkers ging dat goed en ging de ontsluiting snel en kon ik nog even bijkomen. Om half 8 was er volledige ontsluiting, alleen moest de kleine nog iets verder indalen. Om half 9 mocht ik persen en om 10 voor half 10 is onze Lucas geboren. Het heeft dus lang geduurd, maar eigenlijk vind ik het achteraf allemaal reuze meevallen. Misschien omdat het zo'n prachtig resultaat heeft.

Helaas had Lucas het de eerste dagen wat moeilijk. Hij was erg misselijk van het infuus dat ik heb gehad en ook kwam de borstvoeding in eerste instantie niet goed op gang. Dit had als resultaat 2 slapeloze nachten voor zowel Lucas als ons. Niet zo prettig dus. Maar nu gaat het echt veel beter. Lucas slaapt 's nachts goed en komt maar 1x voor voeding. Het genieten kan dus beginnen.

Oh ja, Lucas is inmiddels op 20 gram na ook weer op zijn geboortegewicht. En dat terwijl hij 2 dagen na de geboorte 260 g minder woog. De laatste dagen heeft ie zich dus lekker rond gegeten haha.

Fien, Lucas heeft ook best vaak de hik. Zo'n 2-3 keer per dag denk ik.
Zalig hé Doggie, buiten met het kleintje Al is het maar voor even.
Elza! Ben blij van je te horen. Ik lag gisteravond in bed en dacht hee niks van elza gehoord vandaag, hoop niet dat ze in het zh ligt...... de koorts is dus gezakt neem ik aan?

Ik kan me voorstellen dat je het langzaam vindt gaan. Toch is het het beste om lekker veel te rusten en liggen en dan zul je zien dat je je opeens na een paar dagen een stuk beter voelt. Laat de kraamhulp maar lekker zoveel mogelijk doen. Fijn dat je extra hebt kunnen regelen.

Ik lig/rust ook nog veel hoor. Vandaag de laatste dag (het is hier memorial day dan is iedereen vrij) want morgen gaat manlief weer werken........ Ik heb dan wel de oppas voor de oudste 2 maar verder moet ik alles zelf doen. Gelukkig voel ik me wel goed. In ieder geval VEEL beter dan toen ik zwanger was ,dat is al zo'n opluchting.

Suzzel, klinkt als een lange ruk, maar ben blij dat het je meegevallen is.

Schabolleke, gefeliciteerd met je verjaardag! lekker relaxen vandaag!

Fien, mijn Tess heeft ook heel vaak de hik, wel een paar keer per dag. Soms laat ik haar nog even een paar slokjes drinken, dan gaat het vaak over.

Doggie, wat lekker dat je buiten hebt kunnen lopen!!!! heerlijk gevoel.. Ik ga het vandaag ook eens proberen, al is het maar tot het eind van de straat.....

Julia, spannend zeg! Ik zal aan je denken vandaag.

Twinkel ook... ben benieuwd of het ook vandaag gaat gebeuren!!!!!

Foxy, lekker even zo'n dagje alleen met je baby.

vwv, leuk dat je er weer bent! Fijn dat daisy zo goed slaapt. En als ze genoeg aankomt en plast heb je echt wel genoeg melk hoor!! laat je niet gekmaken.

helemi, wat fijn voor je dat de bv goed gaat!

snok, lekker dat je binck zo makkelijk weg kan leggen he.

Midejo, sterkte!

Onze bbq is gelukt gisteren. Er kwam wat donder maar de regen kwam uiteindelijk niet. Heerlijk hoor. Een roze biefstuk eindelijk weer...! echt genieten.

Ik val wel elke avond rond 10 uur in slaap..... ben maar naar bed gegaan.

Ik heb vandaag weer een normaal rokje aan! wel zo'n stretch rokje hoor, maar toch. Zo fijn om weer even wat anders aan te hebben.

zet m op meiden!
Julia... voel je vooral niet schuldig en laten we hopen dat de VK het verkeerd heeft en dat het straks opeens een stuk sneller gaat..!!! Wij volgen wel wat later.

Twinkel... hoop voor jou ook dat het strippen wat gaat doen.

En anders... morgen gaan ze bij mij gel proberen in het ZH en misschien bevallen we dan wel gewoon met z'n drietjes..???
Schabolleke HAPPY BIRTHDAY....

Fijn doggie...ff naar buiten....

Twinkel spannend!!!

Verwachtingsvol ik iig wel....voel me top en lichamelijk amper nog last. Enige wat ik wrs wel kan maar nog niet wil/durf is seks hebben hahahaah T gekke is dat ik wel zin heb met vlagen maar toch nog t beetje afhou...Ook lief vind het wel ff ok

Hoe zit dat bij jullie?
Helemi laat het zeker weten....ik moet wel zeggen dat het minder "ernstig" is als bij jou...Binck is uurtje max wakker en gilt niet boel bij elkaar....;-) maar meer zeurderig...onrustig zeg maar...

Ga iig NA voeding veschonen vannacht ipv zoals ik altijd doe ervoor. Puur omdat hij elke keer vlak na nacht voeding mega gaat poepen...scheelt weer enne als Binck slaapt kan ik toch alles met m doen dus mocht hij wel na voedeing in slaap vallen slaapt hij toch wel door...

Hoop erop dat hij ritme weer gaataanpassen...vandaag iig heel zoet ventje zoals altijd...slaapt en als hij wakker is kijkt hij heel rustig en tevreden om hem heen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven